'Uh, nog een keer?'quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:53 schreef Doezelhaar het volgende:
Hehe.. stift elleboog op tafel en jack in the box.. mooie prijsvraag..
Dat is het niet eens, ze draven teveel om het draven. Tactisch wordt er dom gespeeld.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:52 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Tja, die landen zijn dat niet gewend om tegen landen te spelen met ontzettend creatieve spelers, en ja dat gaat ze nekken...
Zeker wetenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:51 schreef dolle_hond het volgende:
leuke partij
ja en dus loop je tegen Riquelme en zijn mannen aan..quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is het niet eens, ze draven teveel om het draven. Tactisch wordt er dom gespeeld.
als je schreeuwt heb je automatisch gelijkquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:58 schreef Doezelhaar het volgende:
Waarom schreeuwt die Ali B zo?
vies mannetjequote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:56 schreef indahnesia.com het volgende:
WK Lingerie is idd een prima aanvulling..
Eh Rinus is niet onfeilbaar (is aangetoond en daarom wordt het niet meer gebruikt door de NOS).quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:59 schreef Doezelhaar het volgende:
Die bal van Argentina zat gewoon. Duitse televisie heeft het systeem van "Ijzeren rinus".
ik durf het bijna niet te zeggen maar ik zie liever de grappige Bavaria, AH en Heineken-reclames dan dat geneuzel van Ali Bquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:00 schreef Remzz het volgende:
Erg mooi trouwens van Talpa die 'tussenbeschouwing' ik vind het namelijk nog steeds belachelijk dat van de 15 minuten rust er 14 uit reclame bestaan op de publieke omroep.
Ok.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Eh Rinus is niet onfeilbaar (is aangetoond en daarom wordt het niet meer gebruikt door de NOS).
Maar dan nog: volgens mij zat die ook erin
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik zie liever Günther Netzerquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik durf het bijna niet te zeggen maar ik zie liever de grappige Bavaria, AH en Heineken-reclames dan dat geneuzel van Ali B
MAG IK HOPENquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik durf het bijna niet te zeggen maar ik zie liever de grappige Bavaria, AH en Heineken-reclames dan dat geneuzel van Ali B
same here. Ali B.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij doet mij altijd denken aan Adriaan (van Bassie enzo...)quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:02 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik zie liever Günther Netzer![]()
Die uitspraak is erg twijfelachtigquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:02 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik zie liever Günther Netzer![]()
Zou Saviola kunnen zijn aangezien die nu al geel heeft, nadeel daarvan is dat je dan Messi krijgt..quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:03 schreef wdn het volgende:
Hmm als nou de Argentijn nog even een kaart pakt tijdens de wedstrijd tegen S+M dan mist hij Nederland
Nederland morgen in de middag. 33 graden is de voorspellingquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:04 schreef Stuart het volgende:
Dit is wel een lekkere speeltijd qua temperatuur ook![]()
Ja Nederland morgen danquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:04 schreef Stuart het volgende:
Dit is wel een lekkere speeltijd qua temperatuur ook![]()
Veel te warm dusquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:05 schreef wdn het volgende:
[..]
Nederland morgen in de middag. 33 graden is de voorspelling
we zweten de bal het doel inquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:05 schreef wdn het volgende:
[..]
Nederland morgen in de middag. 33 graden is de voorspelling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |