aan de linker-kant, en rechts hing over de lijnquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:15 schreef Plastic_Power het volgende:
Zat er geen chip in de bal?
Franse kolonie geweest. Vandaar. Ze spreken zelf van Ivoriën(nnes).quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
doh , maar lijkt eerder de franse uitvoering ervan argentin vs cote du ivor
Juist.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:15 schreef tong80 het volgende:
Waarom houdt Blatter video beelden tegen ?
Zeker wel als je ze tot nu toe vergelijkt met die van het WK 2002.quote:
Die heeft 't zeker gezien. Nam alleen de verkeerde beslissingquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Grensrechter stond mooi op de lijn, dus die zal het wel gezien hebben. Denk ik.
Dat zou een geniale oplossing zijn. Waarom doet FIFA dit niet?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:15 schreef Plastic_Power het volgende:
Zat er geen chip in de bal?
hij zal wel een ivoorkustiaans buitenechtelijk kind ergens te werk hebben staan.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:15 schreef tong80 het volgende:
Waarom houdt Blatter video beelden tegen ?
ligt eraan, hoeveel ie betaald krijgt.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die heeft 't zeker gezien. Nam alleen de verkeerde beslissing.
Duh, daar bedoel ik dus ook de grensrechters meequote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:16 schreef Noca het volgende:
[..]
Net of de scheidsrechter hier wat aan kan doen
hebben ze de lijn wat dikker gemaaktquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:17 schreef popolon het volgende:
Dus niet compleet over de lijn.
Geen goal dus.
nee, ik ben hevig teleurgesteld en geshockeerd, ik heb 2 dagen nodig om te herstellen denk ik.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:17 schreef wdn het volgende:
En maar hoog door het midden
Alsof ze niets beter kennen.
raistlin6 al eroverheen?
da's zeker geen goalquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:18 schreef Plastic_Power het volgende:
Het was niet zo onomstotelijk als deze
[afbeelding]
ja, en dan het lef hebben af te keurenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:18 schreef Plastic_Power het volgende:
[afbeelding]
Oepsquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:18 schreef Plastic_Power het volgende:
[afbeelding]
Duh, zeg dat dan. Met 'scheidsrechter' ook de grensrechter bedoelen..quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Duh, daar bedoel ik dus ook de grensrechters mee![]()
prachtige correctiequote:
Wat is er met TS?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:18 schreef wdn het volgende:
wow die was de goede kant op zeg Requilme ts ts ts
Je moet het gewoon bij ijshockeyen houdenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:18 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
nee, ik ben hevig teleurgesteld en geshockeerd, ik heb 2 dagen nodig om te herstellen denk ik.
Okay, sorry dat ik niet duidelijk daarmee wasquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:19 schreef Noca het volgende:
[..]
Duh, zeg dat dan. Met 'scheidsrechter' ook de grensrechter bedoelen..
Vraag me trouwens ook af of hij er compleet over was..
Whehe, ik loop te zeuren joh.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, sorry dat ik niet duidelijk daarmee was![]()
ben jij een zweeds meisje?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:18 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
nee, ik ben hevig teleurgesteld en geshockeerd, ik heb 2 dagen nodig om te herstellen denk ik.
en met Argentinie, maar dat weten we toch al op voorhand... dit is de groep des doodsquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:20 schreef Stuart het volgende:
Nederland gaat het moeilijk krijgen met Ivoorkust![]()
Een Zweedse babequote:
Ja, pittige groep inderdaadquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
en met Argentinie, maar dat weten we toch al op voorhand... dit is de groep des doods
hij was toch al behoorlijk geintegreerd, zeuren om nietsquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:21 schreef pberends het volgende:
Kalou kan trouwens tevreden zjin, speelt ie toch mooi mee in Oranje.
duhquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:21 schreef raistlin6 het volgende:
als nederland morgen niet wint liggen ze eruit denk ik.
Zoiets hoor ik mezelf denken over Zweden en vandaagquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:21 schreef raistlin6 het volgende:
nee, maar ik wil me best verkleden voor je en op bezoek komen hoorquote:
en het andere oranje gaat door.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:21 schreef raistlin6 het volgende:
Andere Kalou meneer Berends.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:21 schreef pberends het volgende:
Andere Kalouquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:21 schreef pberends het volgende:
wel verdorie hou je mondquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zoiets hoor ik mezelf denken over Zweden en vandaag![]()
als het maar Scandinavisch is is het al gauw goed bij jou hequote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
als het maar Scandinavisch is is het al gauw goed bij jou he
sorin?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:22 schreef Remzz het volgende:
Volgensmij heet er echt iemand sorry
Neemt excuusneger wel erg serieus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |