quote:
Ze bedoelde dan ook de kerst dat Sjors Nick vergaf.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:16 schreef Canisfire het volgende:
Sjors is een jaar eerder verkracht niet tijdens het bezoek van Rik en Anita..
Die reclame is wel leuk, alleen die stem snap ik niet. Waarom nemen ze niet tijdens de beelden gewoon de stem op? Ze moest het immers al zeggen. Nu is het compleet onnatuurlijk nagesynchroniseerd.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]wil je dat niet zeggen? dat doet me denken aan die flutreclame waar ze zo met die bos loopt te zwaaien
quote:Op maandag 19 juni 2006 21:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die kop van die juut: "Ontoerekeningsvatbaar...![]()
"
![]()
Ja dat valt overduidelijk op vind ik, het ziet er ook niet uit dat met die stem !quote:Op maandag 19 juni 2006 21:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Die reclame is wel leuk, alleen die stem snap ik niet. Waarom nemen ze niet tijdens de beelden gewoon de stem op? Ze moest het immers al zeggen. Nu is het compleet onnatuurlijk nagesynchroniseerd.
Nee. Springlevend.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:33 schreef XiChico het volgende:
Is die dochter van Ludo die met die halve homo ging al d00d?
quote:Op maandag 19 juni 2006 23:41 schreef Nielsch het volgende:
Ik kijk geen GTST meer, dus ik reageer ook niet meer op de uitzendingen. Van GTST zelf ben ik al afgekickt, nu nog van dit forum.
je avatarquote:Op maandag 19 juni 2006 23:41 schreef Nielsch het volgende:
Ik kijk geen GTST meer, dus ik reageer ook niet meer op de uitzendingen. Van GTST zelf ben ik al afgekickt, nu nog van dit forum.
Dat deed Jack wel leuk ja.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:48 schreef fleur22 het volgende:
( ''Halloooo Dennis'' kan er nog om lachen.![]()
)
Ja ik zal binnenkort eens wat nieuws verzinnen. Ik hoop dat ik het kan weerstaan om de laatste aflevering te kijken. Hmmm, waarschijnlijk ben ik toch op de rugbyclub, dus zoveel problemen zal ik daar niet meehebben.quote:
'' ik ben Dennis de robot ''quote:Op maandag 19 juni 2006 23:48 schreef fleur22 het volgende:
[..]
![]()
( ''Halloooo Dennis'' kan er nog om lachen.![]()
)
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |