iddquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:38 schreef Soul79 het volgende:
Beetje geflatteerd wel, Ivoorkust was net lekker bezig.
ja sorry, het viel gewoon enorm opquote:
ik ben al weer kansloos met mijn 1-1quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:38 schreef Fir3fly het volgende:
2-0![]()
![]()
Laat het zo blijven, zo heb ik het voorspeld![]()
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Wat een kans
Vergis ik me trouwens of draagt die nummer 2 van Ivoorkust geen onderbroek, ik zag daar duidelijk iets wapperenHet was geen slachttand
daarom zittie er ook niet langsquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:39 schreef clauwheee het volgende:
Effectief zeg.
Zo, die vrouw van Maradona is niet de mooiste
vergeet die goal die niet werd gegeven niet he... dan was het nu al 3-0 geweest voor de Argentijnenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:40 schreef Heero87 het volgende:
Dit is wel heel sneu. Ivoorkust had gewoon moeten voorstaan.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja sorry, het viel gewoon enorm op
Robben en Van Persie draaien die verdediging dol joh...quote:
ach ja..quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:40 schreef -Wolf- het volgende:
Nederland moet gewoon de 1e 2 wedstrijden winnen zodat we het niet op het laatste duel hoeven laten afhangen zoals gewoonlijks.
Inderdaadquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:39 schreef clauwheee het volgende:
Effectief zeg.
Zo, die vrouw van Maradona is niet de mooiste
Precies. Wordt een makkie voor Nederland.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:40 schreef Doezelhaar het volgende:
Tja, Afrikaanse landen op WK's.. het blijft klote..
da's alleen maar goed voor ons, anders waren we begonnen zoals Zwedenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:40 schreef Thelonious het volgende:
Damn, Nederland zit weer eens in een poule zeg.
uh. neequote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:40 schreef Heero87 het volgende:
Dit is wel heel sneu. Ivoorkust had gewoon moeten voorstaan.
Dat is te hopen voor zequote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:41 schreef BB-King het volgende:
[..]
Robben en Van Persie draaien die verdediging dol joh...![]()
links zag ik idd mogelijkheden.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:40 schreef Soul79 het volgende:
Ik vind Argentinië verdedigend niet sterk. In de duels wel, maar ze laten soms enorme gaten vallen.
Daar moeten Robben en Van Persie wat mee kunnen zou je zeggen![]()
inderdaad , men laat het breed spelen dus er zijn al genoeg kansen geweest , argentinie is gewoon een counter speler , gat zoeken en hollen maarquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:40 schreef Soul79 het volgende:
Ik vind Argentinië verdedigend niet sterk. In de duels wel, maar ze laten soms enorme gaten vallen.
Robben kan niet veel momenteel. Het zal van RvP moeten komen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:40 schreef Soul79 het volgende:
Once you go black you don't wanna go back?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:41 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
zwarte mannen en geslachtsdelen, wat was de mythe ook alweer?
Juist niet vind ik. Organisatie is niet goed, soms hebben die Ivorianen gewoon meters ruimte voor zich.quote:
overdrijven is een vak , zodra nederland speelt tegen een "sterke " tegenstander dan spelen ze goed , zodra het te makkelijk wordt gaan ze ook te makkelijk spelen , dus nu spelen ze alertquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:42 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Robben kan niet veel momenteel. Het zal van RvP moeten komen.
Maar: gawd, wat is dit een zware poule. Steeds meer![]()
We hadden bij Zweden moeten zittenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:42 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Robben kan niet veel momenteel. Het zal van RvP moeten komen.
Maar: gawd, wat is dit een zware poule. Steeds meer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |