Zo is datquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:56 schreef es70 het volgende:
[..]
D'r kunnen een paar dagen overheen gaan, maar uiteindelijk kom ik er![]()
.
Hadden ze niks liggenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat zeggen ze bij het postkantoor?
Smakelijkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:58 schreef indahnesia.com het volgende:
Speedy; je hebt ook vast een track-trace code gehad?
Ik ben een hapje eten
Dat doe ik elke dagquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:00 schreef marcb1974 het volgende:
Zitten jullie wel allemaal netjes te bidden vandaag
Blijft raar tochquote:
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:58 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ben een hapje eten
Yep die heb ik net opgevraagt.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:58 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ben een hapje eten
Vandaag moet de hele dag hequote:
Als dat zo is dan klaag ik TGP aanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijft raar toch
Of er loopt nu een postbode met een mooie lens rond
Ik dus ook, ik gebruik ze zelf ook bijna nooit...quote:
Niet eens een beetje nee,quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet eens een beetje nee,
komt omdat het 666 is![]()
Smakelijkquote:
De dag van het kwaad hequote:
weet je dat nou echt niet?quote:
Nu snap ik hetquote:
Neequote:
ik moet ook weer nieuwe halen geloof ikquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb dan wél weer paracetamol gehaald vandaag
(na het gisteren in de stad vergeten te zijn
).
daar doe ik niet aan meequote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:00 schreef marcb1974 het volgende:
Zitten jullie wel allemaal netjes te bidden vandaag
ik ook nietquote:
Smakelijkquote:
Dat was meer omdat je daar toch was niet ?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ook niet
maar ik heb gister wel een kaarsje opgestoken in de kathedraal!
braaf meisje ben ik
zelfs dat heb ik niet gedaanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ook niet
maar ik heb gister wel een kaarsje opgestoken in de kathedraal!
braaf meisje ben ik
ik heb altijd zoiets van wat als het allemaal echt is en ik heb t niet braaf gedaanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat was meer omdat je daar toch was niet ?
schijnheilig dusquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb altijd zoiets van wat als het allemaal echt is en ik heb t niet braaf gedaan
dus als ik zo'n kaarsjes aansteek ding zie kan ik t vaak niet laten
neequote:
Idem hierquote:
ik denk dat iedereen wel iets heeft waarvan ie denkt "hmm.. da's gek, dat kan helemaal niet"...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee
in god en zo geloof ik toch niet en daar ga ik dus ook niet schijnheilig over doen
maar engelen en kaarsjes aansteken en zo...
misschien zijn die er wel
Zo wordt het vanzelf weer gezellig druk dusquote:
Zeker welquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo wordt het vanzelf weer gezellig druk dus![]()
Flesjequote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi
Examen echt gigantisch verklootIk heb niet eens geprobeerd om het zo slecht mogelijk te maken, maar 452 uit 1000, waar 700 nodig was...
Nou ja, op de terugweg heb ik mezelf getrakteerd op een 300 GB harddisk, nodig voor de foto's. Op de gok maar een IDE schijf genomen, kom ik thuis, blijk ik een SATA bord te hebbenNou ja, een ongebruikte CDspeler losgetrokken, en nou werkt het alsnog gewoon
Hoe gaat het hier?
Jammerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi
Examen echt gigantisch verklootIk heb niet eens geprobeerd om het zo slecht mogelijk te maken, maar 452 uit 1000, waar 700 nodig was...
Nicequote:Nou ja, op de terugweg heb ik mezelf getrakteerd op een 300 GB harddisk, nodig voor de foto's. Op de gok maar een IDE schijf genomen, kom ik thuis, blijk ik een SATA bord te hebbenNou ja, een ongebruikte CDspeler losgetrokken, en nou werkt het alsnog gewoon
ça vaquote:Hoe gaat het hier?
Spinaziequote:
Neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |