Prima timing...quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:25 schreef DIGGER het volgende:
Vanavond de bekendmaking van de aanklachten in het Calciopoli schandaal, morgen de wedstrijd.........
quote:
Nog onbekend.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:54 schreef Jelminho het volgende:
Opstelling vanavond ?
Als je dat nou eens in het nietige Frankrijk topic plaatst....quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou lollig zijn als ze eruit worden gewipt. (sorry voor de fans hier)
Ik denk niet dat dit zal gebeuren.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou lollig zijn als ze eruit worden gewipt. (sorry voor de fans hier)
Vanmiddag....quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:54 schreef Jelminho het volgende:
Opstelling vanavond ?
ik denk en hoop ook niet dat ze van tsjechie zullen verliezen... ben wel benieuwd of ze brazilie zullen ontlopenquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit zal gebeuren.![]()
Inderdaad, niet voor de 3e keer een persoonlijk trauma oplopen (na 2002 en 2004)quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:25 schreef placebeau het volgende:
Dit wordt weer een stresserende namiddag. Dat ze maar rap scoren.
Dat zegt de Gazzetta, maar andere media hebben weer redelijk andere opstellingen, dus er valt weinig over te zeggen. Ook Pipo of Del Piero zou zomaar aan de aftrap kunnen staan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:23 schreef BramKVO het volgende:
Luca Toni zou niet starten deze avond ...
Dit wordt geopperd in Italiaanse media : Buffon, Zambrotta, Nesta, Cannavaro, Grosso, Gattuso, Pirlo, Camoranesi, Perrotta, Totti, Gilardino.
dit keer zou het trauma (bij mij) 10x zo hard aankomen...quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:27 schreef Chocolademousse het volgende:
[..]
Inderdaad, niet voor de 3e keer een persoonlijk trauma oplopen (na 2002 en 2004)![]()
quote:
Dat scenario kan mogelijk de prullenbak in nu USA gelijk haeft gemaakt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:40 schreef Leatherface het volgende:
Ik hoop dat Italie tegen Brazilie moet (mooi affiche voor de 8ste finale), daarom hoop ik dus dat de Tsjechen nog gelijk maken.
En kan weer uit diezelfde prullenbak gehaald worden omdat Ghana weer voor staat.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:46 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat scenario kan mogelijk de prullenbak in nu USA gelijk haeft gemaakt.
Heel klein maatjequote:Op donderdag 22 juni 2006 17:53 schreef Trancelocator het volgende:
Gefeliciteerd met de winst in de poule en dus behalen van de volgende ronde. Italië was al met al een maatje te groot voor de andere teams.
Ik zie het ook zitten! 1/8 finale Australie of Kroatie, daarna waarschijnlijk Oekraine/Frankrijk/Korea ofzo....In de halve finale komen we een keer Argentinie tegen, dan wordt het serieus...! Maar nog heel ver weg....quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:15 schreef placebeau het volgende:
Wat een held is Cannavaro toch, de rust die hij uitstraalt, en niet op het kleinste foutje te betrappen. De hele Italiaanse verdediging was trouwens erg sterk vandaag. Ik zie het zitten, de finale.
Op welk moment kwam Italië in de problemen dan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:23 schreef SCH het volgende:
Het was weer weinig overtuigend.
Waar speelden ze goed dan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:25 schreef placebeau het volgende:
[..]
Op welk moment kwam Italië in de problemen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |