Blijf wat je bent: Een buitenbeentje. Trek de rolluiken vooral niet omhoog, want zonlicht is eng! En goed stofzuigen, want stel dat er 's nachts een spin over je heen kruipt: Dat is ook maar eng! Voetbal is voor proleten, vandalen en zwakzinnigen, maar zeker niet voor über intelligente autisten zoals jij!quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Conformeer je aan de massa, doe mee, allemaal! Nu!
Gaat heen.

quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:21 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
en het mooiste is dan als nederland verliest en je bij van die opgedoste oranjefans die oranje smink ziet verlopen door de tranen.
"Viva L'Espana" toeter ik ze dan nog een keer in het oor. dan zie je zelfs ze achter die smink nog wit wegtrekken en de aders in hun ogen knappen.

Je bent grappig.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Blijf wat je bent: Een buitenbeentje. Trek de rolluiken vooral niet omhoog, want zonlicht is eng! En goed stofzuigen, want stel dat er 's nachts een spin over je heen kruipt: Dat is ook maar eng! Voetbal is voor proleten, vandalen en zwakzinnigen, maar zeker niet voor über intelligente autisten zoals jij!

beoefen:quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:19 schreef MarkNMGN het volgende:
Welke sport vind de TS dan wel leuk/ beoefen je?

Als je voor Spanje ben, ben je even kansloos als dat je voor de rode duivels juicht.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:21 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
oh jawel.
bij elk tegendoelpunt ga ik dan juichen.
kijken ze me raar aan en zeg ik: ja sorry spaans (ligt aan welk land) bloed in mijn lichaam.
en het mooiste is dan als nederland verliest en je bij van die opgedoste oranjefans die oranje smink ziet verlopen door de tranen.
"Viva L'Espana" toeter ik ze dan nog een keer in het oor. dan zie je zelfs ze achter die smink nog wit wegtrekken en de aders in hun ogen knappen.
HEEEEEEERLIJKKKKKKKKKKK
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

ik bluf niet hoor.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:22 schreef MarkNMGN het volgende:
Wel leuk dat Spanje er meestal altijd eerder uitligt
Oja, bij elk tegendoelpunt juichen moet je vooral doen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schade Holland alles ist vorbei!
Voetbal is voor domme lompe boeren?
-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-

Inderdaad dat duurt altijd even je wordt niet als boer gebooren dat wordt je later pas in je leven als je verder gaat met op groeien en zo en dat je dan boer word en lomp word samen in een keer is wel waar want dat kun je altijd zien als je goed kijkt want ze hebben niet voor niets een oranje klomp op hun hoofd als ze boer zijn en van voet ballen houen en zoquote:

quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:26 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
ik bluf niet hoor.
heb het al een keer in een cafe gedaan.Stoere ventSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ijs_beer fan!

Wat is daar mis mee? Ik bepaal toch zelf wel wie ik aanmoedig?quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:22 schreef MarkNMGN het volgende:
Oja, bij elk tegendoelpunt juichen moet je vooral doen![]()

nee sorry, we zijn al met een leuke groep. momenteel is er dus geen plek voor jou.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:33 schreef MarkNMGN het volgende:
Daarom zeg ik, gewoon blijven doen joh.
Vooral als ze in een evt finale komen ofzo lijkt me dat wel leuk
Laat je ook geen universitairen die van voetbal houden in je (eventuele, bijna niet-denkbare) vriendengroep toe dan?

quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:35 schreef Gebleekte het volgende:
Je bent vroeger gewoon je team uit gepest en nu probeer je je ego weer een beetje op te krikken door te hopen dat er ook mensen zijn die jouw 'point-of-view' delen. pfff

Allemaal gamers? Of ben je meer van de poloboys en de roeivereniging?quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:35 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
nee sorry, we zijn al met een leuke groep. momenteel is er dus geen plek voor jou.
vraag volgend jaar maar weer.

Nouja, in een volle kroeg tijdens het Nederlands elftal ( en hij zegt tegen iedereen, dus ook tegen Duitsland bv. ) lijkt me niet echt een slim plan... je weet gewoon dat je dan reacties uitlokt.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ik bepaal toch zelf wel wie ik aanmoedig?

Dan verdien je ook gewoon een trap tegen je bek als je dat doet: Zuiver landverraadquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:37 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nouja, in een volle kroeg tijdens het Nederlands elftal ( en hij zegt tegen iedereen, dus ook tegen Duitsland bv. ) lijkt me niet echt een slim plan... je weet gewoon dat je dan reacties uitlokt.

in een cafe waar de diehard van bijv fc twente komt hoef je dat idd niet te doen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:37 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nouja, in een volle kroeg tijdens het Nederlands elftal ( en hij zegt tegen iedereen, dus ook tegen Duitsland bv. ) lijkt me niet echt een slim plan... je weet gewoon dat je dan reacties uitlokt.

Pain is temporary, glory is forever Get big or die tryingquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan verdien je ook gewoon een trap tegen je bek als je dat doet: Zuiver landverraad.

Jij vecht wel echt tijdens de Lan-Interlands?quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:36 schreef Goed_Gek het volgende:
trouwens nederlanders voetballen waardeloos. een absoluut saai spel spelen ze.
doe me dan maar de duitsers die tenminste echt vechten.

Het is soms idd wijzer om je mond te houden. Net zoals je niet in een Amerikaanse ghetto beledigende dingen over zwarten c.q. rappers moet gaan roepen; de kans dat je levend eruit komt is omgekeerd evenredig met het aantal beledigingen. Al betwijfel ik of je hier het ziekenhuis in wordt gemept, hooguit zoekt men na de wedstrijd een slootje op. Alsnog niet iets dat je wil hebben, lijkt mij.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:37 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]

ik game niet. tijdverspilling.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:44 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Jij vecht wel echt tijdens de Lan-Interlands?

Ah, dus toch een homo. Dat was mijn 3e gok geweest na nerd en hockeykneusje.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:43 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
Pain is temporary, glory is forever Get big or die trying![]()
grrrr, kom maar. lust je rauw.

Dan heb je je maar in te houden. Vrij land enzo. Je gaat me toch niet zeggen dat je dat niet kan?quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:37 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]

Ik zeg toch niet dat het geoorloofd is.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan heb je je maar in te houden. Vrij land enzo. Je gaat me toch niet zeggen dat je dat niet kan?

Wie beledig ik als ik de club/het land van mijn keuze aanmoedig? Dat doet de rest toch ook? Ik discrimineer niet, ik beledig niemand, uit geen racistische leuzen. We zijn toch beschaafde mensen onder elkaar?quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Het is soms idd wijzer om je mond te houden. Net zoals je niet in een Amerikaanse ghetto beledigende dingen over zwarten c.q. rappers moet gaan roepen; de kans dat je levend eruit komt is omgekeerd evenredig met het aantal beledigingen. Al betwijfel ik of je hier het ziekenhuis in wordt gemept, hooguit zoekt men na de wedstrijd een slootje op. Alsnog niet iets dat je wil hebben, lijkt mij.

Ja als iedereen lekker ging klaverjassen en breien zou de wereld er een stuk beter uit zien.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan heb je je maar in te houden. Vrij land enzo. Je gaat me toch niet zeggen dat je dat niet kan?

Ah, je vindt geweld dus een normale optie als mensen hun eigen club/land aanmoedigen? Dus als jij in een kroeg Nederland staat aan te moedigen mag ik je een ros verkopen omdat ik, ik noem maar wat, Togo aanmoedig? Andersom vind je het ook logisch tenslotte.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja als iedereen lekker ging klaverjassen en breien zou de wereld er een stuk beter uit zien.![]()

En hier ga je de fout in.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
We zijn toch beschaafde mensen onder elkaar?

Ja.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:04 schreef Dagonet het volgende:
Dus als jij in een kroeg Nederland staat aan te moedigen mag ik je een ros verkopen omdat ik, ik noem maar wat, Togo aanmoedig?

En dat vind jij normaal? Waarom?quote:

Ja tong, nu weten we het wel.quote:

Wat ?quote:

Die onleesbare posts van je, het is een beetje uitgekauwd nu wel.quote:

On lees baar ? Je moet niet generaal generatiseren.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die onleesbare posts van je, het is een beetje uitgekauwd nu wel.

Ik ook de spelers van voeger zijn heus niet allemaal goedquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:18 schreef Dagonet het volgende:
Ik heb trouwens niets tegen voetbal, ik heb wat tegen de excessen van voetbal.

Ok, you had me there.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:18 schreef Dagonet het volgende:

doet me denken aan: Ik heb niets tegen de Islan, ik heb wat tegen de uitwassen van de Islamquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:18 schreef Dagonet het volgende:

In beide gevallen is het een klein groepje die met hun vernielzucht het voor een hele hoop anderen verkloot. Is er een superfanatieke aanhang en worden afvalligen niet getolereerd.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:32 schreef Asmodean het volgende:
[..]
doet me denken aan: Ik heb niets tegen de Islan, ik heb wat tegen de uitwassen van de Islam![]()

Lekker referentiekader joh. Ik woon in exact dezelfde situatie, alleen houden bijna al mijn vrienden van voetbal en is het in ons huis bij grote wedstrijden elke keer feest. Zullen we daar dus maar geen conclusies aan verbinden?quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:54 schreef Goed_Gek het volgende:
maar goed, in mijn huis zitten allemaal WO studenten, geen een is voetbalfanaat. de rest van mijn vriendengroep vind voetbal (op een uitzondering na) voetbal ook niks aan.

wijs gesprokenquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
In beide gevallen is het een klein groepje die met hun vernielzucht het voor een hele hoop anderen verkloot. Is er een superfanatieke aanhang en worden afvalligen niet getolereerd.

Voetbal is nu eenmaal een sport waarbij verwachting, hoop, wanhoop, ellende en uitzinnig geluk dicht bij elkaar kunnen liggen. Daarnaast is het spelletje zelf ook nog eens erg leuk.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:54 schreef Goed_Gek het volgende:
Nu ben ik zelf ook geen liefhebber en erger me altijd kapot aan gesprekken over voetbal in de kroeg of waar ik werk (bijbaan).
of dat ze als volleerd coach gaan zitten bleren hoe een team zou moeten spelen en wie op te stellen. alsof voetbal niet gewoon een dom josti-spel is waar 20 man als eens stel triangelmongolen achter een bal aan lopen en er 2 die bal uit het doel proberen te houden.
het valt me ook op dat hoe lager het IQ en hoe lomper de persoon hoe groter de voetbalfan.
de grootste voetbalfans zijn die neanderthalers die zich supporter noemen en wekelijks ergens bij een wedstrijd de omgeving kapot breken.
maar goed, in mijn huis zitten allemaal WO studenten, geen een is voetbalfanaat. de rest van mijn vriendengroep vind voetbal (op een uitzondering na) voetbal ook niks aan.
ik heb het idee dat voetbal de sport is voor arbeiders, laag-geschoolden, josti's, lompe boeren(pleonasme) en criminelen.
Is goed mogelijk dat er correlatie is. Al denk ik dat het over het hele land genomen geen groot verschil is.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:31 schreef thomzor het volgende:
hoezo zijn mannen die niet van voetbal houden homo's? wij doen geen sport waarbij men als men scoort als gekken op elkaar springt, elkaar zoent, etc. (en vergeet het douchen erna niet)
zo blij?
kiek, ik zit op het vwo nu, en er is maar 1 iemand in mijn klas die voetbal echt leuk vindt
coincidence? nein, want bijna alle vmbo jongens kijken naar voetbal enzo - dus er is wel degelijk correlatie; denk ik
Ook bij football gebeurt wel eens wat. Vooral bij college football. De gewone pro-sports hebben hier weinig last van, al hadden de LA Raiders een groep fans die er ook om bekend stonden andere fans soms te lijf te gaan.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:41 schreef The_Masterer het volgende:
Ik verkies football boven voetbal omdat er geen randdebielen rond lopen die de sfeer voor de hele boel verzieken. Waarom kun je niet gezellig een biertje of wat dan ook drinken met je tegenstander om te ontdekken dat het heel geschikte gasten zijn. Met 36000 man in een stadion zonder dat men elkaar de hersens inslaat of dranghekken, zware politiebewaking nodig is.
Hoeveel heeft het je dit jaar precies gekost?quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik kan best tegen een bal trappen hoor, ben er geen ster in maar moet dat dan? Hockey ben ik al een heel stuk beter in, so what.
Ik heb alleen een pleureshekel aan voetbal omdat je er niet aan ontkomt, ik loop naar buiten en breek m'n nek over vlaggetjes, in de kroeg staan de tv's op voetbal. Kranten openen ermee en besteden een groot deel van hun inhoud eraan. TV programmering wordt er voor omgegooid, journaals behandelen een transfer als ware het de presidentsverkiezing van de VS, collega's zetten de tv op het werk ervoor aan en hebben plotseling geen andere gesprekstof meer.
Uit naam van voetbalclubs worden mensen en pleinen kort en klein geramd, boeit mij het dat het een klein deel van de supporters is, het kost míj en vele anderen geld. Tienduizenden manuren aan politie-agenten worden verspild aan het in toom houden van dat soort gasten zodat er voor het oplossen van misdrijven minder tijd is.
Flikker op met die sport, zorg dat ik er op geen enkele manier last van heb, dan hoor je mij niet klagen.
Wauw wat stoer. Ik zou gauw klaar met je zijn. En terecht, want wie er om vraagt moet gewoon krijgen, ja toch?quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:21 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
oh jawel.
bij elk tegendoelpunt ga ik dan juichen.
kijken ze me raar aan en zeg ik: ja sorry spaans (ligt aan welk land) bloed in mijn lichaam.
HEEEEEEERLIJKKKKKKKKKKK
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:26 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
ik bluf niet hoor.
heb het al een keer in een cafe gedaan.Gelukkig ben je dan wel weer zo netjes dat je dat accepteert. Alleen ben je er op zeker moment weer uitgeklommen... Je kan ook niks aan die Oranje-fans overlatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Absoluut en de grens ligt bij provocerenquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ik bepaal toch zelf wel wie ik aanmoedig?Je provoceert dan bewust, net zoals je hier op zeer zwakke wijze probeert de wijsneus uit te hangen. Als er een rechtszaak is om een moord en jij vindt dat de verdachte onschuldig is ga je ook niet naast de familie van het slachtoffer zitten om jou point of view te verkondigen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wie beledig ik als ik de club/het land van mijn keuze aanmoedig? Dat doet de rest toch ook? Ik discrimineer niet, ik beledig niemand, uit geen racistische leuzen. We zijn toch beschaafde mensen onder elkaar?
Niet hetzelfde, inderdaad. Maar het draait allebei om gevoelAls je uit Togo komt, mij best. Als je als Nederlander komt kutten krijg je een stomp voor je harses.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ah, je vindt geweld dus een normale optie als mensen hun eigen club/land aanmoedigen? Dus als jij in een kroeg Nederland staat aan te moedigen mag ik je een ros verkopen omdat ik, ik noem maar wat, Togo aanmoedig? Andersom vind je het ook logisch tenslotte.
Als je uit Duitsland komt krijg je 'm sowiesoVoetbal is oorlog.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
In beide gevallen is het een klein groepje die met hun vernielzucht het voor een hele hoop anderen verkloot. Is er een superfanatieke aanhang en worden afvalligen niet getolereerd.
Wat betreft dat oranje-gedoe... ben ik ook geen fan van, maar dat heeft weer zo z'n redenen. Als mensen dat leuk vinden doen ze hun best maar. Ik vind het wél leuk als mensen meeleven met voetbal. Als dat op zo'n manier moet, dan moet dat maar...
Ik hou van voetbal en het hele cultuurtje er om heen. Heeft me een paar mooie jaren geschonken. En het spelletje vind ik ook nog eens leuk. Lang leve koning voetbal
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...

Ik denk niet dat zo simpel werkt. Je bent ergens van bezeten of niet en hoewel intelligentie dit soms een beetje kan relativeren denk ik niet dat dit erg veel verschil zal uitmaken.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:08 schreef Bombardier het volgende:
Een intelligenter iemand zal winst of verlies waarschijnlijk ook makkelijker relativeren.

Ik vind het echt net over de top eigenlijkquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:51 schreef Maisnon het volgende:
Voetbal is cool
Heineken commercie en kruidvat pruiken zijn zwaar kut!
Een oranje usernaam kan net

het is erg jammer dat je nu mij treft..quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:23 schreef Pulu het volgende:
Ehhhh soort zoekt soort? Ik studeer 'toevallig' Economie aan de Eramus Universiteit (yeah I know namedropping) en voetbal is een wezenlijk onderdeel van mijn leven. Ik voeg er nog een variabele aan toe. Ik houd ook nog van rap. Op welk niveau bevind ik me nu?

quote:voetbal is gewoon een dom josti-spel waarin 20 man als eens stel triangelmongolen achter een bal aan lopen en er 2 die bal uit het doel proberen te houden.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |