Het forum was blijkbaar te langzaam om het te sluiten ofzoquote:
Anders komt ie niet aan zijn posts hequote:
ik was de 300e, en heb het topic geslotenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:33 schreef Stuart het volgende:
En ik wilde al gaan openen omdat ik de laatste was maar dat hoefde dus niet![]()
Nou ja, dan is het gewoon een stom ongelukje ofzoquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik was de 300e, en heb het topic gesloten
En daar doen we dan ook gewoon alles voorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Anders komt ie niet aan zijn posts he
Je was wel de driehonderdste, maar hebt het topic niet geslotenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik was de 300e, en heb het topic gesloten
gaat hij ook al voor de 666 vandaag?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Anders komt ie niet aan zijn posts he
Nee, want er zijn er al 2 die dat doen dus dan hoef ik niet meer zo nodigquote:
Ah nee,quote:
Omdat het een heel mooi boek wasquote:
quote:
Ja, alleen weet hij het zelf nog nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, want er zijn er al 2 die dat doen dus dan hoef ik niet meer zo nodig![]()
jawel hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Je was wel de driehonderdste, maar hebt het topic niet gesloten.
Ja, hoofdpijn is inderdaad minder leuk. En dat het een goed boek was is prima natuurlijkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Omdat het een heel mooi boek was. En een tranentrekker, en nu heb ik hoofdpijn, da's vervelend
.
Eerst maar eens bijkomen van deze....quote:
Tot straxquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:39 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben mijn auto ophalen,
tot over een kwartier ofzo
Ik heb alleen mijn kinderen weggejaagd geloof ikquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, hoofdpijn is inderdaad minder leuk. En dat het een goed boek was is prima natuurlijk![]()
das toch ook goed?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb alleen mijn kinderen weggejaagd geloof ik.
tot zoquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:39 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben mijn auto ophalen,
tot over een kwartier ofzo
die komen wel terug, ze zijn nog te afhankelijkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb alleen mijn kinderen weggejaagd geloof ik.
Nou... Grote mensen die zitten te grienen zijn raar, dus ik geloof dat ik zometeen iig aan Nina uit moet leggen waardoor het kwam (ze heeft net Alleen op de wereld gelezen wat ze heel zielig vond, dus zal ze het waarschijnlijk wel snappen).quote:
Jawelquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die komen wel terug, ze zijn nog te afhankelijk
welk boek was het dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou... Grote mensen die zitten te grienen zijn raar, dus ik geloof dat ik zometeen iig aan Nina uit moet leggen waardoor het kwam (ze heeft net Alleen op de wereld gelezen wat ze heel zielig vond, dus zal ze het waarschijnlijk wel snappen).
Kluun.quote:
En wat was dan de activity die daaraan vooraf ging, 'm uit de koelkast pakkenquote:
Onder meer. Bovendien krijg ik nu een energy stoot natuurlijkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:01 schreef es70 het volgende:
[..]
En wat was dan de activity die daaraan vooraf ging, 'm uit de koelkast pakken![]()
.
Ik hoop dat je weet wat je met die stoot tomeloze energie moet doenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Onder meer. Bovendien krijg ik nu een energy stoot natuurlijk![]()
Grrrrrrrrrr, wat is het forum absurd traag zeg![]()
Viel het mee met wat er moest gebeuren aan de autoquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Viel het mee met wat er moest gebeuren aan de auto![]()
Wat kleine dingen. Hij is weer prima door de apk gekomen.quote:
Dat mag ook eigenlijk niet anders voor zo'n auto natuurlijkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Wat kleine dingen. Hij is weer prima door de apk gekomen.
Heb je U9 op je kenteken staan?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Wat kleine dingen. Hij is weer prima door de apk gekomen.
Uhquote:
En dat zit niet bij de apk?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heeft met de kat te maken
dan is een uitlaatgastest verplicht
Smakelijkquote:
wel als er dus U9 op staatquote:
Ah, op die manier,quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wel als er dus U9 op staat
Dan is een kat ook verplicht
Bij mij staat het er niet op, dus ik ga de gok nemen en de kat verwijderen
Hoiquote:
als het wel moet komt ie niet door de APKquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, op die manier,
ik weet het gewoon niet
En hoezo gok nemen?
Hey heyquote:
Halloquote:
Mafiaquote:
Geen rampquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
als het wel moet komt ie niet door de APK
Als het wel verplicht is (dus bij U9) kom je zonder kat de apk niet doorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, op die manier,
ik weet het gewoon niet
En hoezo gok nemen?
Nope nog steeds niksquote:
dat zeg ikquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
als het wel moet komt ie niet door de APK
Korte hoi dan maarquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:39 schreef liefie_ het volgende:
hey ben ik weer ff
ja ik ga straks naar cafe maatschappijleerquote:
Hopenlijk is het leuker dan dat het inderdaad klinktquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja ik ga straks naar cafe maatschappijleer
klinkt kut he![]()
naja zie ik mn klasgenoten wel weer eens
hopelijk gaan ze niet te veel vragen maja
ow voor ons idioten wel jaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hopenlijk is het leuker dan dat het inderdaad klinkt![]()
Neh, ik wacht deze week nog wel af, als ik vrijdag nog niks heb dan bel ik erachteraan.quote:
zeg, wij zijn ook idioten hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow voor ons idioten wel ja
jij/jullie zouden t vast saai vinden
Dat is idd behoorlijk kut maar had het ook wel verwacht....ik denk morgen of overmorgenquote:
Nou, ik ben ook behoorlijk idioot hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow voor ons idioten wel ja
jij/jullie zouden t vast saai vinden
geen maatschappijleer idiotenquote:
vind 't vreemd dat het zo lang duurt.. wat heb je precies waar besteld?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat is idd behoorlijk kut maar had het ook wel verwacht....ik denk morgen of overmorgenmaar dat zei ik vorige week ook al
Ja, daar heb jij wel vaker last vanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:46 schreef es70 het volgende:
Ik word gestoord van het feit dat ik altijd wel iets vergeet als ik boodschappen doe.
aardappelzetmeelhoofdjes vergeten?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:46 schreef es70 het volgende:
Ik word gestoord van het feit dat ik altijd wel iets vergeet als ik boodschappen doe.
Gestoordheid of vergeetachtigheidquote:
www.fotokonijnenberg.nl, ligt in drenthe, dus lijkt me sterk dat het zo lang duurtquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vind 't vreemd dat het zo lang duurt.. wat heb je precies waar besteld?
die worden hyper om vage dingen johquote:
Zoals eten en drinkenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:46 schreef es70 het volgende:
Nee, ik heb een aardappelboer die ze netjes in de schuur komt zettenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aardappelzetmeelhoofdjes vergeten?
hmmjah, de afstand in Nederland maakt niet uit hoor, alles is binnen dezelfde termijn prima aan te leveren. Issie wel verzonden?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
www.fotokonijnenberg.nl, ligt in drenthe, dus lijkt me sterk dat het zo lang duurt
Die staat toch wel goed bekendquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
www.fotokonijnenberg.nl, ligt in drenthe, dus lijkt me sterk dat het zo lang duurt
aah, helemaal handig.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, ik heb een aardappelboer die ze netjes in de schuur komt zetten. Vandaag geen piepers schillen
.
Jaquote:
Uiteindelijk kom je er we l:Yquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb dan wél weer paracetamol gehaald vandaag
(na het gisteren in de stad vergeten te zijn
).
die vergeet ik altijd!!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:53 schreef es70 het volgende:
[..]
).
Deze mailtje kreeg ik vorige week maandag:quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hmmjah, de afstand in Nederland maakt niet uit hoor, alles is binnen dezelfde termijn prima aan te leveren. Issie wel verzonden?
quote:Geachte Gerrit Jan *****,
Dank voor uw vertrouwen in Foto Konijnenberg BV!
Uw bestelling is compleet en is vandaag verzonden.
Uw bestelling wordt de volgende werkdag tussen 09.00-17.00 uur bezorgd door de TPG Post.
Indien u niet thuis bent, laat de bezorger van de TPG Post een berichtje achter, waarmee u uw bestelling binnen 3 weken bij het postkantoor moet afhalen.
D'r kunnen een paar dagen overheen gaan, maar uiteindelijk kom ik erquote:
Zeker weten, zeeeeer goed zelfs, het ligt dus gewoon aan die TGPquote:
En wat zeggen ze bij het postkantoor?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Deze mailtje kreeg ik vorige week maandag:
[..]
Zo is datquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:56 schreef es70 het volgende:
[..]
D'r kunnen een paar dagen overheen gaan, maar uiteindelijk kom ik er![]()
.
Hadden ze niks liggenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat zeggen ze bij het postkantoor?
Smakelijkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:58 schreef indahnesia.com het volgende:
Speedy; je hebt ook vast een track-trace code gehad?
Ik ben een hapje eten
Dat doe ik elke dagquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:00 schreef marcb1974 het volgende:
Zitten jullie wel allemaal netjes te bidden vandaag
Blijft raar tochquote:
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:58 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ben een hapje eten
Yep die heb ik net opgevraagt.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:58 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ben een hapje eten
Vandaag moet de hele dag hequote:
Als dat zo is dan klaag ik TGP aanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijft raar toch
Of er loopt nu een postbode met een mooie lens rond
Ik dus ook, ik gebruik ze zelf ook bijna nooit...quote:
Niet eens een beetje nee,quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet eens een beetje nee,
komt omdat het 666 is![]()
Smakelijkquote:
De dag van het kwaad hequote:
weet je dat nou echt niet?quote:
Nu snap ik hetquote:
Neequote:
ik moet ook weer nieuwe halen geloof ikquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:53 schreef es70 het volgende:
[..]
).
daar doe ik niet aan meequote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:00 schreef marcb1974 het volgende:
Zitten jullie wel allemaal netjes te bidden vandaag
ik ook nietquote:
Smakelijkquote:
Dat was meer omdat je daar toch was niet ?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ook niet
maar ik heb gister wel een kaarsje opgestoken in de kathedraal!
braaf meisje ben ik
zelfs dat heb ik niet gedaanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ook niet
maar ik heb gister wel een kaarsje opgestoken in de kathedraal!
braaf meisje ben ik
ik heb altijd zoiets van wat als het allemaal echt is en ik heb t niet braaf gedaanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat was meer omdat je daar toch was niet ?
schijnheilig dusquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb altijd zoiets van wat als het allemaal echt is en ik heb t niet braaf gedaan
dus als ik zo'n kaarsjes aansteek ding zie kan ik t vaak niet laten
neequote:
Idem hierquote:
ik denk dat iedereen wel iets heeft waarvan ie denkt "hmm.. da's gek, dat kan helemaal niet"...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee
in god en zo geloof ik toch niet en daar ga ik dus ook niet schijnheilig over doen
maar engelen en kaarsjes aansteken en zo...
misschien zijn die er wel
Zo wordt het vanzelf weer gezellig druk dusquote:
Zeker welquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo wordt het vanzelf weer gezellig druk dus![]()
Flesjequote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi
Examen echt gigantisch verklootIk heb niet eens geprobeerd om het zo slecht mogelijk te maken, maar 452 uit 1000, waar 700 nodig was...
Nou ja, op de terugweg heb ik mezelf getrakteerd op een 300 GB harddisk, nodig voor de foto's. Op de gok maar een IDE schijf genomen, kom ik thuis, blijk ik een SATA bord te hebbenNou ja, een ongebruikte CDspeler losgetrokken, en nou werkt het alsnog gewoon
Hoe gaat het hier?
Jammerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi
Examen echt gigantisch verklootIk heb niet eens geprobeerd om het zo slecht mogelijk te maken, maar 452 uit 1000, waar 700 nodig was...
Nicequote:Nou ja, op de terugweg heb ik mezelf getrakteerd op een 300 GB harddisk, nodig voor de foto's. Op de gok maar een IDE schijf genomen, kom ik thuis, blijk ik een SATA bord te hebbenNou ja, een ongebruikte CDspeler losgetrokken, en nou werkt het alsnog gewoon
ça vaquote:Hoe gaat het hier?
Spinaziequote:
Neequote:
Ken ik nietquote:
Niks gemist hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:28 schreef leonieke het volgende:
Is het interessant om terug te lezen of heb ik niets gemist?
Best de moeite waard om eens te proberenquote:
pleur em online danquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee
nou ja, probleem.. vroeg me gewoon af wat het was
jup, usb 2.0 IDE-behuizingquote:USB kit zeg je? een losse bracket en daar zelf een 3,5" schijf in prakken?
Friesland he, daar kennen ze dat nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Best de moeite waard om eens te proberen![]()
Okayquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Best de moeite waard om eens te proberen![]()
quote:
Dikke vette kans dat je het dan niet gereproduceerd krijgtquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:29 schreef qu63 het volgende:
pleur em online dan
heb wel zin om ff met excel te stoeien
Waarom neem je niet gewoon een lekkere dikke FireWire schijf met autonome voeding?quote:jup, usb 2.0 IDE-behuizing
okquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dikke vette kans dat je het dan niet gereproduceerd krijgtWat ik zei, als ik naar een ander venster en weer terug ga, is het weg. Bovendien is het hartstikke geheim
Is voor mijn Rondje Nederland met de trein de planning
geen firewire kaartquote:Waarom neem je niet gewoon een lekkere dikke FireWire schijf met autonome voeding?
Firewire PCIkaartje is 25 euri of zo, kost de wereld niet. En de betere schijven kunnen daarnaast OOK via USB aangestuurd worden. Ellende met USB is dat de maximum snelheid wel iets hoger is dan bij firewire (480 tegen 400 Mbps), maar een USB2 controller leent de cycles gewoon van de CPU, dus als jij ondertussen aan het gamen of fotosoepen bent, dondert die snelheid als een malle omlaag. een FireWIre controller heeft een eigen processort en kan die 400 dus gewoon vlak houdenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:46 schreef qu63 het volgende:
geen firewire kaart
en ik wil die schijf ook nog aan kunnen sluiten op mn nogal verouderde laptop die ook geen firewire heeft
zag net een aanbieding bij de V&D: Packard Bell, 250GB, 159 euroEn dan krijg ik nog 10% korting ook
die externe die ik nu al heb heeft al eigen voedingquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Firewire PCIkaartje is 25 euri of zo, kost de wereld niet. En de betere schijven kunnen daarnaast OOK via USB aangestuurd worden. Ellende met USB is dat de maximum snelheid wel iets hoger is dan bij firewire (480 tegen 400 Mbps), maar een USB2 controller leent de cycles gewoon van de CPU, dus als jij ondertussen aan het gamen of fotosoepen bent, dondert die snelheid als een malle omlaag. een FireWIre controller heeft een eigen processort en kan die 400 dus gewoon vlak houden
Daarnaast zou ik altijd voor autonome voeding gaan. Ik heb inmiddels 4 externe schijven gehad, 2 bus-powered: alleen maar gezeik dat de poort NET niet genoeg stroom levert, delayed write failures, corrupte sysvols en dat soort ellende. En 2 met eigen voeding: NOOIT problemen mee gehad
Maar goed, dat is wel wat duurder dan jaKijk maar
okeequote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
die externe die ik nu al heb heeft al eigen voeding
quote:
Dat doe ik nooitquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]wel een grappig gevoel als ze een scheet laat
Nee nee, maar wel friet stoofvlees eten heel de tijd zekerquote:
*zucht*quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee nee, maar wel friet stoofvlees eten heel de tijd zeker
Klemgeluld jongedame
Je bent IN Kortrijk geweest?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
ja vol au vent ja. En bicky burgers. EN frit stoofvlees
Ik had eigenlijk nog wat meer foto's moeten maken in Kortrijk... Daar hadden ze AL die dingen
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je bent IN Kortrijk geweest?
Met de Pinksterfoor?
Welk uur?
Friet met stoofvlees is voor phille hoor![]()
Ja het perron van Kortrijkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]DUH ben ik in Kortrijk geweest. Heb je dat plaatje niet bekeken?
Geen idee of er wat bijzonders te doen was, maar ik was er zaterdagavond, van 18:09 tot 18:50. Vat uw spoorboek maar. Tabel 69
Ja ik ookquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:06 schreef leonieke het volgende:
En alsof ik een spoorboek zou hebbenIk gebruik de website
(veel makkelijker om alles af te lezen
)
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:06 schreef leonieke het volgende:
Ik dacht dat je gewoon door de stad had gewandeld enzo![]()
Tss, echte treinreizigers hebben dat in hun zakken zitten. Een verfrommeld boekje met alle urenquote:
Ik parkeer me altijd tussen die frituur en de (oude) ingang van het station als ik iemand moet oppikken.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Het was anders minstens 100 meter lopen naar de frituur
Er waren tijden...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:09 schreef leonieke het volgende:
Alhoewel.. de hele échte kennen het vanbuiten
Oh ja, dacht ik al, ik zag die schrale Opel Kadett al staan, ben er stiekem royaal omheen gelopenquote:
NL NL, Kortrijk is geen NL ehquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er waren tijden...Maar dan van NL he
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, dacht ik al, ik zag die schrale Opel Kadett al staan, ben er stiekem royaal omheen gelopen![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Je weet toch wat ik bedoel als ik zeg dat ik lastig rondloop eh?![]()
![]()
Waarom word ik met jouw PocketRocket tegen mijn achterhoofd geslagen?quote:
Voor de zekerheid!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom word ik met jouw PocketRocket tegen mijn achterhoofd geslagen?
Jij bent hard op zoek naar een strafwipquote:
Echt niet hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent hard op zoek naar een strafwip
Ja hoor, gevalletje hormonen out of control, da's allesquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
Alles goed hier?
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, gevalletje hormonen out of control, da's alles
Hmmm, zie op tv net nog meer belgen met rotte hormonenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, gevalletje hormonen out of control, da's alles
Ik voel het hier!quote:
Ja eigenlijk...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik voel het hier!![]()
![]()
trouwens, wie zegt dat dat over JOU ging?
Soms... soms ben ik zo gemeen om tijdens mijn les mijn hand op mijn buik te houden...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, hiermee versterk je juist de vermoedens hoor
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Soms... soms ben ik zo gemeen om tijdens mijn les mijn hand op mijn buik te houden...
"Mevrouw??? Ben je zwanger??"
"Euh, nee.. waarom vraag je dat?"![]()
Maar het eigenlijka antwoord is dus jaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Soms... soms ben ik zo gemeen om tijdens mijn les mijn hand op mijn buik te houden...
Was het maar zoquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar het eigenlijka antwoord is dus ja
Mooi zoquote:
Soms wel hoorquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vol au ventquote:
daarna alles er weer afneukenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vol au vent
bicky burgers
frit stoofvlees
jaa 't zal
Ik ben het vandaag toch 100% zeker hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't zou zo maar kunnen he, je weet nooit
Zegquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
Dit is niet normaal meer,
voetbal moet dan maar verboden worden![]()
Per weekend worden 100 scheidsrechter gemolsteerd, er zijn 2200+ wedstrijd gestaakt wegens geweld afgelopen jaar. Er worden (minimaal) 10.000 Engels fans verwacht in Duitsland die geen kaartje hebben, etcquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg
Of nieke nou zwanger is of niet zal me een dikke worst wezen
MAAR VAN VOETBAL BLIJF JE AF JA???!!
En dan de schade die er nog moet komenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Per weekend worden 100 scheidsrechter gemolsteerd, er zijn 2200+ wedstrijd gestaakt wegens geweld afgelopen jaar. Er worden (minimaal) 10.000 Engels fans verwacht in Duitsland die geen kaartje hebben, etc
T kan toch niet meer dit..........
Oh ja.. anders negeer je me maarquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg
Of nieke nou zwanger is of niet zal me een dikke worst wezen
MAAR VAN VOETBAL BLIJF JE AF JA???!!
platschieten die mongolenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Per weekend worden 100 scheidsrechter gemolsteerd, er zijn 2200+ wedstrijd gestaakt wegens geweld afgelopen jaar. Er worden (minimaal) 10.000 Engels fans verwacht in Duitsland die geen kaartje hebben, etc
Wel fijn dat de cijfers van de KNVB en de scheidsrechter heel erg van elkaar afwijken
Smoesjes!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben het vandaag toch 100% zeker hoor
![]()
![]()
Hey, ter info: ik ben een MAN jaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh ja.. anders negeer je me maar![]()
Wat kan het jou schelen dat ik hier als een hormonenbom rondloop?![]()
Niets blijkbaar, zolang je maar voetbal hebt!![]()
Zit er ook naar te kijken jaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
Dit is niet normaal meer,
voetbal moet dan maar verboden worden![]()
Zelfs voetbal is voor hem belangrijker dan vrouwenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar verder gaat alles wel goed hequote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
het wordt nog een spannend wk?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel fijn dat de cijfers van de KNVB en de scheidsrechter heel erg van elkaar afwijken
Welke mongolen?quote:
je zit nu al onder de plak?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zelfs voetbal is voor hem belangrijker dan vrouwen![]()
![]()
Mijn vriendin houd niet van voetbal dus dan komt er ook geen voetbal
Ja rot op zegquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zelfs voetbal is voor hem belangrijker dan vrouwen![]()
![]()
Mijn vriendin houd niet van voetbal dus dan komt er ook geen voetbal
nee nog niet, daarom post ik hierquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:51 schreef dolle_hond het volgende:
is er weer voetbal op?
Als MAN moet je dan maar stoer genoeg zijn om verdorie zelf naar de koelkast te lopen achter jouw pintquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey, ter info: ik ben een MAN ja
had je kunnen weten
Dit is het amateur voetbal, het wk wordt op andere vlakken spannend,quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Als MAN moet je dan maar stoer genoeg zijn om verdorie zelf naar de koelkast te lopen achter jouw pint![]()
Zolang IK dan maar MIJN hormonen aan jou kan doorgeven... Jij zit daar dan toch maar te zitten..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
waar ben je nou VROUW voor zeg
om de man ten dienste te staan. Bier halen, en rap wat
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:55 schreef leonieke het volgende:
Maar oooohhhh nneeee dat gaat die stoere vent dan weer niet meer aankunnen![]()
Dat uitschakelen gaat wel lukken hoor. Het moet daarna alleen niet weer ingeschakeld worden, die optie is dan namelijk niet aanwezigquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Valt wel mee ja, als ik mijn lijf maar even kon uitschakelen![]()
Kom maar eens mee naar het fietsenhok, dan zul je nogeens wat belevenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik wil het jou niet aandoen kerel.. ik WEET gewoon dat je het niet zult aankunnen![]()
Daar ook gewoonquote:
Beloftesquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom maar eens mee naar het fietsenhok, dan zul je nogeens wat beleven
En waarom is dat voor jouquote:
'Loquote:
Zeg, jij was bezig weet je nog? Ik weet nog wel wat leuks met de fietspompquote:
Hoiquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:04 schreef es70 het volgende:
[..]
En waarom is dat voor jou. Buurvrouw een lekker wijf
.
Hoiquote:
Savondsquote:
T is 10 over 7 daar toch?quote:
07.16 ja. Ik ben nog nooit zo vroeg voor school opgestaan.quote:
Alles goed?quote:
Banden oppompenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg, jij was bezig weet je nog? Ik weet nog wel wat leuks met de fietspomp
Qutiequote:
Zo vroeg is dat toch ook weer niet? En waarom vandaag wel dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
07.16 ja. Ik ben nog nooit zo vroeg voor school opgestaan.![]()
![]()
Hoiquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Qutie.
En Bengel, Stuart, Flessie, Leonieke, marcb en wie ik verder nog vergeten ben.
neuh voor het pompen gebruik ik een andere stangquote:
Normaliter begon mijn vroegste les om 10.00 maar vandaag hebben we dus de studio productie en dat duurt 4 uur. Een uur per groep. Dus van 8-12. Ons groepje moet van 9-10.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo vroeg is dat toch ook weer niet? En waarom vandaag wel dan?
Lees gisteravond maar terugquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Oe lekkel.![]()
Alleen kust es weer niet![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Qutie.
En Bengel, Stuart, Flessie, Leonieke, marcb en wie ik verder nog vergeten ben.
Nou ja... sorry hoorquote:
ja leukquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja... sorry hoor, 'k word al een dagje ouder he
.
Al bijna 36, schiet al behoorlijk op ja.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:24 schreef es70 het volgende:
[..]
.
Tsja nu zijn er serieus ook gewoon mensen he.quote:
Das niet goed hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nope, ben ziek, maar boeit niet.
Hoest met jou?
gewoon mensen? waar?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tsja nu zijn er serieus ook gewoon mensen he.![]()
echt?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:24 schreef es70 het volgende:
[..]
.
gewoon, niet gewone.quote:
Oh, dan heb je nog tijd zatquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Normaliter begon mijn vroegste les om 10.00 maar vandaag hebben we dus de studio productie en dat duurt 4 uur. Een uur per groep. Dus van 8-12. Ons groepje moet van 9-10.![]()
nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:29 schreef qu63 het volgende:
kwartetje om het af te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |