zo hebben ze hem bij 538 genoemd omdat hij kroketten levert.. duhquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
wie de fuck noemt zichzelf dan ook krokettenbartje![]()
leuk he een telefoon![]()
dát ontken ik nietquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:06 schreef BaajGuardian het volgende:
nou en.. het blijft stom
de stok hebben we terug, nu de tegenactie nogquote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:53 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
De stok is weer teruggeplaatst door de kaper, check: FoK!Stok door Nederland deeltje 56: Waar blijft die stok??
Nope, en verder wil ik er even op wijzen dat de stok terug is, en het stalkgedrag afgelopen moet zijn.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:58 schreef dennistd het volgende:
Bubblicious == hoevelaken_kaper
ff stiekum tussendoor!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 08:12 schreef tonks het volgende:. volgens mij gaan jullie IETS te ver over een stukje hout
Feel the same way. Een fricking stok met een ketting en lelijk fok in gegrafeerdquote:Op zaterdag 10 juni 2006 08:12 schreef tonks het volgende:. volgens mij gaan jullie IETS te ver over een stukje hout
joh weet je dan niet dat het historische waarde heeft, bekende fokkers als CoZ hebben dat ding in hun handen gehad, IS ER DAN NIKS MEE R HEILIG ?!?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:59 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Feel the same way. Een fricking stok met een ketting en lelijk fok in gegrafeerd
Moeder Theresaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
joh weet je dan niet dat het historische waarde heeft, bekende fokkers als CoZ hebben dat ding in hun handen gehad, IS ER DAN NIKS MEE R HEILIG ?!?
Ik ken een heel peleton (ex) Mariniers incl ondergetekende die dat een belediging zouden vindenquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:32 schreef Vaatdoek het volgende:
[..]
Hoezo? De opleiding van de luchtmobiele brigade is op de KCT na de zwaarste van de Nederlandse krijgsmacht, vergelijkbaar met die van mariniers. De keuring voor Luchtmobiel is vrij zwaar, net als bij KCT dient er een cluster 4 gescoord te worden, het afvalpercentage tijdens de opleiding ligt rond de 60%. Dus hoezo kneuzenbrigade?![]()
Ik denk dat er niemand is die ze dat kwalijk zou nemen.quote:Op zondag 11 juni 2006 00:17 schreef dontcare het volgende:
[..]
Ik ken een heel peleton (ex) Mariniers incl ondergetekende die dat een belediging zouden vinden
Ik neem aan dat je zijn opmerking bedoelt over dat luchtmobiel net zo zwaar is als mariniers?quote:Op zondag 11 juni 2006 00:17 schreef dontcare het volgende:
[..]
Ik ken een heel peleton (ex) Mariniers incl ondergetekende die dat een belediging zouden vinden
idd maar ook om uberhaubt met de plee-mobiele brigade vergeleken te wordenquote:Op zondag 11 juni 2006 03:32 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je zijn opmerking bedoelt over dat luchtmobiel net zo zwaar is als mariniers?
In dat geval,![]()
Kiek Yvonne wijs zijn dan gekquote:Op zaterdag 10 juni 2006 06:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nope, en verder wil ik er even op wijzen dat de stok terug is, en het stalkgedrag afgelopen moet zijn.
Keer op keer vallen jullie de verkeerde mensen lastig en ja dat heet stalken.
Ophouden ermee, en met die stok verdergaan, klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |