abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38583995
quote:
Op maandag 5 juni 2006 18:57 schreef descendent1 het volgende:
'Wilt u me-nu?' vraagt de chinese serveester...
'Nee, misschien straks; eerst even eten' zeg je dan...
Deze vond ik stiekem wel grappig.
Maar de meeste cliche grappen zijn in dit topic inmiddels al bijna allemaal wel voorbij gekomen.

Sommige zijn leuk. Andere matig.
Maar wat mensen niet snappen is dat wij deze grapjes soms wel paar keer per dag horen en dat de grap er gewoon vanaf is dan. Maar goed, mensen blijven het grappig vinden.

Ik stoor me er niet echt aan.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 11:12:41 #102
149742 Remcorky
groen - geel
pi_38585226
ik zit t laatst in de auto met een chinese vriend van me. Ik reed maar wist de weg niet, M`n chinese vriend wel. Maar hij stotterd ook een beetje.
Op een gegeven moment rijden we richting een kruispunt, en m`n chinese maatje zegt:
'We moeten hier L....L.....L... ... L'
- Dus ik sla alvast links af
" Lechts af "
Na een schitterende carriere, uitverkochte arena`s, stadions vol gezongen, dan nu overleden...
Daar lig je dan in de Arena op de middenstip: Als een balletje...
  dinsdag 6 juni 2006 @ 11:14:18 #103
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_38585259
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 11:12 schreef Remcorky het volgende:
ik zit t laatst in de auto met een chinese vriend van me. Ik reed maar wist de weg niet, M`n chinese vriend wel. Maar hij stotterd ook een beetje.
Op een gegeven moment rijden we richting een kruispunt, en m`n chinese maatje zegt:
'We moeten hier L....L.....L... ... L'
- Dus ik sla alvast links af
" Lechts af "
De eerste originele
Vampire Romance O+
  dinsdag 6 juni 2006 @ 11:26:07 #104
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_38585534
quote:
Op maandag 5 juni 2006 18:32 schreef Leatherface het volgende:
Ik hoop ook dat ze beseffen dat je nooit met de persoon die je eten klaarmaakt moet fucken.
Een vriend van mij heeft de neiging om mensen te beledigen waar hij het eten vandaan haalt. Hij klaagt ook vaker, dat het eten niet smaakt en de volgende dag buikpijn heeft.

Ik heb het meerdere keren gezegd, dat ie niet moet fucken met de mensen die zijn eten bereiden. Maar ja luisteren doet ie niet.
Horrible Cunt!
pi_38587902

q-- _ --p
  dinsdag 6 juni 2006 @ 13:13:35 #106
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_38588494
Nee KUTJAP, KETJAP!
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_38588633
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 11:26 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Een vriend van mij heeft de neiging om mensen te beledigen waar hij het eten vandaan haalt. Hij klaagt ook vaker, dat het eten niet smaakt en de volgende dag buikpijn heeft.
Kijk eens wat vaker de smaakpolitie, geef die vriend van je gelijk. Denk dat de keuken bij friture met chinezen erin het zelfde zijn als de normale chinese restaurants. Het woord hygiene klinkt hun maar vreemd in de oren, waar denk je dat trouwens als die ziektes zoals vogelgriep enzo vandaan komen.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 13:24:57 #108
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_38588813
Anyway, die chinezengrapjes zijn zo flauw en uitgekauwd, en ik begrijp ook niet zo goed waarom die telkens moeten. Het wordt ook zo'n gewoonte om bij de supermarkt witte lijst te kopen, of het over wit bloot te hebben, elke humor is er toch wel van af nu?
[KNE]-Mod
pi_38591939
Slechte Eddie Murhpy imitaties hiero.
pi_38598096
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 13:13 schreef MarkNMGN het volgende:
Nee KUTJAP, KETJAP!
Die is dom... Eigenlijk zijn ze allemaal dom.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 18:24:30 #111
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_38598292
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 13:18 schreef TimC het volgende:

[..]

Kijk eens wat vaker de smaakpolitie, geef die vriend van je gelijk. Denk dat de keuken bij friture met chinezen erin het zelfde zijn als de normale chinese restaurants. Het woord hygiene klinkt hun maar vreemd in de oren, waar denk je dat trouwens als die ziektes zoals vogelgriep enzo vandaan komen.
joh je lokale frituur is net zo erg.. en van een beetje vuil op de vloer is nog nooit iemand doodgegaan..

en vogelgriep komt van nauw contact met vogels die daar last van hebben.. kippenboer bijv.. dus echt niet omdat jouw kipje sate niet ontsmet door de jodium gehaalt was voordat ie de pan in ging
#things i do to people i love shouldn't be allowed#
pi_38600219
Die van de smaakpolitie was ook heel erg erg. En ga voortaan naar een chinees met een open keuken. Als je het niet vertrouwt
pi_38600312
Wang Snee Wang..
pi_38600472
quote:
Op maandag 5 juni 2006 18:40 schreef snellejelle het volgende:

[..]

ik vind het ook lullig. die mensen kunnen niets aan hun accent doen
Ik ben een keer bij 'n Chinees geweest, waar de serveerster duidelijk het accent speelde, omdat dat nou eenmaal van d'r verwacht wordt... Mensen willen een gruwelijk Chinees accent horen als ze naar de Chinees gaan. Niet een Chinese serveerster die in plat Gronings vraagt of je er sambal bij wil...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 19:31:32 #115
89550 Steffy
Ayreonaut
pi_38600965
Iets van een jaar geleden ofzo kwam er na afwezigheid van 14 jaar weer een chinees in het dorp, groot voordeel qua brandstofkosten dus want wij gaan regelmatig.

Maar die kerel stond de tuin te doen dus, lopen er zo wat lui van het station richting het centrum van het dorp. Loopt er zo 1 van die boeren dwars door de tuin heen en zegt tegen die vent 'You take Picture yes?

Die was goedkoop maar die chinees kon er wel om laggen, het waren jappen in de reclame waar het over ging maar ik vond het toch wel een goeie
Doe vandaag niet wat morgen kan!
Wat nou werken??? Niet zo vloeken waar ik bij ben!!
pi_38601124
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 09:43 schreef Martijn85 het volgende:

[..]

Als ie hem dan ook nog goed had geqoute dan had ik er ook nog wel om kunnen lachen

Caberatiers fout qouten
Cabaretiers fout schrijven

Anyways
De mensen die mekkeren over hygiene en frituur...
't maakt echt geen kont uit of je kroket 3 keer op de grond is gevallen of niet (denk je echt dat er organisme's zijn die heet frituur vet overleven?)
Dan heb je hooguit nog de houdbaarheidsdatum die overschreden zou kunnen zijn....
Laten we daar nou even vunzig in zijn als chinezen...
  dinsdag 6 juni 2006 @ 20:15:07 #117
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_38602834
Zeer triest idd. Maar wees maar gerust hoor, ze nemen wel wraak.

"Wat wil u bestelle menil? "
"Babi Pangang, drie kroepoek en groag SAMBAL BAAI"
*hele zaak plat van het lachen*
'Oké menil. "
En dan gaat dat luikje open:
"Weer zo'n tokkie die denkt grappig te zjin. Doe maar drie rochels door de babi pangang. "
"Aslublief, hiel is uw bestelling menil. Eet smakelijk! "

Ten percent faster with a sturdier frame
pi_38603751
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 13:18 schreef TimC het volgende:

[..]

En de Pest?
De grote grieppandemie van vroeger?
Varkenspest?
Mond en klauwzeer?
Gekke koeien ziekte?

Achja, is makkelijk om naar recente nieuws te grijpen.
pi_38604883
Bij de lokale chinees hier werkt een heel lief uitziend Chinees meisje Had eerst 5 minuten nodig om uit te leggen wat ik met anderhalf bedoelde ze stond me alleen met zo'n wazig lief gezicht aan te kijken dat ik maar niet boos werd en 5 miniuten de tijd nam om uit te leggen wat ik wou toen ze het eindelijk begreep leek het wel alsof er een wereld voor haar open ging

Mjah was toch al van plan om Japans te leren, kan Chinees er ook wel bij. Je kan je met alleen nederlands toch bijna nergens meer verstaanbaar maken in Nederland
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_38605001
Met in d'r achterhoofd een flashback van hoe ze jouw bami door de bilnaad heeft getrokken.
pi_38605047
quote:
Op maandag 5 juni 2006 18:43 schreef DaFan het volgende:
Telefoongesprek in China:
"Hallo met wie?"
"Ha Wie, met Lo!"

Maar bij een Chinees restaurant ofzo erg irritant
  † In Memoriam † dinsdag 6 juni 2006 @ 21:15:16 #122
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_38605645
quote:
Op maandag 5 juni 2006 21:08 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Da's zo'n mythe die stand blijft houden, let maar 'es op als je weer een babi-pangang gaat halen,
chinezen kunnen de L niet uitspreken en zeggen een R
Eén woord: Sambal
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_38605943
quote:
Op maandag 5 juni 2006 18:50 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Ja in kringen waarin jij je begeeft wel ja.
Heb hem eens gehoord van zo'n oorbelfiguur.
Ik denk dat de typering oorbelfiguur wel de lading dekt voor het volk waar we het over hebben.

Wat betreft hygiene kan je beter alleen naar de Chineze restaurants gaan waar je ook Chinezen ziet eten.
pi_38611317
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 21:15 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Eén woord: Sambal
De ene keer lukt het ze wel de andere keer niet. Zo moest ik in Azie ooit naar het Amari-hotel (ofzoiets) en had de taxichauffeur het steeds over Amali. En ja , dit is echt en nee, niet elke Aziaat praat zo . Verder is Chinezen treiteren zo makkelijk en daardoor triest. Waarom zou je aardige mensen treiteren? Een keer een geintje, oke, maar die mensen horen die stomme 'geintjes' 100 keer per dag.
What a difference a day makes , twenty-four little hours....
  dinsdag 6 juni 2006 @ 23:31:43 #125
149006 Danny_Ramone
www.betteroffs.com
pi_38611851
Je kan ze wel makkelijk in de zeik nemen.... Ik kwam een keer ( was een jaar of 16/17) bij een snackbar. Staan dus chinezen achter ( volgens mij nemen ze alle snackbars over ! ). Dus ik wijs naar zo'n kippebout en roep " is dat een kattebout ? " en hun serieus uitleggen ( 3X!! ) dat het "kiep " was.

Leuk als je stronken bent en 16....maar nu zal ik zoiets niet meer doen. Die mensen werken echt keihard dus ik heb wel respect voor hun.
www.betteroffs.com
* Ik ben een drummer....mag ik je nummer ? *
www.betteroffs.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')