Het forum was blijkbaar te langzaam om het te sluiten ofzoquote:
Anders komt ie niet aan zijn posts hequote:
ik was de 300e, en heb het topic geslotenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:33 schreef Stuart het volgende:
En ik wilde al gaan openen omdat ik de laatste was maar dat hoefde dus niet![]()
Nou ja, dan is het gewoon een stom ongelukje ofzoquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik was de 300e, en heb het topic gesloten
En daar doen we dan ook gewoon alles voorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Anders komt ie niet aan zijn posts he
Je was wel de driehonderdste, maar hebt het topic niet geslotenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik was de 300e, en heb het topic gesloten
gaat hij ook al voor de 666 vandaag?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Anders komt ie niet aan zijn posts he
Nee, want er zijn er al 2 die dat doen dus dan hoef ik niet meer zo nodigquote:
Ah nee,quote:
Omdat het een heel mooi boek wasquote:
quote:
Ja, alleen weet hij het zelf nog nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, want er zijn er al 2 die dat doen dus dan hoef ik niet meer zo nodig![]()
jawel hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Je was wel de driehonderdste, maar hebt het topic niet gesloten.
Ja, hoofdpijn is inderdaad minder leuk. En dat het een goed boek was is prima natuurlijkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Omdat het een heel mooi boek was. En een tranentrekker, en nu heb ik hoofdpijn, da's vervelend
.
Eerst maar eens bijkomen van deze....quote:
Tot straxquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:39 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben mijn auto ophalen,
tot over een kwartier ofzo
Ik heb alleen mijn kinderen weggejaagd geloof ikquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, hoofdpijn is inderdaad minder leuk. En dat het een goed boek was is prima natuurlijk![]()
das toch ook goed?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb alleen mijn kinderen weggejaagd geloof ik.
tot zoquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:39 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben mijn auto ophalen,
tot over een kwartier ofzo
die komen wel terug, ze zijn nog te afhankelijkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb alleen mijn kinderen weggejaagd geloof ik.
Nou... Grote mensen die zitten te grienen zijn raar, dus ik geloof dat ik zometeen iig aan Nina uit moet leggen waardoor het kwam (ze heeft net Alleen op de wereld gelezen wat ze heel zielig vond, dus zal ze het waarschijnlijk wel snappen).quote:
Jawelquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die komen wel terug, ze zijn nog te afhankelijk
welk boek was het dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou... Grote mensen die zitten te grienen zijn raar, dus ik geloof dat ik zometeen iig aan Nina uit moet leggen waardoor het kwam (ze heeft net Alleen op de wereld gelezen wat ze heel zielig vond, dus zal ze het waarschijnlijk wel snappen).
Kluun.quote:
En wat was dan de activity die daaraan vooraf ging, 'm uit de koelkast pakkenquote:
Onder meer. Bovendien krijg ik nu een energy stoot natuurlijkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:01 schreef es70 het volgende:
[..]
En wat was dan de activity die daaraan vooraf ging, 'm uit de koelkast pakken![]()
.
Ik hoop dat je weet wat je met die stoot tomeloze energie moet doenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Onder meer. Bovendien krijg ik nu een energy stoot natuurlijk![]()
Grrrrrrrrrr, wat is het forum absurd traag zeg![]()
Viel het mee met wat er moest gebeuren aan de autoquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Viel het mee met wat er moest gebeuren aan de auto![]()
Wat kleine dingen. Hij is weer prima door de apk gekomen.quote:
Dat mag ook eigenlijk niet anders voor zo'n auto natuurlijkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Wat kleine dingen. Hij is weer prima door de apk gekomen.
Heb je U9 op je kenteken staan?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Wat kleine dingen. Hij is weer prima door de apk gekomen.
Uhquote:
En dat zit niet bij de apk?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heeft met de kat te maken
dan is een uitlaatgastest verplicht
Smakelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |