quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 00:22 schreef A.Petacchi het volgende:Buffon 6.5 niet zo heel veel te doen gehad
Zaccardo 6 Begon niet goed, herstelde zich redelijk Is hij beter dan bonera/oddo?
Nesta 8 Zeer sterke partij
Cannavaro 8 Zeer sterke partij
Grosso 6.5 verdedigend matig, aanvallend goed
Perrotta 7 hard gewerkt, paar goede acties. hopelijk blijvend in de basis, moet minder ruimte laten
Pirlo 7 weinig briljants, uitstekend goal, verdedigend goed
De Rossi 6.5 soort Gattuso-rol, kan meer brengen
Totti 6.5 nog niet op zijn best, af en toe uitstekende passes, moet meer voetballen meer aanwezig zijn en het spel bepalen
Gilardino 6.5 werkt hard, geen grote kansen, weinig zichtbaar
Toni 7 Technisch goed, snel, in de lucht zeer sterk. Had moeten scoren.
Camoranesi 7 houdt de bal bij zich, kan het veld goed breed houden en is goed in de counter. Is er echter plaats voor hem?
- Buffon heeft maar 1 bal tussen de palen gehad, die knal van Essien.
- Bonera zit thuis, Oddo had gekund op rechtsback maar na een matig begin groeide Zaccardo in de wedstrijd
- Pirlo gaf ook nog de assist voor de 2-0, was belangrijk met vaak de 1e pass in de counter, was wel flink vermoeid in de 2e helft.
- Grosso vond ik te veel fouten maken op zijn plek
- Iaquinta viel goed in, maar die gele kaart, daar was Lippi echt erg boos over.
- Vond Gilardino beter dan jouw beoordeling, vond de hele tridente goed werken namelijk.
Trouwens, bij de 1e onterechte offside fase, toen Perrotta Iaquinta wegstuurde, ik heb altijd geleerd dat je, omdat de arbitrage in dit soort momenten vaak de fout in gaat, beter een beweging kan maken alsof je een pass gaat geven, waarop de verdediger stapt, en vervolgens zelf doorlopen.
Heb je nooit kans op buitenspel en kom je in een nog grotere overtal positie voor de goal.
Maar hoe dan ook, de arbitrage was erg slecht met veel grove fouten, dus die Braziliaan is de 1e die naar huis mag, hoop dat de 23 braziliaanse spelers hem snel zullen volgen.
En ik snap niet dat een Braziliaan een wedstrijd van Italie mag fluiten met dit soort belangen, zeker niet daar hij al eerder Italie op een groot toernooi floot en er toen ook een potje van maakte, in het nadeel van Italie.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away