wel als er dus U9 op staatquote:
Ah, op die manier,quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wel als er dus U9 op staat
Dan is een kat ook verplicht
Bij mij staat het er niet op, dus ik ga de gok nemen en de kat verwijderen
Hoiquote:
als het wel moet komt ie niet door de APKquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, op die manier,
ik weet het gewoon niet
En hoezo gok nemen?
Hey heyquote:
Halloquote:
Mafiaquote:
Geen rampquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
als het wel moet komt ie niet door de APK
Als het wel verplicht is (dus bij U9) kom je zonder kat de apk niet doorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, op die manier,
ik weet het gewoon niet
En hoezo gok nemen?
Nope nog steeds niksquote:
dat zeg ikquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
als het wel moet komt ie niet door de APK
Korte hoi dan maarquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:39 schreef liefie_ het volgende:
hey ben ik weer ff
ja ik ga straks naar cafe maatschappijleerquote:
Hopenlijk is het leuker dan dat het inderdaad klinktquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja ik ga straks naar cafe maatschappijleer
klinkt kut he![]()
naja zie ik mn klasgenoten wel weer eens
hopelijk gaan ze niet te veel vragen maja
ow voor ons idioten wel jaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hopenlijk is het leuker dan dat het inderdaad klinkt![]()
Neh, ik wacht deze week nog wel af, als ik vrijdag nog niks heb dan bel ik erachteraan.quote:
zeg, wij zijn ook idioten hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow voor ons idioten wel ja
jij/jullie zouden t vast saai vinden
Dat is idd behoorlijk kut maar had het ook wel verwacht....ik denk morgen of overmorgenquote:
Nou, ik ben ook behoorlijk idioot hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow voor ons idioten wel ja
jij/jullie zouden t vast saai vinden
geen maatschappijleer idiotenquote:
vind 't vreemd dat het zo lang duurt.. wat heb je precies waar besteld?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat is idd behoorlijk kut maar had het ook wel verwacht....ik denk morgen of overmorgenmaar dat zei ik vorige week ook al
Ja, daar heb jij wel vaker last vanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:46 schreef es70 het volgende:
Ik word gestoord van het feit dat ik altijd wel iets vergeet als ik boodschappen doe.
aardappelzetmeelhoofdjes vergeten?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:46 schreef es70 het volgende:
Ik word gestoord van het feit dat ik altijd wel iets vergeet als ik boodschappen doe.
Gestoordheid of vergeetachtigheidquote:
www.fotokonijnenberg.nl, ligt in drenthe, dus lijkt me sterk dat het zo lang duurtquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vind 't vreemd dat het zo lang duurt.. wat heb je precies waar besteld?
die worden hyper om vage dingen johquote:
Zoals eten en drinkenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:46 schreef es70 het volgende:
Ik word gestoord van het feit dat ik altijd wel iets vergeet als ik boodschappen doe.
Nee, ik heb een aardappelboer die ze netjes in de schuur komt zettenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aardappelzetmeelhoofdjes vergeten?
hmmjah, de afstand in Nederland maakt niet uit hoor, alles is binnen dezelfde termijn prima aan te leveren. Issie wel verzonden?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
www.fotokonijnenberg.nl, ligt in drenthe, dus lijkt me sterk dat het zo lang duurt
Die staat toch wel goed bekendquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
www.fotokonijnenberg.nl, ligt in drenthe, dus lijkt me sterk dat het zo lang duurt
aah, helemaal handig.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, ik heb een aardappelboer die ze netjes in de schuur komt zetten. Vandaag geen piepers schillen
.
Jaquote:
Uiteindelijk kom je er we l:Yquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb dan wél weer paracetamol gehaald vandaag
(na het gisteren in de stad vergeten te zijn
).
die vergeet ik altijd!!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb dan wél weer paracetamol gehaald vandaag
(na het gisteren in de stad vergeten te zijn
).
Deze mailtje kreeg ik vorige week maandag:quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hmmjah, de afstand in Nederland maakt niet uit hoor, alles is binnen dezelfde termijn prima aan te leveren. Issie wel verzonden?
quote:Geachte Gerrit Jan *****,
Dank voor uw vertrouwen in Foto Konijnenberg BV!
Uw bestelling is compleet en is vandaag verzonden.
Uw bestelling wordt de volgende werkdag tussen 09.00-17.00 uur bezorgd door de TPG Post.
Indien u niet thuis bent, laat de bezorger van de TPG Post een berichtje achter, waarmee u uw bestelling binnen 3 weken bij het postkantoor moet afhalen.
D'r kunnen een paar dagen overheen gaan, maar uiteindelijk kom ik erquote:
Zeker weten, zeeeeer goed zelfs, het ligt dus gewoon aan die TGPquote:
En wat zeggen ze bij het postkantoor?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Deze mailtje kreeg ik vorige week maandag:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |