Nee, we dopen het Mission Peach, omdat Peah ook altijd word bevrijd door een stel pizza-eters.quote:
Rick is op vakantiequote:Op woensdag 7 juni 2006 16:23 schreef KansloosForEver het volgende:
Ik steun Rick
Jah, en we verkrachten ook nog ff die studentes die er zitten elke nacht.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:28 schreef scarefreak het volgende:
dus jullie gaan een potje beuken?
ik ook niet maar ik luister elke nacht naar midden in de nacht rick dus hoor het vanzelf wel of nietquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:36 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik geloof er eerlijk gezegt weinig van dat er wat gaat gebeuren.
Whehehehehe!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:28 schreef Stokstrijder het volgende:
Ja hallo, hier ben ik al!
quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:48 schreef scarefreak het volgende:
Borkydude is net 16 ofzo, die moet van z'n ouders al voor 10uur in bed liggen, zal dus wel geslaagde actie worden
Stoer.....quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:43 schreef Borkydude het volgende:
Maar ondanks dat ik 16 ben kan ik wel de gemiddelde volwassene aan met me 1,95, 85 kg.
rellûhquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:43 schreef Borkydude het volgende:
Maar ondanks dat ik 16 ben kan ik wel de gemiddelde volwassene aan met me 1,95, 85 kg.
Ga er dan zelf heenquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:49 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik durf eerlijk gezegt wel te wedden dat er niks gaat gebeuren.![]()
![]()
Ok, morgen dan, ik laat wel een pizza bezorgen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:46 schreef Bloody_Hell het volgende:
We gaan vanavond niet. Vanavond worden we verwacht en dat is niet de bedoeling.
Lijkt me ook echt logisch he!quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:46 schreef Bloody_Hell het volgende:
We gaan vanavond niet. Vanavond worden we verwacht en dat is niet de bedoeling.
Iddquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:25 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Feit blijft dat hoevelaken_kaper in de stress schoot nadat hij erachter kwam wat je beroep is.![]()
Militairen zijn toch lui die geen opleiding gehad hebben en dan maar het leger in gaan?quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:53 schreef thaBeerbuster het volgende:
lig helemaal dubbel hier, hoe druk kan je je maken over een stok
![]()
eneh ik vind het wel heel gewaagd om te stellen dat ze je als 23 jarige militair wel serieus nemenjonge militairen hebben tegenwoordig niet zo'n goede naam meer, zeker bbters niet
![]()
Ach ja, in ieder geval nemen ze mij meer serieus dan de gemiddelde fok-kneus van 13 jaar.quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:53 schreef thaBeerbuster het volgende:
eneh ik vind het wel heel gewaagd om te stellen dat ze je als 23 jarige militair wel serieus nemenjonge militairen hebben tegenwoordig niet zo'n goede naam meer, zeker bbters niet
![]()
De meeste die er nu nog bijkomen inderdaad wel ja, dat ligt er maar net aan voor wat voor functie je gaat. Zonder opleiding kom je er in ieder geval niet meer binnen, en op het KCT al helemaal niet. KCT is een van de zwaarste functies die je kunt krijgen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:06 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Militairen zijn toch lui die geen opleiding gehad hebben en dan maar het leger in gaan?
Hoe zou dat nou komen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:09 schreef Bloody_Hell het volgende:
Dat militairen niet meer zo'n goede naam hebben komt ook omdat je in de media alleen maar negatieve dingen hoort.
Ja 538 staat al te trillen op hun benenquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:09 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Maar goed, de mensen die hier zitten te zeiken over die actie kunnen of meedoen of afwachten. 538 staat nu in elk geval al op het verkeerde been, dat heb ik vannacht wel al gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |