Die heeft nog geen album uitquote:Op maandag 12 juni 2006 19:43 schreef mic_forever het volgende:
typhoon mag ook wel bij friends toghh
Van mij wel, als 'ie een album cover zou hebben idd.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:43 schreef mic_forever het volgende:
typhoon mag ook wel bij friends toghh
Done.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:24 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Van mij wel, als 'ie een album cover zou hebben idd.
OP: klik
De link staat ook in de OP, dunno waarom die steeds wordt weggehaald...
quote:Op maandag 12 juni 2006 14:50 schreef skiczukie het volgende:
[..]
[..]
Ik zie nu pas wat jullie bedoelden. De clip op de Box is gewoon zwart/wit. Op de MySpace van Kubus is de clip in kleur, en ziet het er juist wél zomers uit. Lekker amateuristisch ziet het eruit.Alsof vader staat te filmen met een net aangeschafte DV-cameraatje.
Klik.
Voor het concert in de Vera Groningen van vrijdag? Dat zou wel heel tof zijn. Wou eigenlijk met paar vrienden heen, maar dan maar alleen! Ik spreek je donderdag/vrijdag nog welquote:Op zondag 11 juni 2006 23:34 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik heb eventueel wel een reservering voor je over, moet je me rond donderdag/vrijdag even vragen.
Voor de Vera ja. Maar vrienden gaan voorquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:45 schreef S-Two het volgende:
[..]
Voor het concert in de Vera Groningen van vrijdag? Dat zou wel heel tof zijn. Wou eigenlijk met paar vrienden heen, maar dan maar alleen! Ik spreek je donderdag/vrijdag nog wel.
Hehe, dat snap ik. In ieder geval al bedankt voor de moeite. En misschien ga ik inderdaad gewoon wel ff langs.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:01 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Voor de Vera ja. Maar vrienden gaan voor, dus even zien of iemand hier nu om 't kaartje gaat zeuren. Ik laat 't wel weten als 'ie nog beschikbaar is.
Btw, waarschijnlijk laten d'r soweiso wel meer mensen met een reservering 't afweten, dus je kan altijd heengaan om te kijken of d'r nog een kaartje over is. Vrijwel altijd zo.
Kan je ook nog wat vrienden meenemen, maakt zo'n avond net wat leuker.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:22 schreef S-Two het volgende:
[..]
En misschien ga ik inderdaad gewoon wel ff langs.
Hebben die niet een te zwakke opgezwolle diss gemaakt ooit?quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Diggen jullie D.A.C ook? Want daar heb ik een centraal topicje over geopend![]()
Het grote 'D.A.C' Topic!
Thanks voor die interviews uit de Revu:D
geen idquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:32 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Hebben die niet een te zwakke opgezwolle diss gemaakt ooit?
Naar mijn weten is D.A.C. op leven na dood...quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Diggen jullie D.A.C ook? Want daar heb ik een centraal topicje over geopend![]()
Het grote 'D.A.C' Topic!
Thanks voor die interviews uit de Revu:D
mwaah ze zijn idd nu een beetje bezig met hun solo ding, maar nog steeds tofquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:48 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Naar mijn weten is D.A.C. op leven na dood...
Klinkt goed.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:11 schreef rotskibo het volgende:
U-Niq ft. Sticks & Winne - Kritiek
http://www.zshare.net/audio/uniq-ft-sticks-winne-kritiek-mp3.html
lijn5 radio rip.
Moet je me morgen nog een keer vragen, heb nog iemand die twijfelt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:21 schreef S-Two het volgende:
Evil_Koekje is je reservering er nog? Weet trouwens ook nog niet of ik ga, Nederland moet daarvoor ook spelen, en misschien ga ik dat wel ff thuis met vrienden kijken.
http://www.top-notch.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=170&Itemid=9quote:Over de release datum van het album Fakkelteit is nog niks bekend. Blijf op de hoogte via de mailinglist of hou het nieuws hier op de TopNotch - site in de gaten.
http://www.top-notch.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=168&Itemid=9quote:Blijf op de hoogte van al het Opgezwolle & TopNotch nieuws dus schrijf je in op de TopNotch mailinglist mocht je hier nog niet op staan. Zo blijf je altijd on-point van de nieuwste ontwikkelingen zoals de nieuwe Opgezwolle clip die eraan komt plus nieuwe gear!
Heb gehoord dat het wel dope wasquote:Op zondag 18 juni 2006 22:57 schreef erkel het volgende:
Damn, laatst die gasten gemist in Drachten. Iemand nog geweest, was het nog wat?
http://rapidshare.de/file(...)inkpop_2006.zip.html Voledige showquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:36 schreef Plots het volgende:
http://www.freewebs.com/a(...)d%20on%20pinkpop.mp3
2012quote:Op maandag 26 juni 2006 17:28 schreef Robzilla het volgende:
Wanneer komt het solo album van Rico eigenlijk? Is daar al iets over bekend?
Is inderdaad wel een tof artikel om te lezen.quote:
Ik ook (2e keer dat ik zie)quote:Op zondag 18 juni 2006 22:37 schreef Agiath het volgende:
1 September komen ze in Delft, ik ga denk wel![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:11 schreef DubzOne het volgende:
Rico: "Ik ga niet meer naar HipHop- feesten. Daar komen misschien vijf vrouwen langs: het lijken wel gay- party's"
![]()
![]()
Vét.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:55 schreef Plots het volgende:
Beweegloos Topic.
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.........
Volgende clip wordt van de singel Eigen Wereld
Zullen we gewoon loos teksten gaan posten ik verveel me altijd zo met +30 graden dan zit ik ook liever achter fok!.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:55 schreef Plots het volgende:
Beweegloos Topic.
"Roekoe Rico"quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:31 schreef koningdavid het volgende:
"Zelfs de duiven koeren me toe: Roekoe! Roekoe!"
oh, whaha. Ik dacht al: 'waar de hell slaat dat op?'quote:
Ik had persoonlijk liever Regendans, Het Park of Volle Kracht gezien, maar goed.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:55 schreef Plots het volgende:
Volgende clip wordt van de singel Eigen Wereld
Samequote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik had persoonlijk liever Regendans, Het Park of Volle Kracht gezien, maar goed.
wel 's in zwolle geweest?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:44 schreef skiczukie het volgende:
Wat ik nog steeds niet snap aan Park, het refrein van Vrielink: 'Ik zit .. op een bank .. aan de gracht.' Het gaat over het park, mafkees.![]()
Nee, ik kom nóoit in Zwolle.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:31 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
wel 's in zwolle geweest?
er zit een park aan een gracht lul
mafkees![]()
Welk park, aan een gracht zijn er straten te vinden, met lange muren?quote:k zit op een bank aan de gracht
de straten staan blank, niemand lacht
de wind baant zich weg, door verkeer
langs muren, het stocht en verweer
zand in bladeren, straten hoe raderen de stad
ohh ze fluisteren, ik wil wel luisteren maar wacht
quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:42 schreef skiczukie het volgende:
Welk park, aan een gracht zijn er straten te vinden, met lange muren?
Ik zeg enkel dat ik het refrein niet echt bij het nummer vind passen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:39 schreef Chrishop het volgende:
[..]er staan vast gebouwen etc om het park heen, misschien wel in het park. Bedoel leuk dat er weer gepost word maar mierenneuken over text is beetje lame
.
hoezo lange muren? jouw tekst komt al niet eens overeen met die debiele tekst die je ergens van een of andere nl-hiphop-pagina hebt gepluktquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:42 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nee, ik kom nóoit in Zwolle.![]()
[..]
Welk park, aan een gracht zijn er straten te vinden, met lange muren?
Okee.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:31 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
hoezo lange muren? jouw tekst komt al niet eens overeen met die debiele tekst die je ergens van een of andere nl-hiphop-pagina hebt geplukt. Wat ik alleen wil zeggen is dat je niet moeilijk moet gaan doen om een tekst die je niet begrijpt: er zal echt wel een goede achterliggende gedachte achter zitten. Die gast is niet gek ofzo.
ja daar ga ik heen. denk alleen niet dat ik naar kubus en bangbang zal gaan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:47 schreef Devlinsect het volgende:
Aanstaande zaterdag:
Rockit met Kubus & BangBang eerste optreden. Tjek die shit:
http://www.fca-music.nl/rockitdance/
Jep. En die komt nietquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:53 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja daar ga ik heen. denk alleen niet dat ik naar kubus en bangbang zal gaan.
bangbang is een rapper neem ik aan?
een kachel in mn waffelquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:18 schreef Hellrazor het volgende:
wat betekent scalamapattus?
Tjappiequote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:18 schreef Hellrazor het volgende:
wat betekent scalamapattus?
ben ff wezen kijken en vond het echt 10x niksquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:20 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Jep. En die komt niet![]()
Hij gaat een live DJ set draaien met nog een gast (Simon)
Hmm niet echt mn ding, hou meer beetje van die delic achtige beats.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:12 schreef Balbergen het volgende:
Opgezwolle - Klaar om te gaan
Misschien een nieuwe voor sommige, ik heb hem niet zo lang namelijk.
Wat had je dan verwacht op een techno festivalquote:Op zondag 30 juli 2006 01:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ben ff wezen kijken en vond het echt 10x nikshij draaide een beetje ouderwetse techno.
quote:Op zondag 30 juli 2006 14:16 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht op een techno festival![]()
Wie is die Black Mo?! Heeft hij die beat gemaakt?!quote:Op zondag 30 juli 2006 11:12 schreef Balbergen het volgende:
Opgezwolle - Klaar om te gaan
Misschien een nieuwe voor sommige, ik heb hem niet zo lang namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |