Dat is idd behoorlijk kut maar had het ook wel verwacht....ik denk morgen of overmorgenquote:
Nou, ik ben ook behoorlijk idioot hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow voor ons idioten wel ja
jij/jullie zouden t vast saai vinden
geen maatschappijleer idiotenquote:
vind 't vreemd dat het zo lang duurt.. wat heb je precies waar besteld?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat is idd behoorlijk kut maar had het ook wel verwacht....ik denk morgen of overmorgenmaar dat zei ik vorige week ook al
Ja, daar heb jij wel vaker last vanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:46 schreef es70 het volgende:
Ik word gestoord van het feit dat ik altijd wel iets vergeet als ik boodschappen doe.
aardappelzetmeelhoofdjes vergeten?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:46 schreef es70 het volgende:
Ik word gestoord van het feit dat ik altijd wel iets vergeet als ik boodschappen doe.
Gestoordheid of vergeetachtigheidquote:
www.fotokonijnenberg.nl, ligt in drenthe, dus lijkt me sterk dat het zo lang duurtquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vind 't vreemd dat het zo lang duurt.. wat heb je precies waar besteld?
die worden hyper om vage dingen johquote:
Zoals eten en drinkenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:46 schreef es70 het volgende:
Nee, ik heb een aardappelboer die ze netjes in de schuur komt zettenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aardappelzetmeelhoofdjes vergeten?
hmmjah, de afstand in Nederland maakt niet uit hoor, alles is binnen dezelfde termijn prima aan te leveren. Issie wel verzonden?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
www.fotokonijnenberg.nl, ligt in drenthe, dus lijkt me sterk dat het zo lang duurt
Die staat toch wel goed bekendquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
www.fotokonijnenberg.nl, ligt in drenthe, dus lijkt me sterk dat het zo lang duurt
aah, helemaal handig.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, ik heb een aardappelboer die ze netjes in de schuur komt zetten. Vandaag geen piepers schillen
.
Jaquote:
Uiteindelijk kom je er we l:Yquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb dan wél weer paracetamol gehaald vandaag
(na het gisteren in de stad vergeten te zijn
).
die vergeet ik altijd!!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb dan wél weer paracetamol gehaald vandaag
(na het gisteren in de stad vergeten te zijn
).
Deze mailtje kreeg ik vorige week maandag:quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hmmjah, de afstand in Nederland maakt niet uit hoor, alles is binnen dezelfde termijn prima aan te leveren. Issie wel verzonden?
quote:Geachte Gerrit Jan *****,
Dank voor uw vertrouwen in Foto Konijnenberg BV!
Uw bestelling is compleet en is vandaag verzonden.
Uw bestelling wordt de volgende werkdag tussen 09.00-17.00 uur bezorgd door de TPG Post.
Indien u niet thuis bent, laat de bezorger van de TPG Post een berichtje achter, waarmee u uw bestelling binnen 3 weken bij het postkantoor moet afhalen.
D'r kunnen een paar dagen overheen gaan, maar uiteindelijk kom ik erquote:
Zeker weten, zeeeeer goed zelfs, het ligt dus gewoon aan die TGPquote:
En wat zeggen ze bij het postkantoor?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Deze mailtje kreeg ik vorige week maandag:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |