Of ze maken een spacecake voor op het personeelsfeestje.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:07 schreef pberends het volgende:
Deze aflevering zou je volgende week donderdag kunnen verwachten, maar waarom ie nu is snap ik niet. Gaat dus toch iemand nuchter Ludo vermoorden.
Volgens mij willen ze het plan toch zetten als ze niet meer stoned zijn, al denk ik dat er een paar terug zullen krabbelen,waardoor Bing het niet kan zijn.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:32 schreef Taurus het volgende:
Maar dit is toch heel raar?Want als ze straks niet meer stoned zijn dan vinden ze 't niet meer grappig natuurlijk. Dus dan lijkt 't me dat 't niet meer gebeurt. Cliffhanger is vrijdag pas, toch?
Ik denk ook Nick. Gewoon een voorgevoel dat ik heb.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze het plan toch zetten als ze niet meer stoned zijn, al denk ik dat er een paar terug zullen krabbelen,waardoor Bing het niet kan zijn.
Sjors is het ook niet volgens mij, want als het eenmaal gebeurd is gaat ze Bing natuurlijk weer verdenken terwijl die het niet is, waaruit blijkt dat ze het zelf niet is.
Charlie en Barbara kunnen het sowieso niet zijn, Robert die komt volgens mij ook weer op tijd bij zinnen, Morris en Nina komen wellicht weer bij elkaar, dus ik gok op Nick!![]()
Misschien Nina, die wil der vader dood hebbenquote:Op maandag 12 juni 2006 21:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze het plan toch zetten als ze niet meer stoned zijn, al denk ik dat er een paar terug zullen krabbelen,waardoor Bing het niet kan zijn.
Sjors is het ook niet volgens mij, want als het eenmaal gebeurd is gaat ze Bing natuurlijk weer verdenken terwijl die het niet is, waaruit blijkt dat ze het zelf niet is.
Charlie en Barbara kunnen het sowieso niet zijn, Robert die komt volgens mij ook weer op tijd bij zinnen, Morris en Nina komen wellicht weer bij elkaar, dus ik gok op Nick!![]()
Ja maar die streek die Ludo haar leverde, gebeurd zo vaak in gtst: stoken tussen 2 mensen, of dat nou de reden is om iemand te doden.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Misschien Nina, die wil der vader dood hebben.
Nick zij een paar afleveringen geleden ook ''soms kan ik me vader wel vermoorden'' nu kan die het waarmaken !!!quote:Op maandag 12 juni 2006 21:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Is dat echt zeker dan? HIj kan toch ook gewond raken, wij de hele zomer wachten en dan haalt hij het weer (zoals zooooveel anderen).quote:
JR is ook nog springlevend, dus er is nog hoop voor Ludo!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:08 schreef Beaudien het volgende:
Is dat echt zeker dan? HIj kan toch ook gewond raken, wij de hele zomer wachten en dan haalt hij het weer (zoals zooooveel anderen).
Ik ben geen echte Ludofan maar GTST zal zonder hem echt niet meer leuk zijn,vrees ik.
Dian heeft haar handen vol aan Donald en de aanstaande erfenis... en er zullen ook nog wel ergens 'neefjes' zijn die haar huwelijk gaan aanvechten.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:20 schreef Sander170 het volgende:
Het kan ook net zo goed Dian Alberts zijn die Ludo vermoord, die vertrouw ik namelijk ook voor geen meter !
En ze is ook uit op zijn baan![]()
Maar dat extraatje van Ludo inpikken doet ze maar al te graag erbijquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:20 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dian heeft haar handen vol aan Donald en de aanstaande erfenis... en er zullen ook nog wel ergens 'neefjes' zijn die haar huwelijk gaan aanvechten.
post het in een spoiler ik ben benieuwtquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:31 schreef kissa het volgende:
Ik heb 'ergens' gelezen wie/wat/waar en hoe, maar ik houd uiteraard mijn mond![]()
![]()
Vertel op aub, deel het met onsquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:31 schreef kissa het volgende:
Ik heb 'ergens' gelezen wie/wat/waar en hoe, maar ik houd uiteraard mijn mond![]()
![]()
Je hoeft niet te zeggen wie natuurlijk,wat je wellicht wel kan doen is 'ergens' definiërenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:31 schreef kissa het volgende:
![]()
Zeg hetquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:31 schreef kissa het volgende:
![]()
Dat staat er ook nietquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:24 schreef Heer_van_Bartolhove... het volgende:
Misleidende TT trouwens, Ludo is nooit bang![]()
quote:
Kill Bill Ludoquote:Bang Bang (My Baby Shot Me Down)
Nancy Sinatra / Kill Bill Vol.1
I was five and he was six
We rode on horses made of sticks
He wore black and I wore white
He would always win the fight
Bang bang, he shot me down
Bang bang, I hit the ground
Bang bang, that awful sound
Bang bang, my baby shot me down.
Seasons came and changed the time
When I grew up, I called him mine
He would always laugh and say
"Remember when we used to play?"
Bang bang, I shot you down
Bang bang, you hit the ground
Bang bang, I used to shoot you down.
Music played, and people sang
Just for me, the church bells rang.
Now he's gone, I don't know why
And till this day, sometimes I cry
He didn't even say goodbye
He didn't take the time to lie.
Bang bang, he shot me down
Bang bang, I hit the ground
Bang bang, my baby shot me down...
Nou wil ik het ook wel weten.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:31 schreef kissa het volgende:
![]()
Toch niet toevallig: Janine schiet Ludo neer op het personeelsfeest van Sanders Inc.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:31 schreef kissa het volgende:
![]()
Duh, ik zei het ook alleen maar voor de grapquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat staat er ook niet.
bang bang, van een pistool!
Ik vond Nick en Robert gister ook erg sterk.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:56 schreef BVO het volgende:
Wat slecht gisteravond weer zeg, dat acteren dat ze stoned zijn, vooral Morris. Enkel Sjors deed het okay.
Een extra kamer verhuren en in de Rozenboom slapen levert meer op.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:11 schreef Canisfire het volgende:
Waarom slaapt Jack niet in Teluma ?
Ik weet niet hoe dat moetquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:33 schreef Canisfire het volgende:
[..]
post het in een spoiler ik ben benieuwt![]()
Uhu, en we horen het pas begin 2007 ofzoquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:20 schreef Dizer het volgende:
Ja.. en de moordenaar? Is totaaaaaal iemand anders. Wedden!?
Jack slikt het goedje gewoon door.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:10 schreef pberends het volgende:
Poetst Jack zonder schuim, en zonder daarna z'n mond leeg te spugen? Wat een superman!
Met de kerstafleveringquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhu, en we horen het pas begin 2007 ofzo.
Ja dat moet er goed uitzien hequote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:22 schreef Shirley het volgende:
Ik begrijp niet waarom Bing zo debiel doet over Ludo. Hij heeft alleen de politie maar gebeld.
Maar ook kutquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:36 schreef heaven7 het volgende:
Hoe gaaf zou het zijn als ze echt dood gaat!!
Ja maar dat gebeurt toch niet dan wisten we dat wel dus ik vind het niet meer spannendquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:36 schreef heaven7 het volgende:
Hoe gaaf zou het zijn als ze echt dood gaat!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha heb je die fan girl weerquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:39 schreef digispeed het volgende:
het zou mooi zijn als martine ludo doodschiet.
als ik iemand die rol gun...........
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:40 schreef kissa het volgende:Test gehaaltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
wat is daar mis mee, de een steekt ludo een veer in zn reetquote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:40 schreef kissa het volgende:Hij doet het hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou nog de goeie tekst erin.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Iddquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:45 schreef Canisfire het volgende:
Haha kissa dat wisten we al het ging er om wie ze verwisselt
Ik vind der lichaam raarder dan der hoofd.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:44 schreef digispeed het volgende:
[quote]Op dinsdag 13 juni 2006 20:43 schreef pberends het volgende:
Rare actie van Morris, na al het terreur lag Nina voor het oprapen.
En ben ik de enige die
ze is mismaakt ze heeft een raar gezicht, is totaal niet sysmetrisch
symmetrische gezichten zijn ook niet allesquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:44 schreef digispeed het volgende:
[quote]Op dinsdag 13 juni 2006 20:43 schreef pberends het volgende:
Rare actie van Morris, na al het terreur lag Nina voor het oprapen.
En ben ik de enige die
ze is mismaakt ze heeft een raar gezicht, is totaal niet sysmetrisch
Ik zelf zat te denken dat Ludo het spel zelf misschien een beetje beïnvloedt, en die kogels misschien laat verwisselen, of het zelf doet. Op het feest kunnen dan een paar mensen meewerken, maar Ludo heeft bijvoorbeeld een kogelvrijvest aan, waardoor het lijkt alsof hij is neergeschoten. Om de spanning op te voeren zeg maar.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:42 schreef digispeed het volgende:
[..]
wat is daar mis mee, de een steekt ludo een veer in zn reet
en de ander iemand anders.
ik vrees echter dat mijn scenario niet zal gebeuren.
ik denk eerlijk gezegd dat ludo niet doodgaat maar een tijdje schijndood blijft en terugkeert
als niemand het verwacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zelf zat te denken dat Ludo het spel zelf misschien een beetje beïnvloedt, en die kogels misschien laat verwisselen, of het zelf doet. Op het feest kunnen dan een paar mensen meewerken, maar Ludo heeft bijvoorbeeld een kogelvrijvest aan, waardoor het lijkt alsof hij is neergeschoten. Om de spanning op te voeren zeg maar.
Overigens las ik op een GTST-site:Als het allemaal Ludo zijn eigen werk is dan zou het wel super gaar zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dan staat hij daarna gelijk weer op kijk het was een grapje.
Dat is zo Herman HogendoornMijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
Dat hoeft toch niet? Misschien doet hij alsof hij echt dood is, bezoekt hij ondertussen Stefano even, en helpt hij Vito met de sigarettensmokkelzaak, en komt hij terug.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Als het allemaal Ludo zijn eigen werk is dan zou het wel super gaar zijn![]()
En dan staat hij daarna gelijk weer op kijk het was een grapje.
Dat is zo Herman Hogendoorn
knap? het is praktisch onmogelijkquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:40 schreef tessie het volgende:
Ja gtst zonder ludo.... wow.... Zou wel raar zijn. Maar ook wel spectaculair voor de cliff natuurlijk ! Er gebeurt tenminste weer eens wat! Zou idd ook spannend zijn als Nina écht dood zou gaan. Wel knap trouwens dat ze zooooveel pillen met een half glaasje water weg krijgt!
als Ludo eruit gaat dan kijk ik ook niet meer!quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:27 schreef fleur22 het volgende:
Als Ludo weggaat.....Is het tijd om na 16 jaar GTST..definitief afscheid te nemen.![]()
![]()
Je wil het niet of je kan het niet? Als je het niet kan: CTRL+A.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:04 schreef Beaudien het volgende:
Waarom oh waarom kan ik toch nooit de spoilers lezen!!
Hij gaat echt dood.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:04 schreef Beaudien het volgende:
Is er nou iemand die weet of hij echt doodgaat of is het allemaal speculatie?
quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:32 schreef Sander170 het volgende:
die houdt namelijk nog steeds van haar zij hij !!
Ik begreep je niet.quote:
Bing geeft/gaf aikidoles aan Ludo.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:49 schreef fresta het volgende:
er staat op die uitnodiging personeelsfeest maar Sjors is daar toch geen personeel?
en Bing? of denk ik nou fout![]()
vulling op wielenquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:12 schreef pberends het volgende:
Wat is die functie van die Donald nou eigenlijk?
Ik vind het maar saai met die gozerd.quote:
Ook al moet oom Donald aan het zuurstof, ik vind hem een verademing.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:24 schreef pberends het volgende:
Ik vind het maar saai met die gozerd.
Hoe weet je dat!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je wil het niet of je kan het niet? Als je het niet kan: CTRL+A.
[..]
Hij gaat echt dood.
Ludo is gewoon de koelste van gtst, ondanks dat het een zak is! Dat is juist zo leuk.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:21 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ludo is een gevaar voor zijn eigen dochter![]()
Dat ontken ik ook nietquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:02 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ludo is gewoon de koelste van gtst, ondanks dat het een zak is! Dat is juist zo leuk.
Wat ik alleen stom vind is dat waar hij vroeger toch uiteindelijk diep verstopt iets goeds leek te hebben, hij nu echt hartelozer is dan ooit, dan doen ze natuurlijk om dat haat-element jegens hem te versterken.quote:
Inderdaad het is jou dus ook opgevallen !quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat ik alleen stom vind is dat waar hij vroeger toch uiteindelijk diep verstopt iets goeds leek te hebben, hij nu echt hartelozer is dan ooit, dan doen ze natuurlijk om dat haat-element jegens hem te versterken.
Maar toch is hij zoals hij nu is, niet zoals hij al die seizoenen was op de een of andere manier....
Het blijft ook vrij opmerkelijk dat Erik de Vogel en Caroline de Bruijn in het echt ook gewoon iets met elkaar hebben, al zeker sinds Ludo in de serie kwam.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:51 schreef Frey het volgende:
Ik ben wel blij dat Janine deze keer bij hem blijft![]()
Ik kan het nog steeds niet gelovenquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het blijft ook vrij opmerkelijk dat Erik de Vogel en Caroline de Bruijn in het echt ook gewoon iets met elkaar hebben, al zeker sinds Ludo in de serie kwam.
Dat "acteert" natuurlijk wel makkelijker bij liefdesscènesquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het blijft ook vrij opmerkelijk dat Erik de Vogel en Caroline de Bruijn in het echt ook gewoon iets met elkaar hebben, al zeker sinds Ludo in de serie kwam.
Ik vond Ludo altijd een charmante schoft, maar ik begin een beetje hekel aan hem te krijgenquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat ik alleen stom vind is dat waar hij vroeger toch uiteindelijk diep verstopt iets goeds leek te hebben, hij nu echt hartelozer is dan ooit, dan doen ze natuurlijk om dat haat-element jegens hem te versterken.
Maar toch is hij zoals hij nu is, niet zoals hij al die seizoenen was op de een of andere manier....
Ja dat willen de makers, dat is ook een reden voor mij om er mee te nokken, zoals al eerder gezegd zitten die makers waarschijnlijk zelf aan de coke, de hasj of de alcohol als ze die verhaallijnen schrijven.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:29 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik vond Ludo altijd een charmante schoft, maar ik begin een beetje hekel aan hem te krijgen![]()
Dat hoop ik al sinds het seizoen waar Ludo verloor van Martine, maar ik hoop dat ik die hoop ook nog krijgquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:43 schreef Frey het volgende:
Ze zijn hun belofte in ieder geval niet nagekomen. Ik wacht gewoon even de cliffhanger af en hopelijk doen ze het volgend seizoen beter.
Jou theorie klinkt heel aanemelijk.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:52 schreef waterreus23 het volgende:
Mijn Theorie
Ludo komt achter het 'moordplan' en besluit op de avond van het moordspel een kogelvrij vest aan te doen, en alles mee te spelen. Hij laat Detective Bloemers uitzoeken wie het neer heeft geschoten, en uiteindelijk neemt Ludo gewoon keihard wraak op ... ... ... ...
Pas als je hem echt wat smerigs had geflikt ja.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:29 schreef Canisfire het volgende:
Vroeger deed Ludo je altijd pas was als je eerst hem wat deed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:olly Boeijen uit
Stadskanaal:"Ik kijk al jaren naar
Goede Tijden,Slechte Tijden.Op dit
moment heeft de verwende Nina Sanders
een hond (Stud).Dit arme beestje wordt
overal mee naar toe gesjouwd en krijgt
de gekste kleren aan.Ja,u leest het
goed:kleren!
Ik vind niet dat er zo met dieren
omgegaan kan worden en erger me hier
dan ook gruwelijk aan.Geef de jeugd
van nu het goede voorbeeld:een dier is
een hele verantwoodelijkheid en geen
accessoire!"
Ja ik gebruikte die spoilertags voor de zekerheid, je hebt er altijd wel weer een paar die gaan jammerenquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:02 schreef Canisfire het volgende:
Mwah die spoiler dat wist al.
quote:Maar het kan straks iedereen zijn omdat Ludo straks iedereen nog even kwaad maakt in zijn laatste weken.
Bing Morris Nina en Dennis gaat hij ook nog even bij langs geloof ik.
In een artikel in de Libelle van begin mei zei Caroline dat dat helemaal niet makkelijker was, omdat het eigenlijk iets intiems is, wat niet iedereen hoeft te zien. Dus eigenlijk zoende ze liever met een vreemde man in GTST dan met Erik zelfquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat "acteert" natuurlijk wel makkelijker bij liefdesscènes
Groot gelijk, GTST heeft wel enigsinds een voorbeeldfunctie met zoveel kijkers.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:34 schreef Remzz het volgende:
Van tt 316, ergenissen
[..]
Ow ja en dat belspel tussen de herhalng elke ochtend lijkt steeds langer te worden, nu al 30 minuten
Zo zal het wel gaanquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:52 schreef waterreus23 het volgende:
Mijn Theorie
Ludo komt achter het 'moordplan' en besluit op de avond van het moordspel een kogelvrij vest aan te doen, en alles mee te spelen. Hij laat Detective Bloemers uitzoeken wie het neer heeft geschoten, en uiteindelijk neemt Ludo gewoon keihard wraak op ... ... ... ...
Oplichting noem ik dat, het zou verboden moeten worden !!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:46 schreef Frey het volgende:
Ik erger me er altijd aan hoe ze GTST gebruiken om andere programma's te promoten. Die stomme reclames bijvoorbeeld tijdens de aflevering en soms ook nog op spannende momenten![]()
Bang Bang Barbara...
[ Bericht 15% gewijzigd door Iwan1976 op 15-06-2006 19:27:51 ]
Vroeger konden de makers zoiets, her effect dat ze willen bereiken, namelijk 'iedereen haat Ludo', een stuk subtieler bereiken.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:16 schreef Sander170 het volgende:
Ludo is vals geworden ik ken hem niet meer !
Vroeger was het nog een redelijk man toch wel.
Maar tegenwoordig als je al naar hem wijst
wil hij al je nek omdraaien.
Dit is slecht voor zij imago![]()
Nu wel ja.quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:45 schreef Iwan1976 het volgende:‘Cliffhanger GTST spannendste sinds jaren’ OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[afbeelding]
Bang Bang Barbara...wanneer was dit ? of is dit uit de cliff?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
Niet van de cliff, kijk maar naar het RTL logo en haar kapsel.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
OMGwanneer was dit ? of is dit uit de cliff?
zie: www.soapvision.nlquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:55 schreef Canisfire het volgende:
OMGwanneer was dit ? of is dit uit de cliff?
Oeps.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:23 schreef Radegast het volgende:
Hé, mijn quote van Charlie is weg!
Bron????quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:04 schreef Snake2005 het volgende:
Oke mensen,
hier dan de waarheid over Ludo ;
Ludo gaat dood!
Erik de Vogel heeft de set al verlaten van GTST, maar in augustus is hij weer aanwezig, dan werkt hij 8ter de schermen
Ze hebben bij gtst nooit meer laten zien dan wat vaag gerommel onder een laken en wat loos gelul op zo een momentquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:00 schreef Frankie79 het volgende:
Ik hoef die huwelijksnacht van Dian niet te zien hoor![]()
Nee dat niet.quote:
Huh?? Ik pleur even een grote teleurstelling hier neer. ('' aaaaaaaaaaaahquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:09 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wat een agressie zeg![]()
Wie heeft jou wat misdaan ????
Je trapt er met open ogen in.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:04 schreef Snake2005 het volgende:
Oke mensen,
hier dan de waarheid over Ludo ;
Ludo gaat dood!
Erik de Vogel heeft de set al verlaten van GTST, maar in augustus is hij weer aanwezig, dan werkt hij 8ter de schermen
Die politiezaak is idd echt zo ontzettend saaaaaaaaaaiquote:
Tuurlijk niet!quote:
Stanley die ter aarde was gestort in het huis van Lauraquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:49 schreef pberends het volgende:
Tering ik heb alles gemist. Ik wist niet eens dat het kwam vandaag... nou ja het was toch niet boeiend schijnbaar... wat was de cliff?
Nietus!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:50 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Stanley die ter aarde was gestort in het huis van Laura
dr kapper wel in elk geval.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wordt Laura nou niet moe van d'r zelf?
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:02 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
helemaal nog geen cliff manIn de tv gids van volgende week staat nog gewoon wat er verder gebeurt
![]()
Ik vind Ludo een naar mannetje !quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:02 schreef Beaudien het volgende:
Ik mis geen enkele Dennis, ik vind Dennis een naar personage.![]()
Als Ludo dood gaat, vind ik het niet meer leuk!![]()
*gaat mokkend naar bed*
Vond ik ookquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:47 schreef farfavour het volgende:
Die aflevering dat ze space-cake hadden gegeten vond ik eigenlijk de leukste van de afgelopen weken.
Wat dacht je van Moooooooooooris.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:47 schreef farfavour het volgende:
Ik vind dat sjosj zo om te kotsen.Worden die lui er op geselecteerd om dat zo te zeggen.
Verder weet ik het nu wel dat Dennis niet van de drank af kan blijven en dat gedoe met Dian en die ouwe voegt inderdaad niks toe.
Die aflevering dat ze space-cake hadden gegeten vond ik eigenlijk de leukste van de afgelopen weken.Dat was eindelijk eens een keer iets nieuws.
Als Ludo eruit gaat kan gtst absoluut inpakken
Jaquote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:45 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dat valt me op dat Nina dat telkens zegt !
Daar moet ze eens mee kappen![]()
Idd vooral die kop van Sjors steedsquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:47 schreef farfavour het volgende:
Die aflevering dat ze space-cake hadden gegeten vond ik eigenlijk de leukste van de afgelopen weken.Dat was eindelijk eens een keer iets nieuws.
Stanley noemt Jef ook Chef, maar dat ie gewoon duidelijk om Jef te irriteren. Bij dat Sjosh weten we het nietquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:59 schreef farfavour het volgende:
[..]
Ja,dat is ook al zoiets,zouden ze dat expres doen om de kijkers te irriteren?
Verbetering het is: Sjef !quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Stanley noemt Jef ook Chef, maar dat ie gewoon duidelijk om Jef te irriteren. Bij dat Sjosh weten we het niet.
Ik ben Dennis. Gabber.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:31 schreef Nielsch het volgende:
Gabberen!!!!!!!!!!!!
En "Ik wist niet dat een fossiel zo snel kon praten."quote:Op zondag 18 juni 2006 00:31 schreef Nielsch het volgende:
Gabberen!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 18 juni 2006 01:41 schreef Dizer het volgende:
Ik ben nog in New York nu, en ik heb al meerder malen een Auntie Annie kraam gezienHeb er een foto van gemaakt
Misschien is dat juist om de kijkers op het verkeerde been te zetten. Dat iedereen denkt dat iemand het niet gedaan kan hebben en dat diegene het dan tóch gedaan heeft. In GTST weet je het maar nooit.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:07 schreef Canisfire het volgende:
Dennis kunnen we trouwens wel uitschrijven als verdachte want die ligt dan in het ziekenhuis.
Ik denk dat Robin het gedaan heeft! Die laten ze natuurlijk even terugkomen, zo vlak voor de cliff. Hij heeft immers ook nog een appeltje te schillen met Ludo.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:07 schreef Canisfire het volgende:
Dennis kunnen we trouwens wel uitschrijven als verdachte want die ligt dan in het ziekenhuis.
Hehe dan heeft ie 2 doden op zijn geweten.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat Robin het gedaan heeft! Die laten ze natuurlijk even terugkomen, zo vlak voor de cliff. Hij heeft immers ook nog een appeltje te schillen met Ludo.
Immers, als Ludo Nina niet verwekt had bij Janine, dan kon Nina ook niet ontvoerd worden door Isabella. Dan was ze dus ook niet vastgehouden in Scala, en was de brand ook niet ontstaan. Benjamin had toen ook niet hoeven sterven. Met andere woorden: Robin houdt Ludo verantwoordelijk voor de dood van Benjamin, en verwisselt de kogels.
alsof die retard zover kan denkenquote:Op zondag 18 juni 2006 14:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat Robin het gedaan heeft! Die laten ze natuurlijk even terugkomen, zo vlak voor de cliff. Hij heeft immers ook nog een appeltje te schillen met Ludo.
Immers, als Ludo Nina niet verwekt had bij Janine, dan kon Nina ook niet ontvoerd worden door Isabella. Dan was ze dus ook niet vastgehouden in Scala, en was de brand ook niet ontstaan. Benjamin had toen ook niet hoeven sterven. Met andere woorden: Robin houdt Ludo verantwoordelijk voor de dood van Benjamin, en verwisselt de kogels.
nou kom op dan met die foto !quote:Op zondag 18 juni 2006 01:41 schreef Dizer het volgende:
Ik ben nog in New York nu, en ik heb al meerder malen een Auntie Annie kraam gezienHeb er een foto van gemaakt
Klopt helemaal... als je de verhalen moet geloven!quote:Op zondag 18 juni 2006 15:56 schreef Nielsch het volgende:
Maar wat hoor ik nou over kogels verwisselen? Waren er eerst losse flodders ofzo? Misschien is het straks wel duidelijk wie geschoten heeft, maar niet wie de kogels heeft verwisseld?
Jij bent echt een helder ligt he Nielsquote:Op zondag 18 juni 2006 15:56 schreef Nielsch het volgende:
Maar wat hoor ik nou over kogels verwisselen? Waren er eerst losse flodders ofzo? Misschien is het straks wel duidelijk wie geschoten heeft, maar niet wie de kogels heeft verwisseld?
Die van die pretzels? Dat is niet Auntie Annie maar Auntie Anne´s. Je hebt wel Aunt Annie, maar dat is dan weer porselein geloof ik.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:41 schreef Dizer het volgende:
Ik weet wel hoe je helder licht moet schrijvenquote:Op zondag 18 juni 2006 15:57 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Jij bent echt een helder ligt he Niels![]()
![]()
quote:Op zondag 18 juni 2006 19:32 schreef Heleen17 het volgende:
Kruimeltje in GTST
Er komt een nieuw personage in GTST namelijk Noud Mulder. Hij wordt gespeeld door Ruud Feltkamp. Ruud speelde eerder de hoofdrol in de films ‘Kruimeltje’ en ‘Kees de Jongen’.
Dennis noemde Fos een keer Mos haha !quote:Op zondag 18 juni 2006 22:54 schreef Canisfire het volgende:
Noud ? is dat een naam ? Achja Fos en Fay natuurlijk ook niet.
Hehe ja, Mos en Forrisquote:Op zondag 18 juni 2006 22:58 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dennis noemde Fos een keer Mos haha !
Mos uit het bos![]()
ja hoor noud is een bestaande naam. (van arnoud)quote:Op zondag 18 juni 2006 22:54 schreef Canisfire het volgende:
Noud ? is dat een naam ? Achja Fos en Fay natuurlijk ook niet.
De naam Fay is dan denk ik van Faylin of Fayline,quote:Op maandag 19 juni 2006 07:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja hoor noud is een bestaande naam. (van arnoud)
fos is trouwens afgeleid van foster (amerikaanse naam)
en fay is een franse naam.
oke, maakt ze niet minder vreemd, maar het ZIJN bestaande namen
die andere suzan was toch de secretaresse (?) van de vader van isabella? die met dat escortverleden?quote:Op maandag 19 juni 2006 10:37 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind het vreemd dat er in GTST nog nooit dubbele namen zijn voorgekomen. Dat maakt het wellicht wat ingewikkeld voor de jongere kijkers, maar in het dagelijks leven komt dat ook gewoon voor. Alhoewel, nu ik er over nadenk...Er waren toch twee Suzannes? Suzanne Balk en nog een...al weet ik niet meer precies wat zij deed in de serie.
Beide Suzannes hadden escort verleden, maar die personal assistent van Carel Kortenaer heette Suzanne Jacobs.quote:
9 als je de leeftijd van Nina mee teltquote:Op maandag 19 juni 2006 20:16 schreef pberends het volgende:
"Superlang geleden" net 2 jaar ofzo.
Janine's haar zit leuk.
Niet in GTST tijd, waar kindertijd heel kort duurt en adolescentie en middelbare leeftijd heel lang. En bejaardheid zelfs tergend lang (Lauraquote:Op maandag 19 juni 2006 20:16 schreef pberends het volgende:
"Superlang geleden" net 2 jaar ofzo.
Janine's haar zit leuk.
quote:
Ze bedoelde dan ook de kerst dat Sjors Nick vergaf.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:16 schreef Canisfire het volgende:
Sjors is een jaar eerder verkracht niet tijdens het bezoek van Rik en Anita..
Die reclame is wel leuk, alleen die stem snap ik niet. Waarom nemen ze niet tijdens de beelden gewoon de stem op? Ze moest het immers al zeggen. Nu is het compleet onnatuurlijk nagesynchroniseerd.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]wil je dat niet zeggen? dat doet me denken aan die flutreclame waar ze zo met die bos loopt te zwaaien
quote:Op maandag 19 juni 2006 21:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die kop van die juut: "Ontoerekeningsvatbaar...![]()
"
![]()
Ja dat valt overduidelijk op vind ik, het ziet er ook niet uit dat met die stem !quote:Op maandag 19 juni 2006 21:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Die reclame is wel leuk, alleen die stem snap ik niet. Waarom nemen ze niet tijdens de beelden gewoon de stem op? Ze moest het immers al zeggen. Nu is het compleet onnatuurlijk nagesynchroniseerd.
Nee. Springlevend.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:33 schreef XiChico het volgende:
Is die dochter van Ludo die met die halve homo ging al d00d?
quote:Op maandag 19 juni 2006 23:41 schreef Nielsch het volgende:
Ik kijk geen GTST meer, dus ik reageer ook niet meer op de uitzendingen. Van GTST zelf ben ik al afgekickt, nu nog van dit forum.
je avatarquote:Op maandag 19 juni 2006 23:41 schreef Nielsch het volgende:
Ik kijk geen GTST meer, dus ik reageer ook niet meer op de uitzendingen. Van GTST zelf ben ik al afgekickt, nu nog van dit forum.
Dat deed Jack wel leuk ja.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:48 schreef fleur22 het volgende:
( ''Halloooo Dennis'' kan er nog om lachen.![]()
)
Ja ik zal binnenkort eens wat nieuws verzinnen. Ik hoop dat ik het kan weerstaan om de laatste aflevering te kijken. Hmmm, waarschijnlijk ben ik toch op de rugbyclub, dus zoveel problemen zal ik daar niet meehebben.quote:
'' ik ben Dennis de robot ''quote:Op maandag 19 juni 2006 23:48 schreef fleur22 het volgende:
[..]
![]()
( ''Halloooo Dennis'' kan er nog om lachen.![]()
)
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |