Ja eigenlijk...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik voel het hier!![]()
![]()
trouwens, wie zegt dat dat over JOU ging?
Soms... soms ben ik zo gemeen om tijdens mijn les mijn hand op mijn buik te houden...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, hiermee versterk je juist de vermoedens hoor
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Soms... soms ben ik zo gemeen om tijdens mijn les mijn hand op mijn buik te houden...
"Mevrouw??? Ben je zwanger??"
"Euh, nee.. waarom vraag je dat?"![]()
Maar het eigenlijka antwoord is dus jaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Soms... soms ben ik zo gemeen om tijdens mijn les mijn hand op mijn buik te houden...
Was het maar zoquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar het eigenlijka antwoord is dus ja
Mooi zoquote:
Soms wel hoorquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vol au ventquote:
daarna alles er weer afneukenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vol au vent
bicky burgers
frit stoofvlees
jaa 't zal
Ik ben het vandaag toch 100% zeker hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't zou zo maar kunnen he, je weet nooit
Zegquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
Dit is niet normaal meer,
voetbal moet dan maar verboden worden![]()
Per weekend worden 100 scheidsrechter gemolsteerd, er zijn 2200+ wedstrijd gestaakt wegens geweld afgelopen jaar. Er worden (minimaal) 10.000 Engels fans verwacht in Duitsland die geen kaartje hebben, etcquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg
Of nieke nou zwanger is of niet zal me een dikke worst wezen
MAAR VAN VOETBAL BLIJF JE AF JA???!!
En dan de schade die er nog moet komenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Per weekend worden 100 scheidsrechter gemolsteerd, er zijn 2200+ wedstrijd gestaakt wegens geweld afgelopen jaar. Er worden (minimaal) 10.000 Engels fans verwacht in Duitsland die geen kaartje hebben, etc
T kan toch niet meer dit..........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |