quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
als het maar Scandinavisch is is het al gauw goed bij jou he
het was gewoon kut verdedigdquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:24 schreef -Wolf- het volgende:
Weinig aan te doen zo'n goal.
Zweedse dames zijnquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:25 schreef WEST het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zweedse dames zijn in het algemeen mooier als finse (vrouw van raikkonen een uitzondering) en noorse vrouwen.
gelijk spelletje mag het wel worden.
ochquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
als het maar Scandinavisch is is het al gauw goed bij jou he
en het zelfvertrouwen tot nul verpulvert.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:26 schreef wdn het volgende:
Dat Argentinie Ivoorkust dan maar oprolt.
relatief wel ja, maar heb in Finland moooooooooie dames gezien hoor.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:25 schreef WEST het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zweedse dames zijn in het algemeen mooier als finse (vrouw van raikkonen een uitzondering) en noorse vrouwen.
gelijk spelletje mag het wel worden.
die heten vast allemaal 'tzelfde.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:27 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Is die Kalou nou de vriend van Rita of is het een andere?
de Kaloutjes haten Rita. en andersom natuurlijk [Rita haat alle negers]quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:27 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:27 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
en het zelfvertrouwen tot nul verpulvert.
Zijn broer. Bonaventura.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:27 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Als je die namen al ziet vind ik dat je oprecht een beetje angstig mag zijn.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:27 schreef StarGazer het volgende:
Argentinie is sterk zeg
Sorry verkeerde topic.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:29 schreef tong80 het volgende:
Ik scheer mijn kont haar niet moet er niet aan denken.
Ik vind Ivoorkust zwaar overschat worden.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Wat reageert iedereen hier nou ineens vol angst? We wisten toch al wat de kwaliteiten van Argentinie en Ivoorkust zijn... Nederland is wel gelijkwaardig hoor op zijn minst... de verdediging van Ivoorkust ziet er niet al te best uit... daar liggen zeker mogelijkheden
Das de grap juist.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:22 schreef Recovering het volgende:
[..]
Andere Kalou meneer Berends.
Maar, eerlijk is eerlijk, toch mooi. Dat wel ja.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:29 schreef tong80 het volgende:
Verkeerde topic tongquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:29 schreef tong80 het volgende:
het is inderdaad niets nieuws en Nederland is echt niet minder.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Wat reageert iedereen hier nou ineens vol angst? We wisten toch al wat de kwaliteiten van Argentinie en Ivoorkust zijn... Nederland is wel gelijkwaardig hoor op zijn minst... de verdediging van Ivoorkust ziet er niet al te best uit... daar liggen zeker mogelijkheden
Lijkt me wat veel voor deze wedstrijdquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Als dit 4-3 wordt verbaast het me ook niks
snap ik ook niet helemaal.. iedereen weet toch dat dit 2 sterke teams zijn..quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Wat reageert iedereen hier nou ineens vol angst?
Oóóóhh!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:29 schreef pberends het volgende:
Das de grap juist.
Ik reken er toch wel op dat ze 2e in de poule wordenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:32 schreef TheVulture het volgende:
Het is ook geen schande mocht Nederland de poule niet doorkomen.... al ga ik daar niet vanuit
rekenen en hopen, goed voor de economie.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik reken er toch wel op dat ze 2e in de poule worden
ze moeten nog even hequote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:34 schreef washandje het volgende:
Shit die 3-0 Argentinië zit er volgens mij niet in, dat Ivoorkust doet het toch verdacht aardig...
Nou, dat moet haast wel met zo'n viespeuk.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:32 schreef indahnesia.com het volgende:
misschien doettie dat ook wel niet
okay, hier haak ik afquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:34 schreef Recovering het volgende:
[..]
Nou, dat moet haast wel met zo'n viespeuk.
De hele 24 uur voor je pc zitten.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Wat een kans
Vergis ik me trouwens of draagt die nummer 2 van Ivoorkust geen onderbroek, ik zag daar duidelijk iets wapperenHet was geen slachttand
Dudequote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Wat een kans
Vergis ik me trouwens of draagt die nummer 2 van Ivoorkust geen onderbroek, ik zag daar duidelijk iets wapperenHet was geen slachttand
Daarom hebben we geoefend tegen Kameroen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:35 schreef dvdfreak het volgende:
Denk dat Nederland het echt moeilijk gaat krijgen
Duitsland en Engeland mogen dolblij zijn met hun loting. Deze 2 ploegen acht ik gelijkwaardig of sterker.. Maar ja Engeland speelde echt dramatisch tegen een tegenstander die ook niet goed was.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:35 schreef StarGazer het volgende:
De beste wedstrijd tot nu toe
Dat jij daar op let zegquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Wat een kans
Je onderschat Nederland.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:35 schreef dvdfreak het volgende:
Denk dat Nederland het echt moeilijk gaat krijgen
Streep dat gelijkwaardig maar door.. de ploegen die door deze poule komen gaan ver, heel ver komen... maar ook dat wisten we eigenlijk alquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:36 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Duitsland en Engeland mogen dolblij zijn met hun loting. Deze 2 ploegen acht ik gelijkwaardig of sterker.. Maar ja Engeland speelde echt dramatisch tegen een tegenstander die ook niet goed was.
viespeuk. dat je daar naar kijktquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Wat een kans
Ik zag het gebeuren, kon er niet omheenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]
viespeuk. dat je daar naar kijkt
2-0![]()
![]()
iddquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:38 schreef Soul79 het volgende:
Beetje geflatteerd wel, Ivoorkust was net lekker bezig.
ja sorry, het viel gewoon enorm opquote:
ik ben al weer kansloos met mijn 1-1quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:38 schreef Fir3fly het volgende:
2-0![]()
![]()
Laat het zo blijven, zo heb ik het voorspeld![]()
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Wat een kans
daarom zittie er ook niet langsquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:39 schreef clauwheee het volgende:
Effectief zeg.
Zo, die vrouw van Maradona is niet de mooiste
vergeet die goal die niet werd gegeven niet he... dan was het nu al 3-0 geweest voor de Argentijnenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:40 schreef Heero87 het volgende:
Dit is wel heel sneu. Ivoorkust had gewoon moeten voorstaan.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja sorry, het viel gewoon enorm op
Robben en Van Persie draaien die verdediging dol joh...quote:
ach ja..quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:40 schreef -Wolf- het volgende:
Nederland moet gewoon de 1e 2 wedstrijden winnen zodat we het niet op het laatste duel hoeven laten afhangen zoals gewoonlijks.
Inderdaadquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:39 schreef clauwheee het volgende:
Effectief zeg.
Zo, die vrouw van Maradona is niet de mooiste
Precies. Wordt een makkie voor Nederland.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:40 schreef Doezelhaar het volgende:
Tja, Afrikaanse landen op WK's.. het blijft klote..
da's alleen maar goed voor ons, anders waren we begonnen zoals Zwedenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:40 schreef Thelonious het volgende:
Damn, Nederland zit weer eens in een poule zeg.
uh. neequote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:40 schreef Heero87 het volgende:
Dit is wel heel sneu. Ivoorkust had gewoon moeten voorstaan.
Dat is te hopen voor zequote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:41 schreef BB-King het volgende:
[..]
Robben en Van Persie draaien die verdediging dol joh...![]()
links zag ik idd mogelijkheden.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:40 schreef Soul79 het volgende:
Ik vind Argentinië verdedigend niet sterk. In de duels wel, maar ze laten soms enorme gaten vallen.
Daar moeten Robben en Van Persie wat mee kunnen zou je zeggen![]()
inderdaad , men laat het breed spelen dus er zijn al genoeg kansen geweest , argentinie is gewoon een counter speler , gat zoeken en hollen maarquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:40 schreef Soul79 het volgende:
Ik vind Argentinië verdedigend niet sterk. In de duels wel, maar ze laten soms enorme gaten vallen.
Robben kan niet veel momenteel. Het zal van RvP moeten komen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:40 schreef Soul79 het volgende:
Once you go black you don't wanna go back?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:41 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
zwarte mannen en geslachtsdelen, wat was de mythe ook alweer?
Juist niet vind ik. Organisatie is niet goed, soms hebben die Ivorianen gewoon meters ruimte voor zich.quote:
overdrijven is een vak , zodra nederland speelt tegen een "sterke " tegenstander dan spelen ze goed , zodra het te makkelijk wordt gaan ze ook te makkelijk spelen , dus nu spelen ze alertquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:42 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Robben kan niet veel momenteel. Het zal van RvP moeten komen.
Maar: gawd, wat is dit een zware poule. Steeds meer![]()
We hadden bij Zweden moeten zittenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:42 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Babel voor Robben dan.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:42 schreef Brahimov het volgende:
[..]
http://www.ebaumsworld.com/cowboyslocker-room.htmlquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:41 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
zwarte mannen en geslachtsdelen, wat was de mythe ook alweer?
Toch kunnen ze er niet écht goed doorheen komenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:43 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Juist niet vind ik. Organisatie is niet goed, soms hebben die Ivorianen gewoon meters ruimte voor zich.
klopt. vooral links zag ik dat dus.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:43 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Juist niet vind ik. Organisatie is niet goed, soms hebben die Ivorianen gewoon meters ruimte voor zich.
en dat is wat ze moeten.. alertquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
overdrijven is een vak , zodra nederland speelt tegen een "sterke " tegenstander dan spelen ze goed , zodra het te makkelijk wordt gaan ze ook te makkelijk spelen , dus nu spelen ze alert
True.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Die verdediging van Ivoorkust is gewoon niet te best... daar zitten voor Nederland echt wel mogelijkheden... we zijn echt niet slechter hoor
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:43 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
http://www.ebaumsworld.com/cowboyslocker-room.html
![]()
Ik heb maar niet geklikt, ik durf nietquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:43 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
![]()
DOEN!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb maar niet geklikt, ik durf niet
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:43 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
![]()
Dat bedoel ik ja.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:45 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Links voor Ivoorkust bedoel je neem ik aan? De sector-Robben dus![]()
hij's leuk.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb maar niet geklikt, ik durf niet
Ik vond Bosvelt beter...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:45 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Dat hoop ik. Ik heb 2 jaar geleden genoten van Robben.
nou vooruit dan, het is dus toch maar een mythequote:
Nederland speelt altijd slecht tegen verdedigende ploegen. Ze moeten juist aanvallende tegenstanders hebben en dan kunnen ze die ruimte goed gebruiken.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:45 schreef Joeriii het volgende:
Ik denk dat Nederland wel wint van Ivoorkust. Ze spelen best aanvallend en dat is erg gunstig. Bovendien is de verdediging niet echt goed.
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:47 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Nederland speelt altijd slecht tegen verdedigende ploegen. Ze moeten juist aanvallende tegenstanders hebben en dan kunnen ze die ruimte goed gebruiken.
Waarom zend men uit tijdens een wedstrijd ?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:47 schreef BB-King het volgende:
Op naar Villa BVD...
Alleen tijdens de rustquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:47 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Waarom zend men uit tijdens een wedstrijd ?
quote:
Dan ben je door en kan je tegen Argentinië B-spelers zoals Kuijt een kans geven.. ideaal dus.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:49 schreef wdn het volgende:
[..]![]()
Ok ik ga voor 3 punten tegen S+M en 3 tegen Ivoorkust.
Is genoeg lijkt me?
16 juniquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
We kunnen ook een poultje op gaan zetten wanneer Dennis v/d Geest langs komt
Henk Timmer?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
We kunnen ook een poultje op gaan zetten wanneer Dennis v/d Geest langs komt
Marianne Timmer, Acda en De Munnik, Joost Zwagerman... vergeet ik iemand?quote:
Tja, die landen zijn dat niet gewend om tegen landen te spelen met ontzettend creatieve spelers, en ja dat gaat ze nekken...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een naief en dom voetballend Ivoorkust, mag voor Nederland ook geen probleem opleveren.
Brace?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Marianne Timmer, Acda en De Munnik, Joost Zwagerman... vergeet ik iemand?
Ja kijk maar uit.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een naief en dom voetballend Ivoorkust, mag voor Nederland ook geen probleem opleveren.
'Uh, nog een keer?'quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:53 schreef Doezelhaar het volgende:
Hehe.. stift elleboog op tafel en jack in the box.. mooie prijsvraag..
Dat is het niet eens, ze draven teveel om het draven. Tactisch wordt er dom gespeeld.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:52 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Tja, die landen zijn dat niet gewend om tegen landen te spelen met ontzettend creatieve spelers, en ja dat gaat ze nekken...
Zeker wetenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:51 schreef dolle_hond het volgende:
leuke partij
ja en dus loop je tegen Riquelme en zijn mannen aan..quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is het niet eens, ze draven teveel om het draven. Tactisch wordt er dom gespeeld.
als je schreeuwt heb je automatisch gelijkquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:58 schreef Doezelhaar het volgende:
Waarom schreeuwt die Ali B zo?
vies mannetjequote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:56 schreef indahnesia.com het volgende:
WK Lingerie is idd een prima aanvulling..
Eh Rinus is niet onfeilbaar (is aangetoond en daarom wordt het niet meer gebruikt door de NOS).quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:59 schreef Doezelhaar het volgende:
Die bal van Argentina zat gewoon. Duitse televisie heeft het systeem van "Ijzeren rinus".
ik durf het bijna niet te zeggen maar ik zie liever de grappige Bavaria, AH en Heineken-reclames dan dat geneuzel van Ali Bquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:00 schreef Remzz het volgende:
Erg mooi trouwens van Talpa die 'tussenbeschouwing' ik vind het namelijk nog steeds belachelijk dat van de 15 minuten rust er 14 uit reclame bestaan op de publieke omroep.
Ok.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Eh Rinus is niet onfeilbaar (is aangetoond en daarom wordt het niet meer gebruikt door de NOS).
Maar dan nog: volgens mij zat die ook erin
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik zie liever Günther Netzerquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik durf het bijna niet te zeggen maar ik zie liever de grappige Bavaria, AH en Heineken-reclames dan dat geneuzel van Ali B
MAG IK HOPENquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik durf het bijna niet te zeggen maar ik zie liever de grappige Bavaria, AH en Heineken-reclames dan dat geneuzel van Ali B
same here. Ali B.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij doet mij altijd denken aan Adriaan (van Bassie enzo...)quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:02 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik zie liever Günther Netzer![]()
Die uitspraak is erg twijfelachtigquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:02 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik zie liever Günther Netzer![]()
Zou Saviola kunnen zijn aangezien die nu al geel heeft, nadeel daarvan is dat je dan Messi krijgt..quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:03 schreef wdn het volgende:
Hmm als nou de Argentijn nog even een kaart pakt tijdens de wedstrijd tegen S+M dan mist hij Nederland
Nederland morgen in de middag. 33 graden is de voorspellingquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:04 schreef Stuart het volgende:
Dit is wel een lekkere speeltijd qua temperatuur ook![]()
Ja Nederland morgen danquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:04 schreef Stuart het volgende:
Dit is wel een lekkere speeltijd qua temperatuur ook![]()
Veel te warm dusquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:05 schreef wdn het volgende:
[..]
Nederland morgen in de middag. 33 graden is de voorspelling
we zweten de bal het doel inquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:05 schreef wdn het volgende:
[..]
Nederland morgen in de middag. 33 graden is de voorspelling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |