Dat maakt niet uit dan bevrijden we wel wat andersquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:25 schreef Rocksteen het volgende:
De stok bevrijden?
Hij wordt vanavond weer geplaatst...![]()
![]()
ik zie de lol er idd ook niet van inquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:38 schreef Bloody_Hell het volgende:
Hij denkt trouwens nog steeds dat het grappig was. Het kan aan mij liggen, maar wat is er zo grappig aan een stok jatten en vervolgens in 3 seconden op de radio uitleggen dat je reclame wilt.
* hollander172 herinnert zich nog even de reacties toen de Fok! MC die lucifer-on-steroids in het bezit had, jezus wat een huilies.........quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:26 schreef Brighteyes het volgende:
Als ik zo eens op de lijst kijk op de Wiki ligt dat ding wel vaker eens 2 dagen ergens op een plek voordat hij ergens anders komt te liggen.
Maak daar gerust maar erg overtrokken van.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Gezien het feit dat ik de ontwikkelingen wil volgen deze TVP
Ook al ben ik van mening dat het inmiddels enigzins overtrokken wordt.
Alles is best, zolang ik maar niet gebatst wordquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
* hollander172 herinnert zich nog even de reacties toen de Fok! MC die lucifer-on-steroids in het bezit had, jezus wat een huilies.........
Wordt tijd dat stinkie dat ding wel definitief afzinkt in het Oostvoornsemeer.
538 gebouw zit daar nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:29 schreef ThE_ED het volgende:
Ohja midden in de nacht verzamelen bij de hoofdingang van het mediapark, dat valt ook niet op ook heh.
Ohja ik haal ook altijd al mijn vrienden erbij als iemand een houten stok van me jat.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:36 schreef Gizmo112 het volgende:
Plaats dat ding gewoon rap volgens de regels, dan zijn we klaar. Hoewel ik wel betwijfel of jij hem hebt, zo niet, dan roep je het wel over jezelf af.
Binnenkomen is de volgende opdracht. Ik wens je veel succesquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:38 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
538 gebouw zit daar niet
Je kan er easy komen zit vlakbij het gemeentehuis.
Toegangspoorten?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:38 schreef Croupouque het volgende:
En dan sta je daar dan uiteindelijk, met tien man voor de toegangspoorten van het Mediapark. In je eentje kom je nog zonder je te melden binnen, maar wat ga je in dit geval dan zeggen? "Boehoehoe, we zijn zo woedend en we komen onze geliefde stok terug halen omdat een mislukte DJ wat extra aandacht nodig had". Moet ik dat zo zien?
Nou goed, stel dat de bewaking aldaar in een goede bui is. Dan wens ik je alsnog heel veel succes met zoeken, aangezien 538 aan de Koninginneweg in Hilversum zit, en dat is volgens mij niet eens op het Mediapark.
De politiebewaking bij 538 is leukerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:39 schreef ThE_ED het volgende:
sssst, ik wil dat gezicht van die portier zien..
Inderdaad het is gewoon een villa omgebouwd tot studio. Alleen weet ik niet of ze al die mensen binnelaten als ze aanbellen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:38 schreef Croupouque het volgende:
Dan wens ik je alsnog heel veel succes met zoeken, aangezien 538 aan de Koninginneweg in Hilversum zit, en dat is volgens mij niet eens op het Mediapark.
Internet maakt door de afstand weer een ander gedeelte in bepaalde mensen los om wat daadkrachtiger proberen over te komen door wat sterke taal op een forum. Of het serieus geinterpreteerd gaat worden is ten tweede...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:36 schreef Gizmo112 het volgende:
Plaats dat ding gewoon rap volgens de regels, dan zijn we klaar. Hoewel ik wel betwijfel of jij hem hebt, zo niet, dan roep je het wel over jezelf af.
Leen mij uw flessen en ik leg hem zelf wel neer.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:26 schreef stinkie het volgende:
[..]
Alles is best, zolang ik maar niet gebatst word
ze laten alleen vrouwen binnenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:41 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Inderdaad het is gewoon een villa omgebouwd tot studio. Alleen weet ik niet of ze al die mensen binnelaten als ze aanbellen.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:57 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
Het tegendeel van dat bericht is inmiddels al bewezen d.m.v. een video-opname van dat voorval.
Koert waarschuwde namelijk alleen maar voor de buren. Deze buren zijn nogal chagrijnig, en geven vaak kentekens door van toeterende mensen.
De Telegraaf lijdt aan hetzelfde euvel als sommige Fok!kers.. Horen wat je wíl horen...
Wie zegt dat we naar binnen willen? Lezen is voor jou blijkbaar al net zo moeilijk als een goede grap bedenken.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:39 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
[..]
Binnenkomen is de volgende opdracht. Ik wens je veel succes
Wie heeft er nou problemen met lezen...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:15 schreef Borkydude het volgende:
Om toch de Fokstok terug te krijgen zullen de volgende mensen op 8 juni 2006 om 01:00 de Radio 538 studio binnevallen:
Maar ik heb opgelet bij Nederlandsquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:11 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
Dan mag je mij uitleggen waarom ik het mezelf moeilijk zou maken...
Jouw probleem is dat je een bericht post waar je het fijne niet van weet. Ik heb daarentegen wél opgelet, en weet dat het bericht op volledige onwaarheden is berust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |