Oké oké ik geef het toe, voetbalhaters zijn triest!quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:08 schreef KlaPMonGooL het volgende:
[..]
zowiezo dat je naar meisjes toegaat met de gedachte dat je door een bepaald standpunt te ventileren iets te neuken hebt vanavond is kansloos.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:11 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Oké oké ik geef het toe, voetbalhaters zijn triest!
quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:11 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Oké oké ik geef het toe, voetbalhaters zijn triest!
Zullen we een voetbalverbranding gaan houden? Maken we mooie vlaggen enzo, en houden we wat goede toespraken over hoe voetballers minderwaardig zijn.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:13 schreef BaajGuardian het volgende:
fuck voetbal, fik erin
Vraag eens aan een zwakzinnige wat buitenspel is.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:16 schreef Alicey het volgende:
Nouja, de TS heeft wel een punt. Het is een zwakzinnig spelletje.
Argumenten?quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:16 schreef Alicey het volgende:
Dat is dus een vraag waar bijna elke voetbalfan antwoord op kan geven.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:17 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Vraag eens aan een zwakzinnige wat buitenspel is.
Een zwakzinnige niet.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is dus een vraag waar bijna elke voetbalfan antwoord op kan geven.
Nou, zeg het dan maar.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:17 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Vraag eens aan een zwakzinnige wat buitenspel is.
- Achter een bal aanlopen om zodra je hem hebt hem weer weg te schoppen.quote:
Omdat er 22 malloten tegen een balletje trappen zeker? Net zoals er wat malloten op een veld met een stok in hun handen tegen een bal slaan. Er 12 spelers op een basketbalveld een bal in een netje gooien. Twee mensen op een veld met een net in het midden een balletje overslaan. Pffff.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:16 schreef Alicey het volgende:
Sport in het algemeen is dus voor zwakzinnigen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
- Achter een bal aanlopen om zodra je hem hebt hem weer weg te schoppen.
- Geen coordinatie, de helft wil de bal precies de andere kant op schoppen.
- Geeft iemand een keer echt de bal een goede schop, dan blijkt dat een josti een net er heeft voor gezet.
Lijkt mij genoeg zeggen dit.
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Omdat er 22 malloten tegen een balletje trappen zeker? Net zoals er wat malloten op een veld met een stok in hun handen tegen een bal slaan. Er 12 spelers op een basketbalveld een bal in een netje gooien. Twee mensen op een veld met een net in het midden een balletje overslaan. Pffff.
Ik neem aan dat jij ook hobbies hebt?quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
- Geeft iemand een keer echt de bal een goede schop, dan blijkt dat een josti een net er heeft voor gezet.
Je zult zelf wel een lelijk dik wijf zijn als je zo'n hekel aan sport hebtquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:20 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Sport in het algemeen is dus voor zwakzinnigen?
Het ging de TS geloof ik vooral om de fans, dat zijn de mongooltjes. Dat voetballers niet de slimste figuren zijn waren we het al lang over eens.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Omdat er 22 malloten tegen een balletje trappen zeker? Net zoals er wat malloten op een veld met een stok in hun handen tegen een bal slaan. Er 12 spelers op een basketbalveld een bal in een netje gooien. Twee mensen op een veld met een net in het midden een balletje overslaan. Pffff.
Daar zitten geen zwakzinnigheden tussen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij ook hobbies hebt?
deze argumenten kun je voor iedere veldsport gebruiken. mag ik daaruit concluderen dat je daar misschien gewoon niet zo van houdt?quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Lelijk wel. Dik niet.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je zult zelf wel een lelijk dik wijf zijn als je zo'n hekel aan sport hebt![]()
Had net ge-editquote:
Goede conclusie, en dat voor een voetbalfan.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:22 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
deze argumenten kun je voor iedere veldsport gebruiken. mag ik daaruit concluderen dat je daar misschien gewoon niet zo van houdt?
Met die redenatie die jij aanhaalt voor het voetballen, kunnen ook jouw hobbies wel gedegradeerd worden tot zwakzinnige bezigheden lijkt me.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daar zitten geen zwakzinnigheden tussen.
ik ben geen voetbalfanquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Goede conclusie, en dat voor een voetbalfan.
quote:
Er zijn wel verschillende klassen imo. Iets als hardlopen kun je bijvoorbeeld nog records verbeteren.quote:Maar zo kun je over elke sport wel iets zeggen, dus mja. Dan is eigenlijk het hele leven nutteloos.
wordquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:23 schreef Sargento het volgende:
ach...voetbal is volksvermaak en houdt de mannen aan het werk. Bouwstaan van de samenleving, het gezin komt op 2
Wat hij zegtquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:23 schreef Sargento het volgende:
ach...voetbal is volksvermaak en houdt de mannen aan het werk. Bouwstaan van de samenleving, het gezin komt op 2
Hardlopen, je helemaal de ziekte rennen en dan vervolgens op dezelfde plek weer uitkomen. Hoezo niet efficient.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
[..]
Er zijn wel verschillende klassen imo. Iets als hardlopen kun je bijvoorbeeld nog records verbeteren.
Ik denk dat ik maar een topic open:"Voetbalhaters zijn terroristen!"quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:24 schreef BaajGuardian het volgende:
voetbal is klote, fik erin, het land uit met die zooi.
Vast wel, maar dat wordt dan ook gewoon niet uitgezonden.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Met die redenatie die jij aanhaalt voor het voetballen, kunnen ook jouw hobbies wel gedegradeerd worden tot zwakzinnige bezigheden lijkt me.
Vrijheidsstrijders bedoel je.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar een topic open:"Voetbalhaters zijn terroristen!"
als er toch 1 soort sport is die mijns inziens volslagen idioot is, dan is het wel het domweg presteren van een fysiek record. tactisch inzicht komt hierbij totaal niet kijken.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
[..]
Er zijn wel verschillende klassen imo. Iets als hardlopen kun je bijvoorbeeld nog records verbeteren.
Zo snel mogelijk rennen op een RONDE ateletiekbaan zodat je weer precies op hetzelfde punt uitkomt bedoel je?quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
[..]
Da's ook wel weer waar... Dan laten ze zo'n parcours in een circel lopen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hardlopen, je helemaal de ziekte rennen en dan vervolgens op dezelfde plek weer uitkomen. Hoezo niet efficient.
Dus jij houd je bezig met niet populaire zwakzinnige bezigheden. Dan doe ik toch liever aan een populaire zwakzinnige bezigheid waar ik met meerdere mensen mee bezig kan zijn en naar kan kijken.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vast wel, maar dat wordt dan ook gewoon niet uitgezonden.
Tactisch inzicht hebben en dan nog alleen maar tegen een bal aanschoppen is nou ook weer niet alles.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:26 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
als er toch 1 soort sport is die mijns inziens volslagen idioot is, dan is het wel het domweg presteren van een fysiek record. tactisch inzicht komt hierbij totaal niet kijken.
Geen auto hebben.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:23 schreef MaxPower het volgende:
[..]
En wat doe je om niet dik te worden? Of alleen wortelsap drinken, of toch stiekem sporten?
daar ben ik het mee eens. maar noem mij naast schaken eens een sport waarbij meer taktiek wordt gebruikt dan bij voetbalquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tactisch inzicht hebben en dan nog alleen maar tegen een bal aanschoppen is nou ook weer niet alles.
Een beetje van A naar B rennen om een record neer te zetten.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Reageerde ook niet op TS.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:21 schreef KlaPMonGooL het volgende:
[..]
Het ging de TS geloof ik vooral om de fans, dat zijn de mongooltjes. Dat voetballers niet de slimste figuren zijn waren we het al lang over eens.
Lekker samen zwakzinnig zijn?quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dus jij houd je bezig met niet populaire zwakzinnige bezigheden. Dan doe ik toch liever aan een populaire zwakzinnige bezigheid waar ik met meerdere mensen mee bezig kan zijn en naar kan kijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |