okay, hier haak ik afquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:34 schreef Recovering het volgende:
[..]
Nou, dat moet haast wel met zo'n viespeuk.
De hele 24 uur voor je pc zitten.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Wat een kans
Vergis ik me trouwens of draagt die nummer 2 van Ivoorkust geen onderbroek, ik zag daar duidelijk iets wapperenHet was geen slachttand
Dudequote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Wat een kans
Vergis ik me trouwens of draagt die nummer 2 van Ivoorkust geen onderbroek, ik zag daar duidelijk iets wapperenHet was geen slachttand
Daarom hebben we geoefend tegen Kameroen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:35 schreef dvdfreak het volgende:
Denk dat Nederland het echt moeilijk gaat krijgen
Duitsland en Engeland mogen dolblij zijn met hun loting. Deze 2 ploegen acht ik gelijkwaardig of sterker.. Maar ja Engeland speelde echt dramatisch tegen een tegenstander die ook niet goed was.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:35 schreef StarGazer het volgende:
De beste wedstrijd tot nu toe
Dat jij daar op let zegquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Wat een kans
Je onderschat Nederland.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:35 schreef dvdfreak het volgende:
Denk dat Nederland het echt moeilijk gaat krijgen
Streep dat gelijkwaardig maar door.. de ploegen die door deze poule komen gaan ver, heel ver komen... maar ook dat wisten we eigenlijk alquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:36 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Duitsland en Engeland mogen dolblij zijn met hun loting. Deze 2 ploegen acht ik gelijkwaardig of sterker.. Maar ja Engeland speelde echt dramatisch tegen een tegenstander die ook niet goed was.
viespeuk. dat je daar naar kijktquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Wat een kans
Ik zag het gebeuren, kon er niet omheenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]
viespeuk. dat je daar naar kijkt
2-0![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |