Omdat goed nieuws tegenwoordig niet meer genoeg nieuwswaarde heeft en dus niet gepubliceerd zal worden, én om het punt wat al aangehaald werd, tegenwoordig gaat iedereen die niet aan de bak komt het leger in, lekker infanteristje spelen. Daar zitten veel rotte appels tussen en die verpesten het voor de onderdelen die wel goed hun best willen doen zoals het KCT en de andere zwaardere functies. Die "appels" komen gelukkig niet bij het KCT of luchtmobiel o.i.d omdat ze dan daadwerkelijk iets moeten doen.quote:
Kijk als iedereen hier zo reageert hoeft het voor mij ook niet meer. Wij willen met een paar man een actie opzetten en vervolgens worden we alleen afgezeken.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:14 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ja 538 staat al te trillen op hun benen.
"Oneeee straks komen de users van Fok belletje-trekken bij ons om middernacht"
quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:20 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Omdat goed nieuws tegenwoordig niet meer genoeg nieuwswaarde heeft en dus niet gepubliceerd zal worden, én om het punt wat al aangehaald werd, tegenwoordig gaat iedereen die niet aan de bak komt het leger in, lekker infanteristje spelen. Daar zitten veel rotte appels tussen en die verpesten het voor de onderdelen die wel goed hun best willen doen zoals het KCT en de andere zwaardere functies. Die "appels" komen gelukkig niet bij het KCT of luchtmobiel o.i.d omdat ze dan daadwerkelijk iets moeten doen.
Maarja, zodra we in Afghanistan zijn geweest zijn we gelijk een hoop van die figuren kwijtde helft word oneervol ontslagen omdat ze dienst weigeren, de andere helft word afgeschoten omdat ze er alleen maar zitten voor hun recreatie, en niet om op te letten wat er iun de lessen allemaal gebeurt.
Als je nog iets anders weet mag je het vertellen maar dat is wel de grootste reden.
Daarom noemen wij ze ook de lichtdebiele brigadequote:Op donderdag 8 juni 2006 12:51 schreef stinkie het volgende:
[..]Luchtmobiel, men, dat is wel de grootste kneuzenbrigade die er bestaat zeg
Het is niet zo dat niemand lef heeft, maar de meerderheid weet zijn verstand te gebruiken, en weet dat een dergelijke actie zinloos danwel kansloos is..quote:Iedereen wil het wel eens zien, maar niemand, op een paar man na, heeft het lef om meer te doen dan op zijn stoeltje te zitten en te kijken. Ga dan mee inplaats van stom zitten te lullen. Stom lullen kan hier iedereen, echt lef, wat je niet eens nodig hebt voor onze actie, heeft niemand.
Ook al lezen ze hier mee dan nog weten ze net niets. Hier staat niets over wat wij gaan doen, en er komt ook niets te staan daarover.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:04 schreef Bubblicious het volgende:
538 staat op het verkeerde been? Wie zegt dat ze hier niet meelezen? En dan nog, alsof ze te verrassen zijn met een paar tieners op de stoep... Denk toch echt dat ze wel erger gewend zijn hoor..
Je weet niet eens wat de actie gaat worden dus hoe wil je weten of het zinloos danwel kansloos is?quote:Het is niet zo dat niemand lef heeft, maar de meerderheid weet zijn verstand te gebruiken, en weet dat een dergelijke actie zinloos danwel kansloos is..
Nou denk misschien even na over wat mediabedrijven zoal meemaken.. Ik noem een Pim Fortuyn als voorbeeld.. Niets is meer te gek in medialand, er wordt nergens meer van opgekeken. Dus een stel opgefokte tieners die een actie uitvoeren die binnen de Nederlandse wetten valt... neuh denk niet dat het erg veel indruk maakt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:38 schreef Bloody_Hell het volgende:
Je weet niet eens wat de actie gaat worden dus hoe wil je weten of het zinloos danwel kansloos is?
Huhu, je doet nu dus gewoon heitje voor karweitje i.p.v. alleen je uitkering opstrijken.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:59 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Daarom noemen wij ze ook de lichtdebiele brigadegeneeskunde/genie/painf is trouwens nog erger...
Maar het is in elk geval niet TE makkelijk om erbij te komen volgens mij, dus daar zitten ook nog normale mensen die er niet alleen zitten omdat ze niets anders vinden. Dat bedoelde ik te zeggen.
Maar KCT rules!!
Hoezo? De opleiding van de luchtmobiele brigade is op de KCT na de zwaarste van de Nederlandse krijgsmacht, vergelijkbaar met die van mariniers. De keuring voor Luchtmobiel is vrij zwaar, net als bij KCT dient er een cluster 4 gescoord te worden, het afvalpercentage tijdens de opleiding ligt rond de 60%. Dus hoezo kneuzenbrigade?quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:51 schreef stinkie het volgende:
[..]Luchtmobiel, men, dat is wel de grootste kneuzenbrigade die er bestaat zeg
Ohja klopt ook, sorryquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:19 schreef dennistd het volgende:
Het gaat hier over de FOK!stok, niet over het leger !!!
De bastaardenquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:34 schreef Hari-Bo het volgende:
Nope is door de Duitsers meegenomen naar het wk
eerlijk overstekenquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:06 schreef Gizmo112 het volgende:
Zij hebben iets van ons, pakken wij iets van hun. Eerlijk oversteken...
Luisteraars afpakken is geen optie, luistert toch bijna geen hond.
*meldquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:29 schreef Borkydude het volgende:
We hebben nog plek voor een neger in de knokploeg.
Ej. devven jij!quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:19 schreef dennistd het volgende:
Het gaat hier over de FOK!stok, niet over het leger !!!
Zie dikgedruktquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:24 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Kijk als iedereen hier zo reageert hoeft het voor mij ook niet meer. Wij willen met een paar man een actie opzetten en vervolgens worden we alleen afgezeken.
Iedereen wil het wel eens zien, maar niemand, op een paar man na, heeft het lef om meer te doen dan op zijn stoeltje te zitten en te kijken. Ga dan mee inplaats van stom zitten te lullen. Stom lullen kan hier iedereen, echt lef, wat je niet eens nodig hebt voor onze actie, heeft niemand.
MIETJES![]()
Ik krabbel niet terug, ik zeg alleen dat het voor mij niet hoeft als iedereen er tegenin gaat.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zie dikgedruktHij krabbelt nu al terug
Onze man met de grote bek en het kleine hartje
MIETJE
.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:35 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Hier (nogmaals) de fragmenten:
Fok!stok MIDNR 6 juni
Fok!stok MIDNR 8 juni
Als je het eerste fragment goed beluisterd, hoor je Erik Jan zeggen: "Kroketten Bartje heeft dit allemaal geregeld". (Is een gast die altijd kroketten komt brengen naar de studio)
Kijk ik op de website van Henk's fanclub (typetje van Erik Jan die elke uitzending langskomt) www.henkfanclub.nl en klik je op "links", dan staat daar: KrokettenBartje www.pccwebmedia.nl
Ga je naar www.sidn.nl en voer je een whois uit op dat domein, dan kom je meer te weten over de echte Fokstok kaper... (hoevelaken_kaper dus)
Als je googled op de naam van het administratief contact (Bernhard, achternaam zet ik hier niet neer) wat te vinden is op www.sidn.nl, kom je uit op een Hifi website, waar ook gegevens staan van Bart.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 02:48 schreef BaajGuardian het volgende:
ik wens de fokknokploeg oprecht alle geluk toe.
ik kan zelf helaas niet meedoen aangezien mij de fokstok geen bal interreseert ...in princiepe..
op het feit na dat CoZ het stukkie hout in zn handen gehad heeft...
....verdomme.. ok... RED DIE STOK!!!
nee serieus, ik ben voor maar kan niet meedoen wegens lichamelijke mankementen dezen tijden..
gelijk grof geschutquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:39 schreef kanovinnie het volgende:
ik kan meekomen, ik kan van mijn werk wel een snijbrander meenemen (om door het hek te komen) en een lasapparaat, om het hek weer te fixen. ook kan ik een filmcamera meenemen, maar dan moet ik wel met een auto opgehaald worden (zaandam).
duzz...
ik las dat we door een bouwhek heen moesten.quote:
om eerlijk te zijn ben ik een goeie strategist, als jullie nog een map-planner nodig hebben roept u maar, stuur me dan wel een plattegrond.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik las dat we door een bouwhek heen moesten.
dat moet je ook weer netjes achterlaten.
alhoewel, een lasapparaat werkt niet zonder 380.
en 3 posts voor deze staat dat het oorlog is![]()
wij hadden een militair of niet?![]()
Hmmz.. zeg dan ff tegen EJ en jeroen/rick dat die stok eens terugkomt ofzo.. op mails/smsjes wordt niet gereageerd, noch in noch buiten de uitzendingquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:53 schreef Bubblicious het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik ben dus de zogenaamde "KrokettenBartje", maar ik heb hier geen reet mee te maken... Ik had voor die avond de sidechicks geregeld, en zag het fok-stok topic hier, en heb Erik-Jan daar op gewezen.. met die stok zelf heb ik niets te maken
EN IK BEN ER OOK NIET VAN GEDIEND DAT MEN MIJ SNACHTS GAAT LOPEN BELLEN!!!!
Ik geloof er geen reet van.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:53 schreef Bubblicious het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik ben dus de zogenaamde "KrokettenBartje", maar ik heb hier geen reet mee te maken... Ik had voor die avond de sidechicks geregeld, en zag het fok-stok topic hier, en heb Erik-Jan daar op gewezen.. met die stok zelf heb ik niets te maken
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:08 schreef Volvoman het volgende:
Dat is gewoon Hoevelaken_Kaper, die nu wil beweren dat hij dat niet is
wie de fuck noemt zichzelf dan ook krokettenbartjequote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:53 schreef Bubblicious het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |