Dat kan ik me niet echt voorstellenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:09 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Bij die echte chinese restaurants spreekt de helft van het personeel alleen mandarijn
Ik ken ook geen (traditioneel) Chinees restaurant waar ze Manderijn spreken.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:10 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet echt voorstellen, ik ken alleen maar kantonesen
Dat kan ook, ligt denk ik een beetje aan bij welke groep je komtquote:Op maandag 5 juni 2006 19:10 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet echt voorstellen, ik ken alleen maar kantonesen
Klassiekquote:Op maandag 5 juni 2006 18:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Volgens mij is dat van het grapje:
Hoe komen Chinezen aan hun naam ?
Ze laten bij een geboorte een wok van de trap vallen -> Tong !Tsjang !Ching
En het geluid dat hij als eerste maakt wordt de naam
Zijn we dan "Vagina People" of "handyman in buddhist temple" ?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:05 schreef Q_Orianka het volgende:
Nep-Chinese restaurants'Ohh... daal valt mijn -- plakband...'
Oja, jullie zijn allemaal 阴道人们
Ik ken volgens mij niemand die Kantonees spreekt, maar ik ken dan ook weer niemand (persoonlijk) die in een Restaurant whatsoever werkt, dusja..quote:Op maandag 5 juni 2006 19:10 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet echt voorstellen, ik ken alleen maar kantonezen
quote:Op maandag 5 juni 2006 18:50 schreef El_Rolando het volgende:
Wat hangt er bij een Chinees restaurant aan de muur?Daar moest ik in de chinees echt ff om lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We gingen naar een andere chinees dan normaal. Dus ik zo "1 babi pangwang,met nasi en bami. Beide groot."
Zegt zij :
Wilt u witte lijst?
Stom misschien,maar ik moest echt ff lachen. En toen ik zei dat ik liever een rode had,snapte ze hem nie![]()
Ik denk dat het klaarmaken van hond in NL meestal een sterk verhaal is. Daarbij lijtk varken me een stuk goedkoper. Iig is het geen chinees woord, zover ik weet, dus was het wel raar dat hij gepikeerd reageerde met "we zijn hier niet indisch". Verder wel een goed restaurant hoor, daar niet van, overigens wel grappig dat het cliché van nummers op de kaart bestellen gewoon werkt, we vonden eens een restaurant met precies dezelfde menukaart inclusief bizarre spelfouten en we konden gewoon onze vertrouwde nummers opschrijvenquote:
Ik was een keer bij een chinees en daar praatten ze echt zo idd., maar dan ook echt heel erg, had ik nog nooit zo bij een chinees gehoord eigenlijk. Zo erg dat we begonnen te vermoeden dat we in de zeik werden genomen, maar toch maar niets gezegd terwijl we ons lachen bijna niet konden inhouden.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:22 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Wilt u witte lijst?
Stom misschien,maar ik moest echt ff lachen. En toen ik zei dat ik liever een rode had,snapte ze hem nie
bestel in indonesie maar de b1quote:Op maandag 5 juni 2006 19:25 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik denk dat het klaarmaken van hond in NL meestal een sterk verhaal is. Daarbij lijtk varken me een stuk goedkoper. Iig is het geen chinees woord, zover ik weet, dus was het wel raar dat hij gepikeerd reageerde met "we zijn hier niet indisch". Verder wel een goed restaurant hoor, daar niet van, overigens wel grappig dat het cliché van nummers op de kaart bestellen gewoon werkt, we vonden eens een restaurant met precies dezelfde menukaart inclusief bizarre spelfouten en we konden gewoon onze vertrouwde nummers opschrijven
Dat kan toch helemaal niet?quote:Op maandag 5 juni 2006 18:56 schreef BrauN het volgende:
Of zo van:
LOPEN DRIE CHINEZEN IN DE WOESTIJN. ZEGT DIE ENE: LOLLL! MAG IK IN HET MIDDEN LOPEN!?!?!? DIE ANDEREN ZO VAN: JA IS BEST JOH!
EN DAN LOOPTIE DUS IN HET MIDDEN!!!11!!1;d ;d;:D
![]()
![]()
;d
![]()
![]()
:D ;d
;;d D::D: D:
quote:Op maandag 5 juni 2006 18:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Hoe is Mao dan aan zijn naam gekomen?quote:Op maandag 5 juni 2006 18:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Doodsverwensing!quote:
a. jij respecteert jezelf en pist ook in de soep.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:51 schreef BigBadPete het volgende:
Een beetje zich zelf respecterende Chninees neemt gewoon wraak door in de keuken in de haaievinnesoep te pissen![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 18:53 schreef Maikuuul het volgende:
Chinezen zijn hendig slecht in de R uitspreken.
Daarom zeggen ze een L
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:07 schreef ThE_ED het volgende:
Laatst werd zo'n chinees een beetje boos omdat wij vroegen of ze ook longtong hadden "Nee we zijn niet Indisch, alleen chinees", maar dan wel doodleuk babi pangang op je menu hebben staan
Eigenlijk is hetquote:Op maandag 5 juni 2006 21:22 schreef Drakire het volgende:
Cao ni ma.
En het is wo ai ni niet wo ai ne.
ROFL IK MOEST LACHENquote:Op maandag 5 juni 2006 18:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Najib Amhali maakte de grapquote:Op maandag 5 juni 2006 18:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk helemaal niksquote:
Ja ze lachen altijd. Vooral als ze geld kunnen verdienen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:36 schreef gammapooka het volgende:
Chinezen zijn uiterst vriendelijke mensen, ik heb ze liever dan turken of marrokanen
Mobieltjes hebben allemaal toch een background lighting ?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 04:11 schreef michiel_merk het volgende:
C) Niet, het is te donker in de container waar hij in zit.
Precies, hun maffia valt tenminste alleen hun eigen volk lastigquote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:36 schreef gammapooka het volgende:
Chinezen zijn uiterst vriendelijke mensen, ik heb ze liever dan turken of marrokanen
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:35 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Precies, hun maffia valt tenminste alleen hun eigen volk lastig
Als ie hem dan ook nog goed had geqoute dan had ik er ook nog wel om kunnen lachenquote:
Graag 25% korting.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:44 schreef IBAZ het volgende:
wat betekent : ching chang pong woa ??
Deze vond ik stiekem wel grappig.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:57 schreef descendent1 het volgende:
'Wilt u me-nu?' vraagt de chinese serveester...
'Nee, misschien straks; eerst even eten' zeg je dan...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |