Je gaat toch wel weer kijken.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:55 schreef kastanova het volgende:
Laat het niveau toch in godsnaam nog omhoog gaan dit seizoen, anders is het 't laatste jaar dat ik hier voor thuis blijf.
volgens verschillende mensen in het vorige onderwerp hierover is dat inderdaad niet mogelijk geloof ik.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:17 schreef ennuik het volgende:
Is DWHN niet meer via internet te bekijken? Op uitzendinggemist.nl kan ik de uitzendingen niet vinden?
Hopelijk wordt het dan niet alleen maar politiek gelulquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:38 schreef boneyard het volgende:
http://www.ditwashetnieuws.nl
26 mei Alexander Pechtold + Jelleke Veenendaal
Harm zat op de mijnequote:Op woensdag 24 mei 2006 22:42 schreef Skazminko het volgende:
Jan Jaap van der Wal zat op de middelbare school waar ik nu op zit.
Vast niet, die Pechtold lijkt me een toffe vent.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:03 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het dan niet alleen maar politiek gelul.
Ik heb met Jan Jaap gesproken.quote:
Ze is ook in de race voor het lijsttrekkersschap voor de VVD. Haar rol is zeg maar vergelijkbaar met die van Marga Scheide in Luv, dus.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:46 schreef skiczukie het volgende:
Die Jelleke, wie is dat dan?
Ow, okee. Twee van de VVD dus, dat is minder.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:53 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ze is ook in de race voor het lijsttrekkersschap voor de VVD. Zeg maar de Marga Scheide in Luv, dus.
Pechtold is van D66.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:55 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ow, okee. Twee van de VVD dus, dat is minder.
Is ook zoquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kutzooi, morgen onder het voetballen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |