Deze vond ik stiekem wel grappig.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:57 schreef descendent1 het volgende:
'Wilt u me-nu?' vraagt de chinese serveester...
'Nee, misschien straks; eerst even eten' zeg je dan...![]()
De eerste originelequote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:12 schreef Remcorky het volgende:
ik zit t laatst in de auto met een chinese vriend van me. Ik reed maar wist de weg niet, M`n chinese vriend wel. Maar hij stotterd ook een beetje.
Op een gegeven moment rijden we richting een kruispunt, en m`n chinese maatje zegt:
'We moeten hier L....L.....L... ... L'
- Dus ik sla alvast links af
" Lechts af "
Een vriend van mij heeft de neiging om mensen te beledigen waar hij het eten vandaan haalt. Hij klaagt ook vaker, dat het eten niet smaakt en de volgende dag buikpijn heeft.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:32 schreef Leatherface het volgende:
Ik hoop ook dat ze beseffen dat je nooit met de persoon die je eten klaarmaakt moet fucken.
Kijk eens wat vaker de smaakpolitie, geef die vriend van je gelijk. Denk dat de keuken bij friture met chinezen erin het zelfde zijn als de normale chinese restaurants. Het woord hygiene klinkt hun maar vreemd in de oren, waar denk je dat trouwens als die ziektes zoals vogelgriep enzo vandaan komen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:26 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft de neiging om mensen te beledigen waar hij het eten vandaan haalt. Hij klaagt ook vaker, dat het eten niet smaakt en de volgende dag buikpijn heeft.
Die is dom... Eigenlijk zijn ze allemaal dom.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:13 schreef MarkNMGN het volgende:
Nee KUTJAP, KETJAP!
joh je lokale frituur is net zo erg.. en van een beetje vuil op de vloer is nog nooit iemand doodgegaan..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:18 schreef TimC het volgende:
[..]
Kijk eens wat vaker de smaakpolitie, geef die vriend van je gelijk. Denk dat de keuken bij friture met chinezen erin het zelfde zijn als de normale chinese restaurants. Het woord hygiene klinkt hun maar vreemd in de oren, waar denk je dat trouwens als die ziektes zoals vogelgriep enzo vandaan komen.
Ik ben een keer bij 'n Chinees geweest, waar de serveerster duidelijk het accent speelde, omdat dat nou eenmaal van d'r verwacht wordt... Mensen willen een gruwelijk Chinees accent horen als ze naar de Chinees gaan. Niet een Chinese serveerster die in plat Gronings vraagt of je er sambal bij wil...quote:Op maandag 5 juni 2006 18:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik vind het ook lullig. die mensen kunnen niets aan hun accent doen
Cabaretiers fout schrijvenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:43 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Als ie hem dan ook nog goed had geqoute dan had ik er ook nog wel om kunnen lachen
Caberatiers fout qouten
En de Pest?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:18 schreef TimC het volgende:
[..]
Kijk eens wat vaker de smaakpolitie, geef die vriend van je gelijk. Denk dat de keuken bij friture met chinezen erin het zelfde zijn als de normale chinese restaurants. Het woord hygiene klinkt hun maar vreemd in de oren, waar denk je dat trouwens als die ziektes zoals vogelgriep enzo vandaan komen.
quote:Op maandag 5 juni 2006 18:43 schreef DaFan het volgende:
Telefoongesprek in China:
"Hallo met wie?"
"Ha Wie, met Lo!"
Maar bij een Chinees restaurant ofzo erg irritant
Eén woord: Sambalquote:Op maandag 5 juni 2006 21:08 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Da's zo'n mythe die stand blijft houden, let maar 'es op als je weer een babi-pangang gaat halen,
chinezen kunnen de L niet uitspreken en zeggen een R
Ik denk dat de typering oorbelfiguur wel de lading dekt voor het volk waar we het over hebben.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja in kringen waarin jij je begeeft wel ja.
Heb hem eens gehoord van zo'n oorbelfiguur.
De ene keer lukt het ze wel de andere keer niet. Zo moest ik in Azie ooit naar het Amari-hotel (ofzoiets) en had de taxichauffeur het steeds over Amali. En ja , dit is echt en nee, niet elke Aziaat praat zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |