blablablaquote:Op zondag 18 juni 2006 00:25 schreef child_of_the_matrix het volgende:
God wat zijn die Italianen toch een zielig stelletje Barbie poppen op het veld, ik vond het walgelijk om te aanschauwen...![]()
De Verenigde Staten daarentegen...Prachtig!Jammer dat ze niet (terecht) hebben gewonnen. Uitstekend voetbal, en veel spelers van Italie persoonlijk vernederd met magnifieke techniek...hopen dat Amerika doorgaat naar de 1/8 finale!!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 juni 2006 00:50 schreef A.Petacchi het volgende:
De Rossi: 4.5 Moet dit niet doen als de scheids in de buurt doen, weinig bijzondere overtreding.
Normaal pakt ie gelijk zijn m16 om er op los te schieten?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:50 schreef A.Petacchi het volgende:
De Rossi: 4.5 Moet dit niet doen als de scheids in de buurt doen, weinig bijzondere overtreding.
Eerder een Beretta.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:03 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Normaal pakt ie gelijk zijn m16 om er op los te schieten?
Dit gebeurt in een gemiddelde engelse wedstrijd 5 keer. Gewoon een elleboogstoot die toevallig die vervelende amerikaan raakte. Om nog maar te zwijgen over types als vennegoor en materazzi die 3 keer per wedstrijd rood zouden moeten krijgen.quote:
klopt vertrouwen daalt weer een beetje... maar herriner je 1994 nog? met alle geluk vd wereld door,en toch de finale halen...quote:Op zondag 18 juni 2006 11:07 schreef Chocolademousse het volgende:
Dat wordt inderdaad weer onnodig stressen a.s. donderdag! En ze hadden er zo goed voor kunnen staan. Ik blijf positief maar na 2002 en 2004 zie ik het al weer voor me! Als we ook niet van een gehavend Tsjechie kunnen winnen zijn ze het ook niet waard door te gaan naar de volgende ronde! Forza Ragazzi!!![]()
That's the spirit, ook de Tsjechen moeten onderschat worden.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:52 schreef Henkmanz het volgende:
klote-VS met vuile mazzel een 1-1 eruit slepen, die domme amerikanen hebben niet eens zelf gescoord, neppe gasten.
Maar komt wel goed tegen Tsjechië. Die presteren helemaal voor geen reet.
Als je dit denkt dan kijk je denk ik te weinig Engelse wedstrijden...quote:Op zondag 18 juni 2006 01:18 schreef A.Petacchi het volgende:
[..]
Dit gebeurt in een gemiddelde engelse wedstrijd 5 keer.
quote:Pers veegt vloer aan met Italiaans elftal
ROME - De Italiaanse kranten zijn unaniem in hun oordeel over het 1-1-gelijkspel tussen Italië en de Verenigde Staten op het WK voetbal van zaterdag. ,,Onze spelers oogden verward en nerveus'', viel te lezen op de voorpagina van de krant Corriere dello Sport.
,,Het is zorgwekkend dat Italië na rust niet wist om te gaan met de manmeersituatie'', vond Tuttosport. ,,Het leek wel of Italië met negen spelers op het veld stond en niet de Verenigde Staten.'' De krant doelde daarmee op de rode kaarten voor de Amerikanen Pope en Mastroeni. Bij Italië werd De Rossi met rood weggestuurd.
Als het aan de Italiaanse media ligt, was het direct het laatste optreden van De Rossi op het WK. ,,De schorsing buiten beschouwing gelaten, zou bondscoach Marcello Lippi er verstandig aan doen om De Rossi de rest van het toernooi op de bank te laten'', aldus Tuttosport.
La Gazzetta dello Sport sprak van een ,,koude douche''. En verder: ,,Gezien de ranglijst in groep E deed Italië met het gelijkspel een kleine stap voorwaarts, maar door de manier van voetballen een zorgwekkende dubbele stap achterwaarts.''
(ANP)
quote:Lippi boos na remise
KAISERSLAUTERN - Na het teleurstellende gelijkspel tegen de Verenigde Staten toonde de Italiaanse bondscoach Marcello Lippi zich boos. ,,Wij zijn niet met de goede instelling de wedstrijd ingegaan'', zei hij, ,,dit hebben we moeten betalen met nerveus spel en een berg fouten.''
Zijn Amerikaanse collega Bruce Arena reageerde tevreden. ,,Twee rode kaarten voor ons binnen vijf minuten waren harde klappen, maar ik respecteer ons team voor de manier waarop ermee is omgegaan. Ik ben trots. Wij speelden beter, zelfs met negen man.
Ik prijs mij gelukkig dat we in de laatste wedstrijd tegen Ghana nog een kans hebben.''
(ANP)
quote:Excuses De Rossi na rode kaart
KAISERSLAUTERN (ANP/SID) - De Italiaanse voetballer Daniele De Rossi heeft zijn excuses aangeboden aan de Amerikaanse speler Brian McBride. De Rossi gaf McBride zaterdag in het WK-duel tussen beide landen (1-1) een keiharde elleboogstoot. Daarvoor kreeg de verdediger de rode kaart.
,,De Rossi is na afloop van de wedstrijd naar me toegekomen'', aldus McBride. ,,Hij heeft gezegd dat het hem spijt. Dat vind ik klasse. Wat mij betreft hebben we het er niet meer over.''
(ANP)
Ik denk dat hij vijf wedstrijden krijgt en terecht, want dit sloeg echt helemaal nergens op. Dat iemand in een fel duel om de bal een elleboogstoot geeft kan ik nog wel begrijpen, maar dit was gewoon een eenslag.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:42 schreef Afunados het volgende:
De Rossi is gewoon een smeerlapje, vaak smerige overtredingen. Neemt niet weg dat hij een groot talent is, en het zonde is voor de ploeg dat we hem niet meer terug zullen zien. Zelfs al zou hij nog kunnen spelen, weet ik vrij zeker dat Lippi hem nauwelijks tot geen speelminuten meer zal geven.
Ik hoop dat ze ver komen en Brazilië uitschakelen.quote:Op zondag 18 juni 2006 16:10 schreef SCH het volgende:
Ik hoop echt dat ze er uit vliegen. Negatieve machovoetballers zijn het
Engelsen m.u.v Rooney kunnen niet voetballen daarom kijk ik alleen maar naar Arsenal, Man.Utd ecc.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:16 schreef Doc het volgende:
[..]
Als je dit denkt dan kijk je denk ik te weinig Engelse wedstrijden...
quote:Op zondag 18 juni 2006 16:10 schreef SCH het volgende:
En huilies niet te vergetenquote:Op zondag 18 juni 2006 16:10 schreef SCH het volgende:
Jij hebt blijkbaar echt geen kijk op het Engelse voetbal ...quote:Op zondag 18 juni 2006 17:33 schreef A.Petacchi het volgende:
[..]
Engelsen m.u.v Rooney kunnen niet voetballen daarom kijk ik alleen maar naar Arsenal, Man.Utd ecc.
In de lagere divisies is het een en al knokpartij.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |