Mij niet, nodig de volgende keer liever Al-Sahaf en Saddam uit.quote:Op zondag 12 november 2006 20:29 schreef Michellee het volgende:
Lijkt mij wel een leuke aflevering, Daphne Deckers met Richard Krajicek
Ik ben er vorige maand heen geweest, goede show hoor.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:50 schreef edje34 het volgende:
[..]
Ik ga 30 Januari naar een voorstelling van hem lijkt me wel wat. Iemand toevallig al geweest ?
Dus niet echt een caberet voorstelling ?quote:Op maandag 13 november 2006 14:55 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
Ik ben er vorige maand heen geweest, goede show hoor.![]()
Het gaat voor een groot deel over zijn reis door Afrika voor het Liliane-fonds, maar het blijft wel redelijk luchtig. Met goede grappen.
JA!quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:38 schreef pberends het volgende:
Die geweldige ouwe lachvent is weer terug!
Nu de compilatie op ned3.
Ja, door die ouwe vent ja. Dat kun je van Pechtold niet zeggen...quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:44 schreef BVO het volgende:
Die WK-editie was trouwens de beste in tijden.
Kon je die aflevering online zien van die ouwe man?quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:53 schreef Sheepcidus het volgende:
Die met die ouwe man had ik niet gezien. Zo ff terug kijken.
Ja.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:57 schreef JeroenV het volgende:
Die nu op tv is is een compilatie?
Linkquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Kon je die aflevering online zien van die ouwe man?
Ha, thanks!quote:
Dat is nou de publieke omroep.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar morgen is het weer op NED1?
jaquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar morgen is het weer op NED1?
Handig.quote:Op zondag 12 november 2006 15:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik las op de site dat de eerste aflevering van DWHN om 22.00 uur is.
En de rest om 21.30 uur is.
Uitzendingen
dinsdag 14 november - compilatie
woensdag 15 nov Mark Rutte (VVD) en Mat Herben (LPF) verkiezingsspecial
zaterdag 18 nov Mei Li Vos (PVDA) en Bert Bakker (D66) verkiezingsspecial
zaterdag 25 nov Raemon Sluiter & Aad van den Heuvel
zaterdag 2 dec Daphne Deckers & Richard Krajicek
zaterdag 9 dec Pierre van Hooijdonk & Diewertje Blok
zaterdag 16 dec Antoinette Hertsenberg & Hanneke Groenteman
Maar ik zal even zoeken of het herhaald wordt
-edit-: In de Veronica staat dat het iedere Zaterdag herhaald wordt om 21.25 uur op Nederland 1![]()
Raemonquote:Op zondag 12 november 2006 15:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
zaterdag 25 nov Raemon Sluiter & Aad van den Heuvel
Ben hem nu eens aan het terugkijken, deze was inderdaad gewoon 50 minuten lang lachenquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:44 schreef BVO het volgende:
Die WK-editie was trouwens de beste in tijden.
Door de ouwe dronken manquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:46 schreef Quippe het volgende:
[..]
Ben hem nu eens aan het terugkijken, deze was inderdaad gewoon 50 minuten lang lachen.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:46 schreef Quippe het volgende:
[..]
Ben hem nu eens aan het terugkijken, deze was inderdaad gewoon 50 minuten lang lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |