Ja!quote:Op zondag 12 november 2006 15:19 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Vanaf Woensdag 15 november om 22.10 uur!
Wat een klote tijd
Lief van je!quote:Op zondag 12 november 2006 15:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik las op de site dat de eerste aflevering van DWHN om 22.00 uur is.
En de rest om 21.30 uur is.
Maar ik zal even zoeken of het herhaald wordt
-edit-: In de Veronica staat dat het iedere Zaterdag herhaald wordt om 21.25 uur op Nederland 1![]()
Mij niet, nodig de volgende keer liever Al-Sahaf en Saddam uit.quote:Op zondag 12 november 2006 20:29 schreef Michellee het volgende:
Lijkt mij wel een leuke aflevering, Daphne Deckers met Richard Krajicek
Ik ben er vorige maand heen geweest, goede show hoor.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:50 schreef edje34 het volgende:
[..]
Ik ga 30 Januari naar een voorstelling van hem lijkt me wel wat. Iemand toevallig al geweest ?
Dus niet echt een caberet voorstelling ?quote:Op maandag 13 november 2006 14:55 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
Ik ben er vorige maand heen geweest, goede show hoor.![]()
Het gaat voor een groot deel over zijn reis door Afrika voor het Liliane-fonds, maar het blijft wel redelijk luchtig. Met goede grappen.
JA!quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:38 schreef pberends het volgende:
Die geweldige ouwe lachvent is weer terug!
Nu de compilatie op ned3.
Ja, door die ouwe vent ja. Dat kun je van Pechtold niet zeggen...quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:44 schreef BVO het volgende:
Die WK-editie was trouwens de beste in tijden.
Kon je die aflevering online zien van die ouwe man?quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:53 schreef Sheepcidus het volgende:
Die met die ouwe man had ik niet gezien. Zo ff terug kijken.
Ja.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:57 schreef JeroenV het volgende:
Die nu op tv is is een compilatie?
Linkquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Kon je die aflevering online zien van die ouwe man?
Ha, thanks!quote:
Dat is nou de publieke omroep.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar morgen is het weer op NED1?
jaquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar morgen is het weer op NED1?
Handig.quote:Op zondag 12 november 2006 15:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik las op de site dat de eerste aflevering van DWHN om 22.00 uur is.
En de rest om 21.30 uur is.
Uitzendingen
dinsdag 14 november - compilatie
woensdag 15 nov Mark Rutte (VVD) en Mat Herben (LPF) verkiezingsspecial
zaterdag 18 nov Mei Li Vos (PVDA) en Bert Bakker (D66) verkiezingsspecial
zaterdag 25 nov Raemon Sluiter & Aad van den Heuvel
zaterdag 2 dec Daphne Deckers & Richard Krajicek
zaterdag 9 dec Pierre van Hooijdonk & Diewertje Blok
zaterdag 16 dec Antoinette Hertsenberg & Hanneke Groenteman
Maar ik zal even zoeken of het herhaald wordt
-edit-: In de Veronica staat dat het iedere Zaterdag herhaald wordt om 21.25 uur op Nederland 1![]()
Raemonquote:Op zondag 12 november 2006 15:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
zaterdag 25 nov Raemon Sluiter & Aad van den Heuvel
Ben hem nu eens aan het terugkijken, deze was inderdaad gewoon 50 minuten lang lachenquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:44 schreef BVO het volgende:
Die WK-editie was trouwens de beste in tijden.
Door de ouwe dronken manquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:46 schreef Quippe het volgende:
[..]
Ben hem nu eens aan het terugkijken, deze was inderdaad gewoon 50 minuten lang lachen.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:46 schreef Quippe het volgende:
[..]
Ben hem nu eens aan het terugkijken, deze was inderdaad gewoon 50 minuten lang lachen.
Idd. Ik lag in een deuk toen hij dat verhaal over Evert ten Napel afstak vlak nadat Raoul exact hetzelfde verhaal had verteldquote:Op woensdag 15 november 2006 11:37 schreef arneaux het volgende:
[..]. Die oude vent is geniaal man.
"Dat zijn de verborgen trucs!"
quote:Op woensdag 15 november 2006 11:43 schreef Symer het volgende:
[..]
Idd. Ik lag in een deuk toen hij dat verhaal over Evert ten Napel afstak vlak nadat Raoul exact hetzelfde verhaal had verteld![]()
Zou me niks verbazen als die ouwe doof is aan z'n linkeroor. Hij lijkt alleen op Raoul te reageren als hij z'n hoofd gedraaid heeft, als hij naar Harm of Jan Jaap kijkt is het net alsof hij Raoul helemaal niet hoort (wat het niet minder hilarisch maakt natuurlijkquote:Op woensdag 15 november 2006 11:44 schreef arneaux het volgende:
[..]. Dat was ook cool ja. Ik zat echt te twijfelen of die ouwe Raoul nou in de zeik zat te nemen maar volgens mij was dat dus echt niet.
Goed planquote:Op woensdag 15 november 2006 21:56 schreef Noud_ het volgende:
*Nestelt zich met popcorn op de bank.
Ik heb niks in huisquote:Op woensdag 15 november 2006 21:56 schreef Noud_ het volgende:
*Nestelt zich met popcorn op de bank.
quote:Momenteel bestaan er in zo'n 50 verschillende landen evenzovele interpretaties van sharia, die deels rechtskracht hebben.
De meeste landen in het Midden-Oosten en Noord-Afrika kennen een duaal rechtssysteem met religieuze en seculiere rechtbanken. De religieuze rechtbanken behandelen voornamelijk familie- en erfrechtzaken. De hadd-misdrijven vallen in de meeste gevallen onder het seculiere recht, dat vaak gebaseerd is op de rechtsstelsels van de voormalige koloniale overheersers. Alleen in Iran en Saoedi-Arabië geldt de sharia integraal en worden hadd-straffen opgelegd. Daarnaast geldt in veel landen nog het gewoonterecht (Arabisch: oerf, Indonesisch: adat).
Landen waar shariawetgeving op nationaal niveau van kracht is:
Afghanistan, Iran, Jemen, Jordanië, Saoedi-Arabië, de Indonesische autonome provincie Atjeh
Landen waar shariawetgeving naast wetgeving naar westers model van kracht is:
Brunei, Egypte, Irak, Koeweit, Libanon, Libië, Maladiven, Maleisië, Mauretanië, Nigeria, Oman, Pakistan, Qatar, Soedan, Somalië, Syrië, Tunesië
Landen waar een vorm van islamitisch familierecht van toepassing is:
Indonesië, Marokko
Er is een trend gaande dat meer islamitische landen (delen van) de sharia introduceren, maar andere landen, zoals Turkije, moderniseren juist hun rechtssysteem naar Westerse maatstaven.
Heh wat? Dat Heertje die politici gasten maar saai vondquote:Op woensdag 15 november 2006 22:22 schreef 7eVeNL het volgende:
Stom politiek correct gelul, raoul heertje had het eral over bij DWDD, saaaaai![]()
Kijk nou maar naar het programma, hij begint er nu zelf over, dat die mensen zich verlagen naar het niveau van RTL boulevard, de Lama's om alleen maar zieltjes te winnen, en altijd komen met politiek correct antwoordenquote:Op woensdag 15 november 2006 22:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Heh wat? Dat Heertje die politici gasten maar saai vond
was te verwachten inderdaad.... maar jammer dat dit ten koste gaat van het lachniveauquote:Op woensdag 15 november 2006 22:25 schreef Flabofski het volgende:
Prachtig dat ze gewoon vette sneren uitdelen richting Rutte en Herben.
En hij neemt geen blad voor de mond...quote:Op woensdag 15 november 2006 22:26 schreef pberends het volgende:
Blablabla, we moeten het vandaag van Harm hebben... met z'n voorgebakte grappen.
Serieus: de uitslag van deze poll moet je mailen naar DWHN.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:27 schreef pberends het volgende:
Poll: Ouwe dronken man nog een keer uitnodigen?Ja, beter dan politici! Nee.
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik ga inderdaad een keer mailen, hoe heet die ouwe man ook alweer? Iemand een naam?quote:Op woensdag 15 november 2006 22:29 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Serieus: de uitslag van deze poll moet je mailen naar DWHN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |