Dan staat er een ''dertienjarig pubertje'', of wat dan ook, te juichen terwijl de rest stil is of luidkeels vloekt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:19 schreef Agiath het volgende:
[..]
Lees nou gewoon dat stukje, hij zegt dat hij voor elk land is dat tegen Nederland is, dat is gewoon provoceren...klaar
Ah, je argumenten zijn op en je gaat over op onzakelijke argumentatie? Nu geloof ik echt dat jij wel hoog opgeleid bentquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:20 schreef Apropos het volgende:
[..]
Als jij klaar bent met ''HBO studeren''', wat ga je dan doen? Rechten?
Dan hoef ik de term ''gewetensconflict'' waarschijnlijk niet te gebruiken.quote:
Oke net was ik ff woest en typte ik zonder na te denken die doodsverwensingen... Dat geef ik toe.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:21 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dan staat er een ''dertienjarig pubertje'', of wat dan ook, te juichen terwijl de rest stil is of luidkeels vloekt.
Nou en?
Dat bepaal jij?quote:
Als jij nu eens leerde lezen (5 VWO?!), dan zou je zien dat het gegeven voorbeeld - Rechten namelijk - niet willekeurig is.quote:en je gaat over op onzakelijke argumentatie? Nu geloof ik echt dat jij wel hoog opgeleid bent
Wat heeft het met de discussie te maken dan?quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:23 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat bepaal jij?
[..]
Als jij nu eens leerde lezen (5 VWO?!), dan zou je zien dat het gegeven voorbeeld - Rechten namelijk - niet willekeurig is.
Dat is ook triest, ergerlijk zelfs. Maar geen reden om te slaan. Negeren is veel beter.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:23 schreef Agiath het volgende:
[..]
Oke net was ik ff woest en typte ik zonder na te denken die doodsverwensingen... Dat geef ik toe.
Maar je moet toegeven dat het gewoon uitermate triest is om zoiets te doen.![]()
Als het mij tot zover hindert zou ik vragen of ie weg wil gaan, zo niet dan maak ik dat wel anders duidelijk.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:24 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat is ook triest, ergerlijk zelfs. Maar geen reden om te slaan. Negeren is veel beter.
Was het maar een 13-jarig pubertje. Dan was er niks aan de hand. Feit is dat er een zielige 20-jarige WO-student in zijn eentje in een kroeg staat te provoceren.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:21 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dan staat er een ''dertienjarig pubertje'', of wat dan ook, te juichen terwijl de rest stil is of luidkeels vloekt.
Nou en?
Dank jequote:Op donderdag 8 juni 2006 19:31 schreef seto het volgende:
Ik houd niet van voetbal en dat geef ik toe, ik val half in slaap als ik een wedstrijd probeer te volgen, maar ik haat de sport niet.
Mensen die goed kunnen beargumenteren waarom ze voetbal leuk vinden om te kijken zijn ook meestal de wat slimmere mensen en heb ik ook niks op tegen, ieder zijn plezier.
Dan heb je ook nog de wat dommere voetbalfans (het grotere deel naar mijn ervaring, meeste replies in dit topic zijn er een voorbeeld van) die alleen maar dingen kunnen roepen als "HAHA HOMOOOO" etc.
Dit zijn ook meestal mensen die het alleen kijken om erbij te horen, ze snappen maar half wat er gebeurt en juichen mee als er gescoord wordt, lekker makkelijk.
Hulde voor de echte liefhebbers![]()
Gelukkig zijn er ook nog mensen zoals jijquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:31 schreef seto het volgende:
Ik houd niet van voetbal en dat geef ik toe, ik val half in slaap als ik een wedstrijd probeer te volgen, maar ik haat de sport niet.
Mensen die goed kunnen beargumenteren waarom ze voetbal leuk vinden om te kijken zijn ook meestal de wat slimmere mensen en heb ik ook niks op tegen, ieder zijn plezier.
Dan heb je ook nog de wat dommere voetbalfans (het grotere deel naar mijn ervaring, meeste replies in dit topic zijn er een voorbeeld van) die alleen maar dingen kunnen roepen als "HAHA HOMOOOO" etc.
Dit zijn ook meestal mensen die het alleen kijken om erbij te horen, ze snappen maar half wat er gebeurt en juichen mee als er gescoord wordt, lekker makkelijk.
Haha, homo. Maar wel een homo met een goede argumentatie waar ik achter sta.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:31 schreef seto het volgende:
Níets is zo serieus dat je er geen grappen over kan maken.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:13 schreef MaxPower het volgende:
En voetbal is (net als de Koran) serieus genoeg om geen grappen over te maken![]()
En voetbal dan?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Níets is zo serieus dat je er geen grappen over kan maken.
Je kan ook liefhebber zijn van alles rond het voetbal.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:31 schreef seto het volgende:
Dat kan zeker, je had het ook goed beargumenteerd op een eerdere paginaquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:02 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Je kan ook liefhebber zijn van alles rond het voetbal.
Die dikke rolde me godverdomme wel bijna omver!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Van die gasten uit de OP kon NAC nog maar net winnen
Degradatie wilden we jullie niet aandoenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:19 schreef Superheld het volgende:
[..]
Die dikke rolde me godverdomme wel bijna omver!![]()
Waar waren jullie ook alweer in de nacompetitie?
Wat een lieverds in Den Bosch zegquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Degradatie wilden we jullie niet aandoen![]()
Voetbal wordt doorgaans gespeeld met 22 spelers, dat was mijn punt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:02 schreef Apropos het volgende:
[..]
[..]
Dit lijkt mij anders een accurate (zij het laatdunkende) schatting van de bezigheden van de spelers. Maar ja, dit zeg ik met slechts vier jaar ervaring als voetballer, alle doorgebracht op een zeer laag niveau.
Alleen deze reactie al bevestigd de TT.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:15 schreef Superheld het volgende:
Kom vechten dan, ik sla je helemaal de tering!
Mooi, precies wat ik ermee wou bereiken!quote:
Mensen die moeite hebben met grammatica hebben weinig recht van spreken vind ik.quote:
ja vind ik ook, ik bedoel spreken doe je met je vingersquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:55 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Mensen die moeite hebben met grammatica hebben weinig recht van spreken vind ik.
hahaha jij bevestigd maar weer eens dat voetbalfans lompe domme boeren zijn.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |