Inderdaad.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:33 schreef Sterling het volgende:
Wat een autistische dwaas die Martin Ros![]()
Die lach! Hij vond alles grappigquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:07 schreef Timo20 het volgende:
Heb alleen t laatste kwartier gezien vanavond. Die gast naast Raoul was echt wazig![]()
En pas op het einde, toen hij overkwam als een demente gek, werd het grappigquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:38 schreef El_Rolando het volgende:
Hij bleef maar doorpraten.
Volgens mij plaatsen die fascisten de uitzendingen niet meer online. Eerdere afleveringen van deze jaargang kan ik ook nergens online vinden.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:41 schreef erkel het volgende:
Is ie al online terug te kijken? Kan het nergens vinden![]()
ze zijn ook niet terug te vinden op www.uitzendinggemist.nlquote:Op vrijdag 9 juni 2006 03:00 schreef Ed.de.Woei. het volgende:
[..]
Volgens mij plaatsen die fascisten de uitzendingen niet meer online. Eerdere afleveringen van deze jaargang kan ik ook nergens online vinden.
Inderdaad, dat mondademen van hem veroorzaakt permanent zuurstofgebrek in z'n hersenen..quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:33 schreef Sterling het volgende:
Wat een autistische dwaas die Martin Ros![]()
quote:Onderwerp: Site dit was het nieuws
Beste,
Allereerst dank voor je reactie op ons programma.
Helaas is de 'oude' site van Dit Was Het Nieuws verdwenen door de simpele reden dat we helaas niet meer de financiële middelen hebben op de afdeling Internet om een uitgebreide site te beheren. We zijn nu onder gebracht bij de algemene TROS-site en hebben een DWHN-pagina overgehouden die puur bedoeld is om informatie te kunnen geven aan de fans over het programma, de gasten en de kaartverkoop.
Mocht er ooit weer geld beschikbaar zijn voor het inzetten van een fulltime redacteur voor de site dan zal er hopelijk ooit nog een uitgebreidere site terug komen.
Zeker is wel dat daar niet het oude video-archief in zal zitten maat dat heeft te maken met de licentie van de beeldrechten.
Gelukkig wordt er nu al weer gewerkt aan een tweede verzamel DVD van DWHN waarin de laatste 5 jaren gebruikt zullen worden als follow-up op de DVD met de eerste vijf jaar.
Vriendelijke groeten,
TROS TV
Angelique Buldaç
Producer DWHN
Op 9-jun-06 om 12:22 heeft Loohcs het volgende geschreven:
Hoi,
Waarom zijn de afleveringen van 'Dit was het nieuws' dit seizoen niet meer terug te kijken op internet? Vorige seizoenen was dat wel mogelijk en was er zelfs nog een heel archief met afleveringen uit eerdere seizoenen.
Bij voorbaat dank,
Loohcs
quote:Beste ,
De webmaster(s) van uitzendinggemist.nl mogen zelf bepalen wat zij voor herhaling uitzenden en wat niet...hier kunnen wij geen enkele invloed op uitoefenen.
Met vriendelijke groet verblijven wij,
TROS Publieksservice
Ik hoor andere verhalenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
Voor iedereen die het gemist heeft gisteren,
niet te hard treuren, was helaas een zeer matige aflevering.......
Ja, stel je voor ey! Gelukkig ben je zo slim om dit ff te bookmarken!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:11 schreef Skazminko het volgende:
TVP, anders vergeet ik te kijken misschien.
Ja maar dan word ik er niet zo handig aan herinnerd in myat.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:25 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ja, stel je voor ey! Gelukkig ben je zo slim om dit ff te bookmarken!
Maar goed, je weet dat de uitzending al is geweest hèquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:29 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Ja maar dan word ik er niet zo handig aan herinnerd in myat.![]()
Kut.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:56 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Maar goed, je weet dat de uitzending al is geweest hè
Ik kan ze ook nergens vinden. Erg jammer...quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:44 schreef greatgonzo het volgende:
is ergens die uitzending met Sara Kroos terug te zien, die heb ik gemist
ik krijg alleen maar foutmeldingen... zowel met RealPlayer als met MediaPlayerquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:49 schreef adlo het volgende:
Mij lukt het anders prima om de afleveringen op www.ditwashetnieuws.nl af te spelen.
Verkiezingsspecialsquote:Uitzenddata
- woensdag 15 nov (verkiezingsspecial)
- zaterdag 18 nov (verkiezingsspecial)
- zaterdag 25 nov
- zaterdag 2 dec
- zaterdag 9 dec
- zaterdag 16 dec
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |