Het ging zeker los op LL, maar ik vond het opzich niet echt een super goede show... daarbij komt ook dat het geluid drie dagen niet echt goed was in de Bravo, veel te veel basquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:43 schreef Chrishop het volgende:
Godver de godver de godverdomme wat ging het hard op lowlands, Opgezwolle kilde die shit Jawat kilde die shit en het publiek ging té los. Ze waren overduidelijk tevreden, naar mijn horen was de sfeer bij Opge het beste van welke groep dan ook op Lowlands. Ik ga slapen.
Tsjappies Mammies of de Vollequote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:21 schreef Schuttingbeer het volgende:
Op 3 voor 12 kun je het live optreden van Opge op Lowlands horen.. 't klinkt echt vet!!
maar, wie weet hoe de eerste 2 nummers heten? de derde is Balans, dat weet ik wel.
en wat is de titel van dat nummer met dat : zeg ja, ja-ja-ja, ja, ja.. etc.??
'Opgezwolle de Volle'quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:21 schreef Schuttingbeer het volgende:
en wat is de titel van dat nummer met dat : zeg ja, ja-ja-ja, ja, ja.. etc.??
Clip is voor mij ook nieuw. Wel een gare kwaliteit zegquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:59 schreef skiczukie het volgende:
Te ver.
Deze is ook nieuw voor mij.De clip dan.
Hoe kan er nou teveel bass zijn, ik kon geen joint draaien de shit trilde van m'n vloeiquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:15 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Het ging zeker los op LL, maar ik vond het opzich niet echt een super goede show... daarbij komt ook dat het geluid drie dagen niet echt goed was in de Bravo, veel te veel bas![]()
2e is Hamvraagquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:17 schreef Schuttingbeer het volgende:
maarum, op die stream die je kan beluisteren van Lowlands
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/groups/index.jsp?groups=7387294
hoe heeten de eerste twee nummers.. de derde is dus balans.. maar hoe heten die eerste 2?? Ik vind trouwens dat ze Verre Oosten wel heel vet doen
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:45 schreef J3113 het volgende:
Hoorde dat ze niet bijzonder waren op LL..
Wat lul je? Ik stond vooraan en ze braken de tent af, ik vond het iig wereldsquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:45 schreef J3113 het volgende:
Ik hoorde dat qua sfeer opgezwolle het best was van lowlands.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:45 schreef J3113 het volgende:
ja die vond ik ook al gruwlijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:43 schreef Catch22- het volgende:
die scratch bij 11:05 is echt ziek. Delic is master.
Soo true. Normaal gesproken echt niet m'n ding, Opgezwolle, maar poeh, kapotgáán daar.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:03 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ik hoorde dat qua sfeer opgezwolle het best was van lowlands.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:40 schreef The_Martian het volgende:
Het pinkpop optreden was 10 keer strakker.
Ik ken het album compleet tot in elk biepje uit mn hoofd, ik wil een show een sfeer als ik ze live zie. Ik wil mc's zien springen ouwehoeren kotsen van luchtgebrek. Als ik muzikale hoogstandjes wil horen dan zet ik het cd'tje wel op. Zijn jullie de type's die vooraan kapot gaan of rustig willen luisteren want dan zal je ervaring wel anders zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:40 schreef The_Martian het volgende:
Als we zo beginnenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:40 schreef The_Martian het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |