wel 's in zwolle geweest?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:44 schreef skiczukie het volgende:
Wat ik nog steeds niet snap aan Park, het refrein van Vrielink: 'Ik zit .. op een bank .. aan de gracht.' Het gaat over het park, mafkees.![]()
Nee, ik kom nóoit in Zwolle.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:31 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
wel 's in zwolle geweest?
er zit een park aan een gracht lul
mafkees![]()
Welk park, aan een gracht zijn er straten te vinden, met lange muren?quote:k zit op een bank aan de gracht
de straten staan blank, niemand lacht
de wind baant zich weg, door verkeer
langs muren, het stocht en verweer
zand in bladeren, straten hoe raderen de stad
ohh ze fluisteren, ik wil wel luisteren maar wacht
quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:42 schreef skiczukie het volgende:
Welk park, aan een gracht zijn er straten te vinden, met lange muren?
Ik zeg enkel dat ik het refrein niet echt bij het nummer vind passen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:39 schreef Chrishop het volgende:
[..]er staan vast gebouwen etc om het park heen, misschien wel in het park. Bedoel leuk dat er weer gepost word maar mierenneuken over text is beetje lame
.
hoezo lange muren? jouw tekst komt al niet eens overeen met die debiele tekst die je ergens van een of andere nl-hiphop-pagina hebt gepluktquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:42 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nee, ik kom nóoit in Zwolle.![]()
[..]
Welk park, aan een gracht zijn er straten te vinden, met lange muren?
Okee.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:31 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
hoezo lange muren? jouw tekst komt al niet eens overeen met die debiele tekst die je ergens van een of andere nl-hiphop-pagina hebt geplukt. Wat ik alleen wil zeggen is dat je niet moeilijk moet gaan doen om een tekst die je niet begrijpt: er zal echt wel een goede achterliggende gedachte achter zitten. Die gast is niet gek ofzo.
ja daar ga ik heen. denk alleen niet dat ik naar kubus en bangbang zal gaan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:47 schreef Devlinsect het volgende:
Aanstaande zaterdag:
Rockit met Kubus & BangBang eerste optreden. Tjek die shit:
http://www.fca-music.nl/rockitdance/
Jep. En die komt nietquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:53 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja daar ga ik heen. denk alleen niet dat ik naar kubus en bangbang zal gaan.
bangbang is een rapper neem ik aan?
een kachel in mn waffelquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:18 schreef Hellrazor het volgende:
wat betekent scalamapattus?
Tjappiequote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:18 schreef Hellrazor het volgende:
wat betekent scalamapattus?
ben ff wezen kijken en vond het echt 10x niksquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:20 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Jep. En die komt niet![]()
Hij gaat een live DJ set draaien met nog een gast (Simon)
Hmm niet echt mn ding, hou meer beetje van die delic achtige beats.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:12 schreef Balbergen het volgende:
Opgezwolle - Klaar om te gaan
Misschien een nieuwe voor sommige, ik heb hem niet zo lang namelijk.
Wat had je dan verwacht op een techno festivalquote:Op zondag 30 juli 2006 01:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ben ff wezen kijken en vond het echt 10x nikshij draaide een beetje ouderwetse techno.
quote:Op zondag 30 juli 2006 14:16 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht op een techno festival![]()
Wie is die Black Mo?! Heeft hij die beat gemaakt?!quote:Op zondag 30 juli 2006 11:12 schreef Balbergen het volgende:
Opgezwolle - Klaar om te gaan
Misschien een nieuwe voor sommige, ik heb hem niet zo lang namelijk.
Black Mosart Tape.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:36 schreef Hellrazor het volgende:
nummer 8 van welke cd is dat ?
Denk dan Black Mosart, weet ook niet wie dat is.quote:Op zondag 30 juli 2006 15:04 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Wie is die Black Mo?! Heeft hij die beat gemaakt?!
Is die nog ergens te krijgen of niet?quote:Op zondag 30 juli 2006 22:11 schreef Plots het volgende:
Typhoon - Frustratie
van de mixtape die die had voor the box
Klinkt zeker vet!quote:Op zondag 30 juli 2006 21:06 schreef Balbergen het volgende:
Live nieuwe Fakkelteit shit, zeeerrrr dope:
Als je het niet probeert
Stickert komt echt lekker inderdaad. Uit welk nummer komt dat stuk trouwens dat hij eerst doet?quote:Op zondag 30 juli 2006 21:06 schreef Balbergen het volgende:
Ook vet, vooral stickert:
Opgezwolle sessie op Pinkpop 2006
Je avatar wat doe je?quote:Op maandag 31 juli 2006 13:32 schreef Henkmanz het volgende:
jammer dat behalve stickert niemand daadwerkelijk een freestyle doet. ik kan ook een geschreven tekst opdreunen...
Boeiend, de een kan goed freestylen, de ander niet...quote:Op maandag 31 juli 2006 13:32 schreef Henkmanz het volgende:
jammer dat behalve stickert niemand daadwerkelijk een freestyle doet. ik kan ook een geschreven tekst opdreunen...
Ik vind een freestylesessie niet echt tof zonder freestylesquote:Op maandag 31 juli 2006 14:45 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Boeiend, de een kan goed freestylen, de ander niet...
Heel vet idd!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:11 schreef Robzilla het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=AK1FICY66wA&mode=related&search=jawat
dat vind ik dus lelijk; maar dat kan ik ook niet weten aangezien ik nog niks van fakkelteit gehoord heb. maar een freestylesessie moet freestyles bevatten anders vind ik het gewoon laf, bestaande raps over andere beats zijn meestal gaar.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:24 schreef Plots het volgende:
Die texten van stickz staan gewoon op Fakkelteit man.
heb tig freestyles vanuit bestaande texten van hem.
Denk niet dat deze teksten op fakkelteit komen.. Over zijn blauwgroene prullebak op pinkpop?quote:Op maandag 31 juli 2006 17:24 schreef Plots het volgende:
Die texten van stickz staan gewoon op Fakkelteit man.
heb tig freestyles vanuit bestaande texten van hem.
Verrek, het druipt er vanaf.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:52 schreef Plots het volgende:
Je beeldscherm.
Mijn excuus, zucht.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:25 schreef Plots het volgende:
Sarcasme, zucht
Okequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:38 schreef Pindax0r het volgende:
het is aan
nopequote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:02 schreef Arjann87 het volgende:
Gaan er nog mensen naar Venlo?
thanksquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:09 schreef Catch22- het volgende:
15
vr
sep
BEESTENBOEL! HIPHOP PARTY
hosted by: OPGEZWOLLE
De heren van Opgezwolle organiseren een vet hiphop feest met vele verrassingen
open 20:30 / aanvang 21:00 / ¤7,50
Hedon zwolle dus
Met z'n allen?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:41 schreef Catch22- het volgende:
Tijdens passievrucht oprijen tegen Chrrris
Dan ongeveer 9 weken terug kijken naar vorige topics.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:45 schreef 020-NRD het volgende:
Het schijnt dat in de nieuwe revu van ongeveer 9 weken terug een interview stond, iemand die hem heeft + een scanner?
Die heeft er inderdaad wel ingestaan volgens mij. Binnenkort staan ze ook weer in de Oosterpoort, alleen de kaarten kan ik niet bestellen ofsoquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:46 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dan ongeveer 9 weken terug kijken naar vorige topics.![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:45 schreef 020-NRD het volgende:
Het schijnt dat in de nieuwe revu van ongeveer 9 weken terug een interview stond, iemand die hem heeft + een scanner?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:56 schreef Henkmanz het volgende:
Hier weer een vers interview voor jullie, heb ik ff gescand uit de Nieuwe Revu.
Zijn JPEGS van circa 500kb.
Wel vet dat Rico ff kort Onyx en Cypress Hill noemt, en dat Delic vroeger naar Metal-concerten ging
Pagina 1 & 2
Pagina 3 & 4
Fakkelteit is dat een CD? Er is namelijk ook een liedje van.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:36 schreef Plots het volgende:
........laten me koud als kapotte kachels
opgeduveld 2 komt iig eerder dan Fakkelteit
Yep, cd.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:43 schreef Arjann87 het volgende:
[..]
Fakkelteit is dat een CD? Er is namelijk ook een liedje van.
Eind van het jaar.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:24 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Iemand enig idee wanneer Fakkelteit ong uit gaat komen?
Met kerstquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:24 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Iemand enig idee wanneer Fakkelteit ong uit gaat komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |