Bing geeft/gaf aikidoles aan Ludo.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:49 schreef fresta het volgende:
er staat op die uitnodiging personeelsfeest maar Sjors is daar toch geen personeel?
en Bing? of denk ik nou fout![]()
vulling op wielenquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:12 schreef pberends het volgende:
Wat is die functie van die Donald nou eigenlijk?
Ik vind het maar saai met die gozerd.quote:
Ook al moet oom Donald aan het zuurstof, ik vind hem een verademing.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:24 schreef pberends het volgende:
Ik vind het maar saai met die gozerd.
Hoe weet je dat!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je wil het niet of je kan het niet? Als je het niet kan: CTRL+A.
[..]
Hij gaat echt dood.
Ludo is gewoon de koelste van gtst, ondanks dat het een zak is! Dat is juist zo leuk.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:21 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ludo is een gevaar voor zijn eigen dochter![]()
Dat ontken ik ook nietquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:02 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ludo is gewoon de koelste van gtst, ondanks dat het een zak is! Dat is juist zo leuk.
Wat ik alleen stom vind is dat waar hij vroeger toch uiteindelijk diep verstopt iets goeds leek te hebben, hij nu echt hartelozer is dan ooit, dan doen ze natuurlijk om dat haat-element jegens hem te versterken.quote:
Inderdaad het is jou dus ook opgevallen !quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat ik alleen stom vind is dat waar hij vroeger toch uiteindelijk diep verstopt iets goeds leek te hebben, hij nu echt hartelozer is dan ooit, dan doen ze natuurlijk om dat haat-element jegens hem te versterken.
Maar toch is hij zoals hij nu is, niet zoals hij al die seizoenen was op de een of andere manier....
Het blijft ook vrij opmerkelijk dat Erik de Vogel en Caroline de Bruijn in het echt ook gewoon iets met elkaar hebben, al zeker sinds Ludo in de serie kwam.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:51 schreef Frey het volgende:
Ik ben wel blij dat Janine deze keer bij hem blijft![]()
Ik kan het nog steeds niet gelovenquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het blijft ook vrij opmerkelijk dat Erik de Vogel en Caroline de Bruijn in het echt ook gewoon iets met elkaar hebben, al zeker sinds Ludo in de serie kwam.
Dat "acteert" natuurlijk wel makkelijker bij liefdesscènesquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het blijft ook vrij opmerkelijk dat Erik de Vogel en Caroline de Bruijn in het echt ook gewoon iets met elkaar hebben, al zeker sinds Ludo in de serie kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |