Dat maakt niet uit dan bevrijden we wel wat andersquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:25 schreef Rocksteen het volgende:
De stok bevrijden?
Hij wordt vanavond weer geplaatst...![]()
![]()
ik zie de lol er idd ook niet van inquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:38 schreef Bloody_Hell het volgende:
Hij denkt trouwens nog steeds dat het grappig was. Het kan aan mij liggen, maar wat is er zo grappig aan een stok jatten en vervolgens in 3 seconden op de radio uitleggen dat je reclame wilt.
* hollander172 herinnert zich nog even de reacties toen de Fok! MC die lucifer-on-steroids in het bezit had, jezus wat een huilies.........quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:26 schreef Brighteyes het volgende:
Als ik zo eens op de lijst kijk op de Wiki ligt dat ding wel vaker eens 2 dagen ergens op een plek voordat hij ergens anders komt te liggen.
Maak daar gerust maar erg overtrokken van.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Gezien het feit dat ik de ontwikkelingen wil volgen deze TVP
Ook al ben ik van mening dat het inmiddels enigzins overtrokken wordt.
Alles is best, zolang ik maar niet gebatst wordquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
* hollander172 herinnert zich nog even de reacties toen de Fok! MC die lucifer-on-steroids in het bezit had, jezus wat een huilies.........
Wordt tijd dat stinkie dat ding wel definitief afzinkt in het Oostvoornsemeer.
538 gebouw zit daar nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:29 schreef ThE_ED het volgende:
Ohja midden in de nacht verzamelen bij de hoofdingang van het mediapark, dat valt ook niet op ook heh.
Ohja ik haal ook altijd al mijn vrienden erbij als iemand een houten stok van me jat.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:36 schreef Gizmo112 het volgende:
Plaats dat ding gewoon rap volgens de regels, dan zijn we klaar. Hoewel ik wel betwijfel of jij hem hebt, zo niet, dan roep je het wel over jezelf af.
Binnenkomen is de volgende opdracht. Ik wens je veel succesquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:38 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
538 gebouw zit daar niet
Je kan er easy komen zit vlakbij het gemeentehuis.
Toegangspoorten?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:38 schreef Croupouque het volgende:
En dan sta je daar dan uiteindelijk, met tien man voor de toegangspoorten van het Mediapark. In je eentje kom je nog zonder je te melden binnen, maar wat ga je in dit geval dan zeggen? "Boehoehoe, we zijn zo woedend en we komen onze geliefde stok terug halen omdat een mislukte DJ wat extra aandacht nodig had". Moet ik dat zo zien?
Nou goed, stel dat de bewaking aldaar in een goede bui is. Dan wens ik je alsnog heel veel succes met zoeken, aangezien 538 aan de Koninginneweg in Hilversum zit, en dat is volgens mij niet eens op het Mediapark.
De politiebewaking bij 538 is leukerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:39 schreef ThE_ED het volgende:
sssst, ik wil dat gezicht van die portier zien..
Inderdaad het is gewoon een villa omgebouwd tot studio. Alleen weet ik niet of ze al die mensen binnelaten als ze aanbellen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:38 schreef Croupouque het volgende:
Dan wens ik je alsnog heel veel succes met zoeken, aangezien 538 aan de Koninginneweg in Hilversum zit, en dat is volgens mij niet eens op het Mediapark.
Internet maakt door de afstand weer een ander gedeelte in bepaalde mensen los om wat daadkrachtiger proberen over te komen door wat sterke taal op een forum. Of het serieus geinterpreteerd gaat worden is ten tweede...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:36 schreef Gizmo112 het volgende:
Plaats dat ding gewoon rap volgens de regels, dan zijn we klaar. Hoewel ik wel betwijfel of jij hem hebt, zo niet, dan roep je het wel over jezelf af.
Leen mij uw flessen en ik leg hem zelf wel neer.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:26 schreef stinkie het volgende:
[..]
Alles is best, zolang ik maar niet gebatst word
ze laten alleen vrouwen binnenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:41 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Inderdaad het is gewoon een villa omgebouwd tot studio. Alleen weet ik niet of ze al die mensen binnelaten als ze aanbellen.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:57 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
Het tegendeel van dat bericht is inmiddels al bewezen d.m.v. een video-opname van dat voorval.
Koert waarschuwde namelijk alleen maar voor de buren. Deze buren zijn nogal chagrijnig, en geven vaak kentekens door van toeterende mensen.
De Telegraaf lijdt aan hetzelfde euvel als sommige Fok!kers.. Horen wat je wíl horen...
Wie zegt dat we naar binnen willen? Lezen is voor jou blijkbaar al net zo moeilijk als een goede grap bedenken.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:39 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
[..]
Binnenkomen is de volgende opdracht. Ik wens je veel succes
Wie heeft er nou problemen met lezen...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:15 schreef Borkydude het volgende:
Om toch de Fokstok terug te krijgen zullen de volgende mensen op 8 juni 2006 om 01:00 de Radio 538 studio binnevallen:
Maar ik heb opgelet bij Nederlandsquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:11 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
Dan mag je mij uitleggen waarom ik het mezelf moeilijk zou maken...
Jouw probleem is dat je een bericht post waar je het fijne niet van weet. Ik heb daarentegen wél opgelet, en weet dat het bericht op volledige onwaarheden is berust.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:21 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
Spannend hoor, zo je eigen clubje...
Denk je echt dat je actie ook maar IETS uit gaat halen?
of wat bouwhekkenquote:
Ik zag het.......quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:45 schreef stinkie het volgende:
Ow god, fietsende_error zal eens niet van de partij zijn
You're on it.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:46 schreef Gizmo112 het volgende:
Zet mij ook maar op die lijst: ikzithier (at) gmail.com
Die gaat met mij in de auto mee.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:45 schreef stinkie het volgende:
Ow god, fietsende_error zal eens niet van de partij zijn
Kom je hier een bakkie doen voor je weg gaat?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:53 schreef Bloody_Hell het volgende:
Die gaat met mij in de auto mee.
ik geloof dat je er bij studio21 in moet. dus wel bij de rotonde, maar dan paralel aan de (lage?) naarderwegquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:02 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
iddwat een puinhoop daar, en je loopt dat park ook zo in via die rotonde?
![]()
Maar als tegenactie voor dat artikel in de Telegraaf, stuurden jullie wel Teun op pad met de 538 bus, en riepen jullie luisteraars, en chauffeurs van personenauto's, taxi's en vrachtauto's op om allemaal bij Teun te verzamelen voor het hoofdkantoor van de Telegraaf... Om vervolgens om 2:30 een hoop kabaal en getoeter te produceren aldaar.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:57 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
Het tegendeel van dat bericht is inmiddels al bewezen d.m.v. een video-opname van dat voorval.
Koert waarschuwde namelijk alleen maar voor de buren. Deze buren zijn nogal chagrijnig, en geven vaak kentekens door van toeterende mensen.
Rick heeft er niks mee te maken, die ligt nu met zijn pens in het water in Spanje.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:16 schreef Jaco90 het volgende:
Hoe heet diegene die jullie willen pakken eigelijk?
Wie is het dan? Dan kan ik ff want informatie voor jullie vergaren..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:18 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Rick heeft er niks mee te maken, die ligt nu met zijn pens in het water in Spanje.
Omdat je (Koert?) waarschijnlijk niet onder contract staat bij 538. Daardoor kan je alles flikken en zeggen zonder ontslagen te worden.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:19 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
F4T4L_3RR0R, daar gaat het mij helemaal niet om..... Feit is alleen dat ik niets met 538 te maken heb...
wie ben je wel dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:23 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
Jullie leven echt in je eigen leugens....
Even voor de duidelijkheid, ik ben niet
- Rick van Velthuysen
- Erik-Jan Rosendahl
- Koert Walraven
- Jeroen Nieuwenhuize
Feit blijft dat hoevelaken_kaper in de stress schoot nadat hij erachter kwam wat je beroep is.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:23 schreef Bloody_Hell het volgende:
Dat ik militair ben heeft er helemaal niets te maken
We gaan heus niks strafbaars doen hoor. Maar daardoor hoeft de tegenactie niet minder leuk te zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:26 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
Welnee, zou ik daar bang voor moeten zijn? Het zet mij juist in het voordeel.. denk daar maar eens over na.
Dat geloof ik best, maar vergis je ook niet in de kracht van populaire webfora's.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:32 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
Doe wat je niet laten kan. Ik zal er alleen weinig last van hebben.
Vergeet trouwens ook niet dat radio een krachtiger medium is dan je denkt...
precies !quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:33 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Dat geloof ik ik best, maar vergis je ook niet in de kracht van populaire webfora's.
Misschien zullen ze (538) je misschien dingen kwalijk nemen na onze tegenactie.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:34 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
Maargoed, zoals ik al zei.. ik zal weinig last hebben van die actie.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:32 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
quote:Vergeet trouwens ook niet dat radio een krachtiger medium is dan je denkt...
Goed idee, ik zet alvast even paar setjes accu's op de lader.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:34 schreef kree het volgende:
O voor ik het vergeet. Neemt er wel iemand een camera mee om de aktie vast te leggen?
Reken daar maar niet op hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:36 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Misschien zullen ze (538) je misschien dingen kwalijk nemen na onze tegenactie.
Nopequote:
<<bibber>>quote:Overigens bezit FOK ook een radio. En heb ik óók contacten bij een radio. En dan geen pauperige fokradioof een
538
Dus :
Ik voel een nieuwe Fok! tv aankomenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:36 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Goed idee, ik zet alvast even paar setjes accu's op de lader.![]()
Met stilstaande plaatjes.quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:39 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Met stilstaande plaatjes.(het is een fotocamera)
Jij kunt net niets met radio, je geeft net zelf aan dat je er niet werkt. Neemt niet weg dat jij er wel degelijk last van zult hebben.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:32 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
Doe wat je niet laten kan. Ik zal er alleen weinig last van hebben.
Ik leg alles voor zover mogelijk vast. Video word helaas wel 640x480, maar voor de rest heeft dat ding goede kwaliteit dus het is zeker goed te volgen. Ik zal ook wat foto's proberen te maken.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:34 schreef kree het volgende:
O voor ik het vergeet. Neemt er wel iemand een camera mee om de aktie vast te leggen?
Je zegt steeds minder. Volgens mij begin je schijt te krijgenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:36 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
[..]
Reken daar maar niet op hoor
[..]
Nope
[..]
<<bibber>>
Daar trek je toch echt alweer de verkeerde conclusies...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:41 schreef Bloody_Hell het volgende:
Jij kunt net niets met radio, je geeft net zelf aan dat je er niet werkt. Neemt niet weg dat jij er wel degelijk last van zult hebben.
Ja man!quote:je zegt steeds minder. Volgens mij begin je schijt te krijgen![]()
Ik vind het eigenlijk wel lache zoquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:42 schreef verzameldirk het volgende:
waarom plaats je de stok nou niet direct hoevelaken-kaper![]()
dan kunnen we weer fijn verder![]()
Ha mooi, zelfs al zal de aktie mischien niet slagen, dan zal ik met veel plezier, naar de opnamen van een groep fok!kers, voor de studio, kijken.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:41 schreef Bloody_Hell het volgende:
Ik leg alles voor zover mogelijk vast. Video word helaas wel 640x480, maar voor de rest heeft dat ding goede kwaliteit dus het is zeker goed te volgen. Ik zal ook wat foto's proberen te maken.
[..]
omdat hoevelaken kaper een kutkneus 1ste klas isquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:42 schreef verzameldirk het volgende:
Omdat hij hem niet heeftquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:42 schreef verzameldirk het volgende:
Ja oké, je kunt 4 seconden zendtijd bemachtigen om iets lomps te laten zeggen in een show die toch al nergens over gaat en niet bepaald serieus word genomen. Verder is die show altijd s'nachts en staat dit forum dag en nacht beschikbaar.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:43 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
[..]
Daar trek je toch echt alweer de verkeerde conclusies...
Nog wel jaquote:Ik vind het eigenlijk wel lache zo
Hij zei dat hij hem vanavond weer ergens zou plaatsen. Nu mar hopen dat hij zich aan zijn woord houdt en nu niet besluit de stok nog even te houden vanwege deze aangekondigde actie.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:42 schreef verzameldirk het volgende:
Hij zegt zelf geen last te hebben van deze actie...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Hij zei dat hij hem vanavond weer ergens zou plaatsen. Nu mar hopen dat hij zich aan zijn woord houdt en nu niet besluit de stok nog even te houden vanwege deze aangekondigde actie.
true.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:45 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
omdat hoevelaken kaper een kutkneus 1ste klas is
Het kapsel, postuur, en gezichtsbouw (als 'ie z'n muil dichthoudt, dus niet lacht) komen toch aardig overeen. Meer referentiemateriaal is te vinden op: http://spaces.msn.com/midnr/photos/quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:54 schreef Bloody_Hell het volgende:
[afbeelding]
Nogmaals voor de mensen die er misschien meer mee kunnen. Hij staat nu op mijn server dus verwijderen zal met deze niet snel gebeuren. Volgens mij stond hij ook nog niet in dit topic.
Voor mij is wel duidelijk dat het niet een van deze twee ventjes is zoals in het vorige topic werd vermeld:
[afbeelding]
Tenzij ik heel scheel ben natuurlijk.
Moet je die balkjes voor zijn hoofd even weghalenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:54 schreef Bloody_Hell het volgende:
Nogmaals voor de mensen die er misschien meer mee kunnen. Hij staat nu op mijn server dus verwijderen zal met deze niet snel gebeuren. Volgens mij stond hij ook nog niet in dit topic.
Voor mij is wel duidelijk dat het niet een van deze twee ventjes is zoals in het vorige topic werd vermeld.
Als ik het al kon zou ik het nog niet doen. Zometeen is het zo'n mietje dat hij me bij het minste of geringste aanklaagt. Als hij lef heeft post hij zelf de versie zonder balkje.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:05 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Moet je die balkjes voor zijn hoofd even weghalen![]()
Ja, want dan zou het wel eng echt worden hehquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:12 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Als ik het al kon zou ik het nog niet doen. Zometeen is het zo'n mietje dat hij me bij het minste of geringste aanklaagt.
Bedoel je voor mij of voor hem? Ik hoef het trouwens ook niet te weten want hoogstwaarschijnlijk is meneer bij die actie toch niet aanwezig of durft hij zich niet te vertonen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:15 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, want dan zou het wel eng echt worden heh
Ja jij bent de stoere jongen die met houten stokken een spel speelt, ik ben maar een zielige nerd, sorry.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:22 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Bedoel je voor mij of voor hem? Ik hoef het trouwens ook niet te weten want hoogstwaarschijnlijk is meneer bij die actie toch niet aanwezig of durft hij zich niet te vertonen.
Voor mij is niets eng, als je dat bedoelde. Tenminste niet hier in NL.
Op je pik getrapt omdat een aantal mensen zich wel nog met iets anders bezig kunnen houden dan loos reacties postenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:26 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja jij bent de stoere jongen die met houten stokken een spel speelt, ik ben maar een zielige nerd, sorry.
Dat verbaast me niets.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:32 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Zo nee snap ik niet veel van allebei je reacties.
Fokstok, oproep op fok, nee ze zullen fok er niet bij betrekken hoor.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:40 schreef Jump het volgende:
Val de studio gerust binnen, maar betrek de naam FOK! daar niet bij. Bezorg FOK! nu geen slechte naam door daar als zotten en met veel geweld daar binnen te vallen!
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:40 schreef Jump het volgende:
Val de studio gerust binnen, maar betrek de naam FOK! daar niet bij. Bezorg FOK! nu geen slechte naam door daar als zotten en met veel geweld daar binnen te vallen!
Ik ga geen drie volle topics daarvoor doorlezen hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:44 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
![]()
Lees ff dit onderwerp en het vorige deel, alsmede de laatste 3 fokstokreeksen helemaal door...
We gaan niks strafbaars doen of geweld gebruiken. We gaan gewoon een geintje uithalen.
Goed idee.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:45 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik ga geen drie volle topics daarvoor doorlezen hoor
Neem dan hun micro's af, en laat ze ophalen bij FOK!radio
Zoals je misschien hebt gelezen gaan we zowieso niets met geweld doen. Ook niets dat in strijd is met de wet.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:40 schreef Jump het volgende:
Inderdaad. Dat je acties met elkaar bekokstooft, prima, maar laat ons er effe lekker buiten.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:40 schreef Jump het volgende:
Gelezenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:13 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Je staat op de lijst en ik heb je terug gemaild![]()
Zie mijn post voor mijn vorige post.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:16 schreef Breuls het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat je acties met elkaar bekokstooft, prima, maar laat ons er effe lekker buiten.
Misschien zou je dat kunnen afleiden uit het feit dat het (ook al was het maar 4 seconden) op radio 538 is geweest? En anders kun je misschien het vorige topic doorlezen van dit topic en topic nr55 van het fok!stokspel topic.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:22 schreef harrie1 het volgende:
ik kan nergens iets vinden dat dit met 538 te maken heeft
iemand een linkje?
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:28 schreef Stokstrijder het volgende:
Ja hallo, hier ben ik al!
je site doet het nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:28 schreef Stokstrijder het volgende:
Dit is dan ook een verdomd oude kloon.quote:
Aha! The plot thickens!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:28 schreef Stokstrijder het volgende:
quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
Als een zwerver ermee vandoor gaat ofzo?
He Harrie Tijd niet gezien.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:01 schreef harrie1 het volgende:
alle oudgediende komen tot leven?
whuhaha grappig dat een maf spel wat ik ooit eens bedacht nog zo bezig is
doet me goed
veel plezier verder
hier de aankondiging
zondag 22 augustus 2004 @ 23:33
een groot fok spel ?
grappig dat er toen al voorspellingen werden gedaan over zwervers
[..]
Goh, zou je denken? Fout gedacht. Dit topic is voor discussies over de tegenactie. Dat topic is voor het spel.quote:Op woensdag 7 juni 2006 01:02 schreef verzameldirk het volgende:
FoK!Stok door Nederland deeltje 56: Waar blijft die stok??
hier gaat het verder
Nee, we dopen het Mission Peach, omdat Peah ook altijd word bevrijd door een stel pizza-eters.quote:
Rick is op vakantiequote:Op woensdag 7 juni 2006 16:23 schreef KansloosForEver het volgende:
Ik steun Rick
Jah, en we verkrachten ook nog ff die studentes die er zitten elke nacht.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:28 schreef scarefreak het volgende:
dus jullie gaan een potje beuken?
ik ook niet maar ik luister elke nacht naar midden in de nacht rick dus hoor het vanzelf wel of nietquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:36 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik geloof er eerlijk gezegt weinig van dat er wat gaat gebeuren.
Whehehehehe!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:28 schreef Stokstrijder het volgende:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:48 schreef scarefreak het volgende:
Borkydude is net 16 ofzo, die moet van z'n ouders al voor 10uur in bed liggen, zal dus wel geslaagde actie worden
Stoer.....quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:43 schreef Borkydude het volgende:
Maar ondanks dat ik 16 ben kan ik wel de gemiddelde volwassene aan met me 1,95, 85 kg.
rellûhquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:43 schreef Borkydude het volgende:
Maar ondanks dat ik 16 ben kan ik wel de gemiddelde volwassene aan met me 1,95, 85 kg.
Ga er dan zelf heenquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:49 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik durf eerlijk gezegt wel te wedden dat er niks gaat gebeuren.![]()
![]()
Ok, morgen dan, ik laat wel een pizza bezorgen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:46 schreef Bloody_Hell het volgende:
We gaan vanavond niet. Vanavond worden we verwacht en dat is niet de bedoeling.
Lijkt me ook echt logisch he!quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:46 schreef Bloody_Hell het volgende:
We gaan vanavond niet. Vanavond worden we verwacht en dat is niet de bedoeling.
Iddquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:25 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Feit blijft dat hoevelaken_kaper in de stress schoot nadat hij erachter kwam wat je beroep is.![]()
Militairen zijn toch lui die geen opleiding gehad hebben en dan maar het leger in gaan?quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:53 schreef thaBeerbuster het volgende:
lig helemaal dubbel hier, hoe druk kan je je maken over een stok
![]()
eneh ik vind het wel heel gewaagd om te stellen dat ze je als 23 jarige militair wel serieus nemenjonge militairen hebben tegenwoordig niet zo'n goede naam meer, zeker bbters niet
![]()
Ach ja, in ieder geval nemen ze mij meer serieus dan de gemiddelde fok-kneus van 13 jaar.quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:53 schreef thaBeerbuster het volgende:
eneh ik vind het wel heel gewaagd om te stellen dat ze je als 23 jarige militair wel serieus nemenjonge militairen hebben tegenwoordig niet zo'n goede naam meer, zeker bbters niet
![]()
De meeste die er nu nog bijkomen inderdaad wel ja, dat ligt er maar net aan voor wat voor functie je gaat. Zonder opleiding kom je er in ieder geval niet meer binnen, en op het KCT al helemaal niet. KCT is een van de zwaarste functies die je kunt krijgen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:06 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Militairen zijn toch lui die geen opleiding gehad hebben en dan maar het leger in gaan?
Hoe zou dat nou komen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:09 schreef Bloody_Hell het volgende:
Dat militairen niet meer zo'n goede naam hebben komt ook omdat je in de media alleen maar negatieve dingen hoort.
Ja 538 staat al te trillen op hun benenquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:09 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Maar goed, de mensen die hier zitten te zeiken over die actie kunnen of meedoen of afwachten. 538 staat nu in elk geval al op het verkeerde been, dat heb ik vannacht wel al gehoord.
Omdat goed nieuws tegenwoordig niet meer genoeg nieuwswaarde heeft en dus niet gepubliceerd zal worden, én om het punt wat al aangehaald werd, tegenwoordig gaat iedereen die niet aan de bak komt het leger in, lekker infanteristje spelen. Daar zitten veel rotte appels tussen en die verpesten het voor de onderdelen die wel goed hun best willen doen zoals het KCT en de andere zwaardere functies. Die "appels" komen gelukkig niet bij het KCT of luchtmobiel o.i.d omdat ze dan daadwerkelijk iets moeten doen.quote:
Kijk als iedereen hier zo reageert hoeft het voor mij ook niet meer. Wij willen met een paar man een actie opzetten en vervolgens worden we alleen afgezeken.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:14 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ja 538 staat al te trillen op hun benen.
"Oneeee straks komen de users van Fok belletje-trekken bij ons om middernacht"
quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:20 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Omdat goed nieuws tegenwoordig niet meer genoeg nieuwswaarde heeft en dus niet gepubliceerd zal worden, én om het punt wat al aangehaald werd, tegenwoordig gaat iedereen die niet aan de bak komt het leger in, lekker infanteristje spelen. Daar zitten veel rotte appels tussen en die verpesten het voor de onderdelen die wel goed hun best willen doen zoals het KCT en de andere zwaardere functies. Die "appels" komen gelukkig niet bij het KCT of luchtmobiel o.i.d omdat ze dan daadwerkelijk iets moeten doen.
Maarja, zodra we in Afghanistan zijn geweest zijn we gelijk een hoop van die figuren kwijtde helft word oneervol ontslagen omdat ze dienst weigeren, de andere helft word afgeschoten omdat ze er alleen maar zitten voor hun recreatie, en niet om op te letten wat er iun de lessen allemaal gebeurt.
Als je nog iets anders weet mag je het vertellen maar dat is wel de grootste reden.
Daarom noemen wij ze ook de lichtdebiele brigadequote:Op donderdag 8 juni 2006 12:51 schreef stinkie het volgende:
[..]Luchtmobiel, men, dat is wel de grootste kneuzenbrigade die er bestaat zeg
Het is niet zo dat niemand lef heeft, maar de meerderheid weet zijn verstand te gebruiken, en weet dat een dergelijke actie zinloos danwel kansloos is..quote:Iedereen wil het wel eens zien, maar niemand, op een paar man na, heeft het lef om meer te doen dan op zijn stoeltje te zitten en te kijken. Ga dan mee inplaats van stom zitten te lullen. Stom lullen kan hier iedereen, echt lef, wat je niet eens nodig hebt voor onze actie, heeft niemand.
Ook al lezen ze hier mee dan nog weten ze net niets. Hier staat niets over wat wij gaan doen, en er komt ook niets te staan daarover.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:04 schreef Bubblicious het volgende:
538 staat op het verkeerde been? Wie zegt dat ze hier niet meelezen? En dan nog, alsof ze te verrassen zijn met een paar tieners op de stoep... Denk toch echt dat ze wel erger gewend zijn hoor..
Je weet niet eens wat de actie gaat worden dus hoe wil je weten of het zinloos danwel kansloos is?quote:Het is niet zo dat niemand lef heeft, maar de meerderheid weet zijn verstand te gebruiken, en weet dat een dergelijke actie zinloos danwel kansloos is..
Nou denk misschien even na over wat mediabedrijven zoal meemaken.. Ik noem een Pim Fortuyn als voorbeeld.. Niets is meer te gek in medialand, er wordt nergens meer van opgekeken. Dus een stel opgefokte tieners die een actie uitvoeren die binnen de Nederlandse wetten valt... neuh denk niet dat het erg veel indruk maakt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:38 schreef Bloody_Hell het volgende:
Je weet niet eens wat de actie gaat worden dus hoe wil je weten of het zinloos danwel kansloos is?
Huhu, je doet nu dus gewoon heitje voor karweitje i.p.v. alleen je uitkering opstrijken.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:59 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Daarom noemen wij ze ook de lichtdebiele brigadegeneeskunde/genie/painf is trouwens nog erger...
Maar het is in elk geval niet TE makkelijk om erbij te komen volgens mij, dus daar zitten ook nog normale mensen die er niet alleen zitten omdat ze niets anders vinden. Dat bedoelde ik te zeggen.
Maar KCT rules!!
Hoezo? De opleiding van de luchtmobiele brigade is op de KCT na de zwaarste van de Nederlandse krijgsmacht, vergelijkbaar met die van mariniers. De keuring voor Luchtmobiel is vrij zwaar, net als bij KCT dient er een cluster 4 gescoord te worden, het afvalpercentage tijdens de opleiding ligt rond de 60%. Dus hoezo kneuzenbrigade?quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:51 schreef stinkie het volgende:
[..]Luchtmobiel, men, dat is wel de grootste kneuzenbrigade die er bestaat zeg
Ohja klopt ook, sorryquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:19 schreef dennistd het volgende:
Het gaat hier over de FOK!stok, niet over het leger !!!
De bastaardenquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:34 schreef Hari-Bo het volgende:
Nope is door de Duitsers meegenomen naar het wk
eerlijk overstekenquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:06 schreef Gizmo112 het volgende:
Zij hebben iets van ons, pakken wij iets van hun. Eerlijk oversteken...
Luisteraars afpakken is geen optie, luistert toch bijna geen hond.
*meldquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:29 schreef Borkydude het volgende:
We hebben nog plek voor een neger in de knokploeg.
Ej. devven jij!quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:19 schreef dennistd het volgende:
Het gaat hier over de FOK!stok, niet over het leger !!!
Zie dikgedruktquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:24 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Kijk als iedereen hier zo reageert hoeft het voor mij ook niet meer. Wij willen met een paar man een actie opzetten en vervolgens worden we alleen afgezeken.
Iedereen wil het wel eens zien, maar niemand, op een paar man na, heeft het lef om meer te doen dan op zijn stoeltje te zitten en te kijken. Ga dan mee inplaats van stom zitten te lullen. Stom lullen kan hier iedereen, echt lef, wat je niet eens nodig hebt voor onze actie, heeft niemand.
MIETJES![]()
Ik krabbel niet terug, ik zeg alleen dat het voor mij niet hoeft als iedereen er tegenin gaat.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zie dikgedruktHij krabbelt nu al terug
Onze man met de grote bek en het kleine hartje
MIETJE
.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:35 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Hier (nogmaals) de fragmenten:
Fok!stok MIDNR 6 juni
Fok!stok MIDNR 8 juni
Als je het eerste fragment goed beluisterd, hoor je Erik Jan zeggen: "Kroketten Bartje heeft dit allemaal geregeld". (Is een gast die altijd kroketten komt brengen naar de studio)
Kijk ik op de website van Henk's fanclub (typetje van Erik Jan die elke uitzending langskomt) www.henkfanclub.nl en klik je op "links", dan staat daar: KrokettenBartje www.pccwebmedia.nl
Ga je naar www.sidn.nl en voer je een whois uit op dat domein, dan kom je meer te weten over de echte Fokstok kaper... (hoevelaken_kaper dus)
Als je googled op de naam van het administratief contact (Bernhard, achternaam zet ik hier niet neer) wat te vinden is op www.sidn.nl, kom je uit op een Hifi website, waar ook gegevens staan van Bart.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 02:48 schreef BaajGuardian het volgende:
ik wens de fokknokploeg oprecht alle geluk toe.
ik kan zelf helaas niet meedoen aangezien mij de fokstok geen bal interreseert ...in princiepe..
op het feit na dat CoZ het stukkie hout in zn handen gehad heeft...
....verdomme.. ok... RED DIE STOK!!!
nee serieus, ik ben voor maar kan niet meedoen wegens lichamelijke mankementen dezen tijden..
gelijk grof geschutquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:39 schreef kanovinnie het volgende:
ik kan meekomen, ik kan van mijn werk wel een snijbrander meenemen (om door het hek te komen) en een lasapparaat, om het hek weer te fixen. ook kan ik een filmcamera meenemen, maar dan moet ik wel met een auto opgehaald worden (zaandam).
duzz...
ik las dat we door een bouwhek heen moesten.quote:
om eerlijk te zijn ben ik een goeie strategist, als jullie nog een map-planner nodig hebben roept u maar, stuur me dan wel een plattegrond.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik las dat we door een bouwhek heen moesten.
dat moet je ook weer netjes achterlaten.
alhoewel, een lasapparaat werkt niet zonder 380.
en 3 posts voor deze staat dat het oorlog is![]()
wij hadden een militair of niet?![]()
Hmmz.. zeg dan ff tegen EJ en jeroen/rick dat die stok eens terugkomt ofzo.. op mails/smsjes wordt niet gereageerd, noch in noch buiten de uitzendingquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:53 schreef Bubblicious het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik ben dus de zogenaamde "KrokettenBartje", maar ik heb hier geen reet mee te maken... Ik had voor die avond de sidechicks geregeld, en zag het fok-stok topic hier, en heb Erik-Jan daar op gewezen.. met die stok zelf heb ik niets te maken
EN IK BEN ER OOK NIET VAN GEDIEND DAT MEN MIJ SNACHTS GAAT LOPEN BELLEN!!!!
Ik geloof er geen reet van.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:53 schreef Bubblicious het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik ben dus de zogenaamde "KrokettenBartje", maar ik heb hier geen reet mee te maken... Ik had voor die avond de sidechicks geregeld, en zag het fok-stok topic hier, en heb Erik-Jan daar op gewezen.. met die stok zelf heb ik niets te maken
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:08 schreef Volvoman het volgende:
Dat is gewoon Hoevelaken_Kaper, die nu wil beweren dat hij dat niet is
wie de fuck noemt zichzelf dan ook krokettenbartjequote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:53 schreef Bubblicious het volgende:
zo hebben ze hem bij 538 genoemd omdat hij kroketten levert.. duhquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
wie de fuck noemt zichzelf dan ook krokettenbartje![]()
leuk he een telefoon![]()
dát ontken ik nietquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:06 schreef BaajGuardian het volgende:
nou en.. het blijft stom
de stok hebben we terug, nu de tegenactie nogquote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:53 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
De stok is weer teruggeplaatst door de kaper, check: FoK!Stok door Nederland deeltje 56: Waar blijft die stok??
Nope, en verder wil ik er even op wijzen dat de stok terug is, en het stalkgedrag afgelopen moet zijn.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:58 schreef dennistd het volgende:
Bubblicious == hoevelaken_kaper
ff stiekum tussendoor!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 08:12 schreef tonks het volgende:. volgens mij gaan jullie IETS te ver over een stukje hout
Feel the same way. Een fricking stok met een ketting en lelijk fok in gegrafeerdquote:Op zaterdag 10 juni 2006 08:12 schreef tonks het volgende:. volgens mij gaan jullie IETS te ver over een stukje hout
joh weet je dan niet dat het historische waarde heeft, bekende fokkers als CoZ hebben dat ding in hun handen gehad, IS ER DAN NIKS MEE R HEILIG ?!?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:59 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Feel the same way. Een fricking stok met een ketting en lelijk fok in gegrafeerd
Moeder Theresaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
joh weet je dan niet dat het historische waarde heeft, bekende fokkers als CoZ hebben dat ding in hun handen gehad, IS ER DAN NIKS MEE R HEILIG ?!?
Ik ken een heel peleton (ex) Mariniers incl ondergetekende die dat een belediging zouden vindenquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:32 schreef Vaatdoek het volgende:
[..]
Hoezo? De opleiding van de luchtmobiele brigade is op de KCT na de zwaarste van de Nederlandse krijgsmacht, vergelijkbaar met die van mariniers. De keuring voor Luchtmobiel is vrij zwaar, net als bij KCT dient er een cluster 4 gescoord te worden, het afvalpercentage tijdens de opleiding ligt rond de 60%. Dus hoezo kneuzenbrigade?![]()
Ik denk dat er niemand is die ze dat kwalijk zou nemen.quote:Op zondag 11 juni 2006 00:17 schreef dontcare het volgende:
[..]
Ik ken een heel peleton (ex) Mariniers incl ondergetekende die dat een belediging zouden vinden
Ik neem aan dat je zijn opmerking bedoelt over dat luchtmobiel net zo zwaar is als mariniers?quote:Op zondag 11 juni 2006 00:17 schreef dontcare het volgende:
[..]
Ik ken een heel peleton (ex) Mariniers incl ondergetekende die dat een belediging zouden vinden
idd maar ook om uberhaubt met de plee-mobiele brigade vergeleken te wordenquote:Op zondag 11 juni 2006 03:32 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je zijn opmerking bedoelt over dat luchtmobiel net zo zwaar is als mariniers?
In dat geval,![]()
Kiek Yvonne wijs zijn dan gekquote:Op zaterdag 10 juni 2006 06:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nope, en verder wil ik er even op wijzen dat de stok terug is, en het stalkgedrag afgelopen moet zijn.
Keer op keer vallen jullie de verkeerde mensen lastig en ja dat heet stalken.
Ophouden ermee, en met die stok verdergaan, klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |