Mee eens, al vond ik de backs ook goed in orde. Veel loopwerk langs de lijn verricht.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:22 schreef A.Petacchi het volgende:
Buffon 6.5 niet zo heel veel te doen gehad
Zaccardo 6 Begon niet goed, herstelde zich redelijk Is hij beter dan bonera/oddo?
Nesta 8 Zeer sterke partij
Cannavaro 8 Zeer sterke partij
Grosso 6.5 verdedigend matig, aanvallend goed
Perrotta 7 hard gewerkt, paar goede acties. hopelijk blijvend in de basis, moet minder ruimte laten
Pirlo 7 weinig briljants, uitstekend goal, verdedigend goed
De Rossi 6.5 soort Gattuso-rol, kan meer brengen
Totti 6.5 nog niet op zijn best, af en toe uitstekende passes, moet meer voetballen meer aanwezig zijn en het spel bepalen
Gilardino 6.5 werkt hard, geen grote kansen, weinig zichtbaar
Toni 7 Technisch goed, snel, in de lucht zeer sterk. Had moeten scoren.
Camoranesi 7 houdt de bal bij zich, kan het veld goed breed houden en is goed in de counter. Is er echter plaats voor hem?
- Buffon heeft maar 1 bal tussen de palen gehad, die knal van Essien.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:22 schreef A.Petacchi het volgende:
Buffon 6.5 niet zo heel veel te doen gehad
Zaccardo 6 Begon niet goed, herstelde zich redelijk Is hij beter dan bonera/oddo?
Nesta 8 Zeer sterke partij
Cannavaro 8 Zeer sterke partij
Grosso 6.5 verdedigend matig, aanvallend goed
Perrotta 7 hard gewerkt, paar goede acties. hopelijk blijvend in de basis, moet minder ruimte laten
Pirlo 7 weinig briljants, uitstekend goal, verdedigend goed
De Rossi 6.5 soort Gattuso-rol, kan meer brengen
Totti 6.5 nog niet op zijn best, af en toe uitstekende passes, moet meer voetballen meer aanwezig zijn en het spel bepalen
Gilardino 6.5 werkt hard, geen grote kansen, weinig zichtbaar
Toni 7 Technisch goed, snel, in de lucht zeer sterk. Had moeten scoren.
Camoranesi 7 houdt de bal bij zich, kan het veld goed breed houden en is goed in de counter. Is er echter plaats voor hem?
Camoranesi hoort wat mij betreft echt niet in dit elftal thuis, ik vond hem gisteren zwak invallen, een 7 als cijfer begrijp ik dan ook niet. Goed in de counter is en was hij nooit, gezien het feit dat hij meestal met de bal gaat lopen tot hij zich vastloopt en dan de counterkans al weer verkeken is.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:22 schreef A.Petacchi het volgende:
Camoranesi 7 houdt de bal bij zich, kan het veld goed breed houden en is goed in de counter.
Tot nu toe waren Argentinië, Tsjechië en Italië titel waardig. Eigenlijk zoals verwacht, toch? Verdere titelkandidaat enkel Brazilië denk ik.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:47 schreef Bombardier het volgende:
Daar speelde de wereldkampioen. Ik geloof in Italie. Het team klopt aan alle kanten. Ghana speelde allerminst slecht gisteren, maar de Italianen lieten ze nagenoeg kansloos.
VS heeft anders wel Mexico achter zich gehouden in de kwalificatie. Op onderling resultaat weliswaar, maar toch. Het is geen niks ploegje.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:04 schreef BVO het volgende:
Mwa, Tsjechië had vooral een matige tegenstander.
Italië zal wel van Tsjechië moeten winnen, Brazilië in de tweede ronde is ook geen luxe.
Als ze wereldkampioen willen worden moeten ze iedereen verslaan.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:04 schreef BVO het volgende:
Italië zal wel van Tsjechië moeten winnen, Brazilië in de tweede ronde is ook geen luxe.
Ja, maar het is zo lullig voor m'n wk poulequote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:09 schreef placebeau het volgende:
[..]
Als ze wereldkampioen willen worden moeten ze iedereen verslaan.
Inderdaad. VS speelde uitermatig zwak en kregen zelfs kansen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:04 schreef BVO het volgende:
Behalve als ze 2e in de poule worden en in de achtste finale tegen Brazilië moeten. Het doelsaldo gaat heel belangrijk worden in deze groep om te bepalen wie eerste gaat worden.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:47 schreef Stuart het volgende:
Was gisteren toch wel onder de indruk van het spel van Italië. Die gaan zéker de kwartfinales halen
Dat is waar, en ik moet toegeven dat ik Tsjechië sterker acht dan Italië hoewel dat nog een heel leuke wedstrijd zal gaan wordenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:48 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Behalve als ze 2e in de poule worden en in de achtste finale tegen Brazilië moeten. Het doelsaldo gaat heel belangrijk worden in deze groep om te bepalen wie eerste gaat worden.
Maar als er een ploeg is die Brazilie kan verslaan, is Italie er zeker 1 van. En dan liever vroeg op het toernooi, want Brazilie hoeft nog niet vol in de poule en kan dat in een 8e finale misschien wel moeten bekopen op een team uit deze poule die er harder voor heeft moeten knokken en beter ingespeeld is, al meer eenheid en vechtmachine is.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:48 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Behalve als ze 2e in de poule worden en in de achtste finale tegen Brazilië moeten. Het doelsaldo gaat heel belangrijk worden in deze groep om te bepalen wie eerste gaat worden.
juist geef meteen brazilie maarquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Maar als er een ploeg is die Brazilie kan verslaan, is Italie er zeker 1 van. En dan liever vroeg op het toernooi, want Brazilie hoeft nog niet vol in de poule en kan dat in een 8e finale misschien wel moeten bekopen op een team uit deze poule die er harder voor heeft moeten knokken en beter ingespeeld is, al meer eenheid en vechtmachine is.
Ach, 82, Rossi
Zambrottaquote:Zambrotta back for Italy
There is more good news for Italy after their 2-0 win over Ghana last night as Gianluca Zambrotta has been declared injury-free.
The Juventus stopper missed the Hanover tie because of a thigh strain, but medics have handed him back to boss Marcello Lippi on Tuesday.
“Zambrotta joined the rest of the squad this morning and is getting back to full fitness,” stated doctor Enrico Castellacci.
“I think we can now all consider him to be back at the disposal of the Italian national Coach.”
Zambrotta featured in a very light practice game this morning and he could return to action on Saturday against America.
The tactician will now use the next few days to assess his options, given that the marauding Zambrotta can play both as a full-back on the right and left.
Meanwhile, Castellacci has ruled out any significant problems for Francesco Totti after the knock he picked up against the Africans.
“He suffered a slight twist to his knee, but there are no problems and we are tranquil,” he continued. “He’ll be fine for the immediate future.”
The Azzurri now have just one injury problem to resolve in the form of dynamic midfielder Gennaro Gattuso.
“He’s working hard to get back,” added the medic. “He’ll undergo more tests on Wednesday. We are going forward with caution, yet with optimism.”
Gattuso, who picked up a thigh strain in a friendly with Switzerland, may miss the entire group phase.
Daar ben ik het niet mee eens, maar Brazilië kunnen ze zeker hebben.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:09 schreef placebeau het volgende:
[..]
Als ze wereldkampioen willen worden moeten ze iedereen verslaan.
Nou nouquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:06 schreef Chocolademousse het volgende:
Ik heb genoten van Italie! Tot nu toe, samen met Argentinie en Tsjechie, een van de betere teams op het toernooi! Teamsfeer lijkt ook 10x beter dan in Portugal 2004. Dit elftal laten staan tegen de VS. Achterin goed met Nesta en Cannavaro. Middenveld stond redelijk goed met Pirlo, de Rossi, Perrotta. Totti komt ook wel weer in zijn ritme. Voorin veel gevaar met Gilardino en Toni!
Forza Ragazzi, op naar de titel!!![]()
PS: Laat die Brazilianen maar komen in de 1/8 finale! Uitschakeling in de 1/8 finales met dit elftal is onmogelijk!![]()
vertaald:quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:22 schreef Dynia het volgende:
tja, verbaast me niets, Barzilie viel me zwaar tegen, wat schrijven ze over die zak aardappels in de spits?..:)
Juve, ook in Serie C (Buffon wil de club trouw blijven, ondanks mogelijke degradatie)quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:42 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
wat betekent: Juve anche in C?
quote:“Italy are one of the easiest teams in the world to scout and one of the hardest to play against."
*Gattuso truitje bovenhaalt.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:33 schreef DIGGER het volgende:
Lippi kan beschikken over een complete selectie![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:51 schreef popolon het volgende:
Ik ben diep onder de indruk.
Gelijkspelen, met 10 tegen 9, tegen een land waar voetbal voornamelijk een vrouwensport is.
Een hele prestatie, de Italie fans zullen wel uit hun bol gaan lijkt me.
quote:Op zondag 18 juni 2006 00:10 schreef Trancelocator het volgende:
Binnenkort Italië in het uitzwaai-topic?
blablablaquote:Op zondag 18 juni 2006 00:25 schreef child_of_the_matrix het volgende:
God wat zijn die Italianen toch een zielig stelletje Barbie poppen op het veld, ik vond het walgelijk om te aanschauwen...![]()
De Verenigde Staten daarentegen...Prachtig!Jammer dat ze niet (terecht) hebben gewonnen. Uitstekend voetbal, en veel spelers van Italie persoonlijk vernederd met magnifieke techniek...hopen dat Amerika doorgaat naar de 1/8 finale!!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 juni 2006 00:50 schreef A.Petacchi het volgende:
De Rossi: 4.5 Moet dit niet doen als de scheids in de buurt doen, weinig bijzondere overtreding.
Normaal pakt ie gelijk zijn m16 om er op los te schieten?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:50 schreef A.Petacchi het volgende:
De Rossi: 4.5 Moet dit niet doen als de scheids in de buurt doen, weinig bijzondere overtreding.
Eerder een Beretta.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:03 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Normaal pakt ie gelijk zijn m16 om er op los te schieten?
Dit gebeurt in een gemiddelde engelse wedstrijd 5 keer. Gewoon een elleboogstoot die toevallig die vervelende amerikaan raakte. Om nog maar te zwijgen over types als vennegoor en materazzi die 3 keer per wedstrijd rood zouden moeten krijgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |