Ik zou m ophangen op mn kamerquote:Op zondag 22 augustus 2004 23:37 schreef p-etr-a het volgende:
Op zich een leuk idee, maar ik denk dat het niet werkt omdat mensen de fokstok zouden gaan pakken en deze in hun tuin zetten ofzo, en niet naar een nieuwe plaats brengen. Vroeg of laat.
Misschien een ideetje dat de legger van de stok na 5 dagen gaat kijken als de stok er nog ligt?quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
Als een zwerver ermee vandoor gaat ofzo?
Dan gaat het spel niet snel genoeg.quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:52 schreef pekel het volgende:
[..]
Misschien een ideetje dat de legger van de stok na 5 dagen gaat kijken als de stok er nog ligt?
3 dagen dan?quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dan gaat het spel niet snel genoeg.
Daarom lijkt 't me slim dat er een deadline komt van 3 dagen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zou 'em voordat ik op vakantie naar een ver land ga, ophalen en meenemen en in een uithoek van dat land ophangen
En dan wachten tot iemand hem vindt
We moeten een fok spel met veel aktie en geweld. Bijv. soort van een manhunt/the running man.. Om diegene te herkennen zijn er Fok shirts (vooral handig na die 5 meeting) en iedereen mag meedoen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:52 schreef pekel het volgende:
[..]
Misschien een ideetje dat de legger van de stok na 5 dagen gaat kijken als de stok er nog ligt?
Eigenlijk zou iemand als Yvonne ermee moet beginnen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:58 schreef pekel het volgende:
Zal ik dan maar beginnen?.
Mmm...ik voel een boycot op mij.quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Eigenlijk zou iemand als Yvonne ermee moet beginnen.
Een stok met Fok! erop gekerfd?quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:06 schreef Sharkdoggie het volgende:
Hoe gaat die fokstok eruit zien?
Meer details. Het zal wel geen 3 meter lange stok worden... hoewel...quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:07 schreef pekel het volgende:
[..]
Een stok met Fok! erop gekerfd?
Een 3 meter lange stok ga ik niet op de fiets meenemen....quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Meer details. Het zal wel geen 3 meter lange stok worden... hoewel...![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:13 schreef Skinkie het volgende:
pak het dan gelijk goed aan... pak een stuk hout, print het fok logo uit... en ga verven.
quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:13 schreef Skinkie het volgende:
pak het dan gelijk goed aan... pak een stuk hout, print het fok logo uit... en ga verven.
En er moet een textiel banner eraan met Fok! print.quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:13 schreef Skinkie het volgende:
een vlagquote:Op maandag 23 augustus 2004 01:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
En er moet een textiel banner eraan met Fok! print.
Zal je zien dat de eerste de beste Fokker het in de fik steekt en er foto van maakt...quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:15 schreef nikky het volgende:
[..]
een vlag!
misschien is het juist leuk om dat met het tweakers logo te doenquote:Op maandag 23 augustus 2004 01:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Zal je zien dat de eerste de beste Fokker het in de fik steekt en er foto van maakt...![]()
Najah, als ie binnen 5 dagen niet door een Fokker is verplaatst, moet de legger de stok zelf verplaatsen naar een andere dorp/stad.. Ideetje?quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:19 schreef LoggedIn het volgende:
ik zie dat ding eigenlijk niet buiten emmen komen (wie gaat er nou zon stuk fietsen om een boomtak te fotograferen onder een plaatsnaambord?), laat staan hier in Rotterdam..
maar goed.. mochtie ooit hier in de buurt komen, verplaats ik em wel naar krimpen a/d Ijssel ofzow
quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:20 schreef pekel het volgende:
[..]
Najah, als ie binnen 5 dagen niet door een Fokker is verplaatst, moet de legger de stok zelf verplaatsen naar een andere dorp/stad.. Ideetje?
Ook goed.quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:21 schreef nikky het volgende:
[..]
euh zullen we 24 uur aanhouden
quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:22 schreef pekel het volgende:
[..]
Ook goed..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |