Die heeft nog geen album uitquote:Op maandag 12 juni 2006 19:43 schreef mic_forever het volgende:
typhoon mag ook wel bij friends toghh
Van mij wel, als 'ie een album cover zou hebben idd.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:43 schreef mic_forever het volgende:
typhoon mag ook wel bij friends toghh
Done.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:24 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Van mij wel, als 'ie een album cover zou hebben idd.
OP: klik
De link staat ook in de OP, dunno waarom die steeds wordt weggehaald...
quote:Op maandag 12 juni 2006 14:50 schreef skiczukie het volgende:
[..]
[..]
Ik zie nu pas wat jullie bedoelden. De clip op de Box is gewoon zwart/wit. Op de MySpace van Kubus is de clip in kleur, en ziet het er juist wél zomers uit. Lekker amateuristisch ziet het eruit.Alsof vader staat te filmen met een net aangeschafte DV-cameraatje.
Klik.
Voor het concert in de Vera Groningen van vrijdag? Dat zou wel heel tof zijn. Wou eigenlijk met paar vrienden heen, maar dan maar alleen! Ik spreek je donderdag/vrijdag nog welquote:Op zondag 11 juni 2006 23:34 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik heb eventueel wel een reservering voor je over, moet je me rond donderdag/vrijdag even vragen.
Voor de Vera ja. Maar vrienden gaan voorquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:45 schreef S-Two het volgende:
[..]
Voor het concert in de Vera Groningen van vrijdag? Dat zou wel heel tof zijn. Wou eigenlijk met paar vrienden heen, maar dan maar alleen! Ik spreek je donderdag/vrijdag nog wel.
Hehe, dat snap ik. In ieder geval al bedankt voor de moeite. En misschien ga ik inderdaad gewoon wel ff langs.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:01 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Voor de Vera ja. Maar vrienden gaan voor, dus even zien of iemand hier nu om 't kaartje gaat zeuren. Ik laat 't wel weten als 'ie nog beschikbaar is.
Btw, waarschijnlijk laten d'r soweiso wel meer mensen met een reservering 't afweten, dus je kan altijd heengaan om te kijken of d'r nog een kaartje over is. Vrijwel altijd zo.
Kan je ook nog wat vrienden meenemen, maakt zo'n avond net wat leuker.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:22 schreef S-Two het volgende:
[..]
En misschien ga ik inderdaad gewoon wel ff langs.
Hebben die niet een te zwakke opgezwolle diss gemaakt ooit?quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Diggen jullie D.A.C ook? Want daar heb ik een centraal topicje over geopend![]()
Het grote 'D.A.C' Topic!
Thanks voor die interviews uit de Revu:D
geen idquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:32 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Hebben die niet een te zwakke opgezwolle diss gemaakt ooit?
Naar mijn weten is D.A.C. op leven na dood...quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Diggen jullie D.A.C ook? Want daar heb ik een centraal topicje over geopend![]()
Het grote 'D.A.C' Topic!
Thanks voor die interviews uit de Revu:D
mwaah ze zijn idd nu een beetje bezig met hun solo ding, maar nog steeds tofquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:48 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Naar mijn weten is D.A.C. op leven na dood...
Klinkt goed.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:11 schreef rotskibo het volgende:
U-Niq ft. Sticks & Winne - Kritiek
http://www.zshare.net/audio/uniq-ft-sticks-winne-kritiek-mp3.html
lijn5 radio rip.
Moet je me morgen nog een keer vragen, heb nog iemand die twijfelt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:21 schreef S-Two het volgende:
Evil_Koekje is je reservering er nog? Weet trouwens ook nog niet of ik ga, Nederland moet daarvoor ook spelen, en misschien ga ik dat wel ff thuis met vrienden kijken.
http://www.top-notch.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=170&Itemid=9quote:Over de release datum van het album Fakkelteit is nog niks bekend. Blijf op de hoogte via de mailinglist of hou het nieuws hier op de TopNotch - site in de gaten.
http://www.top-notch.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=168&Itemid=9quote:Blijf op de hoogte van al het Opgezwolle & TopNotch nieuws dus schrijf je in op de TopNotch mailinglist mocht je hier nog niet op staan. Zo blijf je altijd on-point van de nieuwste ontwikkelingen zoals de nieuwe Opgezwolle clip die eraan komt plus nieuwe gear!
Heb gehoord dat het wel dope wasquote:Op zondag 18 juni 2006 22:57 schreef erkel het volgende:
Damn, laatst die gasten gemist in Drachten. Iemand nog geweest, was het nog wat?
http://rapidshare.de/file(...)inkpop_2006.zip.html Voledige showquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:36 schreef Plots het volgende:
http://www.freewebs.com/a(...)d%20on%20pinkpop.mp3
2012quote:Op maandag 26 juni 2006 17:28 schreef Robzilla het volgende:
Wanneer komt het solo album van Rico eigenlijk? Is daar al iets over bekend?
Is inderdaad wel een tof artikel om te lezen.quote:
Ik ook (2e keer dat ik zie)quote:Op zondag 18 juni 2006 22:37 schreef Agiath het volgende:
1 September komen ze in Delft, ik ga denk wel![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:11 schreef DubzOne het volgende:
Rico: "Ik ga niet meer naar HipHop- feesten. Daar komen misschien vijf vrouwen langs: het lijken wel gay- party's"
![]()
![]()
Vét.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:55 schreef Plots het volgende:
Beweegloos Topic.
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.........
Volgende clip wordt van de singel Eigen Wereld
Zullen we gewoon loos teksten gaan posten ik verveel me altijd zo met +30 graden dan zit ik ook liever achter fok!.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:55 schreef Plots het volgende:
Beweegloos Topic.
"Roekoe Rico"quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:31 schreef koningdavid het volgende:
"Zelfs de duiven koeren me toe: Roekoe! Roekoe!"
oh, whaha. Ik dacht al: 'waar de hell slaat dat op?'quote:
Ik had persoonlijk liever Regendans, Het Park of Volle Kracht gezien, maar goed.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:55 schreef Plots het volgende:
Volgende clip wordt van de singel Eigen Wereld
Samequote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik had persoonlijk liever Regendans, Het Park of Volle Kracht gezien, maar goed.
wel 's in zwolle geweest?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:44 schreef skiczukie het volgende:
Wat ik nog steeds niet snap aan Park, het refrein van Vrielink: 'Ik zit .. op een bank .. aan de gracht.' Het gaat over het park, mafkees.![]()
Nee, ik kom nóoit in Zwolle.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:31 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
wel 's in zwolle geweest?
er zit een park aan een gracht lul
mafkees![]()
Welk park, aan een gracht zijn er straten te vinden, met lange muren?quote:k zit op een bank aan de gracht
de straten staan blank, niemand lacht
de wind baant zich weg, door verkeer
langs muren, het stocht en verweer
zand in bladeren, straten hoe raderen de stad
ohh ze fluisteren, ik wil wel luisteren maar wacht
quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:42 schreef skiczukie het volgende:
Welk park, aan een gracht zijn er straten te vinden, met lange muren?
Ik zeg enkel dat ik het refrein niet echt bij het nummer vind passen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:39 schreef Chrishop het volgende:
[..]er staan vast gebouwen etc om het park heen, misschien wel in het park. Bedoel leuk dat er weer gepost word maar mierenneuken over text is beetje lame
.
hoezo lange muren? jouw tekst komt al niet eens overeen met die debiele tekst die je ergens van een of andere nl-hiphop-pagina hebt gepluktquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:42 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nee, ik kom nóoit in Zwolle.![]()
[..]
Welk park, aan een gracht zijn er straten te vinden, met lange muren?
Okee.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:31 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
hoezo lange muren? jouw tekst komt al niet eens overeen met die debiele tekst die je ergens van een of andere nl-hiphop-pagina hebt geplukt. Wat ik alleen wil zeggen is dat je niet moeilijk moet gaan doen om een tekst die je niet begrijpt: er zal echt wel een goede achterliggende gedachte achter zitten. Die gast is niet gek ofzo.
ja daar ga ik heen. denk alleen niet dat ik naar kubus en bangbang zal gaan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:47 schreef Devlinsect het volgende:
Aanstaande zaterdag:
Rockit met Kubus & BangBang eerste optreden. Tjek die shit:
http://www.fca-music.nl/rockitdance/
Jep. En die komt nietquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:53 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja daar ga ik heen. denk alleen niet dat ik naar kubus en bangbang zal gaan.
bangbang is een rapper neem ik aan?
een kachel in mn waffelquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:18 schreef Hellrazor het volgende:
wat betekent scalamapattus?
Tjappiequote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:18 schreef Hellrazor het volgende:
wat betekent scalamapattus?
ben ff wezen kijken en vond het echt 10x niksquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:20 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Jep. En die komt niet![]()
Hij gaat een live DJ set draaien met nog een gast (Simon)
Hmm niet echt mn ding, hou meer beetje van die delic achtige beats.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:12 schreef Balbergen het volgende:
Opgezwolle - Klaar om te gaan
Misschien een nieuwe voor sommige, ik heb hem niet zo lang namelijk.
Wat had je dan verwacht op een techno festivalquote:Op zondag 30 juli 2006 01:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ben ff wezen kijken en vond het echt 10x nikshij draaide een beetje ouderwetse techno.
quote:Op zondag 30 juli 2006 14:16 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht op een techno festival![]()
Wie is die Black Mo?! Heeft hij die beat gemaakt?!quote:Op zondag 30 juli 2006 11:12 schreef Balbergen het volgende:
Opgezwolle - Klaar om te gaan
Misschien een nieuwe voor sommige, ik heb hem niet zo lang namelijk.
Black Mosart Tape.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:36 schreef Hellrazor het volgende:
nummer 8 van welke cd is dat ?
Denk dan Black Mosart, weet ook niet wie dat is.quote:Op zondag 30 juli 2006 15:04 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Wie is die Black Mo?! Heeft hij die beat gemaakt?!
Is die nog ergens te krijgen of niet?quote:Op zondag 30 juli 2006 22:11 schreef Plots het volgende:
Typhoon - Frustratie
van de mixtape die die had voor the box
Klinkt zeker vet!quote:Op zondag 30 juli 2006 21:06 schreef Balbergen het volgende:
Live nieuwe Fakkelteit shit, zeeerrrr dope:
Als je het niet probeert
Stickert komt echt lekker inderdaad. Uit welk nummer komt dat stuk trouwens dat hij eerst doet?quote:Op zondag 30 juli 2006 21:06 schreef Balbergen het volgende:
Ook vet, vooral stickert:
Opgezwolle sessie op Pinkpop 2006
Je avatar wat doe je?quote:Op maandag 31 juli 2006 13:32 schreef Henkmanz het volgende:
jammer dat behalve stickert niemand daadwerkelijk een freestyle doet. ik kan ook een geschreven tekst opdreunen...
Boeiend, de een kan goed freestylen, de ander niet...quote:Op maandag 31 juli 2006 13:32 schreef Henkmanz het volgende:
jammer dat behalve stickert niemand daadwerkelijk een freestyle doet. ik kan ook een geschreven tekst opdreunen...
Ik vind een freestylesessie niet echt tof zonder freestylesquote:Op maandag 31 juli 2006 14:45 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Boeiend, de een kan goed freestylen, de ander niet...
Heel vet idd!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:11 schreef Robzilla het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=AK1FICY66wA&mode=related&search=jawat
dat vind ik dus lelijk; maar dat kan ik ook niet weten aangezien ik nog niks van fakkelteit gehoord heb. maar een freestylesessie moet freestyles bevatten anders vind ik het gewoon laf, bestaande raps over andere beats zijn meestal gaar.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:24 schreef Plots het volgende:
Die texten van stickz staan gewoon op Fakkelteit man.
heb tig freestyles vanuit bestaande texten van hem.
Denk niet dat deze teksten op fakkelteit komen.. Over zijn blauwgroene prullebak op pinkpop?quote:Op maandag 31 juli 2006 17:24 schreef Plots het volgende:
Die texten van stickz staan gewoon op Fakkelteit man.
heb tig freestyles vanuit bestaande texten van hem.
Verrek, het druipt er vanaf.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:52 schreef Plots het volgende:
Je beeldscherm.
Mijn excuus, zucht.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:25 schreef Plots het volgende:
Sarcasme, zucht
Okequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:38 schreef Pindax0r het volgende:
het is aan
nopequote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:02 schreef Arjann87 het volgende:
Gaan er nog mensen naar Venlo?
thanksquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:09 schreef Catch22- het volgende:
15
vr
sep
BEESTENBOEL! HIPHOP PARTY
hosted by: OPGEZWOLLE
De heren van Opgezwolle organiseren een vet hiphop feest met vele verrassingen
open 20:30 / aanvang 21:00 / ¤7,50
Hedon zwolle dus
Met z'n allen?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:41 schreef Catch22- het volgende:
Tijdens passievrucht oprijen tegen Chrrris
Dan ongeveer 9 weken terug kijken naar vorige topics.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:45 schreef 020-NRD het volgende:
Het schijnt dat in de nieuwe revu van ongeveer 9 weken terug een interview stond, iemand die hem heeft + een scanner?
Die heeft er inderdaad wel ingestaan volgens mij. Binnenkort staan ze ook weer in de Oosterpoort, alleen de kaarten kan ik niet bestellen ofsoquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:46 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dan ongeveer 9 weken terug kijken naar vorige topics.![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:45 schreef 020-NRD het volgende:
Het schijnt dat in de nieuwe revu van ongeveer 9 weken terug een interview stond, iemand die hem heeft + een scanner?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:56 schreef Henkmanz het volgende:
Hier weer een vers interview voor jullie, heb ik ff gescand uit de Nieuwe Revu.
Zijn JPEGS van circa 500kb.
Wel vet dat Rico ff kort Onyx en Cypress Hill noemt, en dat Delic vroeger naar Metal-concerten ging
Pagina 1 & 2
Pagina 3 & 4
Fakkelteit is dat een CD? Er is namelijk ook een liedje van.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:36 schreef Plots het volgende:
........laten me koud als kapotte kachels
opgeduveld 2 komt iig eerder dan Fakkelteit
Yep, cd.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:43 schreef Arjann87 het volgende:
[..]
Fakkelteit is dat een CD? Er is namelijk ook een liedje van.
Eind van het jaar.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:24 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Iemand enig idee wanneer Fakkelteit ong uit gaat komen?
Met kerstquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:24 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Iemand enig idee wanneer Fakkelteit ong uit gaat komen?
Onzin, ten eerste staat op het shirt 2006. Ten tweede hoorde ik 't Rico laatst nog zeggen dat het gewoon het eind van het jaar komt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:24 schreef Plots het volgende:
Fakkelteit 2007, eerst komt Opgeduveld 2 nog
Zeer waarschijnlijk dat ik daar heen gaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:09 schreef Catch22- het volgende:
15
vr
sep
BEESTENBOEL! HIPHOP PARTY
hosted by: OPGEZWOLLE
De heren van Opgezwolle organiseren een vet hiphop feest met vele verrassingen
open 20:30 / aanvang 21:00 / ¤7,50
Hedon zwolle dus
quote:
Rico's album komt pas in 2012 hoorquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:11 schreef S-Two het volgende:
Opgeduveld 2 heb ik ook wel zin in. Dan Fakkelteit, misschien DKDent nog, en dat solo-album van Rico moet ook gaan komen.
Anders ik wel.quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:43 schreef Chrishop het volgende:
Aanstaande vrijdag zullen er wel weer wat tjappies verplet worden op lowlands,. Ik heb er zin an.
Het was niet de bedoeling dat ze dit jaar weer zouden komen. Ze zijn de vervangers van Ojos de Brujoquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:27 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Anders ik wel.
3 jaar LL op rij is best netjes btw.
Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:13 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Maar ze stonden dus wel op de reservelijst
gaat er weer tegen elkaar aan gesprongen worden?quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:43 schreef Chrishop het volgende:
Aanstaande vrijdag zullen er wel weer wat tjappies verplet worden op lowlands,. Ik heb er zin an.
Uiteraard, wat moet je dan? Is wel het minste dat men kan doen niet, de hullies die er niet tegen kunnen gaan maar achteraan staanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
gaat er weer tegen elkaar aan gesprongen worden?
Kheb er ook al zin in op lowlandsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:59 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Uiteraard, wat moet je dan? Is wel het minste dat men kan doen niet, de hullies die er niet tegen kunnen gaan maar achteraan staan![]()
.
Best matig, maar ik heb nog 't meeste zin in Opgezwollequote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:08 schreef Agiath het volgende:
[..]
Kheb er ook al zin in op lowlands
Maar je bent toch niet speciaal naar lowlands gegaan voor opgezwolle hoop ik?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:59 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Uiteraard, wat moet je dan? Is wel het minste dat men kan doen niet, de hullies die er niet tegen kunnen gaan maar achteraan staan![]()
.
Het is niet dat ze er niet tegen kunnen, maar het is wel kankerirritantquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:59 schreef Chrishop het volgende:
[..]
.
Deze man spreekt de waarheid.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:46 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als je wilt pogo'en dan ga je maar naar een rockconcert
In de gabber scene is het ook al een tijdje übercoolisch om te pogoënquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:46 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als je wilt pogo'en dan ga je maar naar een rockconcert
nog steeds onovertroffenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:38 schreef arneaux het volgende:
Opgezwolle - Spuugdingen Op De Mic aan t luisteren maar weer eens. Dikke raps, heerlijke flow.
Niet gek, zou ik ook hebbenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:37 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Best matig, maar ik heb nog 't meeste zin in Opgezwolle
Supervette cd, moeilijk aan te komen wel, vroeg et in zaakje in Breda en die zeiden dat ik weinig kans had deze cd nog ergens in NL aan te treffen omdat ze deze zelf kleinschalig uitgebracht hebben. Iemand enig idee waar ik em kan vinden?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:38 schreef arneaux het volgende:
Opgezwolle - Spuugdingen Op De Mic aan t luisteren maar weer eens. Dikke raps, heerlijke flow.
http://3voor12.vpro.nl/3v(...)audionumber=29686360quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:28 schreef nelisb het volgende:
iemand de stream op kunnen nemen van lowlands? ben benieuwd
Ik zal binnenkort even bij de blauwe bengel kijken voor je. Daar hadden ze ze nog wel liggen laatstquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:18 schreef Brun0 het volgende:
[..]
Supervette cd, moeilijk aan te komen wel, vroeg et in zaakje in Breda en die zeiden dat ik weinig kans had deze cd nog ergens in NL aan te treffen omdat ze deze zelf kleinschalig uitgebracht hebben. Iemand enig idee waar ik em kan vinden?
Of is marktplaats mijn laatste optie![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort even bij de blauwe bengel kijken voor je. Daar hadden ze ze nog wel liggen laatst
thanx,quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:20 schreef Nevermind het volgende:
[..]
http://3voor12.vpro.nl/3v(...)audionumber=29686360
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:39 schreef Pindax0r het volgende:
http://www.freshcotton.co(...)kid%3D155%26page%3D2
fakkelteit t-shirt
Blauwe Bengel is niet meer van de moeder van....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort even bij de blauwe bengel kijken voor je. Daar hadden ze ze nog wel liggen laatst
had ik graag willen doen,maar geen idee hoe je dit moet rippen en omzetten naar mp3quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:32 schreef Plots het volgende:
ja nelis, upload het ook ff op rapidshare.de.
net een stukje kunnen zien van kiddo cee op lowlands
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:38 schreef nelisb het volgende:
[..]
had ik graag willen doen,maar geen idee hoe je dit moet rippen en omzetten naar mp3
tevens is het maar 32 minuten terwijl het optreden een uur was
O, dat dacht ik al, want hij stond laatst te koop. Dan zullen ze hem daar wel niet meer hebbenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:33 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Blauwe Bengel is niet meer van de moeder van....
Mocht je het vinden, laat het ff weten![]()
Vind die gast zo nep. Inclui Jawatquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:07 schreef Brun0 het volgende:
Het is vooral Typhoon waar ik benieuwd naar ben, hij maakt altijd veel indruk op mij bij de optredens!!!
hoezo? Vindt em sowiezo niet te vergelijken met Jawat!quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:26 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Vind die gast zo nep. Inclui Jawat![]()
thxquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:53 schreef Devlinsect het volgende:
Ik vond nog een link van Opgezwolle op Lowlands 2006:
http://www.megaupload.com/?d=GZQ8U5YL
Ik heb een examplaar op Marktplaats kunnen bemachtigenquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:46 schreef Catch22- het volgende:
[..]
O, dat dacht ik al, want hij stond laatst te koop. Dan zullen ze hem daar wel niet meer hebben
Zeker wel en nog veel meerquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:48 schreef seveneleven het volgende:
Opgezwolle![]()
![]()
Sporen, Vork, Hersenspinsels, geweldige nummers, van het oude hoesje, maar toch!
Volle kracht is ook vet!
Zijn jullie dat met mij eensch?![]()
Iquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:20 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
Ow, Ty is een dichter op beats, Jawat! is zo energiek en beiden maken zeker indruk live!
Props voor beide!
Wat is de naam van die track? Volgens mij een nwe.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:01 schreef Catch22- het volgende:
Die eerste track van die lowlands bootleg is vet.
Als het van die link is die hier is gepost: "Als Die Mic Aanstaat" over de beat van Moeilijk (van Kubus, staat op album van Jawat).quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:06 schreef Catch22- het volgende:
ja thnx, ik weet het niet precies. Volgens mij van brandstof. ik zal hem nog een keer luisteren
De tv-zender bedoel ik dusquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:12 schreef The_Martian het volgende:
Lowlands optreden van Opgezwolle nu op 3voor12
Over 't geheel genomen vind ik Vloeistof leuker dan Eigen Wereld.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:48 schreef seveneleven het volgende:
Opgezwolle![]()
![]()
Sporen, Vork, Hersenspinsels, geweldige nummers, van het oude hoesje, maar toch!
Volle kracht is ook vet!
Zijn jullie dat met mij eensch?![]()
Ik ook hoorquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:20 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Over 't geheel genomen vind ik Vloeistof leuker dan Eigen Wereld.
Mooi verhaal allemaal, zijn de echt kenners hier tegenwoordig bezig de albums te vergelijken? Shit is voor iedereen persoonlijk, plus jullie vergeten spuugdingen in het hele verhaal.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:06 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
Vloeistof is leuker, Eigen Werled maatschappijkritischer en bewuster en dat is ook wel dope!
quote:Op Vrijdag 18 augustus 2006 schreef Delic het volgende:
Jawel ey Lowlands 2006! wij, of ik, hebben deze beat niet gemaakt om toe te kijken en alleen te kijken dus bij deze laatste gaan we kapot!
Nee. Je hoort hem voor de tijd de track aankondigen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:13 schreef Hellrazor het volgende:
hoor ik daar nou delic een stuk van hoedenplank spitten ?![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:49 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Mooi verhaal allemaal, zijn de echt kenners hier tegenwoordig bezig de albums te vergelijken? Shit is voor iedereen persoonlijk, plus jullie vergeten spuugdingen in het hele verhaal.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:24 schreef Catch22- het volgende:
EW is wat hoogstaander en Vloeistof heeft wat rauwere raps en spuugdingen is helemaal basic. Die vind ik persoonlijk weer vetter dan vloeistof
Waarom zou je verschillende albums van een artiest niet mogen vergelijken?quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:49 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Mooi verhaal allemaal, zijn de echt kenners hier tegenwoordig bezig de albums te vergelijken? Shit is voor iedereen persoonlijk, plus jullie vergeten spuugdingen in het hele verhaal.
Je mag best albums vergelijken maar de meesten komen niet verder dan ik vind vloeistof het leukst maar eigen wereld.... blabla. Beetje lame. Maar ga gerust door ik ben God ook nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:12 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Waarom zou je verschillende albums van een artiest niet mogen vergelijken?
En 't ging over Vloeistof en Eigen Wereld, en niet Spuugdingen. Dat betekent niet dat 'ie vergten wordt.
Omglolquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:48 schreef skiczukie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=MPnhdtOq9v4&search=opgezwolle
idd, jammer..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:10 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Waar was rico trouwens tijdens Jawat/ Ik miste zijn stukkies tijdens zwarte koffie en gekkenhuis
Is engelstalig toch?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:47 schreef Catch22- het volgende:
Reminder to self: Blaxtar's album halen
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:50 schreef skiczukie het volgende:
Ik vind die Blaxtar echt niet tof.
Nee eigenlijk nietquote:
blazerlanden park.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:48 schreef skiczukie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=MPnhdtOq9v4&search=opgezwolle
Die gast ken ikquote:
Het ging zeker los op LL, maar ik vond het opzich niet echt een super goede show... daarbij komt ook dat het geluid drie dagen niet echt goed was in de Bravo, veel te veel basquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:43 schreef Chrishop het volgende:
Godver de godver de godverdomme wat ging het hard op lowlands, Opgezwolle kilde die shit Jawat kilde die shit en het publiek ging té los. Ze waren overduidelijk tevreden, naar mijn horen was de sfeer bij Opge het beste van welke groep dan ook op Lowlands. Ik ga slapen.
Tsjappies Mammies of de Vollequote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:21 schreef Schuttingbeer het volgende:
Op 3 voor 12 kun je het live optreden van Opge op Lowlands horen.. 't klinkt echt vet!!
maar, wie weet hoe de eerste 2 nummers heten? de derde is Balans, dat weet ik wel.
en wat is de titel van dat nummer met dat : zeg ja, ja-ja-ja, ja, ja.. etc.??
'Opgezwolle de Volle'quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:21 schreef Schuttingbeer het volgende:
en wat is de titel van dat nummer met dat : zeg ja, ja-ja-ja, ja, ja.. etc.??
Clip is voor mij ook nieuw. Wel een gare kwaliteit zegquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:59 schreef skiczukie het volgende:
Te ver.
Deze is ook nieuw voor mij.De clip dan.
Hoe kan er nou teveel bass zijn, ik kon geen joint draaien de shit trilde van m'n vloeiquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:15 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Het ging zeker los op LL, maar ik vond het opzich niet echt een super goede show... daarbij komt ook dat het geluid drie dagen niet echt goed was in de Bravo, veel te veel bas![]()
2e is Hamvraagquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:17 schreef Schuttingbeer het volgende:
maarum, op die stream die je kan beluisteren van Lowlands
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/groups/index.jsp?groups=7387294
hoe heeten de eerste twee nummers.. de derde is dus balans.. maar hoe heten die eerste 2?? Ik vind trouwens dat ze Verre Oosten wel heel vet doen
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:45 schreef J3113 het volgende:
Hoorde dat ze niet bijzonder waren op LL..
Wat lul je? Ik stond vooraan en ze braken de tent af, ik vond het iig wereldsquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:45 schreef J3113 het volgende:
Ik hoorde dat qua sfeer opgezwolle het best was van lowlands.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:45 schreef J3113 het volgende:
ja die vond ik ook al gruwlijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:43 schreef Catch22- het volgende:
die scratch bij 11:05 is echt ziek. Delic is master.
Soo true. Normaal gesproken echt niet m'n ding, Opgezwolle, maar poeh, kapotgáán daar.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:03 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ik hoorde dat qua sfeer opgezwolle het best was van lowlands.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:40 schreef The_Martian het volgende:
Het pinkpop optreden was 10 keer strakker.
Ik ken het album compleet tot in elk biepje uit mn hoofd, ik wil een show een sfeer als ik ze live zie. Ik wil mc's zien springen ouwehoeren kotsen van luchtgebrek. Als ik muzikale hoogstandjes wil horen dan zet ik het cd'tje wel op. Zijn jullie de type's die vooraan kapot gaan of rustig willen luisteren want dan zal je ervaring wel anders zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:40 schreef The_Martian het volgende:
Als we zo beginnenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:40 schreef The_Martian het volgende:
Serieus, bij Hoedenplank had ik van begin tot einden kippenvel, stereotoren op 50, paar biertjes en losgaan in mijn kamer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:35 schreef arneaux het volgende:
Wat een show, zit met kippenvel te luisteren.
Ik probeer het nu te downloaden, maar lukt niet echt. Wij houden contact okee.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:07 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Als we zo beginnen
Laatste show van de eigen wereld tour in de melkweg was pas chaos![]()
Erg vette cd trouwens spuugdingen (is dat ding ergens te krijgen)
Eind dit jaar.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:35 schreef Steve-O het volgende:
Die Op moet ff worden aangepast
Wanneer komt fakkelteit trouwens ?
Nee hoor, Jawat bijvoorbeeld ging en helemaal uit z'n dak... en zette een gruwelijke show neer. Het kan dus wel gewoon.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:02 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ik ken het album compleet tot in elk biepje uit mn hoofd, ik wil een show een sfeer als ik ze live zie. Ik wil mc's zien springen ouwehoeren kotsen van luchtgebrek. Als ik muzikale hoogstandjes wil horen dan zet ik het cd'tje wel op. Zijn jullie de type's die vooraan kapot gaan of rustig willen luisteren want dan zal je ervaring wel anders zijn.
Als muziekliefhebber zie en hoor ik graag een goede live-show, daaronder versta ik ook hoogstandjes op het podium. Wanneer je live je shit niet waar kan maken kan je beter in de studio blijven. Uiteindelijk wordt een artiest ook afgerekend op zijn live-performance, zonder al die studiotrucjes. Dus die shit heeft helemaal niks te maken of je stoer voorin staat te beuken of dat je van een iets grotere afstand geniet van een goede live-show!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:02 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ik ken het album compleet tot in elk biepje uit mn hoofd, ik wil een show een sfeer als ik ze live zie. Ik wil mc's zien springen ouwehoeren kotsen van luchtgebrek. Als ik muzikale hoogstandjes wil horen dan zet ik het cd'tje wel op. Zijn jullie de type's die vooraan kapot gaan of rustig willen luisteren want dan zal je ervaring wel anders zijn.
Ik wil hem graagquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 05:04 schreef Catch22- het volgende:
Tis jammer dat ik die 10 jaar top notch DVD met videoclips niet mag posten, daar staan vette clips op
Volgens de torrentinfo is het een gratis mixtape.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:52 schreef Devlinsect het volgende:
De shit moet je kopen in de winkel. Niet downloaden![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:11 schreef HenkBenzinetank het volgende:
http://ringtonesociety.com/ringtone/show/82
Voor de echte die-hards(stiekem is ie wel geniaal)
Die Rotterdam mixtape is wel goed, Uniq en Winne kan ik wel waarderenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:06 schreef skiczukie het volgende:
http://www.top-notch.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=15&Itemid=29
Dus, niet meteen zo zeiken.
Rofl, wist niet dat die er nog opstond, ff downenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:50 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb gister de mp3 gedownd, jouw torrent via thepiratebay.![]()
Blijven seeden, gaarnequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:50 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb gister de mp3 gedownd, jouw torrent via thepiratebay.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |