Serieus, bij Hoedenplank had ik van begin tot einden kippenvel, stereotoren op 50, paar biertjes en losgaan in mijn kamer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:35 schreef arneaux het volgende:
Wat een show, zit met kippenvel te luisteren.
Ik probeer het nu te downloaden, maar lukt niet echt. Wij houden contact okee.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:07 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Als we zo beginnen
Laatste show van de eigen wereld tour in de melkweg was pas chaos![]()
Erg vette cd trouwens spuugdingen (is dat ding ergens te krijgen)
Eind dit jaar.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:35 schreef Steve-O het volgende:
Die Op moet ff worden aangepast
Wanneer komt fakkelteit trouwens ?
Nee hoor, Jawat bijvoorbeeld ging en helemaal uit z'n dak... en zette een gruwelijke show neer. Het kan dus wel gewoon.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:02 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ik ken het album compleet tot in elk biepje uit mn hoofd, ik wil een show een sfeer als ik ze live zie. Ik wil mc's zien springen ouwehoeren kotsen van luchtgebrek. Als ik muzikale hoogstandjes wil horen dan zet ik het cd'tje wel op. Zijn jullie de type's die vooraan kapot gaan of rustig willen luisteren want dan zal je ervaring wel anders zijn.
Als muziekliefhebber zie en hoor ik graag een goede live-show, daaronder versta ik ook hoogstandjes op het podium. Wanneer je live je shit niet waar kan maken kan je beter in de studio blijven. Uiteindelijk wordt een artiest ook afgerekend op zijn live-performance, zonder al die studiotrucjes. Dus die shit heeft helemaal niks te maken of je stoer voorin staat te beuken of dat je van een iets grotere afstand geniet van een goede live-show!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:02 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ik ken het album compleet tot in elk biepje uit mn hoofd, ik wil een show een sfeer als ik ze live zie. Ik wil mc's zien springen ouwehoeren kotsen van luchtgebrek. Als ik muzikale hoogstandjes wil horen dan zet ik het cd'tje wel op. Zijn jullie de type's die vooraan kapot gaan of rustig willen luisteren want dan zal je ervaring wel anders zijn.
Ik wil hem graagquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 05:04 schreef Catch22- het volgende:
Tis jammer dat ik die 10 jaar top notch DVD met videoclips niet mag posten, daar staan vette clips op
Volgens de torrentinfo is het een gratis mixtape.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:52 schreef Devlinsect het volgende:
De shit moet je kopen in de winkel. Niet downloaden![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:11 schreef HenkBenzinetank het volgende:
http://ringtonesociety.com/ringtone/show/82
Voor de echte die-hards(stiekem is ie wel geniaal)
Die Rotterdam mixtape is wel goed, Uniq en Winne kan ik wel waarderenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:06 schreef skiczukie het volgende:
http://www.top-notch.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=15&Itemid=29
Dus, niet meteen zo zeiken.
Rofl, wist niet dat die er nog opstond, ff downenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:50 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb gister de mp3 gedownd, jouw torrent via thepiratebay.![]()
Blijven seeden, gaarnequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:50 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb gister de mp3 gedownd, jouw torrent via thepiratebay.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |