quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:37 schreef SocialDisorder het volgende:
Lees je in in het voetbal!
Gespreksstof ZAT!
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:48 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Alsof alle kerels van voetbal houden.
* Aaargh! is kerel en vind voetbal echt geen reet aan.
quote:
Nu ben ik zelf ook geen liefhebber en erger me altijd kapot aan gesprekken over voetbal in de kroeg of waar ik werk (bijbaan).quote:
Helemaal mee eens, ik heb trouwens wel op ja geklikt, foutjequote:Op woensdag 7 juni 2006 16:56 schreef Klonk het volgende:
iedereen z'n lolletje, om mensen die iets leuk vinden wat ik niet leuk vind als boeren/zwakkere in de samenleving te omschrijven vind ik op z' zachtst gezegd, twijfelachtig.
waarom ben ik een kansloze homo nerd als voetbal me niet boeit, net zo triest als de poll van TS die voetbal een domme mensen sport meent te moeten noemen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:58 schreef Gelderland het volgende:
kansloos als je als man niet van voetbal houdt...
dan ben je óf :
- homo
- omgebouwde vrouw
- super-nerd
![]()
en voetbal een sport waarin 20 man achter de bal aan rennen....
jaaaa... ga maar weer lekker leren.... dat jij met allemaal van die WO-nerdjes in een huis zit, zegt al genoeg.. get a live
![]()
Totale onzin is het niet. Voetbal is dé sport voor het volk zoals tennis dat voor elite is.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:57 schreef 2dope het volgende:
Wat een onzin zeg. Net alsof een interesse in een bepaalde sport iets zegt over je IQNee dus (vind er overigens zelf weinig aan, kijk alleen WK/EK).
Dit is dan weer jammer. Door figuren als jij zou je inderdaad het standpunt van TS steunenquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:58 schreef Gelderland het volgende:
als je als man, voetbal niet leuk vind ben je toch wel:
- homo
- omgebouwde vrouw
- super-nerd
Sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:58 schreef Gelderland het volgende:
- homo
- omgebouwde vrouw
- super-nerd
![]()
jaaaa... ga maar weer lekker leren.... dat jij met allemaal van die WO-nerdjes in een huis zit, zegt al genoeg.. get a live
![]()
dan mis ik zelfs nog een categorie, die van de hersenloze pissebeddenquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:00 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dit is dan weer jammer. Door figuren als jij zou je inderdaad het standpunt van TS steunen
stel je aan, ik heb havo en ben chauffeur, maar gefeliciteerd weer iemand die mij zou doen besluiten op ja te klikkenquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:01 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Sluit ik me helemaal bij aan.
Ik heb echt een hekel aan mensen die voetbal te min vinden want ze hebben immers een hoge opleiding.![]()
En zo respectloos over voetbal praten hou ik ook niet van, dat je het niet leuk vind oke maar kom geen domme uitspraken hier doen.
In voetbal zit tactiek, inzicht en je moet nog een hoop conditie hebben ook om er 2x 45 minuten er tegen aan te gaan.
In elke sport zit een tactiek je punt is?quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:01 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan mensen die voetbal te min vinden want ze hebben immers een hoge opleiding.![]()
En zo respectloos over voetbal praten hou ik ook niet van, dat je het niet leuk vind oke maar kom geen domme uitspraken hier doen.
In voetbal zit tactiek, inzicht en je moet nog een hoop conditie hebben ook om er 2x 45 minuten er tegen aan te gaan.
Dat de TS zegt dat er geen tactiek bij komt kijken.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:04 schreef NanKing het volgende:
[..]
In elke sport zit een tactiek je punt is?
quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:01 schreef MrSASO het volgende:
[..]
kom geen domme uitspraken hier doen.
I rest my case.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:58 schreef Gelderland het volgende:
- homo
- omgebouwde vrouw
- super-nerd
vroegah, heb ik zelf ook gevoetbald. B1 en A1. vond het gewoon niks aan. bal aannemen en als een gek naar voren sprinten en de bal intikken. en als ik verdediger was dan zette ik ze ook net zo makkelijk van de bal als zo zogenaamd met die mooie kunstjes aankwamen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:58 schreef Gelderland het volgende:
- homo
- omgebouwde vrouw
- super-nerd
![]()
![]()
Daarbij zie je nerds (jongens met bril etc.) ook niet vaak voetballen. Omdat je als voetballer toch wel een beetje ballen moet hebben.... dus je kan beter zeggen dat de échte mannen voetballen en de nerdjes gaan korfballen/dammen ofsow, zonder fysiek contact.....![]()
Als je inderdaad zo goed was als je beschrijft waarom ben je dan geen topvoetballer geworden?quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:08 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
vroegah, heb ik zelf ook gevoetbald. B1 en A1. vond het gewoon niks aan. bal aannemen en als een gek naar voren sprinten en de bal intikken. en als ik verdediger was dan zette ik ze ook net zo makkelijk van de bal als zo zogenaamd met die mooie kunstjes aankwamen.
had voetbal dan ook wel snel gezien.
momenteel doe ik aan softbal/honkbal en freeride/xc racing.
vooral de eerste 2 sporten vergt veel tacktiek en kunde itt voetbal.
de laatste twee sporten zijn gewoon adrenaline-boosters voor mij
en daarnaast windsurf ik nog in de zomer op vakantie en speelde ik vroeger ijshockey zonder bescherming![]()
nee voetbal is eigenlijk voor homo's
ik ben destijds gevraagd voor een jeugdselectie van FC Twente.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:10 schreef Thieske het volgende:
[..]
Als je inderdaad zo goed was als je beschrijft waarom ben je dan geen topvoetballer geworden?
laat ook maarquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:08 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
vroegah, heb ik zelf ook gevoetbald. B1 en A1. vond het gewoon niks aan. bal aannemen en als een gek naar voren sprinten en de bal intikken. en als ik verdediger was dan zette ik ze ook net zo makkelijk van de bal als zo zogenaamd met die mooie kunstjes aankwamen.
Maar in weinig sporten is het zo complex en doordacht als bij voetbal.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:04 schreef NanKing het volgende:
[..]
In elke sport zit een tactiek je punt is?
loserquote:ik heb het idee dat voetbal de sport is voor arbeiders, laag-geschoolden, josti's, lompe boeren(pleonasme) en criminelen.
vind je?quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:20 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Maar in weinig sporten is het zo complex en doordacht als bij voetbal.
Als je nooit voetbal kijkt dan zie je inderdaad niet meer als een paar mannen met een bal.
Maar er gebeurt zoveel meer op het veld, loopacties die worden gemaakt, mensen die een ander vrijspelen met een simpele schijnbeweging.
Voetbal heerst gewoon, het is de mooiste en meest beoefende sport van de wereld.
en hoe lang voetbal jij alquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:22 schreef Gebleekte het volgende:
Je voelt je wel heel erg goed met je :
[..]
loser![]()
Bij honkbal is er ook veel tactiek, ware het niet dat het spel te veel stil staat en daarom dus weinig actie bied.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:23 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
vind je?
ik stond er verbaast van hoeveel tactiek er bij honkbal komt kijken.
en daarnaast zijn de honkbalwedstrijden gezellige famili-uitjes en geen complete veldslagen.
ple·o·nas·me (het ~, ~n)quote:
Ok weer wat geleerd dus als je zecht een afrikaanse buitenlander die niet kan voetballen is een stinkende rotneger die niet kan voetballen is het een pleo nasme ?quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
ple·o·nas·me (het ~, ~n)
1 uitdrukking waarin eenzelfde begrip dubbel is uitgedrukt, bv. in 'oude grijsaard'
Dubbelop zeg maar.
ja, 'supporters' vernielen verkeersborden bijvoorbeeld en die worden van de belastingcenten betaald.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:38 schreef borisbanaan het volgende:
Kan jou dat nou verrotten wat iemand anders uitvreet.
Als je dat zegt heb je bijna gelijkquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok weer wat geleerd dus als je zecht een afrikaanse buitenlander die niet kan voetballen is een stinkende rotneger die niet kan voetballen is het een pleo nasme ?
Ja ga me niet pakke op spelfoute daar ben ik slecht in maak die altijd omdat ik al zei dat ik meer deed voet ballen dan aan leren van andere dingen die je moest leren op school en zo. Maar ik weet nu dat het aan me kaar is dat is wel weer leuk omdat te weten dus toch wel bedankt anders had ik het niet geweten en zo.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als je dat zegt heb je bijna gelijkhet is aanelkaar trouwens pleonasme.
Ja dat heb ik ook ik zie ze liever in de cafee dan op het veldquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:52 schreef michiel_merk het volgende:
ik kwam trouwens gisteravond een dames voetbalelftal tegen in de kroeg dat was een hele verademing
quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:52 schreef michiel_merk het volgende:
voetbal is emotie de essentie van het leven, overgens kunnen de voetbal haters zelf niet eens een bal trappen terwijl dat helemaal niet zo moeilijk is ..hoezo lomp ?
ik kwam trouwens gisteravond een dames voetbalelftal tegen in de kroeg dat was een hele verademing
Tong, toe, ik heb al hoofdpijn.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ga me niet pakke op spelfoute daar ben ik slecht in maak die altijd omdat ik al zei dat ik meer deed voet ballen dan aan leren van andere dingen die je moest leren op school en zo. Maar ik weet nu dat het aan me kaar is dat is wel weer leuk omdat te weten dus toch wel bedankt anders had ik het niet geweten en zo.
Daar ben ik het mee eens dat zie ik ook liever in de cafee dan op het veld schoonspringen vind ik wel mooier dan dat ze in het cafee zijn dan hebben ze bikinies aan en zo.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:57 schreef Oosthoek het volgende:
Maar hockey is toch veel leuker om te kijkenZien we nog eens een keer écht niveau op nationaal vlak.
Ik kan best tegen een bal trappen hoor, ben er geen ster in maar moet dat dan? Hockey ben ik al een heel stuk beter in, so what.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:52 schreef michiel_merk het volgende:
voetbal is emotie de essentie van het leven, overgens kunnen de voetbal haters zelf niet eens een bal trappen terwijl dat helemaal niet zo moeilijk is ..hoezo lomp ?
quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:35 schreef tong80 het volgende:
ik ben het helemaal eens met wat de ttstarter zegt ik ben ook een normale mens die vroeger op school nooit zo goed was maar was wel sosiaal begaaft en heel leuk voor de leraren omdat ik niet moeilijk was en zo net als mijn vrienden die liever over voetballers en zo praten maar dan niet goed op lette in de klas op school. Maar ik vind het gewoon leuk om te voet ballen en voet ballen te kijken en er soms over te praten met andere mensen in het cafee of in een kroeg of zo maar ik vind het niet leuk dat je mij en andere mensen van mijn vrienden dan anders noemt zo als josti mensen want dat zijn ook maar mensen zo als iedereen en kunnen niet zo goed voet ballen maar wel heel lief zijn voor andere. Ik denk ook wel dat de meeste mensen die een diploma hebben van een school of zo niet zo veel om voet ballen geven omdat ze dat nooit geleerd hebben maar wel veel leerde op hun school daardoor.
Volkssport nr 1 hè.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:46 schreef Dagonet het volgende:
Vind je tennis niet leuk? Prima.
Hockey? Geen probleem.
Schaatsen is kut? Kan ik inkomen want het is ook zo fucking koud op het ijs.
Basketball, honkbal, rugby, darts, pool, schaken, volleybal, korfbal, tafeltennis, cricket of atletiek. Allemaal jouw zaak, je kan nu eenmaal niet alles leuk vinden.
Maar owee als je in Nederland als man zegt voetbal geen zak aan te vinden, je wordt nog net niet op de brandstapel gesleurd.
Voetbal zuigt.
was ik ook al vergeten te vertellen dat we menno jan-jaap, Frans-herman, klaas-jan, wilfried de 3 en alexander heten hiero.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:57 schreef MarkNMGN het volgende:
Je zit dus in een studentenhuis met allemaal so-called intellectuelen, die meestal niet naar de kapper gaan en zich graag zeer interessant voordoen.
Het enige sociale contact wat ze krijgen is in het huis zelf. Leuk joh!
20 man? Doe eerst je huiswerk beter... zou je toch wel verwachten van een WO-nerdstudent.
Oja, en bij elke wedstrijd wordt uiteraard de hele boel kort en klein geslagen door alle supporters.![]()
vroeger toen ik op voetbal zat hadden we een dame in ons team die kon aardig een bal trappen en schenenquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook ik zie ze liever in de cafee dan op het veld
Doe je zo elitair en voel je je zo verheven boven voetbal-liefhebbers, woon je in een huis met allemaal WO'ers, en dan weetje niet hoe je verbaasd moet spellen, beetje jammer.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:23 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
vind je?
ik stond er verbaast van hoeveel tactiek er bij honkbal komt kijken.
en daarnaast zijn de honkbalwedstrijden gezellige famili-uitjes en geen complete veldslagen.
Die logica is ook makkelijk om te draaien door mensen die dus kennelijk te bekrompen zijn om te accepteren dat je voetbal wel leuk kan vinden. (En uiteraard vice versa, maar dat is jouw punt.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:46 schreef Dagonet het volgende:
Hockey? Geen probleem.
Basketball, honkbal, rugby, darts, pool, schaken, volleybal, korfbal, tafeltennis, cricket of atletiek. Allemaal jouw zaak, je kan nu eenmaal niet alles leuk vinden.
Maar owee als je in Nederland als man zegt voetbal geen zak aan te vinden, je wordt nog net niet op de brandstapel gesleurd.
Voetbal zuigt.
Ook van wel-voetbalfans staan er een aantal leuke tussen hoor.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Grappig al die teksten van niet-voetbalfans. Ga zo door!
Conformeer je aan de massa, doe mee, allemaal! Nu!quote:
dat vlaggetjes gedoe mag van mij ook afgeschaft worden iddquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik kan best tegen een bal trappen hoor, ben er geen ster in maar moet dat dan? Hockey ben ik al een heel stuk beter in, so what.
Ik heb alleen een pleureshekel aan voetbal omdat je er niet aan ontkomt, ik loop naar buiten en breek m'n nek over vlaggetjes, in de kroeg staan de tv's op voetbal. Kranten openen ermee en besteden een groot deel van hun inhoud eraan. TV programmering wordt er voor omgegooid, journaals behandelen een transfer als ware het de presidentsverkiezing van de VS, collega's zetten de tv op het werk ervoor aan en hebben plotseling geen andere gesprekstof meer.
Uit naam van voetbalclubs worden mensen en pleinen kort en klein geramd, boeit mij het dat het een klein deel van de supporters is, het kost míj en vele anderen geld. Tienduizenden manuren aan politie-agenten worden verspild aan het in toom houden van dat soort gasten zodat er voor het oplossen van misdrijven minder tijd is.
Flikker op met die sport, zorg dat ik er op geen enkele manier last van heb, dan hoor je mij niet klagen.
oh jawel.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:13 schreef MarkNMGN het volgende:
Niet stiekem de kroeg in gaan tijdens het WK hé
Blijf wat je bent: Een buitenbeentje. Trek de rolluiken vooral niet omhoog, want zonlicht is eng! En goed stofzuigen, want stel dat er 's nachts een spin over je heen kruipt: Dat is ook maar eng! Voetbal is voor proleten, vandalen en zwakzinnigen, maar zeker niet voor über intelligente autisten zoals jij!quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Conformeer je aan de massa, doe mee, allemaal! Nu!
Gaat heen.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:21 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
en het mooiste is dan als nederland verliest en je bij van die opgedoste oranjefans die oranje smink ziet verlopen door de tranen.
"Viva L'Espana" toeter ik ze dan nog een keer in het oor. dan zie je zelfs ze achter die smink nog wit wegtrekken en de aders in hun ogen knappen.
Je bent grappig.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Blijf wat je bent: Een buitenbeentje. Trek de rolluiken vooral niet omhoog, want zonlicht is eng! En goed stofzuigen, want stel dat er 's nachts een spin over je heen kruipt: Dat is ook maar eng! Voetbal is voor proleten, vandalen en zwakzinnigen, maar zeker niet voor über intelligente autisten zoals jij!
beoefen:quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:19 schreef MarkNMGN het volgende:
Welke sport vind de TS dan wel leuk/ beoefen je?
Als je voor Spanje ben, ben je even kansloos als dat je voor de rode duivels juicht.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:21 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
oh jawel.
bij elk tegendoelpunt ga ik dan juichen.
kijken ze me raar aan en zeg ik: ja sorry spaans (ligt aan welk land) bloed in mijn lichaam.
en het mooiste is dan als nederland verliest en je bij van die opgedoste oranjefans die oranje smink ziet verlopen door de tranen.
"Viva L'Espana" toeter ik ze dan nog een keer in het oor. dan zie je zelfs ze achter die smink nog wit wegtrekken en de aders in hun ogen knappen.
HEEEEEEERLIJKKKKKKKKKKK
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik bluf niet hoor.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:22 schreef MarkNMGN het volgende:
Wel leuk dat Spanje er meestal altijd eerder uitligt
Oja, bij elk tegendoelpunt juichen moet je vooral doen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schade Holland alles ist vorbei!
Voetbal is voor domme lompe boeren?
-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
Inderdaad dat duurt altijd even je wordt niet als boer gebooren dat wordt je later pas in je leven als je verder gaat met op groeien en zo en dat je dan boer word en lomp word samen in een keer is wel waar want dat kun je altijd zien als je goed kijkt want ze hebben niet voor niets een oranje klomp op hun hoofd als ze boer zijn en van voet ballen houen en zoquote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:26 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
ik bluf niet hoor.
heb het al een keer in een cafe gedaan.Stoere ventSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ijs_beer fan!
Wat is daar mis mee? Ik bepaal toch zelf wel wie ik aanmoedig?quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:22 schreef MarkNMGN het volgende:
Oja, bij elk tegendoelpunt juichen moet je vooral doen![]()
nee sorry, we zijn al met een leuke groep. momenteel is er dus geen plek voor jou.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:33 schreef MarkNMGN het volgende:
Daarom zeg ik, gewoon blijven doen joh.
Vooral als ze in een evt finale komen ofzo lijkt me dat wel leuk
Laat je ook geen universitairen die van voetbal houden in je (eventuele, bijna niet-denkbare) vriendengroep toe dan?
quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:35 schreef Gebleekte het volgende:
Je bent vroeger gewoon je team uit gepest en nu probeer je je ego weer een beetje op te krikken door te hopen dat er ook mensen zijn die jouw 'point-of-view' delen. pfff
Allemaal gamers? Of ben je meer van de poloboys en de roeivereniging?quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:35 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
nee sorry, we zijn al met een leuke groep. momenteel is er dus geen plek voor jou.
vraag volgend jaar maar weer.
Nouja, in een volle kroeg tijdens het Nederlands elftal ( en hij zegt tegen iedereen, dus ook tegen Duitsland bv. ) lijkt me niet echt een slim plan... je weet gewoon dat je dan reacties uitlokt.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ik bepaal toch zelf wel wie ik aanmoedig?
Dan verdien je ook gewoon een trap tegen je bek als je dat doet: Zuiver landverraadquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:37 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nouja, in een volle kroeg tijdens het Nederlands elftal ( en hij zegt tegen iedereen, dus ook tegen Duitsland bv. ) lijkt me niet echt een slim plan... je weet gewoon dat je dan reacties uitlokt.
in een cafe waar de diehard van bijv fc twente komt hoef je dat idd niet te doen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:37 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nouja, in een volle kroeg tijdens het Nederlands elftal ( en hij zegt tegen iedereen, dus ook tegen Duitsland bv. ) lijkt me niet echt een slim plan... je weet gewoon dat je dan reacties uitlokt.
Pain is temporary, glory is forever Get big or die tryingquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan verdien je ook gewoon een trap tegen je bek als je dat doet: Zuiver landverraad.
Jij vecht wel echt tijdens de Lan-Interlands?quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:36 schreef Goed_Gek het volgende:
trouwens nederlanders voetballen waardeloos. een absoluut saai spel spelen ze.
doe me dan maar de duitsers die tenminste echt vechten.
Het is soms idd wijzer om je mond te houden. Net zoals je niet in een Amerikaanse ghetto beledigende dingen over zwarten c.q. rappers moet gaan roepen; de kans dat je levend eruit komt is omgekeerd evenredig met het aantal beledigingen. Al betwijfel ik of je hier het ziekenhuis in wordt gemept, hooguit zoekt men na de wedstrijd een slootje op. Alsnog niet iets dat je wil hebben, lijkt mij.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:37 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
ik game niet. tijdverspilling.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:44 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Jij vecht wel echt tijdens de Lan-Interlands?
Ah, dus toch een homo. Dat was mijn 3e gok geweest na nerd en hockeykneusje.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:43 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
Pain is temporary, glory is forever Get big or die trying![]()
grrrr, kom maar. lust je rauw.
Dan heb je je maar in te houden. Vrij land enzo. Je gaat me toch niet zeggen dat je dat niet kan?quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:37 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het geoorloofd is.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan heb je je maar in te houden. Vrij land enzo. Je gaat me toch niet zeggen dat je dat niet kan?
Wie beledig ik als ik de club/het land van mijn keuze aanmoedig? Dat doet de rest toch ook? Ik discrimineer niet, ik beledig niemand, uit geen racistische leuzen. We zijn toch beschaafde mensen onder elkaar?quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Het is soms idd wijzer om je mond te houden. Net zoals je niet in een Amerikaanse ghetto beledigende dingen over zwarten c.q. rappers moet gaan roepen; de kans dat je levend eruit komt is omgekeerd evenredig met het aantal beledigingen. Al betwijfel ik of je hier het ziekenhuis in wordt gemept, hooguit zoekt men na de wedstrijd een slootje op. Alsnog niet iets dat je wil hebben, lijkt mij.
Ja als iedereen lekker ging klaverjassen en breien zou de wereld er een stuk beter uit zien.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan heb je je maar in te houden. Vrij land enzo. Je gaat me toch niet zeggen dat je dat niet kan?
Ah, je vindt geweld dus een normale optie als mensen hun eigen club/land aanmoedigen? Dus als jij in een kroeg Nederland staat aan te moedigen mag ik je een ros verkopen omdat ik, ik noem maar wat, Togo aanmoedig? Andersom vind je het ook logisch tenslotte.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja als iedereen lekker ging klaverjassen en breien zou de wereld er een stuk beter uit zien.![]()
En hier ga je de fout in.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
We zijn toch beschaafde mensen onder elkaar?
Ja.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:04 schreef Dagonet het volgende:
Dus als jij in een kroeg Nederland staat aan te moedigen mag ik je een ros verkopen omdat ik, ik noem maar wat, Togo aanmoedig?
En dat vind jij normaal? Waarom?quote:
Ja tong, nu weten we het wel.quote:
Wat ?quote:
Die onleesbare posts van je, het is een beetje uitgekauwd nu wel.quote:
On lees baar ? Je moet niet generaal generatiseren.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die onleesbare posts van je, het is een beetje uitgekauwd nu wel.
Ik ook de spelers van voeger zijn heus niet allemaal goedquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:18 schreef Dagonet het volgende:
Ik heb trouwens niets tegen voetbal, ik heb wat tegen de excessen van voetbal.
Ok, you had me there.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:18 schreef Dagonet het volgende:
doet me denken aan: Ik heb niets tegen de Islan, ik heb wat tegen de uitwassen van de Islamquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:18 schreef Dagonet het volgende:
In beide gevallen is het een klein groepje die met hun vernielzucht het voor een hele hoop anderen verkloot. Is er een superfanatieke aanhang en worden afvalligen niet getolereerd.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:32 schreef Asmodean het volgende:
[..]
doet me denken aan: Ik heb niets tegen de Islan, ik heb wat tegen de uitwassen van de Islam![]()
Lekker referentiekader joh. Ik woon in exact dezelfde situatie, alleen houden bijna al mijn vrienden van voetbal en is het in ons huis bij grote wedstrijden elke keer feest. Zullen we daar dus maar geen conclusies aan verbinden?quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:54 schreef Goed_Gek het volgende:
maar goed, in mijn huis zitten allemaal WO studenten, geen een is voetbalfanaat. de rest van mijn vriendengroep vind voetbal (op een uitzondering na) voetbal ook niks aan.
wijs gesprokenquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
In beide gevallen is het een klein groepje die met hun vernielzucht het voor een hele hoop anderen verkloot. Is er een superfanatieke aanhang en worden afvalligen niet getolereerd.
Voetbal is nu eenmaal een sport waarbij verwachting, hoop, wanhoop, ellende en uitzinnig geluk dicht bij elkaar kunnen liggen. Daarnaast is het spelletje zelf ook nog eens erg leuk.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:54 schreef Goed_Gek het volgende:
Nu ben ik zelf ook geen liefhebber en erger me altijd kapot aan gesprekken over voetbal in de kroeg of waar ik werk (bijbaan).
of dat ze als volleerd coach gaan zitten bleren hoe een team zou moeten spelen en wie op te stellen. alsof voetbal niet gewoon een dom josti-spel is waar 20 man als eens stel triangelmongolen achter een bal aan lopen en er 2 die bal uit het doel proberen te houden.
het valt me ook op dat hoe lager het IQ en hoe lomper de persoon hoe groter de voetbalfan.
de grootste voetbalfans zijn die neanderthalers die zich supporter noemen en wekelijks ergens bij een wedstrijd de omgeving kapot breken.
maar goed, in mijn huis zitten allemaal WO studenten, geen een is voetbalfanaat. de rest van mijn vriendengroep vind voetbal (op een uitzondering na) voetbal ook niks aan.
ik heb het idee dat voetbal de sport is voor arbeiders, laag-geschoolden, josti's, lompe boeren(pleonasme) en criminelen.
Is goed mogelijk dat er correlatie is. Al denk ik dat het over het hele land genomen geen groot verschil is.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:31 schreef thomzor het volgende:
hoezo zijn mannen die niet van voetbal houden homo's? wij doen geen sport waarbij men als men scoort als gekken op elkaar springt, elkaar zoent, etc. (en vergeet het douchen erna niet)
zo blij?
kiek, ik zit op het vwo nu, en er is maar 1 iemand in mijn klas die voetbal echt leuk vindt
coincidence? nein, want bijna alle vmbo jongens kijken naar voetbal enzo - dus er is wel degelijk correlatie; denk ik
Ook bij football gebeurt wel eens wat. Vooral bij college football. De gewone pro-sports hebben hier weinig last van, al hadden de LA Raiders een groep fans die er ook om bekend stonden andere fans soms te lijf te gaan.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:41 schreef The_Masterer het volgende:
Ik verkies football boven voetbal omdat er geen randdebielen rond lopen die de sfeer voor de hele boel verzieken. Waarom kun je niet gezellig een biertje of wat dan ook drinken met je tegenstander om te ontdekken dat het heel geschikte gasten zijn. Met 36000 man in een stadion zonder dat men elkaar de hersens inslaat of dranghekken, zware politiebewaking nodig is.
Hoeveel heeft het je dit jaar precies gekost?quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik kan best tegen een bal trappen hoor, ben er geen ster in maar moet dat dan? Hockey ben ik al een heel stuk beter in, so what.
Ik heb alleen een pleureshekel aan voetbal omdat je er niet aan ontkomt, ik loop naar buiten en breek m'n nek over vlaggetjes, in de kroeg staan de tv's op voetbal. Kranten openen ermee en besteden een groot deel van hun inhoud eraan. TV programmering wordt er voor omgegooid, journaals behandelen een transfer als ware het de presidentsverkiezing van de VS, collega's zetten de tv op het werk ervoor aan en hebben plotseling geen andere gesprekstof meer.
Uit naam van voetbalclubs worden mensen en pleinen kort en klein geramd, boeit mij het dat het een klein deel van de supporters is, het kost míj en vele anderen geld. Tienduizenden manuren aan politie-agenten worden verspild aan het in toom houden van dat soort gasten zodat er voor het oplossen van misdrijven minder tijd is.
Flikker op met die sport, zorg dat ik er op geen enkele manier last van heb, dan hoor je mij niet klagen.
Wauw wat stoer. Ik zou gauw klaar met je zijn. En terecht, want wie er om vraagt moet gewoon krijgen, ja toch?quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:21 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
oh jawel.
kijken ze me raar aan en zeg ik: ja sorry spaans (ligt aan welk land) bloed in mijn lichaam.
HEEEEEEERLIJKKKKKKKKKKK
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:26 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
ik bluf niet hoor.
heb het al een keer in een cafe gedaan.Gelukkig ben je dan wel weer zo netjes dat je dat accepteert. Alleen ben je er op zeker moment weer uitgeklommen... Je kan ook niks aan die Oranje-fans overlatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Absoluut en de grens ligt bij provocerenquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ik bepaal toch zelf wel wie ik aanmoedig?Je provoceert dan bewust, net zoals je hier op zeer zwakke wijze probeert de wijsneus uit te hangen. Als er een rechtszaak is om een moord en jij vindt dat de verdachte onschuldig is ga je ook niet naast de familie van het slachtoffer zitten om jou point of view te verkondigen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wie beledig ik als ik de club/het land van mijn keuze aanmoedig? Dat doet de rest toch ook? Ik discrimineer niet, ik beledig niemand, uit geen racistische leuzen. We zijn toch beschaafde mensen onder elkaar?
Niet hetzelfde, inderdaad. Maar het draait allebei om gevoelAls je uit Togo komt, mij best. Als je als Nederlander komt kutten krijg je een stomp voor je harses.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ah, je vindt geweld dus een normale optie als mensen hun eigen club/land aanmoedigen? Dus als jij in een kroeg Nederland staat aan te moedigen mag ik je een ros verkopen omdat ik, ik noem maar wat, Togo aanmoedig? Andersom vind je het ook logisch tenslotte.
Als je uit Duitsland komt krijg je 'm sowiesoVoetbal is oorlog.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
In beide gevallen is het een klein groepje die met hun vernielzucht het voor een hele hoop anderen verkloot. Is er een superfanatieke aanhang en worden afvalligen niet getolereerd.
Wat betreft dat oranje-gedoe... ben ik ook geen fan van, maar dat heeft weer zo z'n redenen. Als mensen dat leuk vinden doen ze hun best maar. Ik vind het wél leuk als mensen meeleven met voetbal. Als dat op zo'n manier moet, dan moet dat maar...
Ik hou van voetbal en het hele cultuurtje er om heen. Heeft me een paar mooie jaren geschonken. En het spelletje vind ik ook nog eens leuk. Lang leve koning voetbal
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
Ik denk niet dat zo simpel werkt. Je bent ergens van bezeten of niet en hoewel intelligentie dit soms een beetje kan relativeren denk ik niet dat dit erg veel verschil zal uitmaken.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:08 schreef Bombardier het volgende:
Een intelligenter iemand zal winst of verlies waarschijnlijk ook makkelijker relativeren.
Ik vind het echt net over de top eigenlijkquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:51 schreef Maisnon het volgende:
Voetbal is cool
Heineken commercie en kruidvat pruiken zijn zwaar kut!
Een oranje usernaam kan net
het is erg jammer dat je nu mij treft..quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:23 schreef Pulu het volgende:
Ehhhh soort zoekt soort? Ik studeer 'toevallig' Economie aan de Eramus Universiteit (yeah I know namedropping) en voetbal is een wezenlijk onderdeel van mijn leven. Ik voeg er nog een variabele aan toe. Ik houd ook nog van rap. Op welk niveau bevind ik me nu?
quote:voetbal is gewoon een dom josti-spel waarin 20 man als eens stel triangelmongolen achter een bal aan lopen en er 2 die bal uit het doel proberen te houden.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:56 schreef hoM3r het volgende:
Ik vind het niet erg als mensen niet van voetbal houden, maar jongens die daar nog trots op zijn ook vind ik gewoon triest. Ik roep toch ook niet de hele tijd dat ik cricket geen hol aan vind... En de ergste zijn jongens die meisjes proberen te versieren door te zeggen: "ik hou ook niet van voetbal!!" wat vrij vertaalt iets is als "Ik ben een fucking emo-mietje die je begrijpt en je graag de hele nacht op je rug wilt aaien".
Overigens is voetbal in andere landen helemaal niet populair. Ben je ook een "fucking emo-mietje" als je in india niet van cricket houdt?quote:voetbal is gewoon een dom josti-spel waarin 20 man als eens stel triangelmongolen achter een bal aan lopen en er 2 die bal uit het doel proberen te houden.
sorry, niet in alle landen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Voetbal is in andere landen niet populair
Nee, maar wel als je naar meisjes toegaat om ze te vertellen dat je niet van voetbal houdt, en dat je haar dus begrijpt. Dat is universeel kansloos.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:02 schreef KlaPMonGooL het volgende:
[..]
[..]
Overigens is voetbal in andere landen helemaal niet populair. Ben je ook een "fucking emo-mietje" als je in india niet van cricket houdt?
zowiezo dat je naar meisjes toegaat met de gedachte dat je door een bepaald standpunt te ventileren iets te neuken hebt vanavond is kansloos.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:07 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Nee, maar wel als je naar meisjes toegaat om ze te vertellen dat je niet van voetbal houdt, en dat je haar dus begrijpt. Dat is universeel kansloos.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:08 schreef KlaPMonGooL het volgende:
[..]
zowiezo dat je naar meisjes toegaat met de gedachte dat je door een bepaald standpunt te ventileren iets te neuken hebt vanavond is kansloos.
Oké oké ik geef het toe, voetbalhaters zijn triest!quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:08 schreef KlaPMonGooL het volgende:
[..]
zowiezo dat je naar meisjes toegaat met de gedachte dat je door een bepaald standpunt te ventileren iets te neuken hebt vanavond is kansloos.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:11 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Oké oké ik geef het toe, voetbalhaters zijn triest!
quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:11 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Oké oké ik geef het toe, voetbalhaters zijn triest!
Zullen we een voetbalverbranding gaan houden? Maken we mooie vlaggen enzo, en houden we wat goede toespraken over hoe voetballers minderwaardig zijn.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:13 schreef BaajGuardian het volgende:
fuck voetbal, fik erin
Vraag eens aan een zwakzinnige wat buitenspel is.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:16 schreef Alicey het volgende:
Nouja, de TS heeft wel een punt. Het is een zwakzinnig spelletje.
Argumenten?quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:16 schreef Alicey het volgende:
Dat is dus een vraag waar bijna elke voetbalfan antwoord op kan geven.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:17 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Vraag eens aan een zwakzinnige wat buitenspel is.
Een zwakzinnige niet.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is dus een vraag waar bijna elke voetbalfan antwoord op kan geven.
Nou, zeg het dan maar.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:17 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Vraag eens aan een zwakzinnige wat buitenspel is.
- Achter een bal aanlopen om zodra je hem hebt hem weer weg te schoppen.quote:
Omdat er 22 malloten tegen een balletje trappen zeker? Net zoals er wat malloten op een veld met een stok in hun handen tegen een bal slaan. Er 12 spelers op een basketbalveld een bal in een netje gooien. Twee mensen op een veld met een net in het midden een balletje overslaan. Pffff.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:16 schreef Alicey het volgende:
Sport in het algemeen is dus voor zwakzinnigen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
- Achter een bal aanlopen om zodra je hem hebt hem weer weg te schoppen.
- Geen coordinatie, de helft wil de bal precies de andere kant op schoppen.
- Geeft iemand een keer echt de bal een goede schop, dan blijkt dat een josti een net er heeft voor gezet.
Lijkt mij genoeg zeggen dit.
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Omdat er 22 malloten tegen een balletje trappen zeker? Net zoals er wat malloten op een veld met een stok in hun handen tegen een bal slaan. Er 12 spelers op een basketbalveld een bal in een netje gooien. Twee mensen op een veld met een net in het midden een balletje overslaan. Pffff.
Ik neem aan dat jij ook hobbies hebt?quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
- Geeft iemand een keer echt de bal een goede schop, dan blijkt dat een josti een net er heeft voor gezet.
Je zult zelf wel een lelijk dik wijf zijn als je zo'n hekel aan sport hebtquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:20 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Sport in het algemeen is dus voor zwakzinnigen?
Het ging de TS geloof ik vooral om de fans, dat zijn de mongooltjes. Dat voetballers niet de slimste figuren zijn waren we het al lang over eens.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Omdat er 22 malloten tegen een balletje trappen zeker? Net zoals er wat malloten op een veld met een stok in hun handen tegen een bal slaan. Er 12 spelers op een basketbalveld een bal in een netje gooien. Twee mensen op een veld met een net in het midden een balletje overslaan. Pffff.
Daar zitten geen zwakzinnigheden tussen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij ook hobbies hebt?
deze argumenten kun je voor iedere veldsport gebruiken. mag ik daaruit concluderen dat je daar misschien gewoon niet zo van houdt?quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Lelijk wel. Dik niet.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je zult zelf wel een lelijk dik wijf zijn als je zo'n hekel aan sport hebt![]()
Had net ge-editquote:
Goede conclusie, en dat voor een voetbalfan.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:22 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
deze argumenten kun je voor iedere veldsport gebruiken. mag ik daaruit concluderen dat je daar misschien gewoon niet zo van houdt?
Met die redenatie die jij aanhaalt voor het voetballen, kunnen ook jouw hobbies wel gedegradeerd worden tot zwakzinnige bezigheden lijkt me.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daar zitten geen zwakzinnigheden tussen.
ik ben geen voetbalfanquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Goede conclusie, en dat voor een voetbalfan.
quote:
Er zijn wel verschillende klassen imo. Iets als hardlopen kun je bijvoorbeeld nog records verbeteren.quote:Maar zo kun je over elke sport wel iets zeggen, dus mja. Dan is eigenlijk het hele leven nutteloos.
wordquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:23 schreef Sargento het volgende:
ach...voetbal is volksvermaak en houdt de mannen aan het werk. Bouwstaan van de samenleving, het gezin komt op 2
Wat hij zegtquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:23 schreef Sargento het volgende:
ach...voetbal is volksvermaak en houdt de mannen aan het werk. Bouwstaan van de samenleving, het gezin komt op 2
Hardlopen, je helemaal de ziekte rennen en dan vervolgens op dezelfde plek weer uitkomen. Hoezo niet efficient.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
[..]
Er zijn wel verschillende klassen imo. Iets als hardlopen kun je bijvoorbeeld nog records verbeteren.
Ik denk dat ik maar een topic open:"Voetbalhaters zijn terroristen!"quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:24 schreef BaajGuardian het volgende:
voetbal is klote, fik erin, het land uit met die zooi.
Vast wel, maar dat wordt dan ook gewoon niet uitgezonden.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Met die redenatie die jij aanhaalt voor het voetballen, kunnen ook jouw hobbies wel gedegradeerd worden tot zwakzinnige bezigheden lijkt me.
Vrijheidsstrijders bedoel je.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar een topic open:"Voetbalhaters zijn terroristen!"
als er toch 1 soort sport is die mijns inziens volslagen idioot is, dan is het wel het domweg presteren van een fysiek record. tactisch inzicht komt hierbij totaal niet kijken.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
[..]
Er zijn wel verschillende klassen imo. Iets als hardlopen kun je bijvoorbeeld nog records verbeteren.
Zo snel mogelijk rennen op een RONDE ateletiekbaan zodat je weer precies op hetzelfde punt uitkomt bedoel je?quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
[..]
Da's ook wel weer waar... Dan laten ze zo'n parcours in een circel lopen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hardlopen, je helemaal de ziekte rennen en dan vervolgens op dezelfde plek weer uitkomen. Hoezo niet efficient.
Dus jij houd je bezig met niet populaire zwakzinnige bezigheden. Dan doe ik toch liever aan een populaire zwakzinnige bezigheid waar ik met meerdere mensen mee bezig kan zijn en naar kan kijken.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vast wel, maar dat wordt dan ook gewoon niet uitgezonden.
Tactisch inzicht hebben en dan nog alleen maar tegen een bal aanschoppen is nou ook weer niet alles.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:26 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
als er toch 1 soort sport is die mijns inziens volslagen idioot is, dan is het wel het domweg presteren van een fysiek record. tactisch inzicht komt hierbij totaal niet kijken.
Geen auto hebben.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:23 schreef MaxPower het volgende:
[..]
En wat doe je om niet dik te worden? Of alleen wortelsap drinken, of toch stiekem sporten?
daar ben ik het mee eens. maar noem mij naast schaken eens een sport waarbij meer taktiek wordt gebruikt dan bij voetbalquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tactisch inzicht hebben en dan nog alleen maar tegen een bal aanschoppen is nou ook weer niet alles.
Een beetje van A naar B rennen om een record neer te zetten.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Reageerde ook niet op TS.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:21 schreef KlaPMonGooL het volgende:
[..]
Het ging de TS geloof ik vooral om de fans, dat zijn de mongooltjes. Dat voetballers niet de slimste figuren zijn waren we het al lang over eens.
Lekker samen zwakzinnig zijn?quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dus jij houd je bezig met niet populaire zwakzinnige bezigheden. Dan doe ik toch liever aan een populaire zwakzinnige bezigheid waar ik met meerdere mensen mee bezig kan zijn en naar kan kijken.
En ze zijn zo blij dat er nog een andere wereld bestaat waar wel iedereen elkaar helpt en waar nog wel elfjes zijn, warcraft.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:28 schreef VoreG het volgende:
Op Fok! een discussie voeren over sport... De helft vindt sporten voor zwakzinnigen, maar gelukkig kunnen ze wel Counter-strike spelen
Ook dat niet.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:28 schreef VoreG het volgende:
Op Fok! een discussie voeren over sport... De helft vindt sporten voor zwakzinnigen, maar gelukkig kunnen ze wel Counter-strike spelen
dat zijn geen argumenten, bij punt1 is het jouw beperkte visie op de zogenaamde tactiek. En bij punt 2 en 3 heb je gewoon onzin opgeschreven, het is niet te begrijpen wat je er mee bedoeld. Je mag voor mijn part voetbal haten en er op spugen maar dat is jouw mening. Je kan wel kansloos het spel afzeiken met bovengenoemde feiten maar sinds je er alleszins geen verstand van hebt en toch zo graag iets wil zeggen kom je naief over.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
American Football en er zijn nog wel wat andere sportenquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:28 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
daar ben ik het mee eens. maar noem mij naast schaken eens een sport waarbij meer taktiek wordt gebruikt dan bij voetbal
Denk dat in de meeste teamsporten wel een tikje tactiek wordt gebruikt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:28 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
daar ben ik het mee eens. maar noem mij naast schaken eens een sport waarbij meer taktiek wordt gebruikt dan bij voetbal
ze zullen er ook heus wel zijn hoor. maar zijn die verschillen nu echt significant genoeg om voetbal een kutsport te vinden, en die sporten niet?quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
American Football en er zijn nog wel wat andere sporten
Ik heb voetbal gekeken, en het bovenstaande zijn de conclusies die ik trek naar aanleiding van waarnemingen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:30 schreef steeg het volgende:
[..]
dat zijn geen argumenten, bij punt1 is het jouw beperkte visie op de zogenaamde tactiek. En bij punt 2 en 3 heb je gewoon onzin opgeschreven, het is niet te begrijpen wat je er mee bedoeld. Je mag voor mijn part voetbal haten en er op spugen maar dat is jouw mening. Je kan wel kansloos het spel afzeiken met bovengenoemde feiten maar sinds je er alleszins geen verstand van hebt en toch zo graag iets wil zeggen kom je naief over.
Voetbal is een geweldige sport. Vaak zijn degene die voetbal voor domme boeren noemen zelf hockeyers, dus tjahquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:31 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
ze zullen er ook heus wel zijn hoor. maar zijn die verschillen nu echt significant genoeg om voetbal een kutsport te vinden, en die sporten niet?
Bronquote:"Wij, Vrouwen voor een Voetbalvrij Nederland, komen in opstand tegen het WK voetbal.''Mannen jatten dure, kostbare kijktijd van onze favoriete programma's. Mannen zien je niet meer staan, kijken je geen eens meer na. Mannen zijn niet meer aanspreekbaar. Mannen hossen met Erica Terpstra. Mannen hebben alleen aandacht voor de bal. Mannen denken opeens overál verstand van te hebben. Mannen worden lelijk als ze voetbal kijken.
Maar gekker zou het ook niet moeten worden. Als ze dan zo graag tegen een bal aan schoppen, dan zullen ze ook maar.quote:
lijkt me genoeg zeggen over jouw denk-niveau jaquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
He smiley-HBO'er, wel eens aan rugby gedaan?quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:58 schreef Gelderland het volgende:
- homo
- omgebouwde vrouw
- super-nerd
![]()
![]()
Daarbij zie je nerds (jongens met bril etc.) ook niet vaak voetballen. Omdat je als voetballer toch wel een beetje ballen moet hebben.... dus je kan beter zeggen dat de échte mannen voetballen en de nerdjes gaan korfballen/dammen ofsow, zonder fysiek contact.....![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:57 schreef MarkNMGN het volgende:
20 man? Doe eerst je huiswerk beter... zou je toch wel verwachten van een WO-nerdstudent.
Dit lijkt mij anders een accurate (zij het laatdunkende) schatting van de bezigheden van de spelers. Maar ja, dit zeg ik met slechts vier jaar ervaring als voetballer, alle doorgebracht op een zeer laag niveau.quote:waar 20 man als eens stel triangelmongolen achter een bal aan lopen en er 2 die bal uit het doel proberen te houden.
Goed gezegd!quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:46 schreef Dagonet het volgende:
Hockey? Geen probleem.
Voetbal zuigt.
Honkbal? Je zit op zo'n pro-amerikaanse-reclame sport en je durft iets over voetbal te zeggen?quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:08 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
had voetbal dan ook wel snel gezien.
momenteel doe ik aan softbal/honkbal en freeride/xc racing.
vooral de eerste 2 sporten vergt veel tacktiek en kunde itt voetbal.
de laatste twee sporten zijn gewoon adrenaline-boosters voor mij
en daarnaast windsurf ik nog in de zomer op vakantie en speelde ik vroeger ijshockey zonder bescherming![]()
nee voetbal is eigenlijk voor homo's
Wat ben jij een kansloze kankersukkel, ik hoop echt dat je doodgemept wordt als je dit doetquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:21 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
oh jawel.
HEEEEEEERLIJKKKKKKKKKKK
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zooo hey, wat agressief... Je bent een hooligan?quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:48 schreef Agiath het volgende:
[..]
Wat ben jij een kansloze kankersukkel, ik hoop echt dat je doodgemept wordt als je dit doet
Nee helemaal niet, maar door dit soort berichten word ik echt woedend. Plezier van anderen verpesten omdat je zelf zo'n nerd bent.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:52 schreef Asmodean het volgende:
[..]
zooo hey, wat agressief... Je bent een hooligan?
Mensen die agressief worden van een simpel voetbalgrapje zijn zo mogelijk nog achterlijker dan de gemiddelde hooligan.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:54 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, maar door dit soort berichten word ik echt woedend. Plezier van anderen verpesten omdat je zelf zo'n nerd bent.
Al zijn het toch waarschijnlijk loze praatjes door zo'n 13 jarige witte puber achter z'n pc'tje
Nee daar gaat het helemaal niet om.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:55 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Mensen die agressief worden van een simpel voetbalgrapje zijn zo mogelijk nog achterlijker dan de gemiddelde hooligan.
Juichen om een tegendoelpunt verpest niets, hoor, het is het tegendoelpunt dat de boel verpest.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:57 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nee daar gaat het helemaal niet om.
Het WK geeft heel veel mensen plezier en spanning, en als iemand serieus naar een cafe wil gaan om dat te verpesten verdien je niets anders dan aggressie. Zoo kansloos is het gewoon.
grappig dat je het hebt over een 13-jarig pubertje terwijl je zelf te achterlijk bent om een simpel grapje te begrijpen. Hij gaat niet echt naar een café hoor, hij zegt het slechts voor de grap. Snap je het nu?quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:57 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nee daar gaat het helemaal niet om.
Het WK geeft heel veel mensen plezier en spanning, en als iemand serieus naar een cafe wil gaan om dat te verpesten verdien je niets anders dan aggressie. Zoo kansloos is het gewoon.
Het heeft ook helemaal niks meer met voetbal te maken, dit
Wel als je expres dan voor een ander land gaat zijn en in een Nederlands cafe gaat juichen en het prachtiig vind als mensen dan gaan huilen (wat opzich dan wel weer triest is om te gaan huilen).quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:58 schreef Apropos het volgende:
[..]
Juichen om een tegendoelpunt verpest niets, hoor, het is het tegendoelpunt dat de boel verpest.
en jij mept mooi mee hè, stoere 17-jarige puber! Zo gaat dat nou eenmaal in van die woonwagenkampen!quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:01 schreef Agiath het volgende:
[..]
Wel als je expres dan voor een ander land gaat zijn en in een Nederlands cafe gaat juichen en het prachtiig vind als mensen dan gaan huilen (wat opzich dan wel weer triest is om te gaan huilen).
Dan verpest je het gewoon wel, reken maar dat je dan in sommige cafe's klappen kan verwachten.
Ikke niet, ik kijk wel uit, dalijk komen ze nog met hun WOW-matties terug voor wraakquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:02 schreef Asmodean het volgende:
[..]
en jij mept mooi mee hè, stoere 17-jarige puber! Zo gaat dat nou eenmaal in van die woonwagenkampen!
Lezen, vriend. dit heb ik nooit gezegt. Het had voor elke sport kunnen gelden.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:05 schreef Asmodean het volgende:
Misschien zijn agressieve kneuzen als Agiath, die 'kankersukkels die juichen om een doelpunt van de tegenstander' een keiharde dood toewensen wel de reden dat mensen voetbal voor domme lompe boeren vinden.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:48 schreef Agiath het volgende:
[..]
Wat ben jij een kansloze kankersukkel, ik hoop echt dat je doodgemept wordt als je dit doet
sorry, ik ben je vriend nietquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:09 schreef Agiath het volgende:
[..]
Lezen, vriend. dit heb ik nooit gezegt. Het had voor elke sport kunnen gelden.
Dan nietquote:
Mensen die echt voor een ander land zijn, zijn natuurlijk welkom. Alleen als men net zoals TS puur om te provoceren in een café voor een ander land gaat juichen, mag je best klappen krijgen. Je gaat toch ook niet op een Metallica concert keihard Froger, Gordon en Joling draaien omdat je een hekel aan metal hebt? Laat iedereen die ergens plezier aan heeft (hetzij voetbal, muziek of honkbal) daar gewoon van genieten op de manier die hij/zij wil zonder dat te verzieken. En voetbal is (net als de Koran) serieus genoeg om geen grappen over te makenquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:05 schreef Asmodean het volgende:
Misschien zijn agressieve kneuzen als Agiath, die 'kankersukkels die juichen om een doelpunt van de tegenstander' een keiharde dood toewensen wel de reden dat mensen voetbal voor domme lompe boeren vinden.
WTF doe je nou tof, je bent net een jaartje ouderquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:02 schreef Asmodean het volgende:
[..]
en jij mept mooi mee hè, stoere 17-jarige puber! Zo gaat dat nou eenmaal in van die woonwagenkampen!
quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:13 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Mensen die echt voor een ander land zijn, zijn natuurlijk welkom. Alleen als men net zoals TS puur om te provoceren in een café voor een ander land gaat juichen, mag je best klappen krijgen. Je gaat toch ook niet op een Metallica concert keihard Froger, Gordon en Joling draaien omdat je een hekel aan metal hebt? Laat iedereen die ergens plezier aan heeft (hetzij voetbal, muziek of honkbal) daar gewoon van genieten op de manier die hij/zij wil zonder dat te verzieken. En voetbal is (net als de Koran) serieus genoeg om geen grappen over te maken![]()
Nee, dat mag niet. Punt uit.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:13 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Mensen die echt voor een ander land zijn, zijn natuurlijk welkom. Alleen als men net zoals TS puur om te provoceren in een café voor een ander land gaat juichen, mag je best klappen krijgen.
Hij draait niets, hij reageert op een gebeurtenis. Hooguit kun je het vergelijken met het voortdurend uitfluiten van een band, wat evenmin anderen het recht geeft de stoorzender middels geweld te elimineren.quote:Je gaat toch ook niet op een Metallica concert keihard Froger, Gordon en Joling draaien omdat je een hekel aan metal hebt?
Lees nou gewoon dat stukje, hij zegt dat hij voor elk land is dat tegen Nederland is, dat is gewoon provoceren...klaarquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:15 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet. Punt uit.
[..]
Hij draait niets, hij reageert op een gebeurtenis. Hooguit kun je het vergelijken met het voortdurend uitfluiten van een band, wat evenmin anderen het recht geeft de stoorzender middels geweld te elimineren.
Als jij klaar bent met ''HBO studeren''', wat ga je dan doen? Rechten?quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Mag wel. Punt uit.
Dat doe ik alquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:20 schreef Apropos het volgende:
[..]
Als jij klaar bent met ''HBO studeren''', wat ga je dan doen? Rechten?
Dan staat er een ''dertienjarig pubertje'', of wat dan ook, te juichen terwijl de rest stil is of luidkeels vloekt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:19 schreef Agiath het volgende:
[..]
Lees nou gewoon dat stukje, hij zegt dat hij voor elk land is dat tegen Nederland is, dat is gewoon provoceren...klaar
Ah, je argumenten zijn op en je gaat over op onzakelijke argumentatie? Nu geloof ik echt dat jij wel hoog opgeleid bentquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:20 schreef Apropos het volgende:
[..]
Als jij klaar bent met ''HBO studeren''', wat ga je dan doen? Rechten?
Dan hoef ik de term ''gewetensconflict'' waarschijnlijk niet te gebruiken.quote:
Oke net was ik ff woest en typte ik zonder na te denken die doodsverwensingen... Dat geef ik toe.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:21 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dan staat er een ''dertienjarig pubertje'', of wat dan ook, te juichen terwijl de rest stil is of luidkeels vloekt.
Nou en?
Dat bepaal jij?quote:
Als jij nu eens leerde lezen (5 VWO?!), dan zou je zien dat het gegeven voorbeeld - Rechten namelijk - niet willekeurig is.quote:en je gaat over op onzakelijke argumentatie? Nu geloof ik echt dat jij wel hoog opgeleid bent
Wat heeft het met de discussie te maken dan?quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:23 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat bepaal jij?
[..]
Als jij nu eens leerde lezen (5 VWO?!), dan zou je zien dat het gegeven voorbeeld - Rechten namelijk - niet willekeurig is.
Dat is ook triest, ergerlijk zelfs. Maar geen reden om te slaan. Negeren is veel beter.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:23 schreef Agiath het volgende:
[..]
Oke net was ik ff woest en typte ik zonder na te denken die doodsverwensingen... Dat geef ik toe.
Maar je moet toegeven dat het gewoon uitermate triest is om zoiets te doen.![]()
Als het mij tot zover hindert zou ik vragen of ie weg wil gaan, zo niet dan maak ik dat wel anders duidelijk.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:24 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat is ook triest, ergerlijk zelfs. Maar geen reden om te slaan. Negeren is veel beter.
Was het maar een 13-jarig pubertje. Dan was er niks aan de hand. Feit is dat er een zielige 20-jarige WO-student in zijn eentje in een kroeg staat te provoceren.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:21 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dan staat er een ''dertienjarig pubertje'', of wat dan ook, te juichen terwijl de rest stil is of luidkeels vloekt.
Nou en?
Dank jequote:Op donderdag 8 juni 2006 19:31 schreef seto het volgende:
Ik houd niet van voetbal en dat geef ik toe, ik val half in slaap als ik een wedstrijd probeer te volgen, maar ik haat de sport niet.
Mensen die goed kunnen beargumenteren waarom ze voetbal leuk vinden om te kijken zijn ook meestal de wat slimmere mensen en heb ik ook niks op tegen, ieder zijn plezier.
Dan heb je ook nog de wat dommere voetbalfans (het grotere deel naar mijn ervaring, meeste replies in dit topic zijn er een voorbeeld van) die alleen maar dingen kunnen roepen als "HAHA HOMOOOO" etc.
Dit zijn ook meestal mensen die het alleen kijken om erbij te horen, ze snappen maar half wat er gebeurt en juichen mee als er gescoord wordt, lekker makkelijk.
Hulde voor de echte liefhebbers![]()
Gelukkig zijn er ook nog mensen zoals jijquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:31 schreef seto het volgende:
Ik houd niet van voetbal en dat geef ik toe, ik val half in slaap als ik een wedstrijd probeer te volgen, maar ik haat de sport niet.
Mensen die goed kunnen beargumenteren waarom ze voetbal leuk vinden om te kijken zijn ook meestal de wat slimmere mensen en heb ik ook niks op tegen, ieder zijn plezier.
Dan heb je ook nog de wat dommere voetbalfans (het grotere deel naar mijn ervaring, meeste replies in dit topic zijn er een voorbeeld van) die alleen maar dingen kunnen roepen als "HAHA HOMOOOO" etc.
Dit zijn ook meestal mensen die het alleen kijken om erbij te horen, ze snappen maar half wat er gebeurt en juichen mee als er gescoord wordt, lekker makkelijk.
Haha, homo. Maar wel een homo met een goede argumentatie waar ik achter sta.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:31 schreef seto het volgende:
Níets is zo serieus dat je er geen grappen over kan maken.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:13 schreef MaxPower het volgende:
En voetbal is (net als de Koran) serieus genoeg om geen grappen over te maken![]()
En voetbal dan?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Níets is zo serieus dat je er geen grappen over kan maken.
Je kan ook liefhebber zijn van alles rond het voetbal.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:31 schreef seto het volgende:
Dat kan zeker, je had het ook goed beargumenteerd op een eerdere paginaquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:02 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Je kan ook liefhebber zijn van alles rond het voetbal.
Die dikke rolde me godverdomme wel bijna omver!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Van die gasten uit de OP kon NAC nog maar net winnen
Degradatie wilden we jullie niet aandoenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:19 schreef Superheld het volgende:
[..]
Die dikke rolde me godverdomme wel bijna omver!![]()
Waar waren jullie ook alweer in de nacompetitie?
Wat een lieverds in Den Bosch zegquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Degradatie wilden we jullie niet aandoen![]()
Voetbal wordt doorgaans gespeeld met 22 spelers, dat was mijn punt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:02 schreef Apropos het volgende:
[..]
[..]
Dit lijkt mij anders een accurate (zij het laatdunkende) schatting van de bezigheden van de spelers. Maar ja, dit zeg ik met slechts vier jaar ervaring als voetballer, alle doorgebracht op een zeer laag niveau.
Alleen deze reactie al bevestigd de TT.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:15 schreef Superheld het volgende:
Kom vechten dan, ik sla je helemaal de tering!
Mooi, precies wat ik ermee wou bereiken!quote:
Mensen die moeite hebben met grammatica hebben weinig recht van spreken vind ik.quote:
ja vind ik ook, ik bedoel spreken doe je met je vingersquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:55 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Mensen die moeite hebben met grammatica hebben weinig recht van spreken vind ik.
hahaha jij bevestigd maar weer eens dat voetbalfans lompe domme boeren zijn.quote:
Hij zegt ook dat er twintig man achter aan rennen en twee de bal uit het doel proberen te houden, da's 22 in mijn ogen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:24 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Voetbal wordt doorgaans gespeeld met 22 spelers, dat was mijn punt.
Ja ja. Af en toe wil ik de d's en de t's nog wel eens omwisselen.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:11 schreef Apropos het volgende:
[..]
Hij zegt ook dat er twintig man achter aan rennen en twee de bal uit het doel proberen te houden, da's 22 in mijn ogen.
Voor de rest staat het inderdaad niet bijster intelligent wanneer iemand afgeeft op voetbalfans en daarin voorbijgaat aan de regels der grammatica, o Nuna.
Overheen gelezenquote:Op zondag 11 juni 2006 17:11 schreef Apropos het volgende:
[..]
Hij zegt ook dat er twintig man achter aan rennen en twee de bal uit het doel proberen te houden, da's 22 in mijn ogen.
Voor de rest staat het inderdaad niet bijster intelligent wanneer iemand afgeeft op voetbalfans en daarin voorbijgaat aan de regels der grammatica, o Nuna.
Voor een 5-jarige zou dat best een scherpe opmerking zijn jaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:57 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja vind ik ook, ik bedoel spreken doe je met je vingers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |