Zo dom zijn ze dus ook nog, om het van te voren te doen.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:34 schreef longinus het volgende:
Je moet het ook doen nadat je de bestelling hebt ontvangen.
Domme LTS grappenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:41 schreef Maikuuul het volgende:
Daarom hoop ik altijd bij degene die deze gare grap maakt de kok aids heeft, en dan doet de kok zo bloeidover zijn bami gieten
Vaak spreken ze ook nog eens prima, accentloos Nederlands.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik vind het ook lullig. die mensen kunnen niets aan hun accent doen
Geen idee. Dat roepen die Nederlanders.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:44 schreef IBAZ het volgende:
wat betekent : ching chang pong woa ??
Ik zou het niet wetenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:44 schreef IBAZ het volgende:
Volgens mij is dat van het grapje:quote:Op maandag 5 juni 2006 18:44 schreef IBAZ het volgende:
quote:Op maandag 5 juni 2006 18:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Volgens mij is dat van het grapje:
Hoe komen Chinezen aan hun naam ?
Ze laten bij een geboorte een wok van de trap vallen -> Tong !Tsjang !Ching
En het geluid dat hij als eerste maakt wordt de naam
OMGquote:Op maandag 5 juni 2006 18:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja in kringen waarin jij je begeeft wel ja.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:49 schreef Maikuuul het volgende:
Is dat een grap ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
Wheheh, die is best wel komisch.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juni 2006 18:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja in kringen waarin jij je begeeft wel ja.
Heb hem eens gehoord van zo'n oorbelfiguur.
quote:Op maandag 5 juni 2006 18:50 schreef El_Rolando het volgende:
Wat hangt er bij een Chinees restaurant aan de muur?snap em nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De status 'bagger-user' voorbij
Chinezen zijn hendig slecht in de R uitspreken.quote:
Dat snap ik, maar waarom zou er witte rijst aan de muur hangen?quote:Op maandag 5 juni 2006 18:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Chinezen zijn hendig slecht in de R uitspreken.
Daarom zeggen ze een L
quote:Op maandag 5 juni 2006 18:55 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar waarom zou er witte rijst aan de muur hangen?![]()
Ik moest lachenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:56 schreef BrauN het volgende:
Of zo van:
LOPEN DRIE CHINEZEN IN DE WOESTIJN. ZEGT DIE ENE: LOLLL! MAG IK IN HET MIDDEN LOPEN!?!?!? DIE ANDEREN ZO VAN: JA IS BEST JOH!
EN DAN LOOPTIE DUS IN HET MIDDEN!!!11!!1;d ;d;:D
![]()
![]()
;d
![]()
![]()
:D ;d
;;d D::D: D:
das een ander topiquequote:Op maandag 5 juni 2006 18:58 schreef Wojworshebn het volgende:
Zo erg is het niet als je eens zou weten wat voor een "grapjes" die chinesen over ons maken.
quote:Op maandag 5 juni 2006 18:57 schreef descendent1 het volgende:
'Wilt u me-nu?' vraagt de chinese serveester...
'Nee, misschien straks; eerst even eten' zeg je dan...![]()
in het midden van de woestijn? zo maar ineens?quote:Op maandag 5 juni 2006 18:56 schreef BrauN het volgende:
Of zo van:
LOPEN DRIE CHINEZEN IN DE WOESTIJN. ZEGT DIE ENE: LOLLL! MAG IK IN HET MIDDEN LOPEN!?!?!? DIE ANDEREN ZO VAN: JA IS BEST JOH!
![]()
![]()
;d
![]()
![]()
Da's offtopic.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:58 schreef Wojworshebn het volgende:
Zo erg is het niet als je eens zou weten wat voor een "grapjes" die chinesen over ons maken.
Oh ik snap hem!quote:Op maandag 5 juni 2006 18:56 schreef BrauN het volgende:
Of zo van:
![]()
![]()
;d
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. whahahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een heer met stijl
Hoe kort ook.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:01 schreef giscard het volgende:
Hoe lang is een chinees.
Zelfspot is uiteindelijk toch wel de beste manier van relativeren.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:03 schreef ThE_ED het volgende:
Er is hier ook een afhaal chinees die "de sambal bij" heet.
Als je iemand uit wilt schelden doe het dan in ieder geval zo dat ze je kunnen verstaanquote:Op maandag 5 juni 2006 19:05 schreef Q_Orianka het volgende:
Nep-Chinese restaurants'Ohh... daal valt mijn -- plakband...'
Oja, jullie zijn allemaal 阴道人们
Dat hoeft niet persequote:Op maandag 5 juni 2006 19:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als je iemand uit wilt schelden doe het dan in ieder geval zo dat ze je kunnen verstaan![]()
hond of varken?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:07 schreef ThE_ED het volgende:
Laatst werd zo'n chinees een beetje boos omdat wij vroegen of ze ook longtong hadden "Nee we zijn niet Indisch, alleen chinees", maar dan wel doodleuk babi pangang op je menu hebben staan
Bij die echte chinese restaurants spreekt de helft van het personeel alleen mandarijnquote:Op maandag 5 juni 2006 19:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als je iemand uit wilt schelden doe het dan in ieder geval zo dat ze je kunnen verstaan![]()
Dat kan ik me niet echt voorstellenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:09 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Bij die echte chinese restaurants spreekt de helft van het personeel alleen mandarijn
Ik ken ook geen (traditioneel) Chinees restaurant waar ze Manderijn spreken.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:10 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet echt voorstellen, ik ken alleen maar kantonesen
Dat kan ook, ligt denk ik een beetje aan bij welke groep je komtquote:Op maandag 5 juni 2006 19:10 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet echt voorstellen, ik ken alleen maar kantonesen
Klassiekquote:Op maandag 5 juni 2006 18:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Zijn we dan "Vagina People" of "handyman in buddhist temple" ?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:05 schreef Q_Orianka het volgende:
Nep-Chinese restaurants'Ohh... daal valt mijn -- plakband...'
Oja, jullie zijn allemaal 阴道人们
Ik ken volgens mij niemand die Kantonees spreekt, maar ik ken dan ook weer niemand (persoonlijk) die in een Restaurant whatsoever werkt, dusja..quote:Op maandag 5 juni 2006 19:10 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet echt voorstellen, ik ken alleen maar kantonezen
Wat hangt er bij een Chinees restaurant aan de muur?Daar moest ik in de chinees echt ff om lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We gingen naar een andere chinees dan normaal. Dus ik zo "1 babi pangwang,met nasi en bami. Beide groot."
Zegt zij :
Wilt u witte lijst?
Stom misschien,maar ik moest echt ff lachen. En toen ik zei dat ik liever een rode had,snapte ze hem nie![]()
Ik denk dat het klaarmaken van hond in NL meestal een sterk verhaal is. Daarbij lijtk varken me een stuk goedkoper. Iig is het geen chinees woord, zover ik weet, dus was het wel raar dat hij gepikeerd reageerde met "we zijn hier niet indisch". Verder wel een goed restaurant hoor, daar niet van, overigens wel grappig dat het cliché van nummers op de kaart bestellen gewoon werkt, we vonden eens een restaurant met precies dezelfde menukaart inclusief bizarre spelfouten en we konden gewoon onze vertrouwde nummers opschrijvenquote:
Ik was een keer bij een chinees en daar praatten ze echt zo idd., maar dan ook echt heel erg, had ik nog nooit zo bij een chinees gehoord eigenlijk. Zo erg dat we begonnen te vermoeden dat we in de zeik werden genomen, maar toch maar niets gezegd terwijl we ons lachen bijna niet konden inhouden.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:22 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Wilt u witte lijst?
Stom misschien,maar ik moest echt ff lachen. En toen ik zei dat ik liever een rode had,snapte ze hem nie
bestel in indonesie maar de b1quote:Op maandag 5 juni 2006 19:25 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik denk dat het klaarmaken van hond in NL meestal een sterk verhaal is. Daarbij lijtk varken me een stuk goedkoper. Iig is het geen chinees woord, zover ik weet, dus was het wel raar dat hij gepikeerd reageerde met "we zijn hier niet indisch". Verder wel een goed restaurant hoor, daar niet van, overigens wel grappig dat het cliché van nummers op de kaart bestellen gewoon werkt, we vonden eens een restaurant met precies dezelfde menukaart inclusief bizarre spelfouten en we konden gewoon onze vertrouwde nummers opschrijven
Dat kan toch helemaal niet?quote:Op maandag 5 juni 2006 18:56 schreef BrauN het volgende:
Of zo van:
![]()
![]()
;d
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 18:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Hoe is Mao dan aan zijn naam gekomen?quote:Op maandag 5 juni 2006 18:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Doodsverwensing!quote:
a. jij respecteert jezelf en pist ook in de soep.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:51 schreef BigBadPete het volgende:
Een beetje zich zelf respecterende Chninees neemt gewoon wraak door in de keuken in de haaievinnesoep te pissen![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 18:53 schreef Maikuuul het volgende:
Chinezen zijn hendig slecht in de R uitspreken.
Daarom zeggen ze een L
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:07 schreef ThE_ED het volgende:
Laatst werd zo'n chinees een beetje boos omdat wij vroegen of ze ook longtong hadden "Nee we zijn niet Indisch, alleen chinees", maar dan wel doodleuk babi pangang op je menu hebben staan
Eigenlijk is hetquote:Op maandag 5 juni 2006 21:22 schreef Drakire het volgende:
Cao ni ma.
En het is wo ai ni niet wo ai ne.
ROFL IK MOEST LACHENquote:Op maandag 5 juni 2006 18:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Najib Amhali maakte de grapquote:Op maandag 5 juni 2006 18:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk helemaal niksquote:
Ja ze lachen altijd. Vooral als ze geld kunnen verdienen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:36 schreef gammapooka het volgende:
Chinezen zijn uiterst vriendelijke mensen, ik heb ze liever dan turken of marrokanen
Mobieltjes hebben allemaal toch een background lighting ?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 04:11 schreef michiel_merk het volgende:
C) Niet, het is te donker in de container waar hij in zit.
Precies, hun maffia valt tenminste alleen hun eigen volk lastigquote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:36 schreef gammapooka het volgende:
Chinezen zijn uiterst vriendelijke mensen, ik heb ze liever dan turken of marrokanen
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:35 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Precies, hun maffia valt tenminste alleen hun eigen volk lastig
Als ie hem dan ook nog goed had geqoute dan had ik er ook nog wel om kunnen lachenquote:
Graag 25% korting.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:44 schreef IBAZ het volgende:
Deze vond ik stiekem wel grappig.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:57 schreef descendent1 het volgende:
'Wilt u me-nu?' vraagt de chinese serveester...
'Nee, misschien straks; eerst even eten' zeg je dan...![]()
De eerste originelequote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:12 schreef Remcorky het volgende:
ik zit t laatst in de auto met een chinese vriend van me. Ik reed maar wist de weg niet, M`n chinese vriend wel. Maar hij stotterd ook een beetje.
Op een gegeven moment rijden we richting een kruispunt, en m`n chinese maatje zegt:
'We moeten hier L....L.....L... ... L'
- Dus ik sla alvast links af
" Lechts af "
Een vriend van mij heeft de neiging om mensen te beledigen waar hij het eten vandaan haalt. Hij klaagt ook vaker, dat het eten niet smaakt en de volgende dag buikpijn heeft.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:32 schreef Leatherface het volgende:
Ik hoop ook dat ze beseffen dat je nooit met de persoon die je eten klaarmaakt moet fucken.
Kijk eens wat vaker de smaakpolitie, geef die vriend van je gelijk. Denk dat de keuken bij friture met chinezen erin het zelfde zijn als de normale chinese restaurants. Het woord hygiene klinkt hun maar vreemd in de oren, waar denk je dat trouwens als die ziektes zoals vogelgriep enzo vandaan komen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:26 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft de neiging om mensen te beledigen waar hij het eten vandaan haalt. Hij klaagt ook vaker, dat het eten niet smaakt en de volgende dag buikpijn heeft.
Die is dom... Eigenlijk zijn ze allemaal dom.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:13 schreef MarkNMGN het volgende:
Nee KUTJAP, KETJAP!
joh je lokale frituur is net zo erg.. en van een beetje vuil op de vloer is nog nooit iemand doodgegaan..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:18 schreef TimC het volgende:
[..]
Kijk eens wat vaker de smaakpolitie, geef die vriend van je gelijk. Denk dat de keuken bij friture met chinezen erin het zelfde zijn als de normale chinese restaurants. Het woord hygiene klinkt hun maar vreemd in de oren, waar denk je dat trouwens als die ziektes zoals vogelgriep enzo vandaan komen.
Ik ben een keer bij 'n Chinees geweest, waar de serveerster duidelijk het accent speelde, omdat dat nou eenmaal van d'r verwacht wordt... Mensen willen een gruwelijk Chinees accent horen als ze naar de Chinees gaan. Niet een Chinese serveerster die in plat Gronings vraagt of je er sambal bij wil...quote:Op maandag 5 juni 2006 18:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik vind het ook lullig. die mensen kunnen niets aan hun accent doen
Cabaretiers fout schrijvenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:43 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Als ie hem dan ook nog goed had geqoute dan had ik er ook nog wel om kunnen lachen
Caberatiers fout qouten
En de Pest?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:18 schreef TimC het volgende:
[..]
Kijk eens wat vaker de smaakpolitie, geef die vriend van je gelijk. Denk dat de keuken bij friture met chinezen erin het zelfde zijn als de normale chinese restaurants. Het woord hygiene klinkt hun maar vreemd in de oren, waar denk je dat trouwens als die ziektes zoals vogelgriep enzo vandaan komen.
quote:Op maandag 5 juni 2006 18:43 schreef DaFan het volgende:
Telefoongesprek in China:
"Hallo met wie?"
"Ha Wie, met Lo!"
Maar bij een Chinees restaurant ofzo erg irritant
Eén woord: Sambalquote:Op maandag 5 juni 2006 21:08 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Da's zo'n mythe die stand blijft houden, let maar 'es op als je weer een babi-pangang gaat halen,
chinezen kunnen de L niet uitspreken en zeggen een R
Ik denk dat de typering oorbelfiguur wel de lading dekt voor het volk waar we het over hebben.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja in kringen waarin jij je begeeft wel ja.
Heb hem eens gehoord van zo'n oorbelfiguur.
De ene keer lukt het ze wel de andere keer niet. Zo moest ik in Azie ooit naar het Amari-hotel (ofzoiets) en had de taxichauffeur het steeds over Amali. En ja , dit is echt en nee, niet elke Aziaat praat zoquote:
Tsja, zo makkelijk he? Die snackbar en restaurant - Chinezen zijn vaak ook niet de meest assertieve mensen. Althans, waar ik dan kom.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:16 schreef Palau het volgende:
[..]
Waarom zou je aardige mensen treiteren? Een keer een geintje, oke, maar die mensen horen die stomme 'geintjes' 100 keer per dag.
Amen, Aziaten >> Turken / marrokanen, begin steeds meer een hekel te krijgen aan de lager opgeleiden marrokanen. Ook vorige week weer op mijn werk , rond een uur of 21.00 gingen de laatste autochtone Nederlanders weg. En toen waren er alleen nog maar marrokanen (Burger king ja ), f*ck 'm gaan ze onderling marrokaans praten en wat lachen, ga terug naar dat marokko van je met zo'n goedkope vliegtuig maatschappij zoals " allesj goedkoop en geen kwaliteit airlines áka turkish airlines"... En dan vlieg ik weer eens met KLM of Continental Airlines naar Amerikaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:36 schreef gammapooka het volgende:
Het strottenhoofd is heel anders bij Chinezen daarom hebben ze vaak moeite met de R.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:16 schreef Palau het volgende:
[..]
De ene keer lukt het ze wel de andere keer niet. Zo moest ik in Azie ooit naar het Amari-hotel (ofzoiets) en had de taxichauffeur het steeds over Amali. En ja , dit is echt en nee, niet elke Aziaat praat zo. Verder is Chinezen treiteren zo makkelijk en daardoor triest. Waarom zou je aardige mensen treiteren? Een keer een geintje, oke, maar die mensen horen die stomme 'geintjes' 100 keer per dag.
Er zijn toch een hoop hakka naar zuid China gegaan? Ik weet dat mijn schoonfamilie ook officieel hakka is maar later in Honk Kong gevestigd is.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:02 schreef Rejected het volgende:
Ik ken ook alleen maar cantonezen. Terwijl ik zelf hakka ben
Dat zou je denken.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:18 schreef TimC het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk niet veel verstand van. Close family woont allemaal in Nederlandquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Er zijn toch een hoop hakka naar zuid China gegaan? Ik weet dat mijn schoonfamilie ook officieel hakka is maar later in Honk Kong gevestigd is.
De eerste originelequote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:14 schreef MouseOver het volgende:
[quote]Op dinsdag 6 juni 2006 11:12 schreef Remcorky het volgende:
ik zit t laatst in de auto met een chinese vriend van me. Ik reed maar wist de weg niet, M`n chinese vriend wel. Maar hij stotterd ook een beetje.
Op een gegeven moment rijden we richting een kruispunt, en m`n chinese maatje zegt:
'We moeten hier L....L.....L... ... L'
- Dus ik sla alvast links af
" Lechts af "
Inderdaad, de naam Mao betekent Kat.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:46 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Hoe is Mao dan aan zijn naam gekomen?
Was dat omdat na zijn geboorte zijn vader op de staart van de kat trapte?
Schijnt wel weer dat chinezen onderling soms dikke ruzie's hebben, maar ja, daar hebben wij idd geen last vanquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:52 schreef daaaaan het volgende:
ChinezenGeweldig hardwerkend volk, waar veel mensen een voorbeeld aan kunnen nemen.
Ik dacht altijd dat dat Japanners waren, die de R en L verwisselden. Mijn Chinese familie kan de R iig wel normaal uitspreken. Maar misschien verschilt het per streek of land.quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het strottenhoofd is heel anders bij Chinezen daarom hebben ze vaak moeite met de R.
Mijn schoonvader is al 29 jaar ofzo in NL en hij kan geen perfecte R uitspreken maar zegt ook geen L.
Wat hangt er bij een Chinees restaurant aan de muur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
*ligt blauw van het lachen *
en wat heb je uiteindelijk als gerecht gekregenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:56 schreef Kill_em_all het volgende:
Bij de lokale chinees hier werkt een heel lief uitziend Chinees meisjeHad eerst 5 minuten nodig om uit te leggen wat ik met anderhalf bedoelde
ze stond me alleen met zo'n wazig lief gezicht aan te kijken dat ik maar niet boos werd en 5 miniuten de tijd nam om uit te leggen wat ik wou
toen ze het eindelijk begreep leek het wel alsof er een wereld voor haar open ging
Gemiddeld 1.58mquote:Op maandag 5 juni 2006 19:01 schreef giscard het volgende:
Hoe lang is een chinees.
Wel het goede gerechtquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:16 schreef grootmeester_flits het volgende:
[..]
en wat heb je uiteindelijk als gerecht gekregen![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:02 schreef jpg97 het volgende:
Ja dat is inderdaad wel triest. Gebeurd hier ook bij de boerenbevolking.. En maar lachen, maar ondertussen spuugt die chinees wel heul die friet onder
Ik bestel trouwens ook altijd een glaasje "cora" bij de chinees, waarop zo'n chinees mij dan herhaalt met: " u bedoelen cola ?"
En ik: " ja dat zeg ik "
Dat 'anderhalf' moeilijk te begrijpen isquote:
ze willen gewoon aapjes kijkenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:49 schreef Ringo het volgende:
Sowieso, zien hoe dorpers op allochtonen reageren, lijkt verdomme wel de dierentuin.
Sommige mensen zou het verboden moeten worden hun plaggenhut te verlaten.
Hehehequote:Op maandag 5 juni 2006 19:07 schreef ThE_ED het volgende:
"KIJK!!!!!!!!! EEN CHINEES!!!!!11111"quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:39 schreef Marsepein het volgende:
Ik vraag altijd een 'kalendel vool thuis'![]()
Grapjasquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:56 schreef Kill_em_all het volgende:
Mjah was toch al van plan om Japans te leren, kan Chinees er ook wel bij. Je kan je met alleen nederlands toch bijna nergens meer verstaanbaar maken in Nederland![]()
![]()
Ook een plaggenhutbewoner?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:09 schreef Marsepein het volgende:
Zij zijn begonnen met zo praten en kalenders uitdelen![]()
Dat schept verwachtingen![]()
Haha dit is de grootste mogelijke onzin dit ik ooit gehoord heb. Bron?quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het strottenhoofd is heel anders bij Chinezen daarom hebben ze vaak moeite met de R.
Japanners verwisselen de r en l niet per se, ze maken gewoon geen verschil tussen de ra, la, en da klanken. Voor hen is dit dezelfde letterquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:41 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dat Japanners waren, die de R en L verwisselden. Mijn Chinese familie kan de R iig wel normaal uitspreken. Maar misschien verschilt het per streek of land.
Jawel, maar ze kunnen ze niet maken, Dat komt puur omdat de Japanse taal slechts 64 klanken heeft, waar bijvoorbeeld de NEderlandse taal er 900+ heeft. Ze hebben niet genoeg klanken om ze te kunnen weergeven. Dit alles omdat ze alleen maar de Japanse taal te leren krijgen. Hetzelfde als dat een Nederlander een taal van een stam uit Afrika probeert te leren, met al die klikjes en stembuigingen, omdat je dat als kind niet geleerd hebt kun je het niet.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:40 schreef Jordy-B het volgende:
Ze weten ra/la toch wel van da te onderscheiden? Da heeft een ander karakter dan ra/la...
Ra/la en da zijn in het japans gewoon verschillende klanken...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:36 schreef Jossos het volgende:
[..]
Jawel, maar ze kunnen ze niet maken, Dat komt puur omdat de Japanse taal slechts 64 klanken heeft, waar bijvoorbeeld de NEderlandse taal er 900+ heeft. Ze hebben niet genoeg klanken om ze te kunnen weergeven. Dit alles omdat ze alleen maar de Japanse taal te leren krijgen. Hetzelfde als dat een Nederlander een taal van een stam uit Afrika probeert te leren, met al die klikjes en stembuigingen, omdat je dat als kind niet geleerd hebt kun je het niet.
roddel roddel, gossip gossip, fluister fluisterquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:49 schreef Ashram het volgende:
Nederlanders met hun stomme grapjes over Chinezen. Laat het echte werk maar aan ons over...
Jajaaaaa... Chinezen treiteren gebeurt het best door Chinezen zelf!
Houden jullie het maar bij Duitsers en Belgen en Limburgers...enz...
Toch?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ra/la en da zijn in het japans gewoon verschillende klanken...
Dus omdat de klant liever niet iets koopt dat uit hun budget ligt oid...dan kots je op hen?quote:Op zondag 11 juni 2006 00:38 schreef Lange_Lans het volgende:
...
Het heeft helemaal niets met budget te maken. Dat is een voorbeeld. Jij kent blijkbaar geen Chinezen. Die menen alles beter te weten. Zo fokking irritant. Ze testen je echt op je kennis terwijl ze toch niets kunnenwillen kopen.quote:Op zondag 11 juni 2006 00:58 schreef Ashram het volgende:
[..]
Dus omdat de klant liever niet iets koopt dat uit hun budget ligt oid...dan kots je op hen?![]()
quote:Mijn neef riep dus: 'Boelenkoor met wolst!' En wij lachen. Later reden we weer langs die boerenpaupers en ik krijste heel hard: 'Zuulkoor met poep, LOLLEROFLPWN!!!'
*ziet het al helemaal voor zich*quote:Op maandag 5 juni 2006 18:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Het is wel bewezen dat taal invloed heeft op het uiterlijk van de kaak aangezien spraak de vorm en omvang van de kaakspieren beinvloed. Kijk bijvoorbeeld maar naar de kaaklijn van menig Rus.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:05 schreef Dickbride het volgende:
[..]
Haha dit is de grootste mogelijke onzin dit ik ooit gehoord heb. Bron?
Wat is een ethernet schijf, en waarom moet een kutrouter met vpn passthrough 319 meppen kosten als ze ook veel goedkoper te krijgen zijn?quote:Op zondag 11 juni 2006 00:38 schreef Lange_Lans het volgende:
I fucking hate chinese people! *legt even uit: Ik werk in een computerwinkel en altijd komen die kud cinezen aan met van die kud vragen. Zo van "heeft ethernet schijf ook een vpn-pass trough" En ik zo van: "nee, maar deze van ¤319,-- wel, deze maar doen dan" en dan die kud chinezen: "nee ik kijk nog even veldel". WAAROM VRAAG JE HET DAN KUDCHINEES. Mijn collega's helpen ook alle Asians, omdat ze weten dat ik het niet doe. Ik negeer ze gewoon. Die Spl**t*g*en komen ook nog eens altijd goed werkende producten terugbrengen. Ik raak niet uitgepraat. Niets tegen op etnische minderheden, behalve op Aziaten.![]()
Ik heb het niet over een router die ¤319,- kost, maar over de Ethernet (lees:NETWERK) schijf.quote:Op zondag 11 juni 2006 05:51 schreef Allochtoon het volgende:
[..]
Wat is een ethernet schijf, en waarom moet een kutrouter met vpn passthrough 319 meppen kosten als ze ook veel goedkoper te krijgen zijn?
moet je voor me neus zeggen, ik breek je nekquote:Op zondag 11 juni 2006 01:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het heeft helemaal niets met budget te maken. Dat is een voorbeeld. Jij kent blijkbaar geen Chinezen. Die menen alles beter te weten. Zo fokking irritant. Ze testen je echt op je kennis terwijl ze toch niets kunnenwillen kopen.
Hetzelfde als ik in een chinese eetgelegenheid uitgebreid vragen ga stellen over vragen waar ik helemaal niets aan heb. Die Chinees met zijn VPN wist totaal niet waar de het over had, want toen ik er op door ging klapte ie dicht. Hij heeft natuurlijk op een of andere cybersite die term opgevangen en meent dat dat op zijn apparaat moet zitten, maar weet niet wat het betekent. Kud chinezen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is een kud?quote:Op zondag 11 juni 2006 00:38 schreef Lange_Lans het volgende:
I fucking hate chinese people! *legt even uit: Ik werk in een computerwinkel en altijd komen die kud cinezen aan met van die kud vragen. Zo van "heeft ethernet schijf ook een vpn-pass trough" En ik zo van: "nee, maar deze van ¤319,-- wel, deze maar doen dan" en dan die kud chinezen: "nee ik kijk nog even veldel". WAAROM VRAAG JE HET DAN KUDCHINEES. Mijn collega's helpen ook alle Asians, omdat ze weten dat ik het niet doe. Ik negeer ze gewoon. Die Spl**t*g*en komen ook nog eens altijd goed werkende producten terugbrengen. Ik raak niet uitgepraat. Niets tegen op etnische minderheden, behalve op Aziaten.![]()
quote:Op zondag 11 juni 2006 00:38 schreef Lange_Lans het volgende:
Tijd voor een andere baan? Misschien kan je er ook nog een LOI curus Nederlands erbij doen. Dan komen je sollicitatiebrieven tenminste niet zo kud (lees: kansloos) overquote:Op zondag 11 juni 2006 01:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het heeft helemaal niets met budget te maken. Dat is een voorbeeld. Jij kent blijkbaar geen Chinezen. Die menen alles beter te weten. Zo fokking irritant. Ze testen je echt op je kennis terwijl ze toch niets kunnenwillen kopen.
Hetzelfde als ik in een chinese eetgelegenheid uitgebreid vragen ga stellen over vragen waar ik helemaal niets aan heb. Die Chinees met zijn VPN wist totaal niet waar de het over had, want toen ik er op door ging klapte ie dicht. Hij heeft natuurlijk op een of andere cybersite die term opgevangen en meent dat dat op zijn apparaat moet zitten, maar weet niet wat het betekent. Kud chinezen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De Papoea's houden zich doorgaans ook redelijk rustig.quote:Op zondag 11 juni 2006 14:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Chinezen zijn één van de weinige etnische minderheden die geen vlieg kwaad doen.
alleen Chinese vliegen moeten het ontgeldenquote:Op zondag 11 juni 2006 14:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Chinezen zijn één van de weinige etnische minderheden die geen vlieg kwaad doen.
haha lees dat, een domme pauper die in een computerwinkel (quote:Op zondag 11 juni 2006 01:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal mee eens. Jij woont daar toch? kan je er niet eentje naar me opsturen? eventueel wil ik ook nog wel daarheenquote:
Misschien heb je gelijk dat ik er geen ken, maar ik ben er zelf 1quote:Op zondag 11 juni 2006 01:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe je nietquote:Op zondag 11 juni 2006 13:39 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
moet je voor me neus zeggen, ik breek je nek
Soooooooooo, jij bent een stoere kerel zeg!!! Respect voor jou Kill_em_all. Jij bent echt mijn held. Wat voor stoer werk heb jij dan wel niet?quote:Op zondag 11 juni 2006 17:03 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
haha lees dat, een domme pauper die in een computerwinkel () werkt denkt even stoer te zijn
Hele goede opmerking, ook zo goed onderbouwd. En die grap van die LOI cursus, echt lachen man.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:56 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Tijd voor een andere baan? Misschien kan je er ook nog een LOI curus Nederlands erbij doen. Dan komen je sollicitatiebrieven tenminste niet zo kud (lees: kansloos) over![]()
ROI Culsusquote:Op maandag 12 juni 2006 00:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hele goede opmerking, ook zo goed onderbouwd. En die grap van die LOI cursus, echt lachen man.![]()
Iig niet zo'n kutbaan dat ik mensen belachelijk moet gaan maken om mezelf beter te laten lijkenquote:Op maandag 12 juni 2006 00:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Soooooooooo, jij bent een stoere kerel zeg!!! Respect voor jou Kill_em_all. Jij bent echt mijn held. Wat voor stoer werk heb jij dan wel niet?![]()
Hey!quote:Op maandag 12 juni 2006 00:35 schreef AlohaXa het volgende:
*kijkt toe hoe ingrijpend berichten op een forum kunnen zijn voor een computerverkoper
Vind het altijd geweldig om tijdens het naar buiten stappen van dit soort figuren mijn poot iets te strekken.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:09 schreef Marsepein het volgende:
Zij zijn begonnen met zo praten en kalenders uitdelen![]()
Dat schept verwachtingen![]()
beetje zieke gedachten?quote:Op maandag 5 juni 2006 18:41 schreef Maikuuul het volgende:
Daarom hoop ik altijd bij degene die deze gare grap maakt de kok aids heeft, en dan doet de kok zo bloeidover zijn bami gieten
Wat overigens niet nodig is. Een haai scheidt nl urine af via zijn huid.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:51 schreef BigBadPete het volgende:
Een beetje zich zelf respecterende Chninees neemt gewoon wraak door in de keuken in de haaievinnesoep te pissen![]()
---> vr. Wilt u menu?quote:Op maandag 5 juni 2006 18:32 schreef Leatherface het volgende:
Wat stoor ik me mateloos aan die kinderachtige lui die in een Chinees restaurant, of een door Chinezen gerund cafetaria, de Chinese eigenaren en/of werknemers weer zo nodig moeten treiteren.
Bijna iedere keer als ik er kom meent er weer een of andere zielepoot grappig te zijn door er een 'sambal bij' of 'ching chang pong woa' tegenaan te gooien.
Kunnen die lui eens niet gewoon respect tonen voor deze hardwerkende mensen? Ik hoop ook dat ze beseffen dat je nooit met de persoon die je eten klaarmaakt moet fucken.
![]()
![]()
![]()
Echt niet ik zeg altijd hankie pankie shanghaiquote:Op maandag 5 juni 2006 18:46 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Geen idee. Dat roepen die Nederlanders.
Tampon in het chinees --> Watjahmetau!quote:Op maandag 12 juni 2006 17:23 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Echt niet ik zeg altijd hankie pankie shanghai
quote:Op zondag 11 juni 2006 01:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
haha, dik ge-pwndquote:Op maandag 12 juni 2006 22:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vertel ons eens Lange_Lans.. Hoe is dat nou, als je broer ook je vader is?
quote:Op maandag 12 juni 2006 22:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
van Herman Finkers danquote:
ik werk in een high fidelity winkel en daar is et zo dat mijn collega alleen de aziaten met grote tieten wil helpen, de rest weigert ie gewoon abrubt. en dan gaat ie stiekem in zijn vrije tijd met zijn vriendin gratis eten bij em.quote:Op zondag 11 juni 2006 00:38 schreef Lange_Lans het volgende:
die is van Najim Amhali en die ging over koreanenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
kennelijk een plek waar ze geen netwerkschijven verkopenquote:Op maandag 12 juni 2006 00:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Soooooooooo, jij bent een stoere kerel zeg!!! Respect voor jou Kill_em_all. Jij bent echt mijn held. Wat voor stoer werk heb jij dan wel niet?![]()
Wat hangt er bij een Chinees restaurant aan de muur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heul niet, de sambal zi bij ons in zakjes!!quote:
quote:Op zondag 30 juli 2006 11:46 schreef hejho het volgende:
Zien ze 1 chinees , en ze lopen alleen danzeggen ze nix
zien ze 1 chinees en ze zijn met zn meerderen gaan ze treiteren
Zien ze 4 chinesen, dan houden we hun bek dicht. Nederlanders zijn de meest fucking shijterig volkje dat er rondloopt. Daarom kunnen ze nix doen tegen die macro, antillianen die wel een grote bek hebben.
Worden ze daardoor gepest gaan ze weer ff afreagen of een afhaalchinees
om vervolgens weer volgende week in een discotheek door een marrokkaan gedist te worden
jammer dat ik niet in een afhaal werk
dan maak ik wel 2 soorten sambal . 1 voor gewone volk , 1 voor andere
later vragen zo van : Hej vriend, was de samball nog lekka lekka?
quote:Op zondag 30 juli 2006 11:46 schreef hejho het volgende:
Zien ze 1 chinees , en ze lopen alleen dan zeggen ze nix
zien ze 1 chinees en ze zijn met zn meerderen gaan ze treiteren
Zien ze 4 chinesen, dan houden we hun bek dicht. Nederlanders zijn de meest fucking shijterig volkje dat er rondloopt. Daarom kunnen ze nix doen tegen die macro, antillianen die wel een grote bek hebben.
Worden ze daardoor gepest gaan ze weer ff afreagen op een afhaalchinees
om vervolgens weer in de week in een discotheek door een marrokkaan gedist te worden
jammer dat ik niet in een afhaal werk
dan maak ik wel 2 soorten sambal . 1 voor gewone volk , 1 voor andere
later vragen zo van : Hej vriend, was de samball nog lekka lekka?
Stel je voor dat je je baan zou moeten doen. Informatie verstrekken over producten die je er verkoopt hoort er gewoon bij.quote:Op zondag 11 juni 2006 00:38 schreef Lange_Lans het volgende:
Jezus wat voel ik mij nou een n00b nu ik niet weet waar het over gaat als in dat kutdorpscomputerwinkeltje waar jij werkt patjepeeërs zoals jij en je collega's het hebben over ethernet schijvenquote:Op zondag 11 juni 2006 13:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een router die ¤319,- kost, maar over de Ethernet (lees:NETWERK) schijf.
Als je niet weet waar het over gaat moet je niet mee praten, n00b.![]()
So truequote:Op maandag 12 juni 2006 10:44 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Iig niet zo'n kutbaan dat ik mensen belachelijk moet gaan maken om mezelf beter te laten lijkenDaarbij zijn mensen uit computer winkels altijd losers. Komt namelijk omdat ze te dom zijn om echt met computers te werken en dan maar in een winkel gaan staan waar je 90% van de mensen toch onzin kan verkopen
Mee eens.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:14 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Je moet een geintje kunnen maken. Veel mensen denken dat ze grappig zijn als ze jennen, maar de toon waarop het gezegd wordt is bepalend voor het geintje.
Kut voor je man. n00b en allochtoon. Wat zul jij een minderwaardigheidscomplex hebben.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:52 schreef Allochtoon het volgende:
[..]
Jezus wat voel ik mij nou een n00b nu ik niet weet waar het over gaat als in dat kutdorpscomputerwinkeltje waar jij werkt patjepeeërs zoals jij en je collega's het hebben over ethernet schijven.
Daar is ie weerquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kut voor je man. n00b en allochtoon. Wat zul jij een minderwaardigheidscomplex hebben.![]()
Die aan de overkant vlak bij de Holiday Inn is ook goed.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:56 schreef ioko het volgende:
Beste chinees die ik ken zit trouwens in Rotterdam naast de doelen, dat lijkt het meest op een restaurant in china, en is erg lekker!
Dit is geen stroopsmeer topic! Klagen zul je!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:00 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Die aan de overkant vlak bij de Holiday Inn is ook goed.
Ik spreek je wel als je over 20 jaar nog steeds bij de Vobis werktquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kut voor je man. n00b en allochtoon. Wat zul jij een minderwaardigheidscomplex hebben.![]()
Dat zegt iets over de beperkte kennis en intelect van die mensenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:32 schreef Leatherface het volgende:
Wat stoor ik me mateloos aan die kinderachtige lui die in een Chinees restaurant, of een door Chinezen gerund cafetaria, de Chinese eigenaren en/of werknemers weer zo nodig moeten treiteren.
Bijna iedere keer als ik er kom meent er weer een of andere zielepoot grappig te zijn door er een 'sambal bij' of 'ching chang pong woa' tegenaan te gooien.
Kunnen die lui eens niet gewoon respect tonen voor deze hardwerkende mensen? Ik hoop ook dat ze beseffen dat je nooit met de persoon die je eten klaarmaakt moet fucken.
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:24 schreef Allochtoon het volgende:
[..]
Ik spreek je wel als je over 20 jaar nog steeds bij de Vobis werkt.
[..]
[afbeelding]
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 04:11 schreef michiel_merk het volgende:
Hoe SMSt een Chinees?
A) Met stokjes.
B) Niet, het mag niet van de Communistische Partij.
C) Niet, het is te donker in de container waar hij in zit.
vogels?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:18 schreef TimC het volgende:
[..]
najib amhaliquote:Op maandag 5 juni 2006 18:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja en Babi is geen chinees woord.quote:
Het is Maleis of Indonesischquote:Op dinsdag 7 november 2006 04:40 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Ja en Babi is geen chinees woord.
Ik dacht maleisisch of indisch.
nee, als ze WEL werken, dan jatten ze onze banen..quote:Op maandag 5 juni 2006 18:34 schreef __droogkloot__ het volgende:
Stoorde me er ook al aan. Als buitenlanders niet werken zijn ze lui, maar als ze wel werken mag je ze voor de gek houden![]()
jaloers?quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:10 schreef Janetje het volgende:
Dat zijn wel weer genoeg plaatjes, we zitten niet in B&H of in ONZ.
jaja whatever. om 4:40 ben je niet so fris meer zie je. Om 9:00 daarentegen.quote:
Waar the fuck slaat dat nou weer op? Is het jou grote droom geweest in een restaurant te werken ofzoquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:52 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
nee, als ze WEL werken, dan jatten ze onze banen..
http://www.zippyvideos.com/109409118154785.htmlquote:Op maandag 5 juni 2006 18:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:15 schreef TC03 het volgende:
Zeer triest idd.Maar wees maar gerust hoor, ze nemen wel wraak.
"Wat wil u bestelle menil?"
"Babi Pangang, drie kroepoek en groag SAMBAL BAAI"
*hele zaak plat van het lachen*
'Oké menil."
En dan gaat dat luikje open:
"Weer zo'n tokkie die denkt grappig te zjin. Doe maar drie rochels door de babi pangang."
"Aslublief, hiel is uw bestelling menil. Eet smakelijk!"
![]()
kerel, waarom verklein je het plaatje met de img-tags?quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:48 schreef KlappernootatWork het volgende:
[afbeelding]
Ook Chinees, ook lekker..![]()
Erg triest inderdaadquote:Op maandag 5 juni 2006 18:50 schreef MrCrowley het volgende:
Best wel triest. Heb wel eens wat afgehaald en zo'n figuur zat er met zijn maatje uitgebreid te vertellen wat voor 'tyfustaal' dat chinees wel niet isEn dan in de wachtruimte rondkijken of er iemand mee lacht.....
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:39 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Waar the fuck slaat dat nou weer op? Is het jou grote droom geweest in een restaurant te werken ofzo
Dat zeg ik al jaren tegen een vriend van mij. Ik ga nu ook nooit meer egens eten met hem.quote:Op woensdag 8 november 2006 08:28 schreef Dalamar het volgende:
Nooit, maar dan ook echt NOOIT de personen die je eten klaarmaken irriteren of voor lul zetten.
(geldt ook voor de IT afdeling op je werk, maar da's een ander verhaal)
Whehe.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:11 schreef Martijn85 het volgende:
Een verlieft jong Nederlands-Chinees stelletje besluit te gaan trouwen.
De huwlijksceremonie en het daarop volgende feest lopen fantastisch en de stemming is geweldig.
Ergens laat in de avond besluit het kersverse stelletje het feest te verlaten…
Hij draagt haar over de drempel van de bruidssuite, waar alles voor de huwlijksnacht is ingericht.
De jonge bruid gaat op het bed liggen en kijkt hoe haar man zich uitkleedt.
Voor de jonge vrouw is “het” de eerste keer en ze is toch wel een beetje nerveus. Maar ze is toch ook nieuwsgierig, en om zich een beetje voor te bereiden op deze nacht heeft ze zich van tevoren verdiept in bepaalde literatuur.
Haar Chinese bruidegom loopt naar het bed, begint haar te zoenen en te strelen. Om haar een beetje op haar gemakt te stellen zegt hij: “Ik weet schat dat het vool jou de eelste keel is en dat je een beetje nelveus bent. Maal ik beloof je, ik doe alles wat jij wilt. Alles. Wat zou je willen?”
Zij denkt aan wat ze gelezen heeft en wat ze gezien heeft… Plotseling zegt ze vol verwachting tegen hem: “Ik wil graag met nummer 69 beginnen…!”
Vol verbazing kijkt de bruidegom zijn jonge bruid aan. En vraagt dan: “Je wilt uigelekend nu gebakken lijst met lundvlees en gemengde gloente???”
jammer dat ze geen billen hebbenquote:Op zaterdag 11 november 2006 06:13 schreef SeLang het volgende:
Iedereen die fuckt met chinezen verdient een nekschot.
Chinese meisjes zijn lief
quote:Op zaterdag 11 november 2006 06:13 schreef SeLang het volgende:
quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:59 schreef SevenWonders het volgende:
Wat wel weer leuk is, is op straat een aangereden kat vinden, deze oprapen en bij de afhaalchinees naar binnen lopen, de rij voorbij lopen en de kat met een ferm gebaar op de balie mikken en luidkeels roepen 'Zo, dat is de laatste voor vandaag!', hoorde ooit eens een verhaal van iemand die dat had meegemaakt.....kon er wel om lachen eigenlijk. Al weet ik niet wie je het meeste pest, de chinese restaurant-uitbater of zijn klanten ?
Dus als je ze lief vindt, kan je alsnog niet met ze batsenquote:Op zaterdag 11 november 2006 06:13 schreef SeLang het volgende:
quote:Op zondag 12 november 2006 20:28 schreef zovty het volgende:
Kan een mod even de titel aanpassen en er 'lolbloeken' die chinezen treiteren van maken? Thanks.
Jij fuckt ze dan toch ook uiteindelijk?quote:Op zaterdag 11 november 2006 06:13 schreef SeLang het volgende:
uuhh, wat dacht je van het uiterlijkquote:Op zondag 12 november 2006 22:53 schreef a-child-in-chains het volgende:
En het gekke is dat juist die andere etnische groepen méér aandacht krijgen en interessanter zijn
dan chinezen in het algemeen.
En ja ik denk dat die aandacht voortkomt uit alle negatieve aandacht die die groepen naar zich toe
wisten te halen. Vraag me niet hoe dat werkt. Een marrok. is aantrekkelijker voor meisjes dan een
chinees. Why? Beats me.
Maar ome Gelderland, meisjes zeggen toch altijd dat ze een lieve, eerlijke en hardwerkende jongens willen hebben en dat uiterlijk ze niks uitmaakt?quote:Op zondag 12 november 2006 23:05 schreef Gelderland het volgende:
[..]
uuhh, wat dacht je van het uiterlijkAls je generaliseerd: Maroks zijn: macho/'stoer' (:' ) en chinezen zijn vaak hardwerkende 'schele' nerdo's... dat snap je toch zelf ook wel
![]()
![]()
Najib amhaliquote:Op maandag 5 juni 2006 18:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja, dat of het is gelijk een Yakuza (wanneer het Japanners zijn dan..) of iets dergelijks.quote:Op maandag 13 november 2006 04:35 schreef Baka-san het volgende:
(Oost) aziaten spelen nooit een prominente rol in westerse media, met name de mannen. En als ze een rol spelen dan is het wel van de soort stereotype nerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |