quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:51 schreef popolon het volgende:
Ik ben diep onder de indruk.
Gelijkspelen, met 10 tegen 9, tegen een land waar voetbal voornamelijk een vrouwensport is.
Een hele prestatie, de Italie fans zullen wel uit hun bol gaan lijkt me.
quote:Op zondag 18 juni 2006 00:10 schreef Trancelocator het volgende:
Binnenkort Italië in het uitzwaai-topic?
blablablaquote:Op zondag 18 juni 2006 00:25 schreef child_of_the_matrix het volgende:
God wat zijn die Italianen toch een zielig stelletje Barbie poppen op het veld, ik vond het walgelijk om te aanschauwen...![]()
De Verenigde Staten daarentegen...Prachtig!Jammer dat ze niet (terecht) hebben gewonnen. Uitstekend voetbal, en veel spelers van Italie persoonlijk vernederd met magnifieke techniek...hopen dat Amerika doorgaat naar de 1/8 finale!!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 juni 2006 00:50 schreef A.Petacchi het volgende:
De Rossi: 4.5 Moet dit niet doen als de scheids in de buurt doen, weinig bijzondere overtreding.
Normaal pakt ie gelijk zijn m16 om er op los te schieten?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:50 schreef A.Petacchi het volgende:
De Rossi: 4.5 Moet dit niet doen als de scheids in de buurt doen, weinig bijzondere overtreding.
Eerder een Beretta.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:03 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Normaal pakt ie gelijk zijn m16 om er op los te schieten?
Dit gebeurt in een gemiddelde engelse wedstrijd 5 keer. Gewoon een elleboogstoot die toevallig die vervelende amerikaan raakte. Om nog maar te zwijgen over types als vennegoor en materazzi die 3 keer per wedstrijd rood zouden moeten krijgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |