Ken ik nietquote:
Niks gemist hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:28 schreef leonieke het volgende:
Is het interessant om terug te lezen of heb ik niets gemist?
Best de moeite waard om eens te proberenquote:
pleur em online danquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee
nou ja, probleem.. vroeg me gewoon af wat het was
jup, usb 2.0 IDE-behuizingquote:USB kit zeg je? een losse bracket en daar zelf een 3,5" schijf in prakken?
Friesland he, daar kennen ze dat nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Best de moeite waard om eens te proberen![]()
Okayquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Best de moeite waard om eens te proberen![]()
quote:
Dikke vette kans dat je het dan niet gereproduceerd krijgtquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:29 schreef qu63 het volgende:
pleur em online dan
heb wel zin om ff met excel te stoeien
Waarom neem je niet gewoon een lekkere dikke FireWire schijf met autonome voeding?quote:jup, usb 2.0 IDE-behuizing
okquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dikke vette kans dat je het dan niet gereproduceerd krijgtWat ik zei, als ik naar een ander venster en weer terug ga, is het weg. Bovendien is het hartstikke geheim
Is voor mijn Rondje Nederland met de trein de planning
geen firewire kaartquote:Waarom neem je niet gewoon een lekkere dikke FireWire schijf met autonome voeding?
Firewire PCIkaartje is 25 euri of zo, kost de wereld niet. En de betere schijven kunnen daarnaast OOK via USB aangestuurd worden. Ellende met USB is dat de maximum snelheid wel iets hoger is dan bij firewire (480 tegen 400 Mbps), maar een USB2 controller leent de cycles gewoon van de CPU, dus als jij ondertussen aan het gamen of fotosoepen bent, dondert die snelheid als een malle omlaag. een FireWIre controller heeft een eigen processort en kan die 400 dus gewoon vlak houdenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:46 schreef qu63 het volgende:
geen firewire kaart
en ik wil die schijf ook nog aan kunnen sluiten op mn nogal verouderde laptop die ook geen firewire heeft
zag net een aanbieding bij de V&D: Packard Bell, 250GB, 159 euroEn dan krijg ik nog 10% korting ook
die externe die ik nu al heb heeft al eigen voedingquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Firewire PCIkaartje is 25 euri of zo, kost de wereld niet. En de betere schijven kunnen daarnaast OOK via USB aangestuurd worden. Ellende met USB is dat de maximum snelheid wel iets hoger is dan bij firewire (480 tegen 400 Mbps), maar een USB2 controller leent de cycles gewoon van de CPU, dus als jij ondertussen aan het gamen of fotosoepen bent, dondert die snelheid als een malle omlaag. een FireWIre controller heeft een eigen processort en kan die 400 dus gewoon vlak houden
Daarnaast zou ik altijd voor autonome voeding gaan. Ik heb inmiddels 4 externe schijven gehad, 2 bus-powered: alleen maar gezeik dat de poort NET niet genoeg stroom levert, delayed write failures, corrupte sysvols en dat soort ellende. En 2 met eigen voeding: NOOIT problemen mee gehad
Maar goed, dat is wel wat duurder dan jaKijk maar
okeequote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
die externe die ik nu al heb heeft al eigen voeding
quote:
Dat doe ik nooitquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]wel een grappig gevoel als ze een scheet laat
Nee nee, maar wel friet stoofvlees eten heel de tijd zekerquote:
*zucht*quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee nee, maar wel friet stoofvlees eten heel de tijd zeker
Klemgeluld jongedame
Je bent IN Kortrijk geweest?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
ja vol au vent ja. En bicky burgers. EN frit stoofvlees
Ik had eigenlijk nog wat meer foto's moeten maken in Kortrijk... Daar hadden ze AL die dingen
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je bent IN Kortrijk geweest?
Met de Pinksterfoor?
Welk uur?
Friet met stoofvlees is voor phille hoor![]()
Ja het perron van Kortrijkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]DUH ben ik in Kortrijk geweest. Heb je dat plaatje niet bekeken?
Geen idee of er wat bijzonders te doen was, maar ik was er zaterdagavond, van 18:09 tot 18:50. Vat uw spoorboek maar. Tabel 69
Ja ik ookquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:06 schreef leonieke het volgende:
En alsof ik een spoorboek zou hebbenIk gebruik de website
(veel makkelijker om alles af te lezen
)
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:06 schreef leonieke het volgende:
Ik dacht dat je gewoon door de stad had gewandeld enzo![]()
Tss, echte treinreizigers hebben dat in hun zakken zitten. Een verfrommeld boekje met alle urenquote:
Ik parkeer me altijd tussen die frituur en de (oude) ingang van het station als ik iemand moet oppikken.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Het was anders minstens 100 meter lopen naar de frituur
Er waren tijden...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:09 schreef leonieke het volgende:
Alhoewel.. de hele échte kennen het vanbuiten
Oh ja, dacht ik al, ik zag die schrale Opel Kadett al staan, ben er stiekem royaal omheen gelopenquote:
NL NL, Kortrijk is geen NL ehquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er waren tijden...Maar dan van NL he
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, dacht ik al, ik zag die schrale Opel Kadett al staan, ben er stiekem royaal omheen gelopen![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Je weet toch wat ik bedoel als ik zeg dat ik lastig rondloop eh?![]()
![]()
Waarom word ik met jouw PocketRocket tegen mijn achterhoofd geslagen?quote:
Voor de zekerheid!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom word ik met jouw PocketRocket tegen mijn achterhoofd geslagen?
Jij bent hard op zoek naar een strafwipquote:
Echt niet hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent hard op zoek naar een strafwip
Ja hoor, gevalletje hormonen out of control, da's allesquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
Alles goed hier?
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, gevalletje hormonen out of control, da's alles
Hmmm, zie op tv net nog meer belgen met rotte hormonenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, gevalletje hormonen out of control, da's alles
Ik voel het hier!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |