quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:56 schreef hoM3r het volgende:
Ik vind het niet erg als mensen niet van voetbal houden, maar jongens die daar nog trots op zijn ook vind ik gewoon triest. Ik roep toch ook niet de hele tijd dat ik cricket geen hol aan vind... En de ergste zijn jongens die meisjes proberen te versieren door te zeggen: "ik hou ook niet van voetbal!!" wat vrij vertaalt iets is als "Ik ben een fucking emo-mietje die je begrijpt en je graag de hele nacht op je rug wilt aaien".
Overigens is voetbal in andere landen helemaal niet populair. Ben je ook een "fucking emo-mietje" als je in india niet van cricket houdt?quote:voetbal is gewoon een dom josti-spel waarin 20 man als eens stel triangelmongolen achter een bal aan lopen en er 2 die bal uit het doel proberen te houden.
sorry, niet in alle landen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Voetbal is in andere landen niet populair
Nee, maar wel als je naar meisjes toegaat om ze te vertellen dat je niet van voetbal houdt, en dat je haar dus begrijpt. Dat is universeel kansloos.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:02 schreef KlaPMonGooL het volgende:
[..]
[..]
Overigens is voetbal in andere landen helemaal niet populair. Ben je ook een "fucking emo-mietje" als je in india niet van cricket houdt?
zowiezo dat je naar meisjes toegaat met de gedachte dat je door een bepaald standpunt te ventileren iets te neuken hebt vanavond is kansloos.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:07 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Nee, maar wel als je naar meisjes toegaat om ze te vertellen dat je niet van voetbal houdt, en dat je haar dus begrijpt. Dat is universeel kansloos.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:08 schreef KlaPMonGooL het volgende:
[..]
zowiezo dat je naar meisjes toegaat met de gedachte dat je door een bepaald standpunt te ventileren iets te neuken hebt vanavond is kansloos.
Oké oké ik geef het toe, voetbalhaters zijn triest!quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:08 schreef KlaPMonGooL het volgende:
[..]
zowiezo dat je naar meisjes toegaat met de gedachte dat je door een bepaald standpunt te ventileren iets te neuken hebt vanavond is kansloos.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:11 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Oké oké ik geef het toe, voetbalhaters zijn triest!
quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:11 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Oké oké ik geef het toe, voetbalhaters zijn triest!
Zullen we een voetbalverbranding gaan houden? Maken we mooie vlaggen enzo, en houden we wat goede toespraken over hoe voetballers minderwaardig zijn.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:13 schreef BaajGuardian het volgende:
fuck voetbal, fik erin
Vraag eens aan een zwakzinnige wat buitenspel is.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:16 schreef Alicey het volgende:
Nouja, de TS heeft wel een punt. Het is een zwakzinnig spelletje.
Argumenten?quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:16 schreef Alicey het volgende:
Dat is dus een vraag waar bijna elke voetbalfan antwoord op kan geven.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:17 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Vraag eens aan een zwakzinnige wat buitenspel is.
Een zwakzinnige niet.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is dus een vraag waar bijna elke voetbalfan antwoord op kan geven.
Nou, zeg het dan maar.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:17 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Vraag eens aan een zwakzinnige wat buitenspel is.
- Achter een bal aanlopen om zodra je hem hebt hem weer weg te schoppen.quote:
Omdat er 22 malloten tegen een balletje trappen zeker? Net zoals er wat malloten op een veld met een stok in hun handen tegen een bal slaan. Er 12 spelers op een basketbalveld een bal in een netje gooien. Twee mensen op een veld met een net in het midden een balletje overslaan. Pffff.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:16 schreef Alicey het volgende:
Sport in het algemeen is dus voor zwakzinnigen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
- Achter een bal aanlopen om zodra je hem hebt hem weer weg te schoppen.
- Geen coordinatie, de helft wil de bal precies de andere kant op schoppen.
- Geeft iemand een keer echt de bal een goede schop, dan blijkt dat een josti een net er heeft voor gezet.
Lijkt mij genoeg zeggen dit.
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Omdat er 22 malloten tegen een balletje trappen zeker? Net zoals er wat malloten op een veld met een stok in hun handen tegen een bal slaan. Er 12 spelers op een basketbalveld een bal in een netje gooien. Twee mensen op een veld met een net in het midden een balletje overslaan. Pffff.
Ik neem aan dat jij ook hobbies hebt?quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
- Geeft iemand een keer echt de bal een goede schop, dan blijkt dat een josti een net er heeft voor gezet.
Je zult zelf wel een lelijk dik wijf zijn als je zo'n hekel aan sport hebtquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:20 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Sport in het algemeen is dus voor zwakzinnigen?
Het ging de TS geloof ik vooral om de fans, dat zijn de mongooltjes. Dat voetballers niet de slimste figuren zijn waren we het al lang over eens.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Omdat er 22 malloten tegen een balletje trappen zeker? Net zoals er wat malloten op een veld met een stok in hun handen tegen een bal slaan. Er 12 spelers op een basketbalveld een bal in een netje gooien. Twee mensen op een veld met een net in het midden een balletje overslaan. Pffff.
Daar zitten geen zwakzinnigheden tussen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij ook hobbies hebt?
deze argumenten kun je voor iedere veldsport gebruiken. mag ik daaruit concluderen dat je daar misschien gewoon niet zo van houdt?quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |