Omdat hij hem niet heeftquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:42 schreef verzameldirk het volgende:
waarom plaats je de stok nou niet direct hoevelaken-kaper![]()
dan kunnen we weer fijn verder![]()
Ja oké, je kunt 4 seconden zendtijd bemachtigen om iets lomps te laten zeggen in een show die toch al nergens over gaat en niet bepaald serieus word genomen. Verder is die show altijd s'nachts en staat dit forum dag en nacht beschikbaar.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:43 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
[..]
Daar trek je toch echt alweer de verkeerde conclusies...
Nog wel jaquote:Ik vind het eigenlijk wel lache zo
Hij zei dat hij hem vanavond weer ergens zou plaatsen. Nu mar hopen dat hij zich aan zijn woord houdt en nu niet besluit de stok nog even te houden vanwege deze aangekondigde actie.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:42 schreef verzameldirk het volgende:
waarom plaats je de stok nou niet direct hoevelaken-kaper![]()
dan kunnen we weer fijn verder![]()
Hij zegt zelf geen last te hebben van deze actie...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Hij zei dat hij hem vanavond weer ergens zou plaatsen. Nu mar hopen dat hij zich aan zijn woord houdt en nu niet besluit de stok nog even te houden vanwege deze aangekondigde actie.
true.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:45 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
omdat hoevelaken kaper een kutkneus 1ste klas is
Het kapsel, postuur, en gezichtsbouw (als 'ie z'n muil dichthoudt, dus niet lacht) komen toch aardig overeen. Meer referentiemateriaal is te vinden op: http://spaces.msn.com/midnr/photos/quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:54 schreef Bloody_Hell het volgende:
[afbeelding]
Nogmaals voor de mensen die er misschien meer mee kunnen. Hij staat nu op mijn server dus verwijderen zal met deze niet snel gebeuren. Volgens mij stond hij ook nog niet in dit topic.
Voor mij is wel duidelijk dat het niet een van deze twee ventjes is zoals in het vorige topic werd vermeld:
[afbeelding]
Tenzij ik heel scheel ben natuurlijk.
Moet je die balkjes voor zijn hoofd even weghalenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:54 schreef Bloody_Hell het volgende:
Nogmaals voor de mensen die er misschien meer mee kunnen. Hij staat nu op mijn server dus verwijderen zal met deze niet snel gebeuren. Volgens mij stond hij ook nog niet in dit topic.
Voor mij is wel duidelijk dat het niet een van deze twee ventjes is zoals in het vorige topic werd vermeld.
Als ik het al kon zou ik het nog niet doen. Zometeen is het zo'n mietje dat hij me bij het minste of geringste aanklaagt. Als hij lef heeft post hij zelf de versie zonder balkje.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:05 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Moet je die balkjes voor zijn hoofd even weghalen![]()
Ja, want dan zou het wel eng echt worden hehquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:12 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Als ik het al kon zou ik het nog niet doen. Zometeen is het zo'n mietje dat hij me bij het minste of geringste aanklaagt.
Bedoel je voor mij of voor hem? Ik hoef het trouwens ook niet te weten want hoogstwaarschijnlijk is meneer bij die actie toch niet aanwezig of durft hij zich niet te vertonen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:15 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, want dan zou het wel eng echt worden heh
Ja jij bent de stoere jongen die met houten stokken een spel speelt, ik ben maar een zielige nerd, sorry.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:22 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Bedoel je voor mij of voor hem? Ik hoef het trouwens ook niet te weten want hoogstwaarschijnlijk is meneer bij die actie toch niet aanwezig of durft hij zich niet te vertonen.
Voor mij is niets eng, als je dat bedoelde. Tenminste niet hier in NL.
Op je pik getrapt omdat een aantal mensen zich wel nog met iets anders bezig kunnen houden dan loos reacties postenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:26 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja jij bent de stoere jongen die met houten stokken een spel speelt, ik ben maar een zielige nerd, sorry.
Dat verbaast me niets.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:32 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Zo nee snap ik niet veel van allebei je reacties.
Fokstok, oproep op fok, nee ze zullen fok er niet bij betrekken hoor.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:40 schreef Jump het volgende:
Val de studio gerust binnen, maar betrek de naam FOK! daar niet bij. Bezorg FOK! nu geen slechte naam door daar als zotten en met veel geweld daar binnen te vallen!
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:40 schreef Jump het volgende:
Val de studio gerust binnen, maar betrek de naam FOK! daar niet bij. Bezorg FOK! nu geen slechte naam door daar als zotten en met veel geweld daar binnen te vallen!
Ik ga geen drie volle topics daarvoor doorlezen hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:44 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
![]()
Lees ff dit onderwerp en het vorige deel, alsmede de laatste 3 fokstokreeksen helemaal door...
We gaan niks strafbaars doen of geweld gebruiken. We gaan gewoon een geintje uithalen.
Goed idee.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:45 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik ga geen drie volle topics daarvoor doorlezen hoor
Neem dan hun micro's af, en laat ze ophalen bij FOK!radio
Zoals je misschien hebt gelezen gaan we zowieso niets met geweld doen. Ook niets dat in strijd is met de wet.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:40 schreef Jump het volgende:
Inderdaad. Dat je acties met elkaar bekokstooft, prima, maar laat ons er effe lekker buiten.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:40 schreef Jump het volgende:
Gelezenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:13 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Je staat op de lijst en ik heb je terug gemaild![]()
Zie mijn post voor mijn vorige post.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:16 schreef Breuls het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat je acties met elkaar bekokstooft, prima, maar laat ons er effe lekker buiten.
Misschien zou je dat kunnen afleiden uit het feit dat het (ook al was het maar 4 seconden) op radio 538 is geweest? En anders kun je misschien het vorige topic doorlezen van dit topic en topic nr55 van het fok!stokspel topic.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:22 schreef harrie1 het volgende:
ik kan nergens iets vinden dat dit met 538 te maken heeft
iemand een linkje?
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:28 schreef Stokstrijder het volgende:
Ja hallo, hier ben ik al!
je site doet het nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:28 schreef Stokstrijder het volgende:
Dit is dan ook een verdomd oude kloon.quote:
Aha! The plot thickens!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:28 schreef Stokstrijder het volgende:
quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
Als een zwerver ermee vandoor gaat ofzo?
He Harrie Tijd niet gezien.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:01 schreef harrie1 het volgende:
alle oudgediende komen tot leven?
whuhaha grappig dat een maf spel wat ik ooit eens bedacht nog zo bezig is
doet me goed
veel plezier verder
hier de aankondiging
zondag 22 augustus 2004 @ 23:33
een groot fok spel ?
grappig dat er toen al voorspellingen werden gedaan over zwervers
[..]
Goh, zou je denken? Fout gedacht. Dit topic is voor discussies over de tegenactie. Dat topic is voor het spel.quote:Op woensdag 7 juni 2006 01:02 schreef verzameldirk het volgende:
FoK!Stok door Nederland deeltje 56: Waar blijft die stok??
hier gaat het verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |