Babel voor Robben dan.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:42 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Robben kan niet veel momenteel. Het zal van RvP moeten komen.
Maar: gawd, wat is dit een zware poule. Steeds meer![]()
http://www.ebaumsworld.com/cowboyslocker-room.htmlquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:41 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
zwarte mannen en geslachtsdelen, wat was de mythe ook alweer?
Toch kunnen ze er niet écht goed doorheen komenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:43 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Juist niet vind ik. Organisatie is niet goed, soms hebben die Ivorianen gewoon meters ruimte voor zich.
klopt. vooral links zag ik dat dus.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:43 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Juist niet vind ik. Organisatie is niet goed, soms hebben die Ivorianen gewoon meters ruimte voor zich.
en dat is wat ze moeten.. alertquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
overdrijven is een vak , zodra nederland speelt tegen een "sterke " tegenstander dan spelen ze goed , zodra het te makkelijk wordt gaan ze ook te makkelijk spelen , dus nu spelen ze alert
True.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Die verdediging van Ivoorkust is gewoon niet te best... daar zitten voor Nederland echt wel mogelijkheden... we zijn echt niet slechter hoor
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:43 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
http://www.ebaumsworld.com/cowboyslocker-room.html
![]()
Ik heb maar niet geklikt, ik durf nietquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:43 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
![]()
DOEN!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb maar niet geklikt, ik durf niet
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:43 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
![]()
Dat bedoel ik ja.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:45 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Links voor Ivoorkust bedoel je neem ik aan? De sector-Robben dus![]()
hij's leuk.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb maar niet geklikt, ik durf niet
Ik vond Bosvelt beter...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:45 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Dat hoop ik. Ik heb 2 jaar geleden genoten van Robben.
nou vooruit dan, het is dus toch maar een mythequote:
Nederland speelt altijd slecht tegen verdedigende ploegen. Ze moeten juist aanvallende tegenstanders hebben en dan kunnen ze die ruimte goed gebruiken.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:45 schreef Joeriii het volgende:
Ik denk dat Nederland wel wint van Ivoorkust. Ze spelen best aanvallend en dat is erg gunstig. Bovendien is de verdediging niet echt goed.
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:47 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Nederland speelt altijd slecht tegen verdedigende ploegen. Ze moeten juist aanvallende tegenstanders hebben en dan kunnen ze die ruimte goed gebruiken.
Waarom zend men uit tijdens een wedstrijd ?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:47 schreef BB-King het volgende:
Op naar Villa BVD...
Alleen tijdens de rustquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:47 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Waarom zend men uit tijdens een wedstrijd ?
quote:
Dan ben je door en kan je tegen Argentinië B-spelers zoals Kuijt een kans geven.. ideaal dus.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:49 schreef wdn het volgende:
[..]![]()
Ok ik ga voor 3 punten tegen S+M en 3 tegen Ivoorkust.
Is genoeg lijkt me?
16 juniquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
We kunnen ook een poultje op gaan zetten wanneer Dennis v/d Geest langs komt
Henk Timmer?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
We kunnen ook een poultje op gaan zetten wanneer Dennis v/d Geest langs komt
Marianne Timmer, Acda en De Munnik, Joost Zwagerman... vergeet ik iemand?quote:
Tja, die landen zijn dat niet gewend om tegen landen te spelen met ontzettend creatieve spelers, en ja dat gaat ze nekken...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een naief en dom voetballend Ivoorkust, mag voor Nederland ook geen probleem opleveren.
Brace?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Marianne Timmer, Acda en De Munnik, Joost Zwagerman... vergeet ik iemand?
Ja kijk maar uit.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een naief en dom voetballend Ivoorkust, mag voor Nederland ook geen probleem opleveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |