Kwanten heeft kaartjes voor de opname van 10 november! ben benieuwdquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:29 schreef pberends het volgende:
Uitzenddata voor het nieuwe seizoen:
[..]
Verkiezingsspecials.
Tof is een Joods woord .Weet niet of Mat daar blij mee isquote:
verrader.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Van Hooijdonk
Heb 'r weer zin an
Goed bezig trouwens, die Jan Jaap.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:30 schreef pberends het volgende:
Jan Jaap is nieuwe vriendje van Eva Duijvestein
Ik ga 30 Januari naar een voorstelling van hem lijkt me wel wat. Iemand toevallig al geweest ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
Goed bezig trouwens, die Jan Jaap.
Overal jubelende recensies. Helaas laat ie zijn voorstellingen nooit vastleggenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:50 schreef edje34 het volgende:
[..]
Ik ga 30 Januari naar een voorstelling van hem lijkt me wel wat. Iemand toevallig al geweest ?
Ik ben naar zn theatorshow toegeweest en ik moet zeggen dat ik t niet super vond. t Was vooral gehak op Balkenende en een vaag verhaal, ik weet niet meer preceis wat. Ik vond 'm in ieder geval tegenvallen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:50 schreef edje34 het volgende:
[..]
Ik ga 30 Januari naar een voorstelling van hem lijkt me wel wat. Iemand toevallig al geweest ?
waar gaan jullie naar toe ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:13 schreef Symer het volgende:
Ik ben vorig seizoen een keer naar zijn show geweest, ik vond het toen wel leuk.
Ik kan me niet me herinneren dat ik slap lag van het lachen, ook kan ik je geen enkele grap navertellen, maar ik had me wel vermaakt. Was het geld van het kaartje wel waard.
Dit jaar gaan we weer heen![]()
okequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:19 schreef Symer het volgende:
[..]
Jan Jaap![]()
Details weet ik nog niet, ik ga niet over de kaarten.![]()
quote:Volgens een peiling had 98,2% van de Nederlanders liever gezien dat Maurice de Hond onder die grafsteen lag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |