Inderdaad.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:33 schreef Sterling het volgende:
Wat een autistische dwaas die Martin Ros![]()
Die lach! Hij vond alles grappigquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:07 schreef Timo20 het volgende:
Heb alleen t laatste kwartier gezien vanavond. Die gast naast Raoul was echt wazig![]()
En pas op het einde, toen hij overkwam als een demente gek, werd het grappigquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:38 schreef El_Rolando het volgende:
Hij bleef maar doorpraten.
Volgens mij plaatsen die fascisten de uitzendingen niet meer online. Eerdere afleveringen van deze jaargang kan ik ook nergens online vinden.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:41 schreef erkel het volgende:
Is ie al online terug te kijken? Kan het nergens vinden![]()
ze zijn ook niet terug te vinden op www.uitzendinggemist.nlquote:Op vrijdag 9 juni 2006 03:00 schreef Ed.de.Woei. het volgende:
[..]
Volgens mij plaatsen die fascisten de uitzendingen niet meer online. Eerdere afleveringen van deze jaargang kan ik ook nergens online vinden.
Inderdaad, dat mondademen van hem veroorzaakt permanent zuurstofgebrek in z'n hersenen..quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:33 schreef Sterling het volgende:
Wat een autistische dwaas die Martin Ros![]()
quote:Onderwerp: Site dit was het nieuws
Beste,
Allereerst dank voor je reactie op ons programma.
Helaas is de 'oude' site van Dit Was Het Nieuws verdwenen door de simpele reden dat we helaas niet meer de financiële middelen hebben op de afdeling Internet om een uitgebreide site te beheren. We zijn nu onder gebracht bij de algemene TROS-site en hebben een DWHN-pagina overgehouden die puur bedoeld is om informatie te kunnen geven aan de fans over het programma, de gasten en de kaartverkoop.
Mocht er ooit weer geld beschikbaar zijn voor het inzetten van een fulltime redacteur voor de site dan zal er hopelijk ooit nog een uitgebreidere site terug komen.
Zeker is wel dat daar niet het oude video-archief in zal zitten maat dat heeft te maken met de licentie van de beeldrechten.
Gelukkig wordt er nu al weer gewerkt aan een tweede verzamel DVD van DWHN waarin de laatste 5 jaren gebruikt zullen worden als follow-up op de DVD met de eerste vijf jaar.
Vriendelijke groeten,
TROS TV
Angelique Buldaç
Producer DWHN
Op 9-jun-06 om 12:22 heeft Loohcs het volgende geschreven:
Hoi,
Waarom zijn de afleveringen van 'Dit was het nieuws' dit seizoen niet meer terug te kijken op internet? Vorige seizoenen was dat wel mogelijk en was er zelfs nog een heel archief met afleveringen uit eerdere seizoenen.
Bij voorbaat dank,
Loohcs
quote:Beste ,
De webmaster(s) van uitzendinggemist.nl mogen zelf bepalen wat zij voor herhaling uitzenden en wat niet...hier kunnen wij geen enkele invloed op uitoefenen.
Met vriendelijke groet verblijven wij,
TROS Publieksservice
Ik hoor andere verhalenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
Voor iedereen die het gemist heeft gisteren,
niet te hard treuren, was helaas een zeer matige aflevering.......
Ja, stel je voor ey! Gelukkig ben je zo slim om dit ff te bookmarken!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:11 schreef Skazminko het volgende:
TVP, anders vergeet ik te kijken misschien.
Ja maar dan word ik er niet zo handig aan herinnerd in myat.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:25 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ja, stel je voor ey! Gelukkig ben je zo slim om dit ff te bookmarken!
Maar goed, je weet dat de uitzending al is geweest hèquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:29 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Ja maar dan word ik er niet zo handig aan herinnerd in myat.![]()
Kut.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:56 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Maar goed, je weet dat de uitzending al is geweest hè
Ik kan ze ook nergens vinden. Erg jammer...quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:44 schreef greatgonzo het volgende:
is ergens die uitzending met Sara Kroos terug te zien, die heb ik gemist
ik krijg alleen maar foutmeldingen... zowel met RealPlayer als met MediaPlayerquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:49 schreef adlo het volgende:
Mij lukt het anders prima om de afleveringen op www.ditwashetnieuws.nl af te spelen.
Verkiezingsspecialsquote:Uitzenddata
- woensdag 15 nov (verkiezingsspecial)
- zaterdag 18 nov (verkiezingsspecial)
- zaterdag 25 nov
- zaterdag 2 dec
- zaterdag 9 dec
- zaterdag 16 dec
Kwanten heeft kaartjes voor de opname van 10 november! ben benieuwdquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:29 schreef pberends het volgende:
Uitzenddata voor het nieuwe seizoen:
[..]
Verkiezingsspecials.
Tof is een Joods woord .Weet niet of Mat daar blij mee isquote:
verrader.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Van Hooijdonk
Heb 'r weer zin an
Goed bezig trouwens, die Jan Jaap.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:30 schreef pberends het volgende:
Jan Jaap is nieuwe vriendje van Eva Duijvestein
Ik ga 30 Januari naar een voorstelling van hem lijkt me wel wat. Iemand toevallig al geweest ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
Goed bezig trouwens, die Jan Jaap.
Overal jubelende recensies. Helaas laat ie zijn voorstellingen nooit vastleggenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:50 schreef edje34 het volgende:
[..]
Ik ga 30 Januari naar een voorstelling van hem lijkt me wel wat. Iemand toevallig al geweest ?
Ik ben naar zn theatorshow toegeweest en ik moet zeggen dat ik t niet super vond. t Was vooral gehak op Balkenende en een vaag verhaal, ik weet niet meer preceis wat. Ik vond 'm in ieder geval tegenvallen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:50 schreef edje34 het volgende:
[..]
Ik ga 30 Januari naar een voorstelling van hem lijkt me wel wat. Iemand toevallig al geweest ?
waar gaan jullie naar toe ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:13 schreef Symer het volgende:
Ik ben vorig seizoen een keer naar zijn show geweest, ik vond het toen wel leuk.
Ik kan me niet me herinneren dat ik slap lag van het lachen, ook kan ik je geen enkele grap navertellen, maar ik had me wel vermaakt. Was het geld van het kaartje wel waard.
Dit jaar gaan we weer heen![]()
okequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:19 schreef Symer het volgende:
[..]
Jan Jaap![]()
Details weet ik nog niet, ik ga niet over de kaarten.![]()
quote:Volgens een peiling had 98,2% van de Nederlanders liever gezien dat Maurice de Hond onder die grafsteen lag.
Hehe, leuk grapquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:37 schreef calvobbes het volgende:
Gisteravond de eerste opname
Was wel lachen ook al waren er twee politici te gast. Volgens mijn collega die het heeft gemonteerd een leuke uitzending geworden.
Een Harm grap die de repetities niet heeft overleefd:
[..]
Vraag ik me ook af.quote:Op zondag 12 november 2006 14:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneer komt het nu?
Ja!quote:Op zondag 12 november 2006 15:19 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Vanaf Woensdag 15 november om 22.10 uur!
Wat een klote tijd
Lief van je!quote:Op zondag 12 november 2006 15:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik las op de site dat de eerste aflevering van DWHN om 22.00 uur is.
En de rest om 21.30 uur is.
Maar ik zal even zoeken of het herhaald wordt
-edit-: In de Veronica staat dat het iedere Zaterdag herhaald wordt om 21.25 uur op Nederland 1![]()
Mij niet, nodig de volgende keer liever Al-Sahaf en Saddam uit.quote:Op zondag 12 november 2006 20:29 schreef Michellee het volgende:
Lijkt mij wel een leuke aflevering, Daphne Deckers met Richard Krajicek
Ik ben er vorige maand heen geweest, goede show hoor.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:50 schreef edje34 het volgende:
[..]
Dus niet echt een caberet voorstelling ?quote:Op maandag 13 november 2006 14:55 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
Ik ben er vorige maand heen geweest, goede show hoor.![]()
Het gaat voor een groot deel over zijn reis door Afrika voor het Liliane-fonds, maar het blijft wel redelijk luchtig. Met goede grappen.
JA!quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:38 schreef pberends het volgende:
Die geweldige ouwe lachvent is weer terug!
Nu de compilatie op ned3.
Ja, door die ouwe vent ja. Dat kun je van Pechtold niet zeggen...quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:44 schreef BVO het volgende:
Die WK-editie was trouwens de beste in tijden.
Kon je die aflevering online zien van die ouwe man?quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:53 schreef Sheepcidus het volgende:
Die met die ouwe man had ik niet gezien. Zo ff terug kijken.
Ja.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:57 schreef JeroenV het volgende:
Die nu op tv is is een compilatie?
Linkquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Kon je die aflevering online zien van die ouwe man?
Ha, thanks!quote:
Dat is nou de publieke omroep.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar morgen is het weer op NED1?
jaquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar morgen is het weer op NED1?
Handig.quote:Op zondag 12 november 2006 15:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik las op de site dat de eerste aflevering van DWHN om 22.00 uur is.
En de rest om 21.30 uur is.
Uitzendingen
dinsdag 14 november - compilatie
woensdag 15 nov Mark Rutte (VVD) en Mat Herben (LPF) verkiezingsspecial
zaterdag 18 nov Mei Li Vos (PVDA) en Bert Bakker (D66) verkiezingsspecial
zaterdag 25 nov Raemon Sluiter & Aad van den Heuvel
zaterdag 2 dec Daphne Deckers & Richard Krajicek
zaterdag 9 dec Pierre van Hooijdonk & Diewertje Blok
zaterdag 16 dec Antoinette Hertsenberg & Hanneke Groenteman
Maar ik zal even zoeken of het herhaald wordt
-edit-: In de Veronica staat dat het iedere Zaterdag herhaald wordt om 21.25 uur op Nederland 1![]()
Raemonquote:Op zondag 12 november 2006 15:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
zaterdag 25 nov Raemon Sluiter & Aad van den Heuvel
Ben hem nu eens aan het terugkijken, deze was inderdaad gewoon 50 minuten lang lachenquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:44 schreef BVO het volgende:
Die WK-editie was trouwens de beste in tijden.
Door de ouwe dronken manquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:46 schreef Quippe het volgende:
[..]
Ben hem nu eens aan het terugkijken, deze was inderdaad gewoon 50 minuten lang lachen.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:46 schreef Quippe het volgende:
[..]
Ben hem nu eens aan het terugkijken, deze was inderdaad gewoon 50 minuten lang lachen.
Idd. Ik lag in een deuk toen hij dat verhaal over Evert ten Napel afstak vlak nadat Raoul exact hetzelfde verhaal had verteldquote:Op woensdag 15 november 2006 11:37 schreef arneaux het volgende:
[..]. Die oude vent is geniaal man.
"Dat zijn de verborgen trucs!"
quote:Op woensdag 15 november 2006 11:43 schreef Symer het volgende:
[..]
Idd. Ik lag in een deuk toen hij dat verhaal over Evert ten Napel afstak vlak nadat Raoul exact hetzelfde verhaal had verteld![]()
Zou me niks verbazen als die ouwe doof is aan z'n linkeroor. Hij lijkt alleen op Raoul te reageren als hij z'n hoofd gedraaid heeft, als hij naar Harm of Jan Jaap kijkt is het net alsof hij Raoul helemaal niet hoort (wat het niet minder hilarisch maakt natuurlijkquote:Op woensdag 15 november 2006 11:44 schreef arneaux het volgende:
[..]. Dat was ook cool ja. Ik zat echt te twijfelen of die ouwe Raoul nou in de zeik zat te nemen maar volgens mij was dat dus echt niet.
Goed planquote:Op woensdag 15 november 2006 21:56 schreef Noud_ het volgende:
*Nestelt zich met popcorn op de bank.
Ik heb niks in huisquote:Op woensdag 15 november 2006 21:56 schreef Noud_ het volgende:
*Nestelt zich met popcorn op de bank.
quote:Momenteel bestaan er in zo'n 50 verschillende landen evenzovele interpretaties van sharia, die deels rechtskracht hebben.
De meeste landen in het Midden-Oosten en Noord-Afrika kennen een duaal rechtssysteem met religieuze en seculiere rechtbanken. De religieuze rechtbanken behandelen voornamelijk familie- en erfrechtzaken. De hadd-misdrijven vallen in de meeste gevallen onder het seculiere recht, dat vaak gebaseerd is op de rechtsstelsels van de voormalige koloniale overheersers. Alleen in Iran en Saoedi-Arabië geldt de sharia integraal en worden hadd-straffen opgelegd. Daarnaast geldt in veel landen nog het gewoonterecht (Arabisch: oerf, Indonesisch: adat).
Landen waar shariawetgeving op nationaal niveau van kracht is:
Afghanistan, Iran, Jemen, Jordanië, Saoedi-Arabië, de Indonesische autonome provincie Atjeh
Landen waar shariawetgeving naast wetgeving naar westers model van kracht is:
Brunei, Egypte, Irak, Koeweit, Libanon, Libië, Maladiven, Maleisië, Mauretanië, Nigeria, Oman, Pakistan, Qatar, Soedan, Somalië, Syrië, Tunesië
Landen waar een vorm van islamitisch familierecht van toepassing is:
Indonesië, Marokko
Er is een trend gaande dat meer islamitische landen (delen van) de sharia introduceren, maar andere landen, zoals Turkije, moderniseren juist hun rechtssysteem naar Westerse maatstaven.
Heh wat? Dat Heertje die politici gasten maar saai vondquote:Op woensdag 15 november 2006 22:22 schreef 7eVeNL het volgende:
Stom politiek correct gelul, raoul heertje had het eral over bij DWDD, saaaaai![]()
Kijk nou maar naar het programma, hij begint er nu zelf over, dat die mensen zich verlagen naar het niveau van RTL boulevard, de Lama's om alleen maar zieltjes te winnen, en altijd komen met politiek correct antwoordenquote:Op woensdag 15 november 2006 22:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Heh wat? Dat Heertje die politici gasten maar saai vond
was te verwachten inderdaad.... maar jammer dat dit ten koste gaat van het lachniveauquote:Op woensdag 15 november 2006 22:25 schreef Flabofski het volgende:
Prachtig dat ze gewoon vette sneren uitdelen richting Rutte en Herben.
En hij neemt geen blad voor de mond...quote:Op woensdag 15 november 2006 22:26 schreef pberends het volgende:
Blablabla, we moeten het vandaag van Harm hebben... met z'n voorgebakte grappen.
Serieus: de uitslag van deze poll moet je mailen naar DWHN.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:27 schreef pberends het volgende:
Poll: Ouwe dronken man nog een keer uitnodigen?Ja, beter dan politici! Nee.
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik ga inderdaad een keer mailen, hoe heet die ouwe man ook alweer? Iemand een naam?quote:Op woensdag 15 november 2006 22:29 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Serieus: de uitslag van deze poll moet je mailen naar DWHN.
pberendsquote:Op woensdag 15 november 2006 22:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad een keer mailen, hoe heet die ouwe man ook alweer? Iemand een naam?
Volgens mij mail je je kapot op een dag he..quote:Op woensdag 15 november 2006 22:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad een keer mailen, hoe heet die ouwe man ook alweer? Iemand een naam?
Zie m'n sig.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:36 schreef Sethje het volgende:
Hilarische compilatie gisteren, en wat was Sara kroos weer ontzettend niet grappig domme hoer
quote:Op woensdag 15 november 2006 22:34 schreef Sheepcidus het volgende:
Martin Ros
Even columpje gelezen..wel vermakelijkquote:
Touché.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:40 schreef Sheepcidus het volgende:
Beter als een Rutte met te veel tekst.
Uhuh.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:41 schreef Sethje het volgende:
[..]
Even columpje gelezen..wel vermakelijk
Maar het is echt heel apart dat een vrouw met echt 0 humor, of in elk geval net zoveel humor als de doorsnee nederlander een carriere in het vak heeft gemaakt want ze is echt TE slecht gewoon.
Mat Herben is ook best geestigquote:
Goh, meneer heeft humorquote:Op woensdag 15 november 2006 22:46 schreef Flabofski het volgende:
"Uh, meneer B."
Ik vond de opmerking "Wat? Ali B?" na Jan-Jaaps "Is dat niet het probleem van Nederland?" ook best grappig.quote:
Die kop van Raoul ook op dat moment, geweldig!quote:Op woensdag 15 november 2006 11:43 schreef Symer het volgende:
[..]
Idd. Ik lag in een deuk toen hij dat verhaal over Evert ten Napel afstak vlak nadat Raoul exact hetzelfde verhaal had verteld![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 22:27 schreef pberends het volgende:
Poll: Ouwe dronken man nog een keer uitnodigen?Ja, beter dan politici! Nee.
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
En dat om zo'n matige afleveringquote:Op woensdag 15 november 2006 23:35 schreef Agiath het volgende:
Kheb weer stuk gelegen hoor
Vooral dat begin al meteen: "d66 zoekt wanhopig naar laatste kiezers" en dan die grot-expeditie
mmja alleen het begin was erg sterkquote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 23:50 schreef calvobbes het volgende:
Hmmmm... Ik zie de "In den heren" grap van Herben (over die Amerikaase superchristen die toch homo bleek te zijn) hier niet terug. Is die eruit geknipt, of was die toch niet zo grappig?
quote:
quote:
quote:
Je bent coulantquote:Op woensdag 15 november 2006 22:55 schreef golfer het volgende:
Bijzonder matige uitzending.
Ahquote:Op woensdag 15 november 2006 23:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
die grap zat erin, was een leuke, t nadeel van dit was t nieuws is dat de opnames echt heel leuk zijn, dat is ook 2 uur lachen. als je t op TV ziet is ongeveer alles eruit geknipt, Herben heeft 5 keer zijn mond open gedaan, en komt ook 5 keer op tv, voor de rest zat hij maar als saaie lul. en Rutten heeft zijn boterham met valium niet opgegeten deze morgen, moeders van Rutten! beter oplettenquote:Op woensdag 15 november 2006 23:50 schreef calvobbes het volgende:
Hmmmm... Ik zie de "In den heren" grap van Herben (over die Amerikaase superchristen die toch homo bleek te zijn) hier niet terug. Is die eruit geknipt, of was die toch niet zo grappig?
geen, dit was de eerste , na een dag of zo staan ze op internet. . advies, je pillen ligen langs de wekkerradio. een per dag. ,quote:Op donderdag 16 november 2006 00:42 schreef Taurus het volgende:
Ik mis heel dit was het nieuws omdat die lullo's 't niet online willen hebbenIk kijk bijna niet meer TV op de tijden dat het uitgezonden wordt dus ik moet 't echt hebben van uitzendinggemist.nl... Kan ik 't echt nergens terug kijken en hoeveel afleveringen heb ik nu al gemist?
Pardon?quote:Op donderdag 16 november 2006 01:37 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
geen, dit was de eerste , na een dag of zo staan ze op internet. . advies, je pillen ligen langs de wekkerradio. een per dag. ,
Ik vond t wel meevallen.quote:Op donderdag 16 november 2006 03:39 schreef tong80 het volgende:
Het was grote bagger dus of je het wil zien.
Hij heeft bij DWDD gezegd dat 'ie het ook maar niks vindt dat politici bij DWHN gaan zitten.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:10 schreef Loohcs het volgende:
Raoul is wel een beetje hypocriet als hij zegt dat meewerken aan de Privé en RTL Boulevard getuigt van minachting jegens de kiezer en hij tegelijkertijd wel samen met politici in een verkiezingsspecial van DWHN gaat zitten. DWHN is namelijk ook een redelijk laagdrempelig programma wat (tenminste voor een deel) hetzelfde publiek trekt als de Privé en RTL Boulevard.
quote:Op donderdag 16 november 2006 12:43 schreef Rhanna het volgende:
DWHN is een echt geen laagdrempelig programma hoor..
Breezers kijken hier niet naar, voor zover ik weet
Terwijl die getrouw tijdens het friet eten en cola light drinken afstemmen op RTL.
Hij liet een beetje teveel doorschemeren dat ie geen VVD stemmer wasquote:Op donderdag 16 november 2006 12:10 schreef Loohcs het volgende:
Raoul is wel een beetje hypocriet als hij zegt dat meewerken aan de Privé en RTL Boulevard getuigt van minachting jegens de kiezer en hij tegelijkertijd wel samen met politici in een verkiezingsspecial van DWHN gaat zitten. DWHN is namelijk ook een redelijk laagdrempelig programma wat (tenminste voor een deel) hetzelfde publiek trekt als de Privé en RTL Boulevard.
Hoe kun je DWHN nu niet laagdrempelig vinden?quote:Op donderdag 16 november 2006 12:43 schreef Rhanna het volgende:
DWHN is een echt geen laagdrempelig programma hoor..
Breezers kijken hier niet naar, voor zover ik weet
Terwijl die getrouw tijdens het friet eten en cola light drinken afstemmen op RTL.
Dan moet hij er of niet aan meewerken of als hij mee moet werken vanwege z'n contract, gewoon normaal doen en niet zo kinderachtig indirect z'n eigen programma afzeiken.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij heeft bij DWDD gezegd dat 'ie het ook maar niks vindt dat politici bij DWHN gaan zitten.
Wat een onzin. Hij zit in dat programma om te zeggen wat 'ie vindt. Nou, dat doet 'ie ook. Prima dan toch?quote:Op donderdag 16 november 2006 13:00 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Dan moet hij er of niet aan meewerken of als hij mee moet werken vanwege z'n contract, gewoon normaal doen en niet zo kinderachtig indirect z'n eigen programma afzeiken.
Ben ik het dus niet mee eens. Hij heeft blijkbaar z'n zin niet gekregen en zit dus toch met politici opgescheept en gaat dan maar een beetje dwars doen en het programma verpesten (door het indirect af te zeiken). Het is net een kind dat z'n zin niet krijgt.quote:Op donderdag 16 november 2006 13:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hij zit in dat programma om te zeggen wat 'ie vindt. Nou, dat doet 'ie ook. Prima dan toch?
Nouja zeg, het is echt niet van het niveau sbsprogramma's hoor, het heeft in ieder geval íets met het nieuws te maken en 't nodigt ook vaak uit tot discussie. Er komt alleen humor in voor, wat 't vaak wat minder gecompliceerd doet over komen.quote:Op donderdag 16 november 2006 13:00 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Hoe kun je DWHN nu niet laagdrempelig vinden?![]()
Meer dan driekwart van het programma bestaat uit eenvoudige grappen en slechts bij een paar grappen moet je het nieuws gevolgd hebben om ze (helemaal) te snappen.
[..]
Dan moet hij er of niet aan meewerken of als hij mee moet werken vanwege z'n contract, gewoon normaal doen en niet zo kinderachtig indirect z'n eigen programma afzeiken.
Hij haalde uit naar Rutte vooral omdat hij de hele tijd zo politiek corect zit te praten net als Pechthold vorig jaar denk ik. Vooral van Rutte merkte je ook dat hij nooit naar het programma heeft gekeken en dus helemaal niet leuk meedoet, maar alleen zijn politieke programma komt uit spreken.quote:Op donderdag 16 november 2006 13:35 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Ben ik het dus niet mee eens. Hij heeft blijkbaar z'n zin niet gekregen en zit dus toch met politici opgescheept en gaat dan maar een beetje dwars doen en het programma verpesten (door het indirect af te zeiken). Het is net een kind dat z'n zin niet krijgt.
Natuurlijk moet je het allemaal met een korreltje zout nemen, maar als hij gewoon achter de schermen wat harder met z'n vuist op tafel had geslagen had 'ie misschien wel gelijk gekregen, hadden we geen saaie politici gehad en geen recalcitrante Raoul en dus een grotere kans op een leuke uitzending.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:30 schreef tong80 het volgende:
Met politici is het altijd een stuk minder.
't wordt van tevoren zelf al gezegd.quote:6-delig satirisch programma waarin teamcaptains Jan Jaap van der Wal en Raoul Heertje op geheel eigen wijze commentaar leveren op nieuws en actualiteiten.
De komende Tweede Kamerverkiezingen staan centraal. Te gast zijn Mei Li Vos (PvdA) en Bert Bakker (D66). Zij nemen het in een humoristisch debat tegen elkaar op.
Bron
Niet.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ga zometeen ook maar definitief bepalen of ik Mei Li Vos wel of niet aantrekkelijk vind.
Ik vind van welquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ga zometeen ook maar definitief bepalen of ik Mei Li Vos wel of niet aantrekkelijk vind.
Begrijp ze uberhaupt ietsquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:43 schreef Wup het volgende:
begrijpt dat kind wel in welk programma ze zit?
Bespaar ons die ellendequote:Op zaterdag 18 november 2006 21:53 schreef snellejelle het volgende:
"je hebt mij over een paar jaar"
liever niet geloof ik
Ja als dat gezeik over die soep de uitzending al haalt vraag ik me af hoe slecht de stukken die er uit geknipt zijn waren.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:03 schreef Tha_Mars het volgende:
Mhaw geen topaflevering, maar hoezo doen ze dan ook politici uitnodigen in "Verkiezingstijd". Juist daarbuiten moet je ze uitnodigen, want dan maakt het niet zoveel uit wat ze zeggen.
En maar doorzeiken over die soep, was de opmerking van Bakker over de soep nog een beetje grappig.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:41 schreef Tijn het volgende:
ik dacht op een gegeven moment even dat ik naar een 2e kamer debat zat te kijken ipv een satirisch programma
quote:6-delig satirisch programma waarin teamcaptains Jan Jaap van der Wal en Raoul Heertje op geheel eigen wijze commentaar leveren op nieuws en actualiteiten.
De komende Tweede Kamerverkiezingen staan centraal. Te gast zijn Mei Li Vos (PvdA) en Bert Bakker (D66). Zij nemen het in een humoristisch debat tegen elkaar op.
Bron
Ik vind van wel. t Was best leuk.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:44 schreef Jane het volgende:
Ik heb het gemist. Moet ik nog moeite doen om ergens een herhaling mee te pikken?
Je haalt me de woorden uit m'n toetsenbord.quote:Op zondag 19 november 2006 01:14 schreef NoSigar het volgende:
Dat gescheld van Heertje op Verdonk, is dat nou grappig? Ik heb niks met dat mens, maar als ik zo'n nitwit daarover hoor fulmineren krijg ik zelfs mijn twijfels. Maar maakt het het programma beter, meer om te lachen, zijn het slimme grappen?
Voor mij klinkt het als domme kroegpraat zonder enige scherpte.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:30 schreef tong80 het volgende:
Iddquote:Op zondag 19 november 2006 14:24 schreef Roi het volgende:
Gelukkig makken de grappen van Harm in de tussen stukjes alles weer goed.
Best wel ruk ja...quote:Op maandag 20 november 2006 11:51 schreef HPayne het volgende:
HET NIEUWE SEIZOEN VAN DIT WAS HET NIEUWS MAG VAN DE MAKERS NIET ONLINE!
Dat staat er op TVopjepc.nl wat een klotezooi
bedanktquote:Op donderdag 23 november 2006 22:46 schreef Ambrosius het volgende:
Om 22.55 op Ned. 3 de HH van de laatste aflevering.
Dat is nog maar de vraag aangezien het waarschijnlijk is dat de PvdA regeringsdeelnemers gaat leveren. Dan moeten de vrijgekomen zetels opgevuld worden door de volgende in rij. Bovendien kan ze nog met voorkeurstemmen een zetel krijgen en gezien de veelkleurenbijlagen in het Volkskrantmagazien met haar en haar rokje in de hoofdrol de afgelopen tijd is dat heel wel mogelijk.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:14 schreef Jane het volgende:
Die Mei Li is echt heel erg.
Toch nog een prettige bijkomstigheid van de verkiezingsuitslag dat zij niet in de kamer is gekomen.
Ja, ik weet het, maar ik probeer het te verdringen.quote:
De PVDA is mijn partij niet meer, maar ik vond haar wel erg schattigquote:Op donderdag 23 november 2006 23:14 schreef Jane het volgende:
Die Mei Li is echt heel erg.
Toch nog een prettige bijkomstigheid van de verkiezingsuitslag dat zij niet in de kamer is gekomen.
Geen politici meer gelukkigquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:03 schreef pberends het volgende:
Mei Li is lekker, maar net zoals zoveel vrouwen in de politiek een irritant wicht.
Vanavond Raemon Sluiter en Aad van den Heuvel, nou ben benieuwd....
uitzending is om 21.35, Nederland 1.
De enige coole politcus die er was, was met Geert Wilders toen hij er niet wasquote:
Die was echt geniaal jaquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:23 schreef pberends het volgende:
[..]
De enige coole politcus die er was, was met Geert Wilders toen hij er niet was![]()
.
De laatste jaren is het idd minder. Maar Wouter Bos, Fatima Elatik, Hans Dijkstal, Boris Dittrich, Jan Marijnnisen en Lousewies Van De Laan deden wel gewoon sterk mee. De meeste van die afleveringen behoren tot de betere van DWHN.quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:30 schreef tong80 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |