Zegquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
Dit is niet normaal meer,
voetbal moet dan maar verboden worden![]()
Per weekend worden 100 scheidsrechter gemolsteerd, er zijn 2200+ wedstrijd gestaakt wegens geweld afgelopen jaar. Er worden (minimaal) 10.000 Engels fans verwacht in Duitsland die geen kaartje hebben, etcquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg
Of nieke nou zwanger is of niet zal me een dikke worst wezen
MAAR VAN VOETBAL BLIJF JE AF JA???!!
En dan de schade die er nog moet komenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Per weekend worden 100 scheidsrechter gemolsteerd, er zijn 2200+ wedstrijd gestaakt wegens geweld afgelopen jaar. Er worden (minimaal) 10.000 Engels fans verwacht in Duitsland die geen kaartje hebben, etc
T kan toch niet meer dit..........
Oh ja.. anders negeer je me maarquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg
Of nieke nou zwanger is of niet zal me een dikke worst wezen
MAAR VAN VOETBAL BLIJF JE AF JA???!!
platschieten die mongolenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Per weekend worden 100 scheidsrechter gemolsteerd, er zijn 2200+ wedstrijd gestaakt wegens geweld afgelopen jaar. Er worden (minimaal) 10.000 Engels fans verwacht in Duitsland die geen kaartje hebben, etc
Wel fijn dat de cijfers van de KNVB en de scheidsrechter heel erg van elkaar afwijken
Smoesjes!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben het vandaag toch 100% zeker hoor
![]()
![]()
Hey, ter info: ik ben een MAN jaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh ja.. anders negeer je me maar![]()
Wat kan het jou schelen dat ik hier als een hormonenbom rondloop?![]()
Niets blijkbaar, zolang je maar voetbal hebt!![]()
Zit er ook naar te kijken jaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
Dit is niet normaal meer,
voetbal moet dan maar verboden worden![]()
Zelfs voetbal is voor hem belangrijker dan vrouwenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar verder gaat alles wel goed hequote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
het wordt nog een spannend wk?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel fijn dat de cijfers van de KNVB en de scheidsrechter heel erg van elkaar afwijken
Welke mongolen?quote:
je zit nu al onder de plak?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zelfs voetbal is voor hem belangrijker dan vrouwen![]()
![]()
Mijn vriendin houd niet van voetbal dus dan komt er ook geen voetbal
Ja rot op zegquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zelfs voetbal is voor hem belangrijker dan vrouwen![]()
![]()
Mijn vriendin houd niet van voetbal dus dan komt er ook geen voetbal
nee nog niet, daarom post ik hierquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:51 schreef dolle_hond het volgende:
is er weer voetbal op?
Als MAN moet je dan maar stoer genoeg zijn om verdorie zelf naar de koelkast te lopen achter jouw pintquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey, ter info: ik ben een MAN ja
had je kunnen weten
Dit is het amateur voetbal, het wk wordt op andere vlakken spannend,quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Als MAN moet je dan maar stoer genoeg zijn om verdorie zelf naar de koelkast te lopen achter jouw pint![]()
Zolang IK dan maar MIJN hormonen aan jou kan doorgeven... Jij zit daar dan toch maar te zitten..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
waar ben je nou VROUW voor zeg
om de man ten dienste te staan. Bier halen, en rap wat
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:55 schreef leonieke het volgende:
Maar oooohhhh nneeee dat gaat die stoere vent dan weer niet meer aankunnen![]()
Dat uitschakelen gaat wel lukken hoor. Het moet daarna alleen niet weer ingeschakeld worden, die optie is dan namelijk niet aanwezigquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Valt wel mee ja, als ik mijn lijf maar even kon uitschakelen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |