symmetrische gezichten zijn ook niet allesquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:44 schreef digispeed het volgende:
[quote]Op dinsdag 13 juni 2006 20:43 schreef pberends het volgende:
Rare actie van Morris, na al het terreur lag Nina voor het oprapen.
En ben ik de enige die
ze is mismaakt ze heeft een raar gezicht, is totaal niet sysmetrisch
Ik zelf zat te denken dat Ludo het spel zelf misschien een beetje beïnvloedt, en die kogels misschien laat verwisselen, of het zelf doet. Op het feest kunnen dan een paar mensen meewerken, maar Ludo heeft bijvoorbeeld een kogelvrijvest aan, waardoor het lijkt alsof hij is neergeschoten. Om de spanning op te voeren zeg maar.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:42 schreef digispeed het volgende:
[..]
wat is daar mis mee, de een steekt ludo een veer in zn reet
en de ander iemand anders.
ik vrees echter dat mijn scenario niet zal gebeuren.
ik denk eerlijk gezegd dat ludo niet doodgaat maar een tijdje schijndood blijft en terugkeert
als niemand het verwacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zelf zat te denken dat Ludo het spel zelf misschien een beetje beïnvloedt, en die kogels misschien laat verwisselen, of het zelf doet. Op het feest kunnen dan een paar mensen meewerken, maar Ludo heeft bijvoorbeeld een kogelvrijvest aan, waardoor het lijkt alsof hij is neergeschoten. Om de spanning op te voeren zeg maar.
Overigens las ik op een GTST-site:Als het allemaal Ludo zijn eigen werk is dan zou het wel super gaar zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dan staat hij daarna gelijk weer op kijk het was een grapje.
Dat is zo Herman HogendoornMijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
Dat hoeft toch niet? Misschien doet hij alsof hij echt dood is, bezoekt hij ondertussen Stefano even, en helpt hij Vito met de sigarettensmokkelzaak, en komt hij terug.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Als het allemaal Ludo zijn eigen werk is dan zou het wel super gaar zijn![]()
En dan staat hij daarna gelijk weer op kijk het was een grapje.
Dat is zo Herman Hogendoorn
knap? het is praktisch onmogelijkquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:40 schreef tessie het volgende:
Ja gtst zonder ludo.... wow.... Zou wel raar zijn. Maar ook wel spectaculair voor de cliff natuurlijk ! Er gebeurt tenminste weer eens wat! Zou idd ook spannend zijn als Nina écht dood zou gaan. Wel knap trouwens dat ze zooooveel pillen met een half glaasje water weg krijgt!
als Ludo eruit gaat dan kijk ik ook niet meer!quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:27 schreef fleur22 het volgende:
Als Ludo weggaat.....Is het tijd om na 16 jaar GTST..definitief afscheid te nemen.![]()
![]()
Je wil het niet of je kan het niet? Als je het niet kan: CTRL+A.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:04 schreef Beaudien het volgende:
Waarom oh waarom kan ik toch nooit de spoilers lezen!!
Hij gaat echt dood.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:04 schreef Beaudien het volgende:
Is er nou iemand die weet of hij echt doodgaat of is het allemaal speculatie?
quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:32 schreef Sander170 het volgende:
die houdt namelijk nog steeds van haar zij hij !!
Ik begreep je niet.quote:
Bing geeft/gaf aikidoles aan Ludo.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:49 schreef fresta het volgende:
er staat op die uitnodiging personeelsfeest maar Sjors is daar toch geen personeel?
en Bing? of denk ik nou fout![]()
vulling op wielenquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:12 schreef pberends het volgende:
Wat is die functie van die Donald nou eigenlijk?
Ik vind het maar saai met die gozerd.quote:
Ook al moet oom Donald aan het zuurstof, ik vind hem een verademing.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:24 schreef pberends het volgende:
Ik vind het maar saai met die gozerd.
Hoe weet je dat!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je wil het niet of je kan het niet? Als je het niet kan: CTRL+A.
[..]
Hij gaat echt dood.
Ludo is gewoon de koelste van gtst, ondanks dat het een zak is! Dat is juist zo leuk.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:21 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ludo is een gevaar voor zijn eigen dochter![]()
Dat ontken ik ook nietquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:02 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ludo is gewoon de koelste van gtst, ondanks dat het een zak is! Dat is juist zo leuk.
Wat ik alleen stom vind is dat waar hij vroeger toch uiteindelijk diep verstopt iets goeds leek te hebben, hij nu echt hartelozer is dan ooit, dan doen ze natuurlijk om dat haat-element jegens hem te versterken.quote:
Inderdaad het is jou dus ook opgevallen !quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat ik alleen stom vind is dat waar hij vroeger toch uiteindelijk diep verstopt iets goeds leek te hebben, hij nu echt hartelozer is dan ooit, dan doen ze natuurlijk om dat haat-element jegens hem te versterken.
Maar toch is hij zoals hij nu is, niet zoals hij al die seizoenen was op de een of andere manier....
Het blijft ook vrij opmerkelijk dat Erik de Vogel en Caroline de Bruijn in het echt ook gewoon iets met elkaar hebben, al zeker sinds Ludo in de serie kwam.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:51 schreef Frey het volgende:
Ik ben wel blij dat Janine deze keer bij hem blijft![]()
Ik kan het nog steeds niet gelovenquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het blijft ook vrij opmerkelijk dat Erik de Vogel en Caroline de Bruijn in het echt ook gewoon iets met elkaar hebben, al zeker sinds Ludo in de serie kwam.
Dat "acteert" natuurlijk wel makkelijker bij liefdesscènesquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het blijft ook vrij opmerkelijk dat Erik de Vogel en Caroline de Bruijn in het echt ook gewoon iets met elkaar hebben, al zeker sinds Ludo in de serie kwam.
Ik vond Ludo altijd een charmante schoft, maar ik begin een beetje hekel aan hem te krijgenquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat ik alleen stom vind is dat waar hij vroeger toch uiteindelijk diep verstopt iets goeds leek te hebben, hij nu echt hartelozer is dan ooit, dan doen ze natuurlijk om dat haat-element jegens hem te versterken.
Maar toch is hij zoals hij nu is, niet zoals hij al die seizoenen was op de een of andere manier....
Ja dat willen de makers, dat is ook een reden voor mij om er mee te nokken, zoals al eerder gezegd zitten die makers waarschijnlijk zelf aan de coke, de hasj of de alcohol als ze die verhaallijnen schrijven.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:29 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik vond Ludo altijd een charmante schoft, maar ik begin een beetje hekel aan hem te krijgen![]()
Dat hoop ik al sinds het seizoen waar Ludo verloor van Martine, maar ik hoop dat ik die hoop ook nog krijgquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:43 schreef Frey het volgende:
Ze zijn hun belofte in ieder geval niet nagekomen. Ik wacht gewoon even de cliffhanger af en hopelijk doen ze het volgend seizoen beter.
Jou theorie klinkt heel aanemelijk.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:52 schreef waterreus23 het volgende:
Mijn Theorie
Ludo komt achter het 'moordplan' en besluit op de avond van het moordspel een kogelvrij vest aan te doen, en alles mee te spelen. Hij laat Detective Bloemers uitzoeken wie het neer heeft geschoten, en uiteindelijk neemt Ludo gewoon keihard wraak op ... ... ... ...
Pas als je hem echt wat smerigs had geflikt ja.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:29 schreef Canisfire het volgende:
Vroeger deed Ludo je altijd pas was als je eerst hem wat deed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:olly Boeijen uit
Stadskanaal:"Ik kijk al jaren naar
Goede Tijden,Slechte Tijden.Op dit
moment heeft de verwende Nina Sanders
een hond (Stud).Dit arme beestje wordt
overal mee naar toe gesjouwd en krijgt
de gekste kleren aan.Ja,u leest het
goed:kleren!
Ik vind niet dat er zo met dieren
omgegaan kan worden en erger me hier
dan ook gruwelijk aan.Geef de jeugd
van nu het goede voorbeeld:een dier is
een hele verantwoodelijkheid en geen
accessoire!"
Ja ik gebruikte die spoilertags voor de zekerheid, je hebt er altijd wel weer een paar die gaan jammerenquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:02 schreef Canisfire het volgende:
Mwah die spoiler dat wist al.
quote:Maar het kan straks iedereen zijn omdat Ludo straks iedereen nog even kwaad maakt in zijn laatste weken.
Bing Morris Nina en Dennis gaat hij ook nog even bij langs geloof ik.
In een artikel in de Libelle van begin mei zei Caroline dat dat helemaal niet makkelijker was, omdat het eigenlijk iets intiems is, wat niet iedereen hoeft te zien. Dus eigenlijk zoende ze liever met een vreemde man in GTST dan met Erik zelfquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat "acteert" natuurlijk wel makkelijker bij liefdesscènes
Groot gelijk, GTST heeft wel enigsinds een voorbeeldfunctie met zoveel kijkers.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:34 schreef Remzz het volgende:
Van tt 316, ergenissen
[..]
Ow ja en dat belspel tussen de herhalng elke ochtend lijkt steeds langer te worden, nu al 30 minuten
Zo zal het wel gaanquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:52 schreef waterreus23 het volgende:
Mijn Theorie
Ludo komt achter het 'moordplan' en besluit op de avond van het moordspel een kogelvrij vest aan te doen, en alles mee te spelen. Hij laat Detective Bloemers uitzoeken wie het neer heeft geschoten, en uiteindelijk neemt Ludo gewoon keihard wraak op ... ... ... ...
Oplichting noem ik dat, het zou verboden moeten worden !!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:46 schreef Frey het volgende:
Ik erger me er altijd aan hoe ze GTST gebruiken om andere programma's te promoten. Die stomme reclames bijvoorbeeld tijdens de aflevering en soms ook nog op spannende momenten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bang Bang Barbara...
[ Bericht 15% gewijzigd door Iwan1976 op 15-06-2006 19:27:51 ]
Vroeger konden de makers zoiets, her effect dat ze willen bereiken, namelijk 'iedereen haat Ludo', een stuk subtieler bereiken.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:16 schreef Sander170 het volgende:
Ludo is vals geworden ik ken hem niet meer !
Vroeger was het nog een redelijk man toch wel.
Maar tegenwoordig als je al naar hem wijst
wil hij al je nek omdraaien.
Dit is slecht voor zij imago![]()
Nu wel ja.quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:45 schreef Iwan1976 het volgende:‘Cliffhanger GTST spannendste sinds jaren’ OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[afbeelding]
Bang Bang Barbara...wanneer was dit ? of is dit uit de cliff?
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
Niet van de cliff, kijk maar naar het RTL logo en haar kapsel.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
OMGwanneer was dit ? of is dit uit de cliff?
zie: www.soapvision.nlquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:55 schreef Canisfire het volgende:
OMGwanneer was dit ? of is dit uit de cliff?
Oeps.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:23 schreef Radegast het volgende:
Hé, mijn quote van Charlie is weg!
Bron????quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:04 schreef Snake2005 het volgende:
Oke mensen,
hier dan de waarheid over Ludo ;
Ludo gaat dood!
Erik de Vogel heeft de set al verlaten van GTST, maar in augustus is hij weer aanwezig, dan werkt hij 8ter de schermen
Ze hebben bij gtst nooit meer laten zien dan wat vaag gerommel onder een laken en wat loos gelul op zo een momentquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:00 schreef Frankie79 het volgende:
Ik hoef die huwelijksnacht van Dian niet te zien hoor![]()
Nee dat niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |