Als je die namen al ziet vind ik dat je oprecht een beetje angstig mag zijn.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:27 schreef StarGazer het volgende:
Argentinie is sterk zeg
Sorry verkeerde topic.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:29 schreef tong80 het volgende:
Ik scheer mijn kont haar niet moet er niet aan denken.
Ik vind Ivoorkust zwaar overschat worden.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Wat reageert iedereen hier nou ineens vol angst? We wisten toch al wat de kwaliteiten van Argentinie en Ivoorkust zijn... Nederland is wel gelijkwaardig hoor op zijn minst... de verdediging van Ivoorkust ziet er niet al te best uit... daar liggen zeker mogelijkheden
Das de grap juist.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:22 schreef Recovering het volgende:
[..]
Andere Kalou meneer Berends.
Maar, eerlijk is eerlijk, toch mooi. Dat wel ja.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:29 schreef tong80 het volgende:
Verkeerde topic tongquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:29 schreef tong80 het volgende:
het is inderdaad niets nieuws en Nederland is echt niet minder.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Wat reageert iedereen hier nou ineens vol angst? We wisten toch al wat de kwaliteiten van Argentinie en Ivoorkust zijn... Nederland is wel gelijkwaardig hoor op zijn minst... de verdediging van Ivoorkust ziet er niet al te best uit... daar liggen zeker mogelijkheden
Lijkt me wat veel voor deze wedstrijdquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Als dit 4-3 wordt verbaast het me ook niks
snap ik ook niet helemaal.. iedereen weet toch dat dit 2 sterke teams zijn..quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Wat reageert iedereen hier nou ineens vol angst?
Oóóóhh!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:29 schreef pberends het volgende:
Das de grap juist.
Ik reken er toch wel op dat ze 2e in de poule wordenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:32 schreef TheVulture het volgende:
Het is ook geen schande mocht Nederland de poule niet doorkomen.... al ga ik daar niet vanuit
rekenen en hopen, goed voor de economie.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik reken er toch wel op dat ze 2e in de poule worden
ze moeten nog even hequote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:34 schreef washandje het volgende:
Shit die 3-0 Argentinië zit er volgens mij niet in, dat Ivoorkust doet het toch verdacht aardig...
Nou, dat moet haast wel met zo'n viespeuk.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:32 schreef indahnesia.com het volgende:
misschien doettie dat ook wel niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |